KPN Mobiel reviews

2.3

James
29-07-2016

Zeer klantonvriendelijk

Ik ben al geruime tijd klant bij KPN en alles verliep naar wens. Totdat ik meerdere malen gebeld werd door een incassobureau (oudnummer van exklant). Dit was iedere dag voor een maand lang. Bellen naar KPN bleek geen uitkomst zij zeiden dat ik het zelf maar moest oplossen. Uiteindelijk had ik er zelf naar gebeld en is het gestopt.

NOOIT MEER KPN!

Jam.hommes023
28-07-2016

Waardeloze onacceptabele "klantenservice"

3 juli 2016 KPN Belvrij weekend abonnement opgezegd.Artikel 18.9 Algemene voorwaarden schrift voor een dat KPN een schriftelijke bevestiging van opzegging binnen 14 dagen toestuurt. Nou vergeet het maar.

19 juli 35 min met KPN gebeld. Bevestigt dat abonnement is opgezegd met ingang van 1 augustus maar weigeren een bevestiging te sturen. Wel word ik geacht abonnementskosten voor augustus en september over te maken. Dat zal dan rond 15 september wel terug gestort worden.

23 juli wederom 30 min gebeld met KPN. Reden nog steeds geen bevestiging van opzegging en na 4 dagen geen enkele reactie op ingediende klacht per email. Klantenservice zegt geen mogelijkheden te hebben om bevestiging opzegging toe te sturen en raadt aan 25 juli opnieuw te bellen.

25 juli wederom 35 min met KPN gebeld. Zeggen toe met spoed via email de bevestiging van opzegging te versturen. Zegt wederom dat ondanks geen contract meer voor augustus en september wel de abonnementskosten moeten worden betaald.

27 juli 8 dagen na indienen klacht probeert KPN eindelijk telefonisch contact op te nemen. Echter voordat ik de telefoon kan opnemen wordt al opgehangen nadat deze slechts een paar keer overgegaan is. Op bijna hetzelfde moment krijg ik een email dat ze mij niet telefonisch konden bereiken en dat ze er van uit gaan dat alles is opgelost en zo niet dan moet ik maar opnieuw contact zoeken.

28 juli, 25 dagen na opzeggen nog steeds geen bevestiging. Waarschijnlijk zijn ze bij KPN nog opzoek naar een postkoets en trekschuit om de email met spoed te verzenden. Wat een bedrijf en wat een abominabele service. Dat koninklijke mag er onderhand wel af.

Arno
27-07-2016

Astronomische prijzen mobiel abonnement

Mijn huidige jaarabonnement zit erop dus zou ik weer kunnen verlengen met een nieuw toestel. Hoewel je overal om je heen ziet dat de tarieven flink omlaag zijn gegaan, vind KPN echter dat zij zich juist moet onderscheiden door absurde tarieven voor te schotelen.

Het idee was om weer voor een jaar te verlengen met een Lumia 950 maar via de website kwam ik er achter dat dit €64,- per maand zou gaan kosten. Dat is €19,- meer dan ik nu voor mijn eenjarig abonnement met Lumia 830 betaal en daar bovenop moet er ook nog eens eenmalig €219,- voor het toestel betaald worden.

Vergelijk leert dat ditzelfde toestel i.c.m. een vergelijkbare bundel door andere providers minstens €15,- goedkoper wordt aangeboden. Wanneer ik bij Vodafone hetzelfde bedrag voor het toestel neerleg, kost het abonnement me zelfs nog maar €39,- !

Toch maar even bellen met de verkoop dus, maar helaas; er kan hooguit een Euro of 2 à 3 per maand af.

Wat mij betreft is KPN dus volledig de weg kwijt en heeft het behouden van trouwe klanten geen enkele prioriteit. Kwalitatief is er weinig op KPN aan te merken maar na bijna 20 jaar klant te zijn geweest verwacht ik meer inspanning van een leverancier.

Karel
26-07-2016

Liegende medewerkers van KPN-Klantenservice

Begin van dit jaar kreeg ik veel klachten van klanten dat ik mobiel slecht bereikbaar was. Wat bleek? Volgens de KPN-website was er in mijn buurt slecht bereik omdat er in september 2015 een zendmast was weggehaald. Vanaf voorjaar 2016 zou het bereik weer goed zijn. Omdat ik in februari 2016 nog steeds klachten kreeg over mijn slechte bereikbaarheid, belde ik enkele malen met KPN-klantenservice.

Medewerkster 1 vertelde me dat er allang een nieuwe mast was geplaatst. Als ik desondanks nog steeds slecht bereikbaar was, lag dat aan een bouwkraan die vlakbij mijn huis stond en die het bereik van mobiele telefoons zou verstoren.

