Klaverblad Verzekeringen reviews

2.7

A en J
04-08-2016

Klaverblad zegt op!

Zojuist krijg ik een brief dat Klaverblad mijn rechtsbijstand opzegt. Ondanks dat ik het wel begrijp, hoort men dit in de polisvoorwaarden te vermelden. Ik heb helaas moeten ondervinden hoe het is om een falende arts mee te maken en dus ernstige medische schade te moeten ondervinden die levenslang zal voort duren. Omdat Klaverblad alleen juristen in dienst heeft en geen echte advocaten, moest een schade letseladvocaat de zaak overnemen en moest de rekening worden voldaan door Klaverblad. Dit alles heeft hen €40.000,= gekost, geen kattepis doch ik heb niet gevraagd om deze ellende. Uiteraard ben ik een veel te dure klant en ben nu uit de verzekering gegooid. Helaas.

Riderlady
31-07-2016

Slechte rechtshulp

Verzoek tot rechtshulp wordt niet serieus genomen, de behandelaar was niet zakenkundig, vervolgens royement omdat er stukken waren verstuurd waarop Klaverblad gereageerd heeft, maar voet bij stuk houdt dat ze er niet zijn. Absolute afrader.

16-06-2016

Snel online afgesloten

Voor doorverkoop van een snorscooter voor een week een verzekering nodig. Was online in het weekend af te sluiten en kon meteen rijden. Ook het opzeggen was geen probleem, je betaalt alleen voor de dagen dat je verzekerd ben.

Jasper
16-06-2016

Auto verzekering afgewezen op vermogen

Via independer had ik me aangemeld voor een auto verzekering bij klaverblad. Met 15 schade vrije jaren en al 4 jaar de zelfde auto. Werd mijn aanvraag afgewezen op vermogen van de auto? Nog nooit van gehoord. Gelukkig hebben ze bij Independer een andere passende verzekeraar gevonden rond de zelfde prijs. Als ik de reviews hier lees is het maar beter ook.

Walter
14-06-2016

Waardeloze verzekering!

Of het valt niet onder polisvoorwaarden, of je krijgt te horen dat je het zelf maar uit moet zoeken. Stelletje juristen die ook totaal geen juridische kennis hebben. Communicatie verloopt slechts. Ze willen niks uitbesteden aan een advocaat etc.etc. Weggegooid geld deze verzekering.

Marjolein775
13-03-2016

Geen rechtsbijstand bij non conformiteit schade

1 week na aankoop van onze auto bleken er ernstige gebreken aan te zijn. Eea was niet geconstateerd tijden de aankoopkeuring die wij hebben laten uitvoeren bij de dealer. Zo moesten de remmen incl klauwen rondom vervangen worden vanwege lekkage en vastzitten en bleek dat de chassis balken voor waren door gerot waardoor de kreukelzone zijn functie verliest. Zowel de verkoper als de dealer wilden ons niet tegemoet komen in de kosten van circa 2000. Na wat uitzoekwerk ontdekt dat er sprake is van non conformiteit en dat de verkoper volgens het nl recht deze schade moet vergoeden of de auto moet terugnemen. Toen onze rechtsbijstand klaverblad gebeld voor rechtshulp zij wilden ons niet van hulp voorzien omdat de auto zonder garantie bij een niet bovag dealer was gekocht ons werd medegedeeld dat we dat in de kleine letters hadden kunnen lezen. Wij vinden het erg slecht dat klaverblad haar klanten in deze situaties in de kou laat staan.

Maryam
19-02-2016

Meeste baggere verzekeringsmaatschappij!

Bel je ze kunnen ze je niet helpen, komen over alsof ze geen zin hebben om hun werk te doen. Als je mail krijg je geen bevestiging noch een reactie. Vrijwaringsbewijs weken geleden doorgestuurd met verzoek een bevestiging te sturen. Geen reactie, besluit ik contact op te nemen, zeggen ze dat ze de bijlage niet konden openen. Maar dat delen ze niet even mee! Klantonvriendelijk en zeer negatieve over de dienstverlening.

Arend Hoegen
30-05-2015

Schadeclaim inboedelverzekering schandalige behandeling

Ik heb al ruim 23 jaar een inboedelverzekeringWA verzekering bij Klaverblad Verzekeringen. Tijdens onze verhuizing is er ingebroken. We waren bezig in het oude huis en in ons nieuwe huis zijn diverse waardevolle spullen van ons gestolen. De achterdeur is er uit gehaald. Hoe dat weet ik niet, maar het is gebeurd.

