HelloFresh reviews

1.5

Tjalk
25-03-2021

Gratis box

Ik lees hier alle ervaringen van mensen over de gratis box wat niet gratis bleek te zijn. Ik denk dat de meeste van deze mensen ook maar eens in de spiegel moeten kijken. Ook ik heb gratis box gekregen van een collega, goed gelezen wat de voorwaarden waren en vervolgens stopgezet. Geen kosten, geen gedoe en lekker gegeten. Hoe het werkt staat er echt en als je in die "val" trapt moet je eerst maar eens boos op jezelf worden.

25-03-2021

Hello Fresh niet aanbeginnen

Gratis box van onze dochter gekregen en het bleek meteen een abonnement.

Deze meteen op pauze gezet maar kreeg bericht dat er weer een box onderweg was.

wederom een mail gestuurd en daar kreeg ik als antwoord op dat de box moest worden afgenomen omdat ze de producten al voor ons besteld hadden.

terwijl ik nog niet eens had besteld.

Ook hebben wij een brief gestuurd naar hun maar die werd na weken retour gezonden om dat deze niet kon worden afgeleverd met het juiste adres en postcode met als antwoord ongeldig adres

Arie
23-03-2021

Slechte ervaringen met klanten service

De box en eten perfect echter de klanten service scoort een dikke onvoldoende. Ze zeggen ha maar het is nee

Ivar
22-03-2021

Gratis box = blijkbaar abonnement

Net als de andere reviews hier. Gratis box via collega, prima. Vervolgens blijk je een abonnement te hebben. Ik belde toen ik zag dat die 75 euro was afgeschreven, klantenservice kon/wilde niet annuleren, kon/wilde me ook niet naar een manager doorverbinden. Waardeloos bedrijf.

Wil
19-03-2021

Niks gratis box!

Ook ik kreeg een gratis box van mijn zus. Nou niks gratis, vervolgens zit je meteen aan een lidmaatschap vast. Te laat afgemeld, volgens hello fresh. Hoezo te laat, kreeg toch gratis box om uit te proberen! had je de voorwaarden maar moeten lezen mevrouw zei de desbetreffende medewerker.

Begin niet/nooit aan gratis mensen. Voor je het weet zit je eraan vast. Het geeft geen pas om op die manier zaken te doen.

Misschien toch eens bij radar laten weten dat er op deze niet zo nette manier zaken wordt gedaan!

Nooit meer hello fresh!

Gerben
16-03-2021

Oplichting!

Na een 'gratis' box te hebben gekregen van een kennis zit je vast aan een abonnement. Hier kom je pas achter als de volgende betaling klaar staat, en je de bestelling niet meer kan annuleren. Als je dit soort praktijken nodig hebt om je voedsel te slijten moet je je kapot schamen!

Mirna
10-03-2021

Ik ben nog nooit zo waardeloos behandeld

Ik ben nog nooit zo waardeloos behandeld als door HelloFresh. Ze maken een fout, zeggen uiteindelijk na veel gezeik dat ik een tegoed krijg. Moest daar nog achteraan bellen want ze hadden het tegoed niet bijgeschreven. Vervolgens is het tegoed niet gebruikt voor mijn volgende bestelling en hebben ze daar weer een excuus voor en moet ik maar nog een box voor de volgende keer bestellen. Ze proberen me alleen maar aan het lijntje te houden. Nu negeren ze zelfs mijn berichten. Ik raad iedereen af om aan HelloFresh te beginnen. Want als er iets fout gaat, heb je echt een probleem.

Joep
09-03-2021

NIET AAN BEGINNEN!

Precies hetzelfde verhaal bij mij als bij anderen. Krijg van n collega n gratis Box. en nog voordat je die hebt ontvangen, zit je kennelijk aan n lidmaatschap vast. ik begrijp niet waar ik dan lid van ben geworden. is gewoon pure oplichterij. na die gratis proefbox krijg je automatisch de volgende box waar je je niet bewust van bent en die je ook niet besteld heb. Maar wel ff 75 Euro betalen. ja daag! Direct de boel afbesteld en de incasso geblokkeerd. nog voordat die 2e box werd geleverd. box toch geleverd. zetten m gwn voor je deur. nu bestoken ze je met aanmaningen, mails etc. ondanks herhaaldelijke mails van mijn kant. blokkeren ze gwn je mailadres en zeggen ze dat je maar anders moet communiceren met hun. Ze doen gwn alsof ze blind en doof zijn en blijven maar sms’jes en mailtjes sturen dat je moet betalen. maar 1 woord (mening) voor over. wat n waardeloos en klantonvriendelijkheid bedrijf is die HelloFresh. moeten ze lekker nog even mee doorgaan.???

Linda
03-03-2021

Misleiding!

