Klaverblad Verzekeringen reviews

2.7
Positief17%
Neutraal0%
Negatief83%
Periode202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Droefig
14-01-2014

voor een erg simpel schade gevalletje .geeft klaverblad steeds halve info ,n al meer dan 4 maanden verder en via telefoon erg onbeschofd te woord gestaan ,ik moest niet zeuren want dan had ik maar een allrisc verzekering moeten nemen dan was het een snelle afhandeling geweest ,een erg nare ervaring ,en nog eens behandeld worden als zeurpiet ,het enige wat ik vroeg hoe de zaak ervoor stond ,kreeg een hele preek van dit dat bla bla maar nog steeds geen antw ,als het me niet beviel moest ik maar overstappen naar een andere verzekerings maatschapij ze vond dat er genoeg was gedaan , en dat is dus niks .ja de premie ontvangen maar verders niets 0,0 zal het advies van de dame volgen en een andere verzekering zoeken ,waardeloos bedrijf

Anoniem
26-06-2013

Ondanks telefonische afspraak om de beide premiebedragen van mijn man en mij op het eind van de maand af te houden, wordt er toch steeds te vroeg geïncasseerd . Bovendien zonder voorafgaande berichten verhoging van de premiebedragen.Je weet dus niet eens waarom de bedragen stijgen.

Anoniem
23-01-2013

Slechter bestaat niet .ik zou iedereen afraden bij deze verzekering .ons ervaring is zo slecht dat ik uiteindelijk besloten via dit mensen waarschuwen voor zaken doen en vooral autoverzekering afsluiten met klaverblad .ze zijn in eerste optie misschien goedkoop maar moment dat je in probleem kom ga je dat pas merken.je wordt gewaarschuwd.

Anoniem
20-01-2013

Niet doen!

Na een melding over een gebroken tafelglasplaat, door een val van een huisgenoot, aan de 'tussenpersoon' kregen we ooit een schadeformulier toegestuurd, dat we "direct aan KLAVERBLAD moesten adresseren". Maanden later, na een herinnering, kwam het antwoord, dat de 'tussenpersoon' inmiddels bericht had ontvangen... (wij dus niet!)... en vroegen om een kopie van dat bericht. Hierin stond zwart op wit, dat de claim niet in behandeling was genomen, omdat er een huisdier bij betrokken was... een hond!! (). De enige "huisdieren" die wij hebben echter zijn muggen...

Bij de tussenpersoon én klaverblad, nú kleingeschreven, hebben we direct alle lopende verzekeringen opgezegd. De muggen hebben we nog, maar het andere "ongedierte" komt er bij ons niet meer in! Het allerkwalijkste is, dat het ze geen bal scheen uit te maken!

De tussenpersoon heeft inmiddels zijn verzekeringszaak opgedoekt... en klaverblad ... . geven we ook geen kans bij zulke rare misdragingen.

De klant centraal zetten? Daar hebben ze bij Klaverblad nog nooit van gehoord! Niet doen dus!

Anoniem
19-07-2010

Ik ben niet verzekerd bij deze verzekeraar maar dat was ik wel van plan. Het lijkt wel of Klaverblad geen klanten wil zo moeilijk is het om een uitvaartverzekering bij hun af te sluiten. Mijn intentie was dus een uitvaartverzekering bij klaverblad. Het geen wat nooit zou gebeuren want hun website is zo gebruiksonvriendelijk dat ik mijn verzekering bij Ohra heb ondergebracht. Ik ging naar Klaverblads website om mijn premie te berekenen, al mijn gegevens ingevoerd kan ik die verkzekering niet eens aflsuiten! MOest ik weer opnieuw op Klaverblads website een verzekeringsadviseur zoeken?! Uiteindelijk een in mijn buurt gevonden op hun website weer mijn gegevens ingevuld. Maar na 2 weken nog niks gehoord! Toen dacht ik laat maar ik zoek wel een andere verzekeraar...

Voordelen van Klaverblad: Dat hun website zo slecht is waardoor ik op zoek ben gegaan naar een andere verzekeraar wat uiteindelijk Ohra werd. Het afsluiten van de verzekering bij Ohra was en fluitje van een cent en ben nu goed verzekerd bij Ohra.

Nadelen van Klaverblad: SLechte, hele slechte website! Klantonvriendelijke website!