HelloFresh reviews

1.5

TtZ
15-03-2020

Handig, lekker, niet goedkoop

Paar jaar klant nu, Om de 4 weken ongeveer een box (wat ons uitkomt).

Het is altijd lekker.

enig nadeel is dat het niet goedkoop is.

Mathieu
29-01-2020

Af te raden

Ik kreeg van dochter bon voor verjaardag gekocht via vakantiveiling voor25euro,een enkel box met 3gerechte,aan huis geleverd , hello fr bleef maar sms sturen over volgende boxen, heb 10x gestuurd, heb maar 1box gekocht, nu beweren ze dat ze meerdere boxen bij mij aan deur hebben afgezet,en bleven maar rekening sturen ,m,n rekening is geblokeerd en zo kregen ze niks van m,n konto, heb dan opzeg moeten doen van 14euro, en nu krijg ik van incasso nog eens 110,10euro te betalen, dit als voor een box van 25euro, ,samen 150euro voor een box, en weken lang misserie,nu moet ik advocaat inschakkelen voor m,n geld terug te bekomen, bij deze zoek ik meerdere slachtoffer die dit meemaakte voor klacht in te dienen, mvgr

Clem
29-11-2019

Nep actie

Heel lulverhaal over een gratis box en een euro die ik moet betalen, gaat er gewoon om dat ze je iban hebbe n en geld kunnen afschrijven voor de volgende box waarvan ik niks weet.

Bambi
21-10-2019

Dieven! 70 betaald NIETS ontvangen

Hello fresh doet gewoon haar luiken dicht of ik wil stoppen met "discussiëren?"

Voor de goede orde:

Ik heb 70 betaald en geheel NIETS ontvangen.

Geen product

geen geld retour

geen tegoedbon,

de tegoedbon hoef ik ook niet meer. Ik ben nu laaiend.

Helloconsumentenrecht#laphetaanjelaars

24-10-2018

Hello schimmel!

Begin er niet aan.

Wij hebben laatst een box ontvangen met een aantal beschimmelde producten. Je krijgt dan een mailtje met dan moet je dat maar in de winkel gaan halen. Het idee van de veel te dure box is dat je juist niet naar de supermarkt hoeft om boodschappen te doen om tijd en geld te besparen. Vreselijke service als er wat is, kan je t verder uitzoeken.

Jacqueline Soer
27-07-2015

Voor meer dan 10 euro per maaltijd verwacht ik wel wat meer, dan bergen met goedkope groenten(sla, peen, komkommer, bataat, etc)

Zeer kleine porties vlees en vis, weinig variatie met vlees; kipfilet heb ik in die 5 weken verschillende keren voorbij zien komen.

Ik hou van vegetarisch eten, maar deze recepten waren een lachertje. De ingredienten voor de pasta-recepten bijvoorbeeld, waren zeer karig, veel tomaatjes, weinig kaas, want kaas is duur. Ik heb geen paddestoel gezien. In plaats daarvan zware maaltijdsoepen met linzen, dahl en aanverwante zaken. Nauwelijks lekkere maaltijdsalades terwijl het nu zomer is.

Met andere woorden: er wordt hier enorm aan verdiend onder het mom van gezond eten. Ik kreeg het idee dat ik op dieet zat, en ik hoef helemaal niet af te vallen. Ik wil gewoon lekker eten.

JP
22-06-2015

Lekker en makkelijk wel prijzig

Ik kreeg op straat een kennismakingspakket aangeboden. Voor een leuk bedrag kreeg ik een paar maaltijden. Dit beviel mij wel en nu heb ik al drie weken avondmaaltijden van Hello Fresh. Toe nog toe vind ik alle recepten erg lekker. ook de ingrediënten voldoen aan mijn verwachtingen. Wel vind ik dat er wel wat zuinig word gedaan met bijvoorbeeld het vlees. Dat mag wel wat meer, het is namelijk niet heel goedkoop ofzo. Toch raad ik het aan voor mensen die gevarieerd willen eten en geen zin hebben dit zelf uit te zoeken. Heb je daar wel tijd voor? Haal dan lekker eten in de appie ofzo.