Medewerkster 2 vertelde me dat haar collega me onjuist had geïnformeerd. Er was nog geen vervangende mast geplaatst, maar dat zou op korte termijn wel gebeuren. Binnenkort zou ik – en de rest van de buurt - dus weer goed mobiel bereikbaar zijn.

Medewerkster 3 vertelde me dat haar twee collega’s mij onjuist hadden geïnformeerd. Er was inmiddels wel een locatie voor een nieuwe zendmast gevonden, maar het zou nog minstens een half jaar duren voordat alle vergunningen rond waren. Als alles meezat, zou er in mijn buurt pas vanaf begin 2017 weer goed mobiel bereik zijn.

Brieven en e-mails aan KPN met de vraag waarom 2 medewerkers mij hadden voorgelogen, zijn nooit beantwoord. Na maandenlang touwtrekken kon ik het contract met KPN tussentijds opzeggen en kreeg ik een kleine schadevergoeding (€ 90). Inmiddels ben ik voor de helft van het geld via een andere provider eindelijk weer goed mobiel bereikbaar.

Nigel
26-07-2016

Zeer slechte klantenservice stelletje chagerijnige medewerkers

Ik schrijf eigenlijk nooit reviews, maar wat een onwijs slechte klantenservice heeft kpn mobiel. De medewerkers zijn asociaal en verheffen soms hun stem als je iets heel normaal vraagt. Ook heb ik vaker meegemaakt dat ze zeggen je door te verbinden met een andere afdeling en dat je dan gewoon 20 minuten in de wacht staat en dan gewoon weer iemand van de zelfde afdeling aan de lijn krijgt. bah bah ik wil niet meer bellen met de klantenservice en na afloop van mijn abonnement stap ik over na 8 jaar trouwe klant te zijn geweest.

14-07-2016

Waardeloos bedrijf. Zowel winkels als klantenservice bieden geen service.

Bedrijf heeft 0 oog voor de klant.

Ik heb mijn abonnement verlengt en wilde daarbij een verzekering afsluiten. Deze optie stond niet vermeld op de site. Ik ben naar de winkel gegaan en kan hem niet meer verzekeren omdat het binnen 2 weken moest. Dit terwijl mijn abonnement eigenlijk pas over

Vervolgens gaat mijn telefoon dus inderdaad kapot.

Ik heb hem opgestuurd voor reperatie waas hij 21 juni is ontvangen.

24 juni is de onderhoud gestart. Vervolgens heb ik 11 Juli 3,5 week later de prijsopgave gehad. Ik wil de kosten van de reperatie betalen en dit blijkt echter onmogelijk te zijn vanwege een niet werkende link. Nu is het weer een week verder, en de reperatie gaat nog minimaal 2 weken duren. Ik ben dus 6,5 week mijn telefoon kwijt. betaal 2 keer 55 euro maandelijkse kosten voor een dienst die ik nu dus niet ontvang. Van de telefoonservice moet ik naar de winkel, en van de winkel moet ik naar de telefoonservice bellen. ik wordt van her naar der gestuurd maar niet geholpen.

Zoals ik al zei waardeloos bedrijf dat geen ogen voor zijn klanten heeft.

Im
23-06-2016

Drama bedrijf

Ik heb geen goed woord over voor het logge kpn bedrijf.

Ik heb een zaak en wordt totaal niet serieus genomen met het overzetten van de pin en telefoon.

Ze laten me nu wachten tot 20 juli (?!) met het aansluiten van de pin en telefoon. Ze hadden een eerder afspraak gemaakt maar door een fout van een medewerker is die afspraak verwijdert!

Het is werkelijk d r a m a

Ik zit nu met een duur mobiel pinapparaat en een doorschakel mobieltje mijn gloednieuwe zaak te runnen.

En maar hopen dat Kpn dat vergoed, zoals was beloofd.

Ik kan werkelijk wel huilen van narigheid.

20-06-2016

Mobiel abonnement erbij

Ik wil een sim only bij het alles in 1 pakket wat wij hebben.

5x al een order gemaakt (telefonisch) en iederen keer weer een ander probleem.

Nummer is al vrij gegeven bij KPN zakelijk (had een zakelijke telefoon via de werkgever ondergebracht bij KPN).

Hoe moeilijk kan het zijn als je alle informatie heb om een abonnement af te sluiten?!

Zie het nog 3 dagen aan en dan gaat alles naar Ziggo.

04-05-2016

Verlenging mobiel abonnement

Mijn ervaring is niet best.

Half jaar geleden abonnement verlengd omdat mijn smartphone het toen begaf . Dit was een half jaar voor mijn contract van 2jaar afliep.

Het contract werd gelijk aangepast aan het nieuwe contract in ging gelijk in bij T-Mobile is dit niet loopt eerst je oude contract netjes af voor het nieuwe in gaat , dus gelijk verhoging abonnements geld .

