Klaverblad Verzekeringen reviews

2.7

Thea
11-02-2019

Afgewezen op "schokkende " Cholesterol waardes

Voor een hypotheek hadden wij een overlijdensrisico verzekering nodig. Mijn man heeft op het formulier netjes ingevuld dat hij verhoogde Cholesterol waardes voor had en dat hij daar medicatie voor krijgt. De verzekeraar is, met een machtiging van ons, verder gaan informeren bij de huisarts waarna mijn man werd afgewezen. Toen mijn man Klaverblad belde deed de adviseur het voorkomen dat mijn man schokkende waardes had en de adviseur begreep niet dat de huisarts mijn man hier niet op gewezen had. De huidige medicatie die mijn man kreeg was bij lange na niet voldoende, hij zou veel zwaardere medicatie moeten hebben en een doorverwezen moeten worden naar de cardioloog. Klaverblad zei dat ze het onverantwoord vonden om hem met zulke waardes te verzekeren. De premie zou onmenselijk hoog worden en dat vonden zij "niet fair" tov mijn man.

Min man is verhaal gaan halen bij de huisarts betreffende de cholesterol cijfertjes en waarom zij hem niet heeft aangesproken heeft op de hoge waardes. Zij zat met haar oren te klapperen dat mijn man op deze waardes was afgewezen bij Klaverblad. Ze vroeg letterlijk "wat zit daar voor een ouderwetse zak van een arts bij die verzekeraar?!" Die waardes van de triglyceriden, daar kijken wij als arts niet eens naar. Wij kijken naar de Hdl en de Ldl waardes, en die waardes zijn helemaal niet zo schokkend. Die man bij Klaverblad moet zich rot schamen zei ze nog. Belachelijk dat mijn man hierop niet geaccepteerd is vond zij.

Maargoed, het is hun beleid, we weten nu dat de reviews op internet over Klaverblad kloppen, ze zijn allergisch voor mensen die ook maar iets mankeren.

06-02-2019

Niet klantvriendelijlk

De verzeringsvoorwaarden van de rechtsbijstand verzekering waren ruimer dan bij onze oude verzekering.

Echter bij oversluiten van polis hadden we een fout gemaakt waardoor we te maken met standaard wachttijd.

Ondanks dat het voor klaverblad duidelijk moet zijn geweest dat dit een misverstand betrof hielden ze voet bij stuk en werden we niet geholpen.

Gelukkig was de wettelijke bedenktijd nog niet verlopen en zijn we terug gegaan naar onze oude verzekering van centraal beheer.

Hier werden we weer fatsoenlijk en begripvol geholpen.

Klant is bij klaverblad geen koning.

Suzanne
23-01-2019

Arbeidsongeschiktheidsverzekering Klaverblad keert niet uit

Klaverblad gaat tot het uiterste om maar niet hoeven uitkeren met de Arbeidongeschiktheidsverzekering, iemand die lichamelijk al wrak is proberen ze mentaal zodanig mentaal te breken om er met een fooi vanaf te komen. Immoreel.

Marieke
23-01-2019

Communicatie niet op orde binnen dit bedrijf

Medewerkers zijn niet op de hoogte van het geldend beleid en vertellen verschillende verhalen. Het is al vervelend genoeg als je betrokken bent bij een ongeval en je auto total loss wordt verklaard. Je zit dan niet te wachten op dat je verzekeraar zijn communicatie en richtlijnen niet op orde heeft en je tot 3x toe een ander verhaal ophangt als het gaat om vervangend vervoer.

Op de dag van het ongeval hadden we reeds een rit ingeboekt van de bergingswagen. Gauw gewijzigd later; want Klaverblad gaf aan dat mijn auto naar een andere plaats moest om in aanmerking te komen voor vervangend vervoer. Eenmaal daar; bleek ik alsnog niet verzekerd hiervoor , zo vertelde dat betreffende schadebedrijf mij. Klaverblad opnieuw gebeld: ook al stond ik nu bij dit bedrijf; ik kreeg inderdaad geen vervangend vervoer want Klaverblad noemde dat de tegenpartij hierover hoort te gaan. Stond mijn auto dus voor niets in een andere plaats, zo bevestigde Klaverblad. Afgesproken met Klaverblad dat ik kosteloos een nieuwe rit mocht inplannen, omdat ik niet goed geïnformeerd ben. Volgens de medewerker was mijn verzoek van het zwart op wit van dit besluit niet nodig; hij zou het in het dossier vermelden. Een dag later gebeld met Klaverblad om dit verzoek in te willigen; de auto werd inmiddels verwacht in onze eigen woonplaats. Drie keer raden: er stond geen aantekening van hetgeen was afgesproken in het dossier. Tot overmaat van ramp wordt de verbinding verbroken midden in het gesprek, wat resulteerde in opnieuw 10 minuten wachten aan de telefoon en vervolgens het hele verhaal opnieuw aan een andere medewerker te moeten vertellen. Welke ook nog eens moet overleggen of het allemaal wel kan; wat ik de avond er voor had afgesproken. Deze derde medewerker vertelde mij dat ik wel degelijk vervangend vervoer had moeten krijgen, maar dan van het schadeherstelbedrijf waar de auto als eerste heen was gebracht. Opnieuw een ander verhaal! Al met al is het goed gekomen, na vele telefoontjes met Klaverblad. Men zit niet te wachten op deze communicatiefouten van je eigen verzekeraar. Met die reden heb ik onze auto dan ook gauw ondergebracht bij een andere verzekeraar.