Van een collega kreeg ik een gratis proefpakket geleverd om uit te proberen. Ik ga er dan vanuit dat het een eenmalig proefpakket is. Vandaag ontvang ik een sms waarin wordt gemeld dat ik morgenavond een volgend pakket krijg. Gebeld met de klantenservice en die zeggen doodleuk dat als je een gratis proefpakket ontvangt je automatisch een flexibel abonnement aangaat. De klantenservice stond nogal op de automatische piloot en er was niet mee te praten. Conclusie, ik moet het pakket morgen accepteren want het staat al klaar en kan niet teruggedraaid worden. Hoezo vers? Ook wordt het bedrag afgeschreven en als ik zou storneren dan kwamen er aanmaningen en incassobureau. Ik vind het glasharde oplichterij en zeer agressieve verkooptechnieken. Zie dit als een waarschuwing als je denkt een leuk proefpakket te krijgen.

Quint
27-02-2021

Vreselijk

Vreselijk!

Gratis proefpakket aangevraagt, blijkt dus dat je meteen lid bent en je wekelijks een box krijgt.

Was niet aanwezig tijdens het bezorgmoment, door omstandigheden. Vervolgens kreeg ik een sms met de vraag of ik even naar hun wilde bellen. Gedaan. kreeg ik als antwoord dat het niet meer mogelijk is om mijn box te krijgen. Nou daar gaat dan 40 euro! Belachelijk! Had het des noods bij de buren neergezet. Echt geen service.

Nicole
26-02-2021

De recepten zijn niet mijn smaak

Ik vind de smaak van de recepten niet lekker. Te veel kruiden en te vaak dezelfde smaak. Ik proef het vlees of de groente nauwelijks. Ik vond het ook vrij zout.

Ik verbaas mij erover dat in het recept staat dat je met roomboter moet bakken in plaats van met olie of margarine. Met roomboter bakken kan een keer lekker zijn, maar tegenwoordig wordt toch echt geadviseerd om vooral met olie te bakkken.

Ik heb nog niet eerder zoveel plastic of papier in mijn huis gehad. Ik heb een maaltijd voor 1 persoon en ontvang voor 2, gooi daardoor veel en vaak weg. Zonde! Terwijl jullie reclame maken met zeggen dat Hello Fresh zuinig is. Voor mij was dat niet zo.

Maar ook positieve kanten hoor ;)

De bezorging is tip top in orde.

Vriendelijke bezorgers.

Ik krijg vooraf een sms wanneer er bezorgd wordt, altijd op tijd.

De ingrediënten zijn zeer vers.

De inhoud is altijd kloppend geweest.

De recepten zijn duidelijk beschreven.

Ik schuif het pakket zo in de koelkast.

Heel erg jammer dat het mijn smaak niet is.

26-02-2021

Walgelijk bedrijf!

Gewoon niet aan beginnen!

- Ze sturen je ongevraagd producten

- Er ontbreken bijna altijd wel een of meerdere ingrediënten

- Beleid van de klantenservice is kort samengevat: "Hahaha, fack you".

- Ook niet handig als je meer calorieën nodig hebt dan een meisje van 11.

Kimberly
19-02-2021

Slechte service!

Slechte service.

Ik kreeg een bon voor een gratis box van een bekende. Ik heb alles ingevult en de datum ook. Heb meteen de app gedownload . Staat er ineens dat ik eerder de gratis box kreeg. Ik heb dat via de link van de mail weer aangepast. Nou die ' eerdere week' kreeg ik ineens een mail dat deze week mijn box kwam. Ik meteen gechat met de klantenservice. 1e vrouwlijke agent heeft nooit geantwoord op mijn hallo. Even later dacht ik nog een keer te proberen met de klantenservice. Dit keer reageerde er wel een vrouwlijke agent. En die beweerde dus dat mijn gratis box dat ik dat wel had aangegeven. Ze zocht niet naar een oplossing want volgens haar kon je het niet meer aanpassen. Ik zo oke maar ik ben dan helemaal niet thuis. En toen wist ze er niks meer op te zeggen. Vervolgens kreeg ik op de dag van die ' eerdere bezorging' dat de bezorger om 19.10 kwam en een link waarop stond dat ze de box ook gewoon voor de deur konden zetten . Dus oke prima dus dat konden ze ook doen. De middag van de dag kreeg ik op de hello fresh app een melding dat het pakket geleverd is?! Ik denk oke ja fijn. toen ik thuis kwam om 19.50 had ik 3 gemiste oproepen van een nummer dus ik die weer 3 keer geprobeerd te bellen maar geen reactie. Ook een sms gehad van hello fresh dat ik ze kon bellen voor een andere mogelijkheid dus ik heb vandaag dus gebeld naar hun. Nee mevrouw er is geen mogelijkheid meer dan moest u voor 12 uur bellen. Waarop ik had gereageerd dat dat nergens stond. Waardoor ik nu de gratis box kwijt ben. 3x slechte klantenservice gehad. Ik ben er helemaal klaar mee. Geen oplossing niks.

JanAn
18-02-2021

Niet Doen !

Ook ik krijg ongevraagd een box met ongevraagde artikelen en worden gelijk verrekend op mijn giro.

Het zal allemaal wel in hun voorwaarde zitten ,maar wat een achterlijke toestand bij dit bedrijf.

Voor mij Hello en Goodbye.

