Glasverpakkingen.nl reviews

6.3

21-09-2021

Voor de eerste keer een bestelling bij glasverpakkingen. nl

Bij het gebruik van de 250 ml flesjes bleek dat de schroefdoppen niet pasten. Binnen 2 dagen kreeg ik de goede afsluitingen toegestuurd zonder moeilijk gedoe of extra verzendkosten

Complimenten en het zal zeker niet bij deze eerste bestelling blijven

Ineke
19-08-2021

Online vermelde flessen NIET leverbaar!

Waardeloze service.

De online vermelde glazen flessen, met draaidop zijn uiteindelijk niet leverbaar.

Eerst waren ze volgens hen zonder reden geretourneerd.

Vervolgens probeer je te bellen.

Dit telefoonnummer is niet in gebruik.

Weer een email gestuurd.

Zowaar werd ik door hen gebeld.

De flessen zouden opnieuw worden verzonden.

Krijg ik weer een tijd later een e-mail dat de flessen toch niet kunnen worden geleverd.

Wel met kroonkurken.

Die wilde ik juist niet!

Ze hadden nog wel dezelfde soort flessen, maar dan doorzichtig glas.

Hallo? Ik had al tig x vermeld dat ik flessen nodig had voor RODE wijn, dus moeten ze of bruin of groen zijn.

Uiteindelijk (gelukkig dan maar), wel mijn geld terug ontvangen!

De website ziet eruit alsof het een doorgewinterde leverancier is, maar als ik de reviews van te voren had gelezen, had ik hier NOOIT besteld!

Op mijn zwarte lijst van de prutsersbedrijven bijgeschreven!

Elise
21-07-2021

NOOIT MEER!

8 weken moeten wachten.

Geen enkele beantwoorde mail!

8 weken bijna elke 3 dagen moeten bellen om niks in orde te krijgen.

Als je dan al eindelijk iemand aan de lijn krijgt, kan die enkel Engels en dan nog wordt niks juist opgestuurd. 5 keer verkeerde dopjes, verkeerde flesjes. uiteindelijk de juiste dopjes opnieuw besteld omdat ik niks van vertrouwen meer had in hen en ik de flesjes nu echt wou sluiten.

Ik heb absoluut nog nooit zo n amateuristische bende geweten en de stress die zij me berokkend hebben met mijn deadline (niet gehaald trouwens dankzij glasverpakking.nl) wil ik nooit meer. Ik overweeg zelfs een aanklacht, hoewel ik weet dat dit wellicht nutteloos zal zijn! Enfin, doe het niet mensen! Ik betaal in het vervolg meer elders dan ooit nog hier te bestellen!

David
02-07-2021

Super producten en ongelooflijke service

Een bedrijf dat gaat voor kwaliteit in zijn producten maar ook voor een enorme kwalitatieve steun in naverkoop nr de klant toe. Elke bestelling waar een probleem was met de levering zoals producten stuk door levering of verdwenen artikelen worden steeds met de grootste zorg en heel snel opgelost zodat de klant snel zijn volledig order op tijd kan ontvangen. Topbedrijf waar ik met heel veel plezier mee samenwerk.

Pim
17-06-2021

Snelle service

Super snelle en vriendelijke service. Kleine fout werd snel opgelost en klantvriendelijk opgelost!

Echt een aanrader

Margriet
22-05-2021

Ervaring

Bestelling werd snel geleverd door een vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Jammer dat de deksels van de potjes in 1 grote zak gedaan zijn die niet afgesloten was. waardoor de deksels uitgekookt dienen te worden voor de inmaak. Ook een aantal van de potjes zijn niet geheel in plastic verpakt, zodat hiervoor hetzelfde geldt.

De bestellingen van vorig jaar waren wel volledig hygienisch verpakt.

En tot slot de vraag, vorig jaar heb ik meerdere bestellingen gedaan, waarbij ik elke keer €10 aan verzendkosten heb betaald. Derhalve heb ik nu in 1x de volledige bestelling gedaan zodat ik niet elke keer €10 hoefde te betalen. Nu heb ik echter €28 aan verzendkosten betaald. Dit verbaasde mij. graag uw reactie.

21-05-2021

Eerste keer verliep niet echt soepeltjes

Eerste bestelling zelf moeten ophalen

Maandag morgen besteld maar vrijdag nog niet binnen 💩

Kon ook pas in de middag opgehaald worden 🤷‍♂️🧐💩

Dus mijn productie stond stil wat uiteraard weer geld kosten 😅

Tweede levering was keurig afgeleverd

21-05-2021

Snel en correct geleverd

Handige bestelmodule en geleverd zoals aangegeven, echter een indicatie van het verwachte levermoment zou het helemaal top maken.

Tjörven
05-05-2021

Extreem lange tijd voor verzending (2 - 3w) en problemen met leverancier

Eerste bestelling geplaatst op 03 november 2020. Ondanks vermelding van levering in 2 werkdagen wordt deze pas verzonden op 17 november, nadat ik zelf telefonisch contact opneem. Ze geven Corona drukte de reden van vertraging, maar dit is duidelijk geen transportprobleem aangezien ze pas verzonden was op dat moment. Op dat moment krijg ik de verzekering dat 2 weken niet normaal is, dat we bij een volgende bestelling dit moeten vermelden en dat ze het opvolgen voor ons.

