HelloFresh reviews

1.5

Glo
30-04-2021

Agressieve verkoop

Een proefbox cadeau gekregen (dus niet zelf besteld) en je zit voordat je het weet vast aan een abonnement. Ik heb verzocht alles weer mee terug te nemen maar dat 'kan niet' en vervolgens wordt het bedrag afgeschreven. Een zeer agressieve manier van verkoop.

Mirjam
28-04-2021

Boeven streek

Ook ik heb een slechte ervaring, bij het afsluiten van een éénmalige box zat ook ik vast aan een abonnement. Meerdere malen gekeken of ik niet vast ging zitten aan een abonnement; ik kon niks vinden, bij het afsluiten werd ik ook nergens op geattendeerd. Bij het afsluiten moet je” natuurlijk “ betalen en hier moest ik ook alleen de prijs betalen voor de éénmalige box , hiermee wekt hello fresh de suggestie dat je ook maar aan 1box vastzit. Toen de bezorger de 2e box wilde afgeven, gaf ik aan geen 2e box besteld te hebben , heb immers ook geen keuzes qua recepten doorgegeven. Dus de box niet aangenomen. Want ik dacht Hello fresh maakt een fout. Toen kwam de ellende qua stalken van hello fresh. Ik heb 5x gemaild, alleen op de 1e mail krijg je vaag antwoord, bij de reply op hun mail, krijg je een automatische mail terug dat ze niet reageren en dat je hun moet bellen, ook dat lukt niet, een bandje zegt te mailen naar info@hellofresh. Ook dat gedaan maar weer geen reactie. Vandaag een mail gehad dat ze het naar het incassobureau sturen. Ik vind het echt een boevenstreek, smerig en onder de gordel. Dus trap er niet in.

26-04-2021

Nooit doen

Het is pure oplichting. Na 1 gratis box te hebben ontvangen zat ik meteen vast aan een abonnement. Ik heb dit direct opgezegd maar kreeg maar geen bevestiging. Daarna bleven ze geld afschrijven. Uiteindelijk nog 1 box afgenomen en toen weer opgezegd. Nu blijven ze aanmaningen sturen voor de bezorgkosten terwijl ik die allang heb betaald. Dat blijft in je tegoed staan geven ze aan. Ik hoef geen tegoed want ik ben geen lid meer. Maar het zijn gewoon oplichters

Johanna
24-04-2021

Slechte ervaringen

Aanbieding besteld via Social deal. Inlogcodes werkte niet. Hello fresh niet bereikbaar via telefoonnummer of emailadres. Brief gestuurd, de codes werden gereset maar nog steeds werkte het niet. Nogmaals brief gestuurd nooit meer iets gehoord. Slechte ervaringen dus en nooit een maaltijd ontvangen voor de 80 euro.

Jacky
22-04-2021

Ver pest me leven

Ik krijg ruzie met me ouders omdat het zo vies is ik ben 11 en ik ben echt niet snel ordeel op eten maar dit is echt goor sorry maar dit is niks voor kinder wat er wel staat.

Andre
21-04-2021

Mijn dochter pakket besteld.

Hele dag gewacht.

Kreeg niks zij woont 1 jaar op haar nieuwe adres.

Bleek dat er al eens een keer door een andere dan op dit adres woonden.

Onder tussen leuke reclame maken voor een proef pakket.

Samia
20-04-2021

LET OP, GEEN HELLO FRESH BESTELLEN

Na een gratis box te hebben gehad en mijn lidmaatschap meteen op te hebben gezegd, kreeg ik ineens toch een box met drie gerechten die ik niet heb uitgekozen en een mooie rekening van 40 euro. Was niet meer terug te draaien en je kunt de box dus ook niet weigeren.

Pure oplichting! Nooit de app downloaden!

Sandra
18-04-2021

Hellofresh gratis box niet doen !

Via een vriendin kreeg ik een gratis Hellofresh box aangeboden. Toen ik die wilde aanvragen moest ik eerst een HelloFresh acccount aanmaken. Daarna kreeg ik een melding dat ik GEEN gratis box zou krijgen omdat ik al een account had. En nu lukt het mij niet om het HelloFresh account te verwijderen. Terwijl ik nooit klant wilde zijn van HelloFresh. Ik raad iedereen aan om nooit een gratis box van HelloFresh te accepteren en ook geen lid te worden!

NM
16-04-2021

Gratis box de klos zijn je hebt een verplichting aan je broek.

Via een kennis een gratis box van hello fresh gekregen zit je gelijk aan een abonnement vast.

Na halen ze automatisch €40.95 van de rekening ,heb ik teruggeboekt. Krijg ik een dreigrekening met incassokosten. Oplichters.

Gratis is bij hello frish betalen.

