HelloFresh reviews

1.5

Charles
30-10-2020

Slecht bedrijf. je komt er niet vanaf!

Ongewild een idioot abonnement aan mn broek.

Lijkt Lekturama van vroeger.

Snel opheffen deze club.

Kadobon van mijn bedrijf leidt tot abonnement, de bedrijven die hun personeel een kado geven zijn dus stiekem abonnementen voor hello fresh aan het verkopen.

Pas op, gebruik deze bonnen niet!

Sylvia
22-10-2020

Nooit meer HelloFresh

Wat een super slechte service en ik lees niet anders.

Mijn dochter had een code, afgelopen zondag en heb de app geopend. NOOIT DOEN! Ikzag de volgende dag dat ik dus op woensdag een box kreeg, geen ide wat ering zat. Gelijk gebeld en ja mevouw u heeft uw account geactiveerd, dus dan heeft u besteld. Als ik mijn App Bij Zalando open krijg ik toch ook niet ongevraagd schoenen met bijpassende jurk?

Gezegd dat ik het niet betaal, dat ik er niet zou zijn, vanwege vakantie en dat de box niet bij de buren mocht worden afgegeven. Ook een bericht gestuurd, op facebook, bij klachten.nl gezet.

De antwoorden zijn: wat fijn dat uw box bij de buren is afgegeven: u kunt deels nog best iets gebruiken uit de box na zondag.U kunt ook altjjd contact opnemen via de telefoon of app! Deels nog iets gebruiken en de rest dus weggooien. Lekker duur boxje wordt het da en misschin is het ook wel helemaal niet wat ik lusten!

Er wordt gewoon geld afgeschreven, ook nog een keer €0,01? Heb het geld terug laten storten. Waarom kan er niet meegedacht worden voor een oplossing? Ik denk dat we hier met ons allen maar naar b.v kassa moeten gaan. Ze moeten echt de site wijzigen en daar een automatisch hè vraag bij laten zetten:" weet u zeker dat u dit wilt bestellen"? Dit zou heel frustraties en ongenoegen kunne voorkomen!

Jeannine
20-10-2020

Hoezo niet duur?

Eindelijk heb ik mij toch over laten halen, nadat ik een ‘gratis box’ aangeboden kreeg. Nou ja, gratis. bij ontvangst van mijn drie 1-persoonsgerechten bleek ik zelf nog in huis te moeten halen: roomboter, olijfolie en extra vierge olijfolie ( jawel, voor hetzelfde recept!), witte balsamico azijn, rodewijnazijn en zwarte balsamico azijn.Tegelijkertijd zat ik opeens opgescheept met drie dozen met elk 4 eieren, waarvan ik voor 1 recept een half ei (huh?) nodig had en voor beide andere recepten elk 1 ei. Niet erg duurzaam, Hellofresh.

Toegegeven, het smaakte allemaal prima en was makkelijk te bereiden, maar voor 1 persoon heb je ook echt maar 1 bordje. nog een keer opscheppen zit er niet bij.

En opeens bleek ik voor de komende 4 weken ook al boxen besteld te hebben met al vantevoren ingevulde gerechten die blijkbaar bij mij ‘passen’. Dat was schrikken, zeker toen ik zag dat het ruim 36 Euro kostte. En de bezorgkosten van 4,99 kwamen daar nog bij, en toen ik wat ging switchen in de recepten kwam er nog eens twee keer 3 Euro bij, vanwege de extra luxe producten er in. Meer dan 40 Euro voor 3 bordjes smakelijk eten, sorry maar met dat bedrag doe ik normaal voor de hele werkweek boodschappen en dan eet ik ook vers!

Ook vervelend: in mijn wijk of stad ( of provincie?) zijn er blijkbaar maar 2 bezorgdagen mogelijk, die mij allebei slecht uit komen.

In het verleden deed de beroemdste supermarkt ook aan maaltijdboxen, die kosten ook 36 Euro per 3 gerechten maar dan voor 2 personen. En dan was de bezorging gratis. Daar at ik de hele week van, net zo lekker en vers en echt alles wat je nodig had zat daarin ( ook sachets witte balsamico azijn ). En je hield nog wel eens wat over waar ze dan nog extra receptsuggesties voor deden. Ik hoop dat meneer Heijn besluit dat weer te gaan aanbieden. Ik ga nu zsm proberen om onder mijn ‘gratis’ abonnement bij Hellofresh uit te komen, want dat schijnt ook nog niet zo simpel te zijn!

Mireille
30-09-2020

GEEN AANRADER!

Slecht bedrijf! na interesse 3 maaltijden besteld, waarvan 2 foutief geleverd en ook nog met varkensvlees. Hiervoor ben ik zwaar allergisch! Gebeld met het bedrijf en na veel gedoe een middelmatige tussenweg gevonden (credit op nieuwe box). Inmiddels kortingvouchers ontvangen en dacht, laat ik het nog eens proberen. Heb mijn bestelling nog niet eens afgerond, alleen rond gekeken voor de week van 14 oktober en krijg ik net ineens een levering van maaltijden die ik niet besteld heb! En weer varkensvlees, willen ze me vergiftigen of wat?