Eerst kwam er een expert, die bood 1430 euro, maar wij vonden dat te weinig. De gestolen spullen vertegenwoordigden een waarde van 8400 euro.

Toen en dat was geen contra-expertise ging recherche-bureau Couzijn uit Hillegom zich er mee bemoeien. Mevrouw kon niet bij ons thuis komen, omdat ze haar enkelbanden gescheurd had. Wij moesten naar een hotel/restaurant in Heerhugowaard komen, waar we een kruisverhoor van 2 uur moesten ondergaan. Dit bureau bestaat uit alleen mevr. Couzijn. Zij heeft, zegt ze 20 jaar bij de recherche van de politie Den Haag gewerkt. Ze heeft een rapport geschreven en ons van fraude beschuldigd. We zijn vervolgens geregistreerd bij diverse instanties. Wij moeten nu de kosten betalen van het inschakelen van deze Sherlock Holmes. Ze hebben dus civielrechtelijke maatregelen genomen en alles verder volgens het boekje gedaan bij mogelijke fraude. Wij eisen nu, dat Klaverblad aangifte bij de politie doet ivm fraude. Dat doen ze niet. Fraude is nu mogelijke fraude en onze naam is te grabbel gegooid. Wij zijn bij elkaar al 40 jaar verzekerd en hebben dit nog nooit meegemaakt. Wij hebben de inboedel/WA verzekering bij Klaverblad met onmiddellijke ingang stopgezet.

SLUIT NOOIT EEN VERZEKERING BIJ KLAVERBLAD AF, WANT JE WORDT BIJ EEN CLAIM ALS EEN CRIMINEEL BEHANDELT:

mevr. M.C. Tan

Heerhugowaard.

Edwin
24-05-2015

Oplichters

Ik heb nu al een paar keer helaas met Klaverblad te doen gehad AOV en rechts bijstand.

Ellende en nog eens ellende.

Ed
12-03-2015

Wegjagen zonder waarschuwing.

Drie weken voor de verjaring van mijn Klaverblad Royaal Beschermde Premie verzekering eem brief gekregen dat Klaverblad stopt met deze verzekering omdat er verlies op geleden werd. Dus ik werd omgezet naar de Klaverblad Royaal bonus/malus.

Helaas gaat mijn premie van €42,06 per maand naar €145,32....

Vervolgens voel ik me extra bedrogen nu blijkt dat Klaverblad al op 18 juni 2014 gestopt is met aanbieden van deze verzekering en alle verzekerden bij premie vervaldatum omzet naar een nieuwe polis met nieuwe premie.

Waarom is mij dit niet medegedeeld?

Ook niet in November 2014 bij het claimen van een kleine kop-staart schade. Blijkt nu achteraf dat Klaverblad daar wel 5 (vijf!) schadevrije jaren voor afgeschreven heeft.

Had me dat even gemeld, dan had ik de schade aam de tegenpartij zelf betaald en mijn kleine krasjes op de bumper niet laten repareren. Waarom wist ik toen niet dat Klaverblad in juni al had besloten dat er binnen een jaar naar rato van schadevrije jaren betaald moest gaan worden. Zou de verzekerde dat niet willen weten voordat hij een claim indient?

De reclame is niet meer dan dat, reclame, verzonnen door een reclamebureau. Want eerlijk en open, ho maar. Meedenken, niets ervan.

Vertel toch meteen alle verzekerden wat je gaat doen als je in juni 2014 besluit een uitsterfbeleid te gaan voeren.

Dus nu ga ik overstappen. En ik ben boos. Vanaf volgende maand ga ik mijn auto elders all risk verzekeren voor de helft van de premie die Klaverblad vraagt. De helft minder. En er zijn drie grote landelijke maatschappijen die ongeveer deze prijs bieden.

Ook als ik het schadebedrag (ruim €1200,-) terug betaal aan Klaverblad en ik mijn 5 schadevrije jaren terug krijg dan is de premie bij Klaverblad bijna dubbel van wat het bij 4 andere grote verzekeraars kost. Je dachten zeker dat ik niet weg kon met -2 schadevrije jaren?

De reclame slogan is “Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.”

De waarheid is:“Als je maar lang genoeg gewoon blijft zitten, word je vanzelf bedonderd.”

Arnoud faber
07-03-2015

Premie zonder aanleiding verdubbelen...

Klaverblad stuurde mij, nadat ik per mail om een aanpassing van mijn premie had gevraagd vanwege opbouw schadevrije jaren, een brief met de mededeling dat ze de premie gingen verhogen... Van 40.96 naar 69.78 per maand! Hahahaha hoe verzinnen ze het.