Marijke
30-12-2018

Klaverblad licht op: schandalig!

De behandelend jurist van Klaverblad heeft mij gezegd dat ik nu er helaas een gerechtelijke procedure bij de Kantonrechter moet komen, ik vrije advocaatkeuze heb. Wat blijkt, deze advocaat moet voor een krankzinnig laag fixed price werken, wat een goede advocaat natuurlijk niet doet. Het komt in mijn geval neer op ongeveer vijf à zes advocaat uren, en dan gaat het om het voeren van een procedure bij de Kantonrechter. Dit is onmogelijk en totaal niet realistisch. Zelfs niet voor een advocaat met een uiterst lage uurprijs, al is die er in Amsterdam niet eens. Kantoorkosten worden ook niet vergoed, maar die worden door de door mij uitgekozen advocaat niet eens berekend.

Klaverblad geeft aan dat er extern bij een advocatenkantoor tot maxilmaal 100.000 euro mag worden besteed. Dat bedrag is in mijn zaak verre van nodig, maar een fixed price van 1250 euro voor het voeren van een procedure bij de Kantonrechter, is in de praktijk de verzekerde weigeren om via een extern advocaat te procederen.

Wat een waardeloze maatschappij is Klaverblad. Ik noem dit oplichterij, waarvan ik me afvraag of Klaverblad hier zelf niet een strafbaar feit pleegt door zijn eigen voorwaarden niet na te komen.

De jurist van Klaverblad heeft alles gedaan om te voorkomen dat er een gerechtelijke procedure zou komen, zij is goed. Maar op het moment dat er geprocedeerd moet worden en de verzekerde wil dit via een lokaal Advocatenkantoor doen, dan legt Klaverblad zo veel restricties op dat er in feite niet geprocedeerd kan worden. En het extra wrange? De Klaverbladjurist die mijn zaak heeft behandeld vertrekt per half januari, uiterlijk februari 2019 om op de Hogeschool te gaan werken.

Ik heb er het woord Oplichterij voor. Als er een procedure gevoerd moet worden, mag daar geen fixed price aan worden gekoppeld. Dit blokkeert al per definitie de vrije advocaatkeuze. Ik voel me door Klaverblad echt belazerd. Schandalig.

Ik raad niemand aan om bij Klaverblad een Rechtsbijstandverzekering af te sluiten.

Renee
19-12-2018

Net zo slecht als de rest ondanks mooie praatjes

Tsja, na jaren een schadeclaim ingediend mbt een auto welke total-loss was. Schade viel onder de verzekering volgens de polis dus met goede moed het traject ingegaan. De goede moed verdween al snel na de wanorde van de beide schade experts die totaal langs elkaar heen communiceerden. Stonden nog wat mooie praatjes te houden maar aan het eind van de rit was er bij Klaverblad niemand thuis. Natuurlijk typisch verzekeraars gedrag want ze willen graag geld verdienen met niets doen en overal voor weg lopen zodra er wat aan de hand is. Klaverblad is dus net zo erg als de rest van de polisboeven. Alleen doet Klaverblad zich mooier voor in haar reclames. Voor mij voortaan geen Klaverblad meer, waardeloos bedrijf.

04-12-2018

Geen contact

Onmogelijk om contact mee op te nemen, je wordt ook niet terug gebeld of gemaild!

Remco
22-11-2018

Inboedelschade na brand snel en prima afgehandeld

Zondagochtend vroeg brandde mijn schuurtje helemaal uit.

De totale inboedel was verloren.

Ik heb het 's nachts gemeld bij een spoednummer en werd maandagochtend gelijk gebeld door een medewerker van Klaverblad. Hij gaf het schadenummer aan mij door en zou een expert inschakelen.

Deze expert belde 2 uur later al dat hij al onderweg was.