Naad
18-09-2020

Hello fresh

Wat een slechte service/communicatie heeft het hoofdkantoor van hello fresh!

Mensen opgelet word echt nooooit lid van hello fresh!

Na een gewonnen veiling zijn wij opeens lid en kom je er niet meer makkelijk vanaf.

Ze blijven geld afschrijven en doen moeilijk over alles. Dat dit nog kan en mag gebeuren anno 2020.

Oplichters zijn het!

Robin
16-09-2020

Dikke vette afrader

Al m'n volgende boxen op pauze gezet, krijg ik ineens een sms dat mijn box de volgende dag geleverd zou worden. Niks besteld en de klantenservice biedt mij als enige optie aan om te betalen en de volgende box op tegoed te bestellen. Iets wat ik niet wil en dan kunnen ze mij niet verder helpen. Super slechte service en ik ga hier dan echt niet meer bestellen.

14-09-2020

Misleidend

Bestel nooit een gratis proefpakket bij HelloFresh. Je krijgt dan automatisch een abonnement en zit er dan aan vast.

Mario
02-09-2020

Misleidend -> Onbetrouwbaar -> Verkoop praktijken -> Mafiastijl

Laten we beginnen met het eten, die ik uit ervaring mocht eten bij men onderbuur.

niks op aan te merken het producten/ de producten zijn lekker niks speciaals maar wel lekker.

En daar stopt het dan ook!

Toen ik een voucher had ontvangen met een gratis 1é box begon de miserie.

Leverdatum kon niet worden aangepast, opzeggen kon ook niet, mail versturen gaat niet, de chat medewerker deed zen best, maar sloot na een redelijk vlugge oplossing alles af, nadat ik om een log had gevraagd over het voorval en het gesprek met hem! ie was iets te traag ik had reeds de chat gekopieerd! gezever en gefoefel tot en met! die Hellofresh zen It service trekt er niet op mail werkt niet, website werkt maar half, dus legale diefstal via het net als je het mij vraagt! spijtig voor hen heb ik alle screenshots en alle chat in mijn bezit! Wat een zootje onbekwame verkopers zijn me dat zeg! nog 1 geluk dat hun eten goed is, anders waren die al lang failliet gegaan!

Dawn
30-08-2020

Slechte service hellofresh

“ We vallen iedere keer in herhaling. Zoals voorgaande communicatie al laat weten kan ik jou hierin niet tegemoet komen. Dit is ons finale antwoord. Verdere berichten over dit onderwerp zullen door ons niet meer in behandeling worden genomen. Ik wens je nog een fijn weekend”

Nanny
11-08-2020

Mailadres niet bereikbaar.

Na ontvangst van 1e pakket, opgezegd.

Toch willen ze daarna twee maal een pakket Afleveren.

Door ons geweigerd aangezien wij niets hebben besteld.

Getracht te mailen via klantenservice. Dit is niet mogelijk, telefonisch gevraagd om een mailadres, dat wordt pertinent geweigerd. Bedrijfspolici.

Dan gaan we dus maar aangetekend de brief sturen.

Wat een toestand, waardeloos, wel via internet bestellen waarbij nergens is vermeld dat er een contract wordt, maar contact kan niet via mail.

Nicole
30-07-2020

Box op pauze werkt niet!

Dinsdag gekeken of er nog een box op pauze moest. Overal stond een kruis door. Eerstvolgende box zou 13 augustus komen. Maar deze kon ik nog niet pauzeren. Vrijdagavond dacht ik kijk alvast even of ik de box van augustus kan pauzeren. Dit kon, maar wat schetst mijn verbazing? Ik krijg 26 juli wel een box? Hoe kan dat? Alles stond op pauze. Geen mail gehad niets! Schandalig! Contact gehad met klantenservice, nee sorry mevrouw is uw fout. Had u maar moeten opletten! Nee geld terug doen wij niet. Tegoed voor een volgende box. Nee bedankt! Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd. Dus geld ben je hoe dan ook kwijt!

Ik kijk altijd dinsdag, omdat je t/m woensdag kan pauzeren. Er stond niets open! Blijkbaar is het systeem van HelloFresh heel slecht. Ze kunnen ook niets terug zien!

Ik raad HelloFresh dus niet aan! ?

Eyrecc
27-07-2020

BOYCOT Hellofresh

This is one of the worst service experiences in my life and I never expected it to happen in a country like Holland, which is known for its fair and decent social principals. However, what happened to me was outrageous, and I hereby share this experience in the hope that no one would ever have to go through the same ordeal.

First of all, as a new comer in the Netherlands, I am trying my best everyday to improve my Dutch, for the purpose of better understanding the culture and avoiding certain misunderstandings throughout the day. However I didn't see Hellofresh coming at me with all their tricks and schemes in the sole goal to get extra payment from me.