Ab
14-04-2021

Helpdesk beloofd van alles en komt niets na. Ben uren bezig geweest, op chat, telefonisch en mail. Iedere keer zou het zijn opgelost, maar er blijkt dan een week later dat ze weer geld afschrijven, lidmaatschap niet hebben opgezegd. Chatbox antwoord na lange tijd en beloven ook van alles. Slechtste customer service ooit. Onbetrouwbaar bedrijf. Bovendien als je 1 x iets vergeet te kiezen, krijg je goedkoopste product, ik zou het mijn hond nog niet eens willen voeren.

Dorien
12-04-2021

Zeer slechte klantenservice!

Eerste ervaring is meteen mijn laatste geworden. Er ontbrak een essentieel onderdeel van het menu. Wordt niet na geleverd. Ik mag het zelf wel even kopen bij AH. En de klacht wordt gemeld. That's it! Ja, het kon verrekend worden bij de volgende bestelling. nou, die komt er niet. En slimmerikken dat ze zijn; je kan geen review plaatsen op FB of Google. Volgens mij heb je dan wat te verbergen. Neem een voorbeeld aan CoolBlue! Die weten wat service is. Kunnen ze nog een hoop van leren daar bij HelloFresh. Dat was eens, maar nooit weer.

Constance
12-04-2021

Hello Fresh is geweldig!

Heel simpel, heel vers, heel goed! en w.b. Alle mensen die na de gratis box vastzaten aan het abonnement: lees dan ook! en vraag je vriend/vriendin/collega eerst hoe het werkt, voordat je iets gratis krijgt.

Ingrid

Dieven zijn het

Zoals vele anderen een hello fresh box op uitnodiging ontvangen om kennis te maken. Je moet direct een account aan maken voor een lidmaatschap. Omdat je denkt dat dit eenmalig is, neem je de 1e box in ontvangst. Wat overigens tegenviel. De inhoud was absoluut niet vers! Een week later wordt er een nieuwe box geleverd die je echter niet hebt besteld. Direct afgezegd maar 1dag vooraf was te laat volgens hun ivm al gemaakte kosten . Ik heb de box niet in ontvangst genomen en het bedrag teruggevorderd via mijn bank. Inmiddels al 2x gebeld en gemaild, waarop niet gereageerd wordt). In de uitnodogingsmail staat duidelijk dat je je kunt beroepen op je 14 dg herroepingsrecht. Wat zij niet accepteren. Iemand tips hoe ik dit moet aanpakken. Lidmaatschap had ik al opgezegd voor ontvangst van de 2e box. Nu ontvang ik iedere keer herinneringsmails voor de openstaande betaling van die 2e box die ik niet ontvangen heb. Iemand tips hoe ik van hellofresh verlost word?

Bea

Geschenkbon

Doe NOOIT iemand een Hello Fresh bon/box als geschenk! De ontvanger wordt GEDWONGEN zijn bankgegevens in te voeren om zijn geschenk te kunnen ontvangen! Bovendien krijgt die ineens - ongevraagd - een flexibel abonnement aangesmeerd.! En bij meermaals telefonisch contact te hebben opgenomen. "Dit zijn de regels" En je wil je geschenk? Door de gulle schenker - vooraf betaald. Je bankgegevens moeten we hebben! Arrogantie ten top.

Walter

Boete na fout van HelloFresh

In februari veel gezeur gehad met dubbele accounts en bestellingen. Ik kreeg 2 weken 2 boxen. 1 hiervan is betaald en aangenomen. De ander nooit aangenomen, wel betaald en is als tegoed op mijn account gezet.

Opgelost zou je denken.

Nou nee nu in April zeg ik mijn abonnement op en krijg ik ineens een herinnering van een betaling achterstand. Betreffende 2 boxen uit februari.

Dit was al een afgeronde zaak waar HelloFresh de verantwoordelijk voor nam.

De reden dat ik het stopzette is omdat ik er geen geld voor heb.

De oplossing nu is dat ik er 1 niet hoef te betalen, de ander wel en dit krijg ik als tegoed terug.

Kortom word ik nu gedwongen om alsnog een Box te kopen.

Dan stuur ik na telefonisch contact een email gezien we geen stap verder kwamen.

Staat er in de email het volgende:

We willen u graag verder helpen, maar email vinden we niet bij HelloFresh passen.

De oplossing die wij geven is de enige oplossing dus bel ons.

Nou ik weet niet maar jullie zeggen KLANTENservice te zijn en de klant verder te helpen.

Het enige waar ik mee kan bellen is HELLOFRESHservice die ultimatums stellen en Boxen afdwingen.

Doe hier eens heel gauw wat aan!

Naast de extra kosten voor de Box word ik ook nog eens op telefoonkosten gejaagd en dit noemt met service VOOR een klant?!?

