HelloFresh reviews

1.5

05-02-2021

Hello fresh is niet al te fris

Heb bij Social deal een voucher gekocht voor een maaltijdbox gekocht voor 3 maaltijden voor 2 personen 45 minuten lang bezig geweest om dit regelen. Eigenlijk zou ik naar de dokter moeten om te kalmeren. Nu heb ik op Ervaringen.nl gezocht naar Hellofresh , en daar wordt je niet vrolijk van. Ik weet genoeg en wil geen maaltijden meer . Hou de voucher maar! Jammer van het geld. Doe er iets aan!

04-02-2021

Trap er niet in, nooit meer!

We kregen een link van een vriendin om met korting een box te bestellen. Door op de link te klikken waren we ons er niet van bewust dat we een box hadden besteld. Deze was automatisch toegevoegd omdat we eerder een box hadden besteld. Moet je zoiets niet bevestigen?

De volgende ochtend hadden we een mail ontvangen dat onze box zaterdag zou komen.

We dachten niets aan de hand, we bellen direct even om aan te geven dat we niets hebben besteld.

Maar nee hoor, na meerdere telefoontje willen ze de box niet annuleren!

Dit had je voor woensdag moeten doen, maar we hebben woensdag onbewust op de link gedrukt en toen wat besteld. Wordt dan een beetje lastig.

Wat een K. bedrijf en service en zeker verkooppraktijken! Voor ons nooit meer DagFresh!

Mari
03-02-2021

Misleidende welkomstaanbieding

Hallo, denk je dat alleen een eenmalige aanbieding hebt, blijkt dat je er toch weer aan vast zit. Vervolgens krijg je ook een bestelling met menu's waarvoor je niet hebt gekozen. Gebeld met de helpdesk die niet bereid zijn om tegemoet te komen. Zo krijg je geen nieuwe klanten. Terwijl ons de eerste box toch erg goed is bevallen.

Judith
03-02-2021

Box nooit ontvangen

Ik heb een Social deal gekocht voor een kennismaking hello fresh box. Helaas komt die box er nooit! Na 4x 1 uur aan de telefoon, diverse chats lukt het hello fresh niet ons een box te leveren. Heeeeel erg triest. Wel betaald geen box ontvangen, nog nooit zo’n slechte klantbeleving gehad die niet wordt opgelost

Mechtild
02-02-2021

Incompleet

Wij zijn er helemaal klaar mee. Wij kozen voor een maaltijdpakket om minder naar de winkel te gaan ivm Corona. Het komt heel regelmatig voor dat er (essentiële) dingen ontbreken. Het varieert van 1 ingrediënt per levering (5 maaltijden) tot 4 ingrediënten. Wij hebben bijna geen week gehad dat er niets ontbrak. Je belt dan met de klantenservice en dan geven ze je de waarde van betreffende ingrediënt terug maar daar heb je niets aan als je wil gaan koken.

Alexander
29-01-2021

Maffiose praktijken

Ik zou zeggen lees de reacties. Duidelijke taal. Maffia. Opzich is het eten wel vers en goed. Maar ga zelf boodschappen doen. Is veel gezonder voor je.

Silvia
25-01-2021

HelloFresh beoefent dubieuze praktijken

Kreeg een box cadeau van mijn zus. Wilde kijken wat er zoal te bestellen is, drie dagen later krijg ik een box met drie maaltijden toegestuurd die ik helemaal niet heb besteld, die ik helemaal niet wil hebben. Ik heb helemaal niet bevestigd dat ik deze boxen wilde, ik heb geen e-mail ter bevestiging ontvangen. Wel moest ik 82 euro betalen, daar kwam ik niet onderuit. Echt beschamend!

Loes
22-01-2021

Missende producten

1e box ontvangen. En al enkele mailtjes de chutney mist en de rode curry mist. Nou slechte indruk en mettewn afgemeld.

Diana
20-01-2021

Hello Money

Je begint eraan , leuk. ja mag 3 bozen weggeven, leuk denk je.

3 mensen krijgen een gratis box. en dan zitten ze er gelijk aan vast. leuk voor hello fresh. De wereld op zijn kop. Een valse bedrieglijke manier onder het

Mom van milieu en voedselbank praatjes.

Walgelijk! Totaal geen begrip voor mensen die dit niet “begrijpen” en denken dat ze echt iets krijgen. Geef dan “niks” en probeer mensen op een andere manier te overtuigen. Bah begin er niet aan .

Ulla
19-01-2021

Het geld niet waard

Ik heb meerdere keren besteld elke keer was er iets mis met de box. krijg geen terug betaling moet terug een box kopen waar dan 8 euro afgaat. Dit gedaan toch volle pot betaald en nu staat er 15 euro nog op mijn account. Echt bedriegers, ik wil mijn geld terug!

Kim
08-01-2021

Ontzettend slecht!

Via de app bekeken of ik weer klant zou willen zijn, niets bevestigd, hebben ze blijkbaar 2 boxen afgestuurd naar een adres waar ik al ruim 2 jaar niet meer woon, kom er niet van af, want via mail wordt er eenmalig beantwoord, daarna een automatische reply om op een andere manier contact te zoeken en via de link krijg ik een error van het hulpcentrum.

Waardeloos!

Bakker
07-01-2021

Firma list en bedrog

Komen afspraken niet na. Leveren de box niet, laten je er wel voor betalen onder kom van ‘tegoed’. Ik wil geen tegoed, ik wil van dit bedrijf af.

Mic.
06-01-2021

Dikmakend en duur, geen aanrader!