Gelijk elders ondergebracht, zelfde dekking voor let op: 26 euro! Oftewel men wilde mij 300% van een normale premie laten betalen terwijl ik nog nooit schade heb gereden!

Ger Ristenpatt
24-02-2015

Opzegperikelen

Mijn echtgenote had op haar 48e haar rijbewijs gehaald. Via independer haar autotje verzekerd bij klaverblad. In drie jaar tijd één schade gehad.

Kreeg onlangs een brief dat met met deze verzekering wilde gaan stoppen omdat men er verlies op leed. Als ik zou blijven dan ging de premie van €57 naar €110 per maand! Uiteraard meteen op zoek naar een andere verzekering en ook gevonden (all risk voor €49). Premie bij klaverblad was al betaald voor februari dus nieuwe verzekering per 1 maart laten ingaan. Klaverblad stuurt vervolgens op 18 februari een brief dat de verzekering op 16 februari gestopt is en dat ze me die halve maand premie terug betalen. Resultaat een onverzekerde auto! Echtgenote aangehouden door politie (hoe groot is die kans?) maar gelukkig een schappelijke agent die de situatie begreep. Ik vind dat een bijzonder vreemde handelswijze van klaverblad, maar dat zal wel aan mij liggen?

J van extel
27-11-2014

Zeer snelle en correcte afhandeling van schade

Twee maanden oude smartphone in het water laten vallen. Binnen twee weken stond het volledige aankoopbedrag op onze rekening!

17-08-2014

Polis woekeraars en slechte informatievoorziening richting klant

Heb overlijdens risico verzekering afgesloten 8 jaar geleden via tussen persoon bij Klaverblad:

- 26000 euro vaste uitkering per jaar uitkering voor mijn echtgenote

- uitkering is beperkt tot aan 65e levensjaar van mijn vrouw ( destijds max 15 jaar uitkering )

- kortom teruglopend risico voor verzekeraar

- premie 2600 euro per jaar vast

- huidig marktbeeld geeft aan dat deze premie slechts 100 - 136 euro per jaar mag / kan zijn

- onvoorstelbaar dat men heden ten dage een klant zo durft op te lichten

Mo
01-07-2014

Rechtsbijstand

Mijn zaak tegen een huisarts speelt nog maar de antw die ik van de medisch adviseur van klaverblad krijg daar kan ik weinig mee. Op de vragen die ik stel komen antwoorden die geen betrekking hebben op mijn vragen. En daarom lijkt het net alsof het niet gelezen wordt en er klakkeloos een antwoord verzonden wordt.

Bakker
03-06-2014

Rechtsbijstand verzekering met module inkomen,advies bij dreigend ontslag is ; succes met solliciteren.....

Hofstede
03-05-2014

Bereikbaarheid in weekend "gewoon" slecht

In het weekend wil ik mijn autoverzekering eerder in laten gaan. Na 3 pogingen wordt de telefoon "gewoon" opgenomen. De mevrouw van het call-center kan mij niets vertellen met als resultaat dat ik mijn plan niet kon laten doorgaan.

Adverteren met de tekst, als je maar lang genoeg gewoon blijft dan wordt je vanzelf bijzonder komt in een grappig daglicht te staan als je inderdaad tegen een weekend service niveau aanloopt anno 1980. Gewoon slecht!

Stan
15-02-2014

Slechte verzekering, en helemaal als je het wil opzeggen. Bijna onmogelijk

Cisa
21-01-2014

Op Independer.nl kwamen ze bij de top3 autoverzekeraars uit de bus aan de hand van de gegevens die ik had ingevoerd. Nadat ik meerdere malen via hun site een premieberekening wilde uitvoeren voor de autoverzekering kreeg ik telkens het bericht dat ik ze moest bellen, daar deed de desbetreffende mevrouw zeer mysterieus en zei: we mogen geen premieberekeningen telefonisch uitvoeren...pardon is dit bedrijfsgeheim Toen weer gebeld en zei ene meneer dat dat niet klopt, mevrouw had het schijnbaar druk met koffiedrinken en internetten. Ik heb gezegd dat ze via Independer aansluiten bij mijn gegevens, maar nee hoor ik kon mijn auto niet verzekeren, de eisen die ze stelden verschilden enorm van de eisen die Independer aangaf. Waardeloze verzekeraar en zeer onklantvriendelijk, gelukkig een zeer goede grote verzekeraar gevonden die ook nog eens goedkoper is.

19-01-2014

Opzeggen onmogelijk

De polisvoorwaarden voor de inboedelverzekering zijn erg mager. Maar het meest vervelend is het opzeggen van de verzekering. Dat is bijna onmogelijk, stelletje schurken.