Een leuk onderwerp voor Radar.

Betty
17-02-2021

Voor maar 2 personen ipv 4

Via socialdeal een bon gekocht voor hello fresh. Eindelijk alles geregeld krijg je de boxen thuis blijkt het maar voor 2 personen te zijn ipv 4. Tevens moet je zelf nog ingredienten toevoegen en die had ik natuurlijk niet in huis. De ingredienten die er wel bijzaten moesten volgens mij ook echt op. Aangezien alles nog net op het randje van houdbaarheid was. Nu krijg ik via hello fresh een tegoed op mijn account gezet ter compensatie. Uiteraard moet ik dan zelf nog een hoop bijbetalen. En dit lijkt mij niet de bedoeling hiervan. Ik hoop dat socialdeal dit alsnog voor mij kan oplossen. Website van hello fresh is echt chaotisch en zeer slecht. Voor mij absoluut geen hello fresh meer.

Gintare
14-02-2021

Top bedrijf

Makelijke en lekkere recepten, goede prijs, bezorging ook s’avonds, gezond en vers. Top bedrijf.

Chantal
11-02-2021

Zeer slecht bedrijf, klantonvriendelijk

Zeer slechte ervaring. Bestelling werd geannuleerd wegens weersomstandigheden maar ondertussen reed er een busje door de straat. Bestelling geprobeerd te annuleren, kon niet volgens hun. Terwijl dat bij een kennis wel gewoon kon. Dag later wordt de box voor de deur gezet en na een dag werken dus een bevroren box verlepte groente. Betaling gestorneerd. Zeggen ze gelijk dat daar toch wel betalingherinneringen voor komen. Onfatsoenlijk personeel en ze geven je een korting voor een volgende bestelling, die je toch nooit meer gaat plaatsen

Christiaan
11-02-2021

HelloFresh begin er niet aan!

Vorig jaar ben ik begonnen met de maaltijdboxen van HelloFresh. Dat ging goed tot het moment dat er opeens geen box werd bezorgd en ik er zelf achteraan moest om te vragen waar die bleef en ik daarna een smsje kreeg met: Sorry voor het ongemak, ik zie dat de route eruit is gevallen ze zullen je contacteren voor meer informatie want helaas kan ik niet zien waarom de route eruit is gevallen.

Als er wat fout gaat, dan zorgt HelloFresh er niet voor dat het eerlijk wordt opgelost. Als er iets mis gaat, dat kan. Dan ga je de klant proactief op de hoogte brengen en overleggen wat hij/zij wil.

Het enige dat ze doen is het tegoed (van boxen die niet geleverd worden) verrekenen met de volgende box zodat je noodgedwongen klant moet blijven.

Na het hierboven beschreven debacle ben ik destijds gestopt (augustus 2020) en afgelopen januari weer begonnen met het afnemen van de boxen.

Gisteren zou mijn box om 9:00 bezorgd worden en ik snap gezien het weer, dat dit dan later kan worden. maar om 13:00 kreeg ik een bericht zonder verder informatie dat de box niet vandaag (10 februari 2021) bezorgd zou worden maar 11 februari. Punt.

Ik vind dit heel gek want als ik in het eerste bezorgblok van de dag al mijn box niet geleverd krijg, wie van de mensen die ook op die route zitten krijgen de box dan wel?

De klantenservice reageert niet of vraagt steeds om dezelfde informatie (ik app ze mijn e-mail, adres etc) en dan krijg je uren later een bericht of je nogmaals de gegevens wil sturen met de bezorgdag. De hele tijd om dezelfde gegevens te vragen, ik ben er klaar mee!

Ik heb HelloFresh al eerder aangegeven dat ze moeten zorgen dat ze klantvriendelijker zijn. Als zij een fout maken (verkeerde ingrediënten, ingrediënten die niet meer vers zijn of vergeten ingrediënten, dan moet het geld terugbetaald worden en niet worden verrekend met de volgende box!

Ik stop nu wederom met de boxen van HelloFresh want het systeem achter de maaltijdboxen vind ik heel discutabel.

Odette
10-02-2021

Box gedumpt ergens bij de buren, niet bekend welke.

Dat je met de sneeuw een dag langer moet wachten, is geen probleem. Heb in verband met thuis werken de melding, voor de deurzetten aan staan. Maar ergens in het hoofd van de bezorger ging het mis, hij geeft het pakket af bij een van de buren, nummer is verder niet interessant, ook geen briefje met uw box ligt op nr.

Na het bellen, excusses we gaan hier even achter aan. Zelf maar bij de 10 directste buren aangebeld. Nee geen box afgegeven hoor.

Bericht aan Hellofresh gestuurd. Reageren ze gewoon lekker niet op. Dit was de laatste keer. Zijn nog meer type maaltijdboxen hoor.

Tim
06-02-2021

Dramatische website, totaal niet overzichtelijk

Dramatische website en totaal niet overzichtelijk! Kan niet inloggen, wachtwoord vergeten doet het niet, kan niet aanmelden met Facebook, kortingscodes doen het niet, enz enz enz.