Te veel koolhydraten en te veel vet. Kreeg een gratis proef-box via een bestaande klant. De gerechten die ik niet zelf had kunnen kiezen (was helaas 2 minuten te laat), waren goedkope ingrediënten met aardappel, zure room, spek, kaas, deegbodem etc.

Helaas automatisch een abonnement, geen notificatie vooraf, waardoor ik nu weer voor 3 dagen geleverd krijg zonder te kunnen kiezen, weer goedkoop spul. Geen aanrader en pas op met acties, je zit voor je het weet er aan vast!

Ergo
05-01-2021

Hello Fresh via Social Deal of welke platform vermijden.

Via Social Deal na jaren weer een Hello Fresh pakket besteld. Mijn lidmaatschap had ik in het verleden stopgezet. Ik heb na de bestelling gezien dat mijn account weer geactiveerd was doordat de leverdata voor mijn boxen weer op groen stond en deze heb ik gelijk weer op rood gezet, aangezien het eenmalig is. Het deactiveren van mijn account was ook niet voldoende want ik kreeg vorig week de melding dat ik een box krijg. Opnieuw afgemeld. Over en weer berichten dat ik de box niet heb besteld. Geen oplossing, de box wordt geleverd en ik moet ervoor betalen. Nooit en dan ook nooit meer Hello Fresh. Het eten van de vorige box was saai en smakeloos. De maaltijden zijn versoberd.

Bernhard Alexander
18-12-2020

Oude mensen geld aftroggelen

Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg.

Profiteren van onwetendheid, schermen met overtreding deadline etc. Bewust schimmig en onoverzichtelijke voorwaarden. Dan Klarna gebruiken en vanuit deze partij incasseren. Opzeggen per hulp app dyme is niet geldig wordt er glashard gemeld. Tot snel bij de kantonrechter, wij laten het hier niet bij zitten! Smerige oplichters! Bah bah.

Anonimuis
14-12-2020

No feelings met de klant.

Vrijdag heb ik voor het eerst een box besteld om te proberen. Ik geef hierbij dinsdag aan als bezorgdag. Aangezien er geen datum in stond, ging ik er van uit dat het de eerstvolgende dinsdag bezorgd zou worden.

De volgende dag kom ik er achter dat het pas de week er op geleverd kan worden. Aangezien het weekend was, heb ik maandag gebeld met de vraag of het deze week nog geleverd kon worden, omdat we toch eten op tafel moeten hebben staan. Dit kan niet, omdat ze niets extra's bestellen en dus precies genoeg kopen voor hen bestellingen. Als je dus een rotte aardappel er tussen hebt zitten, weet je waar het aan ligt, ze hebben niet een extra aardappel evt.

Omdat wij toch wel graag een maaltijd willen kunnen eten, vroeg ik of het geld dan terug gestort kon worden zodat we deze week wel eten kunnen halen. Dit kan wel, maar het duurt tot 10 werkdagen voor het terug gestort is. Oftewel, heb je helemaal niks aan.

Ik raad dan ook niet aan om hier eten te bestellen, aangezien ze totaal geen feeling hebben met de klant en niet willen kijken naar een oplossing. Is er bijvoorbeeld geen mogelijkheid om er een spoedoplossing van te maken?.

Inge
08-12-2020

NOOOOOOOIT bij bestellen

Echte misleidende club. Ongemerkt zit je aan n contract vast en als je opzegt, omdat je aantoont dat ze fout zitten, dan geven ze geen geld terug maar zetten ze dat als saldo op je gedeactiveerde account.

Hoe dan? Contact leggen kan allen via Messenger of de app. Oeverloos heen en weer gesneuveld en je bereikt niets.

JdG
06-12-2020

Misleiding

De ervaringen op deze pagina zijn herkenbaar. Goeie kennis dacht te helpen door een 'gratis kennismakingsbox' te sturen. Noch op de bijgeleverde documenten, noch op de zogenoemde 'welkomstmail' van HelloFresh is te lezen dat de ontvanger door het accepteren van de 'gratis' box 'lid' wordt van de organisatie (lees: zich verplicht tot vaste, wekelijkse afname), maar opeens blijkt dat er geld wordt gereserveerd op de credit card van de ontvanger. Ook na langdurig en intensief whatsapp-communicatie met de 'klantendienst' van HelloFresh en het weigeren van een ongevraagd bezorgde box, is HelloFresh niet bereid de factuur terug te nemen. gevalletje misleiding, dwaling oftewel oplichting. Ik ben in gesprek met een juridisch adviseur over de vraag of een gang naar de rechter kans van slagen heeft. Het vervelende is dat het geschil gaat over een paar tientjes en dat een rechterlijke procedure al snel duurder is. Maar soms loont het de moeite om misleiders te laten boeten.

Bibi
17-11-2020

Zo ga je niet met klanten om bah

Zo'n verkooptechnieken voelen echt niet klantvriendelijk. Snel veel geld aftroggelen en lekker de hele dag klachten afhandelen dat is wat ze willen.

09-11-2020

Niet mee in zee gaan!

Absoluut een afknapper! Ik doe er nooit meer zaken mee. Heb heel duidelijk gecommuniceerd dat ik niets meer wil ontvangen, heb ook dozen die ik helemaal niet besteld hebt geweigerd en dan blijft de uiterst irritante klantenservice maar aandringen op betalingen en dreigen met incassos. Zou mij niet verbazen als hier een of ander louch bedrijf achter zit. Niet mee in zee gaan is mijn advies