De expert heeft een rapport uitgebracht met het verwachte schadebedrag (n.a.v. mijn gemaakte lijstje met spullen en bijgezochte bedragen) en precies 7 werkdagen later kreeg ik 's ochtends een mail dat ze dat bedrag gingen uitkeren.

Drie uur later stond het al op mijn rekening.

Ik ben erg tevreden over de snelle afhandeling, maar ook over het meedenken en de behulpzaamheid!

Anita
22-10-2018

Als je schade hebt gehad dan ga je daarna heel wat meer betalen!

Schade gehad met auto, daarna werd me ' vriendelijk' verteld dat ik haast het dubbele moest gaan betalen voor mijn verzekering.echt geen goede verzekering maatschappij

Tomas
01-10-2018

Sarcastische medewerkers

Geven geen serieus antwoord, maar nemen je liever in de zeik. Als je geen plezier haalt uit je werk, zorg dan dat je wat anders gaat doen.

Noud van der Heijden
19-09-2018

Autoschade

Snelle afhandeling van de uitkering autoschade, na het verzenden van het SAF, niet meer hoeven te bellen, het schadebedrag kwam keurig op mijn rekening. Heb al 40jaar ervaring met klaverblad

14-09-2018

Brommobiel

Ik heb totaal geen klachten over Klaverblad , snap niet waar al dat negatieve vandaan komt. Ik zelf rij in een Brommobiel en die is er als enige verzekeraar die ons nog neemt. Dus top voor mij en de anderen Brommobliers

17-08-2018

Rechtsbijstand verzekering

Ze zijn drukker bezig om een redenen te verzinnen om je geen rechtsbijstand te geven,dan dat ze je daad werkelijk bij staan,ze zouden wel even gaan onderhandelen zeiden ze.ben je 500 euro duurder uit.

en ben niet kritisch want je krijgt brieven rond je oren met een berg wartaal er in.absoluut geen aanrader

Ac
06-08-2018

Volkomen genegeerd

Schande dat na een verder probleemloze scheiding Klaverblad het prima vindt om mijn ex en zijn verzekeringsagent op de hoogte te houden maar ik compleet buiten spel gezet word tot ik zelf om informatie ga vragen. DIKKE FAIL!

Ferry
24-07-2018

Uw schade is afgewezen,

Na het afwijzen van de schadeclaim, zoek ik in mijn mail naar de polisvoorwaarden. Zie ik dat ze 10 maanden terug een premieverhoging gedaan hebben met als toelichting dat er veel schades zijn door extreem weer. Laat de claim die ik heb nou net hierop betrekking hebben. Maar nee, claims met betrekking tot extreem weer vergoeden wij niet., huh?

Dikke afrader!

18-06-2018

Verzekerd sinds 2003.

Ik heb nooit een schade gehad.

Soraya
16-06-2018

Onpersoonlijk, slecht, bang om uit te betalen

Ik ging kocht een huis, onder andere omdat het huurhuis waarin ik woonde vaak lekkage vertoonde. Hiervoor heb ik 2 keer een claim gedaan bij een andere verzekeraar. Nu wilde ik overstappen naar Klaverblad. Zij willen me niet verzekeren omdat ze "Het niet aan durven na 2 claims". Terwijl er van de oorzaak van die schade door het nieuwe huis niet eens meer sprake was! Onpersoonlijke maatschappij die bang is om te moeten uitbetalen.

Barry
11-06-2018

Werkelijk onbeschofte medewerkers

Zeer onbeschofte medewerkers en doen er werkelijk alles aan om onder claims vandaan te komen

Teun
01-06-2018

Av afgewezen

Ik heb pas een bromfiets verzekering opgezegd bij klaverblad kreeg ik nog een waarde papier voor schade vrije jaren! Vraag ik een av aan wordt ik afgewezen omdat ik ooit uit een verzekering ben gezet vanwege financiële problemen. Wat een rare maatschappij is dat zeg!

Voor mij nooit geen klaverblad meer!

28-05-2018

Klaverblad discrimmineerd op leeftijd

Voor jarenlang mijn auto verzekerd bij klaver blad, helaas is de auto overleden laat hem afvoeren en regel alles administratief zoals het hoort zoals dat ik hem afmeld bij de verzekering ik hoor zeggen 'ja hoor meneer, kunt gerust een nieuwe verzekering afsluiten geen probleem' maar kennelijk volgen ze mijn leeftijd en is een nieuwe verzekering afsluiten niet mogelijk omdat ze vinden dat ik een ouwe lul ben van bijna 55 dus verzinnen die gasten een kutsmoes van dat ik een notering heb bij het cis en dan kunnen die lui mij geen verzekering aanbieden en hard verworven schade vrije jaren die je opgebouwd heb laten ze verdampen, je reinste misleiding, oplichting en fraude verzekeringsmaatschappij.