I ordered one box as a trial after I got a discount card from my friend. That means it only cost me a couple of euros to receive a box, worth 4 days of food. And that was quite a nice experience. However, one week later, I got a notice from my bank revealing a transactions to Hellofresh for 74 euros for another week of food order. I was caught in both surprise and panick. I didn't place any hellofresh order for that week! And that was in the middle of virus lockdown, I could barely pay for my rent because I hadn't been working for months. I called the customer service of Hellofresh right away, requesting a pause on this ridiculous transaction. I explained the situation to the lady on the phone, my lack of Dutch, my unawarenes of Hellofresh rules, and my financial insufficiency. I almost came to tears when I told her about my rent dilemma.

How little did I know that hellofresh runs by cruelty and hellofresh crews care about nothing but their own benefits. She also informed me that the meal box would be delivered by the end of the day and I definitely would be ripped of that 74 euros.

How can I pay something I never wanted in the first place and then being forced to pay for it with half of my savings?

Over the past few months, I've asked my Dutch friend to call and plead to Hellofresh, multiple times and I even requested to speak with their supervisor. The answer is No. That's the only answer I can get from Hellofresh, always " NO"! And now, they've sent me another bill from a collecting company, asking to pay 112 euros!? What? Unbelievable!

This experience of mine says all about this company: cruelty, self- benefit, NO to customers, and no sympathy at all.

Boycott Hellofresh!

Judith
27-07-2020

Ik krijg een box die ik niet besteld heb!

Ik kreeg een sms dat mijn box de volgende dag geleverd zou worden.

Maar ik had helemaal geen box besteld. Na veel zoeken eindelijk het telefoonnummer gevonden. Volgens de telefoniste had ik zelf de box aangezet, het aantal gerechten van drie naar vijf veranderd, de recepten uitgekozen, en ook voor een premium gerecht had gekozen! Ik vertel haar dat dit niet kan kloppen, pas geleden heb ik nog nagekeken of het gepauzeerd stond en de box niet kan aannemen omdat ik op vakantie ben. Het enigste dat ze kon doen was de box aan de voedselbank doneren en dan moet ik het hele bedrag betalen!

Daarnaast krijg je normaal gesproken een herinnering dat er een box voor je ingepland staat, dat heb ik dus niet gekregen!

Ik lees dat meer mensen hier last van hebben, misschien iets fout in het systeem?!

En dan nog eens 7,28 euro extra moeten betalen! (een boete! bovenop de prijs voor 5 maaltijden.) omdat ik 5 i.p.v. 3 maaltijden besteld zou hebben! Belachelijk! en daarbovenop 7,- euro extra voor premium recept! Ik moet nu 65 euro betalen voor niks!

Nooit meer Hellofresh!

Arnold
24-07-2020

NOOIT MEER

Als je je geld zat bent, bestel hier. Werkwijze HelloFresh: Plaats geen bestelling, wordt morgen geleverd ook al plaats je dus geen bestelling. Uiteraard mag je als klant alles betalen waar je niet om gevraagd hebt. Dikke kus, HelloFresh

Mira
22-07-2020

MISLEIDEND en slechte verse producten

Duur, onbetrouwbaar en zogenaamd een gratis box met lidmaatschap, waardoor je vast zit aan een volgende dure bestelling. Feitelijk wil je er geen energie in steken, maar toch andere waarschuwen: trap er niet in.

Kaatje
06-07-2020

Dieven

Ik kreeg boxen die ik niet wou, deze werden ook zomaar van mijn rekening gehaald. De klantendienst helpt niet en geld teruggeven doen ze niet. Heel erg dat ik hier ooit ben ingetrapt. Bestel hier niet, ze bestelen je gewoon.

09-06-2020

Ongewenst abonnement

Een keertje proberen.

Vrij onduidelijk site, en plots heb ik een zonder het door te hebben een abonnement afgesloten en wordt ik verplicht de volgende box af te nemen.

05-06-2020

It complete en onbereikbaar

Een box besteld met 3 menu’s een van de 3 week totaal af van het bestelde, een was er niet compleet en de derde klopte. Er was niemand bereikbaar en via Facebook messenger kregen we demelding Terug dat we de volgende dag maar weer een melding moesten doen.

Service 0 voor een vette prijs!

Dit was om ui te proberen maar zeal geen gevolg krijgen!

Jenny
30-05-2020

Top voor alleenwonenden

Maaltijden zijn erg lekker met diverse vis recepten. Ik ben een 70+ en was erg saai geworden met mijn kookkunst. Ik deed maar wat om te eten. Nu eet ik met plezier! Ik bestel voor 2 personen en doe de helft in de vriesvak. Voor net onder €41 eet ik dus 6 avonden in de week. Het is moeilijk om voor 1 persoon ingrediënten bij bijv. AH te vinden. Er blijft altijd wat over. Met HF ben ik dus goedkoper uit dan inkopen doen bij een supermarkt. Ik geef een 9 omdat de porties vlees/vis soms klein uitvallen.

Ed
27-04-2020

Misleiding Hello Fresh

Gratis box is niet gratis , Heeft ongewild verplichtingen tot gevolg . Je miet volgende box afnemen . Groenten zijn bovendien niet vers en veel te duur .

Misleiding is volgens mij strafbaar