Ga weg,

1. Dwing geen Boxen af

2. Bij service stel je geen ultimatums

3. Klant contact is hoe de klant dit fijn vind en niet wat uitkomt voor jullie.

4. Boetes uitdelen na eigen gemaakte fout en de klant verantwoordelijk stellen.

5. Klantenservice moet toegang krijgen tot alle informatie om een klant te helpen en niet de helft.

6. Afgerond is afgerond kom niet 2 maanden later ineens met een boete

Albert Rijk
03-04-2021

Incasso , voor iets wat nooit geleverd is

In november een hellofresh box besteld , is nooit aangekomen toen betaald 15,95 plus 4 euro , wachten op de box , maar niets , nu lees ik regelmatig revieuws dat er meer mensen zijn die betalen ,maar niets krijgen , we hebben gelijk daarna afgezegd afgemeld , maar nu komt het vandaag 2 april u moet nog betalen? Voor wat, ja of u nog 37,50 wil betalen plus 40 euro extra incasso , terwijl wij nooit wat gekregen hebben , we hadden het gelijk gehad met hellofresh , als je op iets wacht wat betaald is en niets krijg., ik had nog gebeld kort daarna , maar ja menheer we kunnen niet zien waar de box dan afgeleverd is. Nu beweert hellofresh mail gestuurd te hebben , en als je dan vraag waar naar toe , word heel het ,maill adres verkeerd gespeld. Heel wazig allemaal . Ik wil wel betalen die 75 euro , maar dan wil ik daar wel div .hellofresh box ervoor terug.

Bianca
31-03-2021

Niet intrappen! HELL Fresh

Krijg ik een cadeaubox van hellofresh via een vriendin en ja hoor zit je er opeens aan vast. Ook heel snel ook, je denkt ik probeer het uit, even kijken of het wat is en dan kiezen of je er mee door wilt of niet. Bam meteen aan vast. Triest dat zo'n groot bedrijf met reclame op tv e.d. dit nodig heeft. Dan zeggen ze dat ze dat duidelijk hebben gecommuniceerd. Nou nee! Ze sneeuwen je onder met emails, zodat je niet door hebt hoe of wanneer je het kan stopzetten. OPGELICHT voor 75 Euro. Er gaat van mij kant een dikke mail uit naar Radar en overal waar ik een review kan schrijven! NIET INTRAPPEN!

Jan R
29-03-2021

Lijkt op een criminele organisatie

Mensen die een pakket krijgen bijv van vrienden blijken opeens, zonder dat ze het weten een lidmaatschap aangegaan en krijgen vervolgens ongewenst en ongevraagd maaltijdpakketten toegezonden. Contact met hun zg klantenservice leidt nooit tot een oplossing. Brieven die je naar hun adres stuurt komen retour, adres klopt niet. Per mail dreigen ze met incassobureau,s ed. Een papieren brief krijg je niet. Bij de consumentenbond zijn ze bekend, neem voor juridische bijstand contact op. 070-4454545 HelloFresh werkt totaal niet mee aan een oplossing van je probleem.Op mails krijg je geen reactie, app werkt opeens niet meer.

Irfan

TRAP ER NIET IN!

Een gratis box ontvangen van een vriendin. Vervolgens aangegeven dat het niets voor mij is en ik geen gebruik van hun service/abonnement wil afsluiten, middels een feedback/evaluatie link die ik van hen heb ontvangen.

Twee weken later staat er alsnog een box voor mijn deur (in een gesloten portiek) die ik zelf niet aangenomen heb. Contact over opgezocht, geen normaal gesprek mogelijk met de klantenservice. Er wordt niet meer op mails gereageerd sinds december en vandaag een bericht van een incasso bureau ontvangen. Het bedrag is vermeerderd van 40 naar naar E 80,- en moet voor 31 maart betaald zijn.

Angela

Slechte klantenservice, duur abonnement

Vouchercode ontvangen via een winkel voor een pakket bij Hello Fresh. We hebben het pakket besteld en 2 dagen voor ontvangst wordt het ineens via de mail geannuleerd met als reden dat we al eerder een pakket met korting hebben ontvangen. Het geld voor het pakket wordt binnen 7 dagen geretourneerd.

Contact opgenomen met de klantenservice en die geven aan niets te kunnen betekenen. Wij hebben nergens zien staan dat we geen gebruik konden maken van een actie. Een waardeloze klantenmedewerker geeft aan dat " we eens goed moeten luisteren". Nee Hello Fresh, jullie moeten duidelijk zijn met de voorwaarden dan was dit allemaal niet nodig geweest.

Als jullie wat leukere prijzen geven dan EUR 45 voor 3 maaltijden zullen jullie vast ook meer abonnementen afsluiten dan nu het geval is. Ik koop voor het geld wel liever een verspakket van een supermarkt. Dat is veel voordeliger en wordt tegelijkertijd met de boodschappen thuisbezorgd.

Een collega van mijn man moest ook al een keer helemaal van Amsterdam naar Den Haag rijden omdat ze het afleveradres niet kon wijzigen (4 dagen voor ontvangst). Klantenservice van niets. Als ze zelf iets willen annuleren 2 dagen voor de afleverdatum) kan het dus ineens wel.

Geen wonder dat er geen recensiemogelijkheid is via Google en Facebook. Het regent van de negatieve ervaringen. Ook het stopzetten van de box vergt wel heel veel handelingen. Totaal niet klantvriendelijk.