Klaverblad Verzekeringen reviews

2.7

Aln
07-05-2018

Klaverblad verzekerd vooral zichzelf

In mijn ervaring is Klaverblad vooral bezig met Klaverblad. Klanten zijn leuk zolang ze betalen maar zodra de klant een risico voor Klaverblad is wordt deze direct aan de kant gezet. Ik kocht onlangs een nieuwe auto, op zaterdag, en belde het nieuwe kenteken door naar Klaverblad waar mijn oude auto al verzekerd was. Klaverblad ziet dit echter als een nieuwe verzekerings- aanvraag en verstrekt een tijdelijke dekking totdat de aanvraag beoordeeld is. Tot mijn verbazing kreeg ik een paar dagen later een telefoontje van Klaverblad dat ze mijn nieuwe auto niet willen verzekeren en de voorlopige dekking per direct is stop gezet. Daar sta je dan, met de auto, op je werk.

Het een en ander werd per email bevestigd waarop ik reageerde met de vraag waarom Klaverblad mijn nieuwe auto niet wilde verzekeren. De reactie van Klaverblad was dat het antwoord op mijn vraag al in hun eerste mailtje stond. Met andere woorden, lastige klanten stuur je gewoon van het spreekwoordelijke kastje naar de muur.

Dus wees gewaarschuwd. Zelfs als Klaverblad beduidend goedkoper is dan nog raad ik ze ten zeerste af

Angelo
25-03-2018

Ga NIET vragen of je ergens voor bent verzekerd!

Ik was al een tijdje verzekerd bij Klaverblad, dus ik heb ook wel eens een paar keer gebeld naar hun of een iets of wat verzekerd was, wel netjes antwoord terug gehad! Maar nu blijkt dat hun alles zien (bellen,mailen enz) als een claim die je gedaan hebt. Daar kwam ik achter omdat ik naar een andere verzekering wou omdat die €10 per maand goedkoper was. Ik kreeg een afwijzing van de nieuwe verzekeraar! omdat ik te veel schade claims had gehad, nu kan ik geen gewone inboedel verzekering meer afsluiten Ik heb 1 keer een claim vergoed gehad voor mijn telefoon a €280 Dus gewoon een goede verzekering? groot geworden door gewoon te blijven? laat me niet lachen.

Dus een dikke afrader van mijn kant gezien

Jordy
13-03-2018

Alles afschuiven op andere en steeds een andere behandeelaar

Eind 2017 is er ingebroken in mijn woning op kerstavond. Direct Klaverblad geïnformeerd. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat vanwege de kerstperiode er niets voor mij kon worden gedaan en dat ik het zelf maar moest uitzoeken. Op eerste kerstdag is echter niets open en herstel bedrijven te pakken krijgen is ook al onmogelijk.

Na de kerst opnieuw gebeld met de vraag hoe nu verder en er werd mij mede gedeeld dat mijn schade een mindere prioriteit had. Begin Januari kwam de storm en wederom werd ik in de wacht geplaatst. De expert van CED kwam pas 18 januari kijken! Tot die tijd zelf maar maatregelen genomen om in ieder geval het kozijn dat compleet gebroken was te fixeren. Alle bonnen direct aangeleverd bij politie, Klaverblad en CED en toch op 18 januari aangeven dat er bonnetjes niet goed waren door gekomen. Wederom informatie aangeleverd.

Klaverblad heeft geen partners die herstelwerkzaamheden uitvoeren dus werd ik geacht zelf een hersteller in te schakelen. Dit tot tweemaal toe gedaan en beide werden afgewezen op de prijs. Eind januari kwam een aannemer langs op verzoek van CED die de schade heeft opgenomen en die kwam heel verrassend met een compleet andere conclusie dan de vorige twee aannemers.

Voor alle acties heb ik zelf moeten bellen en na een hoop geregel is pas op 22 februari mijn raam vervangen echter tot op de dag van vandaag wacht ik nog steeds op de rest van de herstel werkzaamheden. Ik bel 1 a 2 keer per week maar ik krijg elke keer een andere behandelaar toegewezen. Na heel veel aandringen heb ik uiteindelijk mijn gestolen inboedel gedeeltelijk vergoed gekregen inclusief vervangingsmaterialen zoals sloten.

Volgende week komt er een hersteller langs maar die heeft al aan gegeven niks te weten over het vervangen van een gevelsteen dus voorlopig laat Klaverblad mij lekker in de kou staan!

Ontevreden
27-02-2018

Rechtsbijstand bedroevend slecht!

