Glasverpakkingen.nl reviews

6.3

Arno
30-07-2020

Fijne flessen voor sap

Door veel fruit en een sappan en de fijne flessen van glasverpakking hebben wij een heel jaar sap.

Vanessa
28-07-2020

Onprofessioneel en niet betrouwbaar

Wij hadden een grote bestelling geplaatst voor onze

Moederdagontbijten. Via de website kon alles nog besteld worden en de betaling werd ook meteen uitgevoerd. Bij telefonische navraag over de leveringstijd kregen we als antwoord dat ze ons niet precies konden zeggen wanneer de levering zou plaatsvinden aangezien er niet voldoende voorraad was. Terwijl je via de website nog vlotjes alle producten kon bestellen.

De persoon aan de telefoon was onbeleefd en op het onbeschofte af. Over de terugbetaling werd niet moeilijk gedaan, helaas zijn we ondertussen ruim dan twee maanden verder en hebben we nog steeds geen enkele terugbetaling mogen ontvangen. Ondanks herhaaldelijk telefoons en e-mails.

De medewerkers zijn uitermate onprofessioneel en Glasverpakkingen.nl is alles behalve klantvriendelijk en biedt geen correcte service aan.

Klara
27-07-2020

Tevreden klant

De flesjes werden keurig verpakt afgeleverd. Na een mail dat we ze na 2 dagen nodig zouden hebben werden ze ook de 2de dag al geleverd. Wij zijn een heel tevreden klant.

27-07-2020

Super !

Elke keer weer superservice. Snel, meedenkend, vriendelijk, gewoon perfect.

23-07-2020

Mooie prijs, mooi product

Duurde even voor ik het in huis had, maar het was een drukke periode.

Heel goed verpakt en toch had de vervoerder het voor elkaar gekregen een product stuk te krijgen.

Netjes vergoed gekregen.

Goede service en tevreden.

Abigail

Snelle levering

Snelle levering, mooie glazen flesjes! Heel tevreden.

Lisa vis

Tevreden klant

Vriendelijk personeel en behulpzaam bij afhalen van de bestelling. Top bedrijf!

Larissa

Goede service

Goede service, snelle levering en flessen goed verpakt. Wat ik heel prettig vond was het contact vooraf met de klantenservice. Ik ga beslist meer bestellen bij glasverpakkingen.nl in de toekomst.

Bonny

Goede service

Erg vriendelijk geholpen

Joey
20-07-2020

Heel tevreden over bestelling en communicatie

Voordat ik bestelde heb ik eerst telefonisch contact opgenomen over de levertermijn.

Glasverpakkingen is hun afspraak netjes op tijd nagekomen. De potjes zijn afgelopen weekend allemaal gevuld.

Philip

Very good service

Have spoke with Eric cause I had special request to pick it up on saturday and he helped me arranged everything on time. the quality of product are excellent and quite cheap. thankyou very much will always order here glasverpakkingen.nl!

Wendy

Super service !

De bestelling is supersnel en netjes verpakt aangekomen!

Ik bestel hier zeker weer.

Gpm

Prima!

Vlotte levering, snelle afhandeling van aanpassing in de bestelling. Uitstekend bedrijf!

Gerard de Jong

Figen
18-07-2020

Moeizaam Samenwerking en Communicatie

Al een tijdje bestel ik de halffabrikaat bij Glasverpakkingen, omdat de bepaalde maten/inhoud van de potten bij deze bedrijf vaak in voorraad. Maar mijn ervaring met deze bedrijf helaas niet veel belovend. De communicatie en samenwerking rampzalig. Ik heb een keertje meegemaakt midden in het gesprek de horen neergelegd. Ik ontvang geen digitale factuur, ik moet meerdere malen per email digitale factuur aanvragen. Zelfs deze mails worden niet beantwoord. Het spijt me zeer maar in welke tijdperk leven wij waar je geen digitale factuur mag ontvangen.

Ik hoop via deze feed back het bedrijf in ziet hun verbeterpunten. Want klant is koning, zonder klant besta je niet.

Micheline
17-07-2020

Heel mooie artikelen, verschrikkelijke service

We bestelden, maar ontvingen kapotte flessen, deze zijn na drie toch heel aangekomen maar dit was een lijdensweg. uiteindelijk een andere glasleverancier gezocht en gevonden. ik blijf het jammer vinden want jullie hadden superleuke producten.

Antie

Prettige behandeling

Ik heb voor het eerst flesjes besteld bij Glasverpakkingen. Ik vond het een prettige ervaring dat er zo snel werd gereageerd en even zo snel werd geleverd. Bedankt hiervoor.

Anneleen

Perfect!

Alles is zoals omschreven op de website.

Goede en snelle service.

Wij zijn mega tevreden!

Erica
15-07-2020

Goed product, betaalbaar

Ik, hobbyist, heb voor het eerst glas en deksels besteld voor jam die ik wilde maken.

Gekozen voor deze fabrikant vanwege de lage prijs.

De kwaliteit van de potten en deksels was goed en ze waren goed verpakt.

Ik heb ze nu allemaal gevuld en ben erg tevreden. Volgende keer zal ik zeker weer bij deze fabrikant mijn bestelling plaatsen.

Thomas
14-07-2020

Snelle levering

3x besteld, 3 maal snel geleverd en goede materialen.

Marcus
14-07-2020

Goede webshop

Overzichtelijke website waarop je redelijk eenvoudig het juiste gewenste product kunt kiezen. Ruime sortering en heel schappelijke prijzen, levering was snel en zonder problemen. Prima dus.