Tweede bestelling op 24 november. Bij de notities vermeld dat vorige 2 weken geduurd heeft en dat ze ons verzekerd hebben dit goed op te volgen. Pas 14 december de verzending gebeurd.

Voor de derde bestelling (een pallet bokalen) nemen we op voorhand contact op, want er staat een deadline van 2 weken op dat het (gevulde product) bij klanten moet zijn. Er wordt verzekerd dat dit op tijd verzonden word - Het is aanwezig - ze plannen ook een dag later zodat er geen problemen zijn in verband met Koningsdag. Woensdag om 17u nemen ze de telefoon niet meer op. Donderdag vernemen ze dat de zending is terug gestuurd. De transporteur beweert dat er iets mis is met het label. Ze moeten deze verzending terug ontvangen, nakijken en terug sturen. Ze hebben geen ander pallet om op te sturen. Na mijn aandringen kijken ze na of ze nog losse producten hebben (41 stuks maar - ik heb er minstens 100 nodig om verder te kunnen). Deze sturen ze via DPD - ontvangst pas op dinsdag. Maandag krijg ik een mail van de transporteur dat zij de zending hebben ontvangen. Dinsdag staat de melding 'manco' er bij. Glasverpakkingen.nl antwoord dat Murphy er mee te maken heeft dat ze de transporteur zullen contacteren. Ik vraag specifiek me terug te bellen om te horen hoe het opgevolgd word. Er wordt positief gereageerd, maar hij belt me niet terug. Ik bel een uur later terug om aan te geven dat DPD de kleine zending heeft geleverd (ik dacht in eerste instantie dat het de deksels waren die bij het pallet hoorde). Dan hoor ik dat de transporteur aan het uitzoeken is waar de bokalen er zijn. Rond 15u30 bel ik terug. Blijkt de collega die op de hoogte is van het dossier vakantie te hebben deze namiddag. De collega die ik aan de lijn heb spreekt enkel Engels, maar ik vraag haar terug contact op te nemen met de transporteur en me terug te bellen. Ik krijg opnieuw geen telefoontje terug. Nu woensdagochtend en ze nemen hun telefoon helemaal niet op.

Ik begrijp dat Glasverpakkingen maar zo veel kan doen, maar deze opvolging vind ik beneden alle pijl. Ik vraag specifiek me terug te bellen, dit gebeurd niet. Er wordt niet nagedacht over een oplossing. Ik heb nu contact met een andere groothandel om mijn probleem op te lossen. Als je hier bestelt kan je maar beter tijd hebben. Geen rush-orders!

Sander
29-04-2021

Zeer tevreden, goede service.

Besteld en snel geleverd.

Goede kwaliteit, vriendelijke klantenservice en aanbevolen.

Tamara
22-04-2021

Prima

Redelijk snel geleverd, helaas was de kleur dop die ik wilde niet op voorraad, en was er 1 glazen fles kapot.

Verder prima service, dus bestel volgende keer gewoon weer:)

Cas
15-04-2021

Snel in levering, en goed contact!

Helaas hadden ze de benodigde zwarte garantiering doppen voor de flesjes niet meer op voorraad terwijl ik die wel had besteld. Maar we zijn met elkaar in contact gekomen en hebben een prima alternatief gevonden.

Daarna was het binnen 1 dag geleverd, compleet en heel aangekomen.

Roger
03-03-2021

Goede service!

Ik had 2 dozen met flesjes besteld en de 2e doos bleek te ontbreken. De oorzaak was dat er onderweg schade was ontstaan bij de transporteur en deze heeft de doos niet afgeleverd en mee retour genomen. Na een telefoontje heeft Glashandel.nl daarop direct een nieuwe zending gestuurd! Snelle & zeer goede service!

Hanneke
22-02-2021

Slechte communicatie

Na het bestellen van flesjes met doppen, bleek dat ik de foute doppen heb ontvangen. Namelijk zwart ipv goud. Ik heb hier ruim een maand geleden al 2X voor gemaild, bijna wekelijks gebeld en het contact formulier op de website ingevuld. Nooit wordt de telefoon opgenomen en op mijn mails krijg ik ook al geen antwoord. Heel jammer. Ze doen net alsof de communicatie goed is wanneer je wilt bestellen, maar eens je besteld hebt, negeren ze je op alle vlakken.

Linda
19-02-2021

Top!

Een paar keer hier besteld en elke keer netjes ingepakt en snel geleverd. Medewerkers denken mee en zijn altijd servicegericht.

Jaap
18-02-2021

Altijd goed service

Redelijk lange leadtime. Begrijpelijk ivm de grote drukte en corona-maatregelen. Klantenservice en magazijn medewerkers zijn echter altijd servicegericht en helpen extra waar mogelijk!

René
13-02-2021

Flessen en sluitwerk

Prima en veilig afgeleverd binnen korte tijd!

Wouter

Perfecte service

Snelle leveren, perfect verpakt. Mooi product

Ramazan
03-02-2021

Top service en snelle levering/communicatie!

Altijd netjes, snel, op tijd en vooral ook heeel voordelig!

Leo
03-02-2021

Zeer goed product, scherpe prijs en perfecte service.

Ivm een hobby likeur maken was ik op zoek naar kleine flesjes om weg te kunnen geven.

Ik heb deze na een zoektocht bij glasverpakking gevonden.

Vooral het verpakken van deze breek gevoelige producten verdient een pleum.