Nadat je wekenlang wacht op een antwoord van de jurist, krijg je een warrig ondeugdelijk antwoord. Als je een klacht wilt indienen proberen ze zichzelf op alle mogelijke manieren in te dekken. Omdat je schade wil voorkomen en na 4 weken niet anders kunt schakel je nadat je duizenden euro’s aan premie hebt betaald toch maar zelf een advocaat in voor honderden euro’s per uur, want de juristen van Klaverblad zijn onbereikbaar, onbekwaam en onbeschoft. Gelukkig reageert daarna Klaverblad snel: meteen wordt het dossier gesloten en mag je vertrekken, want je hebt een advocaat ingeschakeld! Als je daarover je beklag doet, krijg je nog een grote mond van de leidinggevende ook nog.

De advocaat die ik heb ingeschakeld heeft uiteindelijk meer dan het dubbele aan ontslagvergoeding geregeld dan volgens Klaverblad verantwoord was en dat binnen 3! dagen. Bij klaverblad was na 4 weken nog niets geregeld.

Mensen besteed je zuurverdiende geld elders en blijf ver weg van de rechtsbijstandverzekering van Klaverblad. Het is een schijnveiligheid, want als er iets gebeurd, dienen ze je belang niet! Het enige dat mijns inziens voor Klaverblad telt is zoveel mogelijk premie binnenhalen en er zo min mogelijk voor doen.

Mevr van rooijen
20-12-2017

Ongevallenverzekering

Goed afgehandeld door klaverblad dank u wel

14-11-2017

Scooterverzekering

Ben geweldig geholpen met de schadeafhandeling van de scooter van mijn dochter.

YJ
06-11-2017

Zo gewoon gebleven? Gewoon niet betalen!

Ik ben 25 jaar verzekerd bij Klaverblad verzekeringen en zoals ik mij kan herinneren nog nooit een schade bij de aansprakelijkheidsverzekering van Klaverblad geclaimd. Heb 6 september 2017 de schade gemeld die mijn hondje veroorzaakt heeft bij derden. Tegenpartij tot heden nog geen bericht gehad van Klaverblad en dus ook geen vergoeding. Vandaag nog maar eens geïnformeerd en het blijkt dat men er nog mee bezig moet gaan! Kreeg de dooddoener dat Intern zou er iets mis gegaan is. Klaverblad .we zijn zo gewoon gebleven? Dus. GEWOON NIETS UITBETALEN?

Max
11-10-2017

Zwaar teleurstellend

Na diefstal fiets van onze autistische zoon en vermelding specifieke omstandigheden waaronder zijn fiets is gestolen bureaucratische afwijzing van de claim zonder enige verdere uitleg of meelevendheid. Nooit weer.

Matthijs
27-09-2017

Inboedelverzekering perfect geregeld

Telefoon laten vallen in huis. Schadeclaim ingediend en binnen een paar dagen de reparatiekosten op de rekening. Geen gedoe, kan niet beter.

01-09-2017

Arbeidsongeschiktheidsverzekering; voordeel van de twijfel

Ben 80% arbeidsongeschiktheid verklaard voor 10 jaar, nu laatste jaar. Nooit moeilijk gedaan, herkeuring of een te lage uitkering. En dat hoor je niet vaak bij arbeidsongeschiktheid verzekeringen!

Dus; top!

22-08-2017

Schade

In 2016 heb ik volop te maken gehad met hagelschade. De manier waarop jullie deze schade heeft afgewerkt, vindt ik heel goed.

Yt
08-08-2017

Prima afhandeling van schade

Pech met smartphone binnen drie dagen opgelost. Alle lof!

Maria
28-07-2017

Bellen en mailen niet terug

Ik ben 7 maanden verzekerd geweest voor inboedel en aansprakelijkheid. Ik heb 2 claims ingediend, omdat mijn puppy van 4 maanden een jas en schoenen van twee partijen heeft ingediend. Waarvan 1 claim is ingediend, de andere heeft de tegenpartij geen werk meer van gemaakt. Toen een kennis mijn telefoon per ongeluk uit de handen sloeg, vroeg de aansprakelijkheidsverzekering van mijn kennis om het eerst te claimen bij mijn inboedelverzekering. Wetende dat dit buiten is gebeurd en niet vergoed zal worden heb ik een claim ingediend omdat ik de afwijzing van Klaverblad moest sturen naar de aansprakelijkheidsverzekering van mijn kennis.

Klaverblad Verzekeringen gooide het eigen risico omhoog naar €300. Telefonisch gesproken en situatie uitgelegd. Ik moest bericht van de aansprakelijkheidsverzekering van mijn kennis opsturen en dan zouden ze kijken of ze dit recht kunnen zetten. Aangezien het een procedurele claim is, verplicht door een andere verzekeraar. Op mijn twee mail naar het algemene emailadres en naar diegene die ik telefonisch heb gesproken met bewijsstuk is niet gereageerd. Elke keer dat ik belde was contactpersoon niet bereikbaar, met lunchpauze etc. Na twee keer bellen en twee keer mailen en compleet genegeerd te worden en door chagrijnige andere medewerkers totaal geen hulp te krijgen wilde ik per direct opzeggen. Dit moest per email. Aangezien er niet op mijn mails wordt gereageerd wordt opzeggen heel moeilijk. Ik heb zojuist mail verstuurd en ben ban g dat er weer niet gereageerd zal worden.

Vreselijke klantenservice. Geen hulp, changrijnige mensen maar het ergste is dat de emails compleet gengeerd worden en contactpersoon onbereikbaar is.

Franck
08-07-2017

Klaverblad is zo gewoon gebleven dat ze niets van autisme snappen.

Hadden uitvaartverzekeringen voor onze dochters bij Klaverblad aangevraagd (via verzekeringsadviseur, waar je ook niet veel aan hebt). Uiteindelijk weigert Klaverblad de uitvaartverzekeringen op medisch advies, gestoeld op autisme! Ondertussen bij ander verzekeraar zonder enig probleem de gewenste uitvaartverzekeringen afgesloten (binnen een paar dagen).

S.B
23-06-2017

Onterecht, zelfs na toesturen van betaalbewijzen verzekering stopgezet.

Verzekering stopgezet door klaverblad op 1 juni 2017. Hier pas een brief over ontvangen op 23 juni 2017. Dus niet wetend 22 dagen onverzekerd rond gereden. Volgens hen, omdat ik mei 2017 niet betaald zou hebben. Ik keek op mijn afschriften en zag toch echt een automatische incasso naar klaverblad op 31 mei 2017. Dus wel betaald. Bewijzen toegestuurd nadat ik 3 klantonvriendelijke dames aan de lijn had gehad die maar bleven volhouden dat er niet betaald was. Stuur ik ze een betaalbewijs per mail. Waren ze stil. En zeiden ja maar in november 2016 is het een keer misgegaan met betalen. Kom op zeg. Eerst is de reden van stopzetting niet betaling van mei 2017 zogenaamd. En dan kom ik met bewijzen verzinnen ze zo een rare smoes? Nu ben ik nog steeds onverzekerd, omdat mevrouw Hetty of Henny naar eigen zeggen, geen tijd heeft om te kijken naar de fout die ze gemaakt hebben. Dus dit word nog eens 4 dagen minimaal onverzekerd rijden, want ik ben rij-instructeur en kan moeilijk al mijn leerlingen af zeggen. Belachelijk is dit. Klaverblad jullie moesten je schamen. Wel elke maand geld innen. En dan nog 1 dag voor jullie mijn verzekering stopzetten geld afschrijven van mijn rekening. En daarna beweren dat dat ook niet is gebeurd. Terwijl ik alle bewijzen naar jullie toe heb gemaild. Met klaverblad ga ik er niet uit komen. De dames aan de lijn 1 voor 1 arrogant en klantonvriendelijk. Misschien moet ik maar blij zijn niet meer verzekerd te zijn bij hen. Als je dit iedere keer moet meemaken. Dat wil je gewoon niet.

17-06-2017

Ben zeer tevreden over service en afwikkeling

Mijn autoverzekering loopt sinds 1997 dus nu 20 jaar en heb een zeer goed gevoel over de service van klaverblad

Adje
09-06-2017

Alles word bij rechtsbijstandverzekering afgewezen op polisvoorwaarden

Alles wat je hun voorlegt word afgewezen op basis van hun algemene voorwaarden. als een zaak te duur word of een juridisch conflict gaat te lang duren wijzen ze rechtshulp af op basis artikel 5 van hun algemene voorwaarden wat inhoud dat hun eigen afdeling denkt dat er een geringe kans is op succes en trekken zij zich 1 werkdag voor dat je moet hebben gereageerd terug en heb ik zelf 1 dag om een hoorzitting voor te bereiden.

Jan.
13-05-2017

Klaverblad Verzekeringen.

Inderdaad: als je maar steeds gewoon blijft, wordt je vanzelf bijzonder! Dus dat klopt, heb zeer goede ervaringen met Klaverblad Verzekeringen

Angela
30-12-2016

Schade inboedel

Gewoon super geholpen en afgehandeld kan niet anders zeggen.

Martine
09-08-2016

Inbraakschade en waterschade

In 1 week was er zowel waterschade ontstaan in mijn huis en ingebroken. De afwikkeling gingen allemaal erg traag. In totaal heeft het 6 weken geduurd voordat er werd uitbetaald. Maar ik kreeg van beide schades wel alles keurig vergoed tegen nieuwwaarde. Geen gedoe met dagwaarde of iets dergelijks.

Op het moment heb ik nog een schade claim lopen bij de verzekering. Hoop dat deze net zo verloopt al mijn vorige ervaringen en niet zoals onderstaande ervaringen.