Tevens kies ik voor een Samsung S5 Neo en moet 149 euro bijbetalen deze zelfde smartphone wordt bij veel providers nu gratis aangeboden zonder bijbetaling en een goedkoper abonnement met soms nog meer data en belminuten . Helaas KPN wordt als mijn contract afloopt in maart 2018 wordt dit niet meer verlengd .Heb mijn internet ook al opzegd omdat juliie daar ook al zo duur waren en slechte kwaliteit snelheid leverde 12mbit zou 80 mbits moeten zijn.

Martijn
12-03-2016

Incapabel bedrijf

Jarenlang abonnement bij Hi gehad, wat nu dus automatisch KPN geworden is. Omdat mijn vriendin ook KPN mobiel heeft maar besloten een alles in 1 pakket te nemen vanwege KPN compleet. Hier begon het gezeik. Allereerst was het afgesloten abonnement al gelijk anders dan wat ik op de website had aangeklikt. Dit kon niet veranderd worden tot het daadwerkelijk geleverd werd. Vervolgens moest ik 3x bellen om te zorgen dat alle mobiele abonnementen binnen KPN compleet geactiveerd waren. Het zenderpakket kiezen ging ook fout op de website (ik koos hbo en kreeg een bevestiging voor plus pakket) dus weer bellen. Toen dat eindelijk allemaal in orde was wilde ik mijn mobiele abonnement verlengen, maar wat zag ik. Het abonnement stond weer op naam van mijn vader (waar ik 5 jaar geleden in de winkel het contract officieel van overgenomen heb, ik betaal deze immers sindsdien ook). Hierdoor kan ik mij niet legitimeren als ik het nieuwe toestel moet ophalen en ook in de winkel kan ik dus niets met het abonnement. Volgens de klantenservice kan dit dus alleen opgelost te worden door nogmaals samen in de winkel een contractovername te doen (wat rot is als je intussen helemaal niet meer bij je ouders woont en je überhaupt haast geen tijd heb om naar de winkel te komen, laat staan samen met een ander).

Kortom: slechte zaak en waardeloze diensten. Enige reden dat ik blijf is door de korting omdat ik alles daar heb (een korting die ik overigens ook "door een administratieve fout" in eerste instantie niet was doorgevoerd).

Mz
11-02-2016

Zeer klantvriendelijke reactie van KPN

Vandaag werd ik geconfronteerd met een hoge telefoonrekening. In gesprek met KPN wordt duidelijk dat ik ergens per ongeluk een link heb aangeklikt voor een sms dienst. Dit grapje kost €90. De diensverlenende medewerker heeft mij gewezen hoe de dienst te blokkeren. Tevens krijg ik de €90 terug! Hulde!

Hulya
15-01-2016

Internet en mobiel

Heb een goede ervaring met kpn internet en mobiel. de modem was kapot meteen een nieuwe gebracht en gemonteerd en heel goede hulp ook nog al met al Ben erg blij met kpn

Robin
07-01-2016

PRIMA

Ik heb nu ruim een jaar een contract voor mobiel bellen bij kpn, en heb de klantenservice nog maar 2 keer gebeld waarbij ik beide keren snel en goed geholpen ben.

Ook over de winkel in Goes zijn wij zeer tevreden.

Jula
19-12-2015

Voorwaarden KPN

KPN houdt zich niet aan eigen voorwaarden. Opgezegd 17 december, afgesloten 18 december! Het is toch 1 maand opzegtermijn? Gebeld, kan weer aangesloten worden met een contract voor 1 jaar. Nou mooi niet! Ik zit nu wel 1 maand zonder telefoon, omdat mijn nieuwe provider na 1 maand gaat werken. Dat heb ik geregeld omdat ik me aan hun voorwaarden wou houden. Belachelijk! Ongeïnteresseerdheid, onzorgvuldigheid en laksheid ten top. Totaal geen flexibiliteit, na hun eigen fout, naar klant toe. Ik wil ze niet eens een halve ster geven.

Rene
01-12-2015

Ondeskundige en onzorgvuldige KPN helpdesk.

Nadat wij overgestapt zijn moet ook het mail adres overgezet worden. Na dat deze was ingesteld gaf deze een storing. Heb in eerste instantie de helpdesk gebeld. Deze helpdesk kon mij niet helpen en gaf mij een een ander nummer die ik maar moest bellen. Dit bedrijf bleek geen onderdeel van KPN te zijn en zou kosten in rekening brengen. Dit was mij door de KPN medewerker niet medegedeeld. Volgende dag via de KPN chat dienst contact opgenomen. ook hier werd geen oplossing van mijn probleem gevonden. Volgens deze medewerker was het een bekend probleem veroorzaakt door de KPN server. er werd beloofd dat er binnen 48 uur contact met met mij opgenomen zou worden. helaas tot op heden niets gehoord.Deze klacht ook via een enquête kenbaar gemaakt. de volgende dag werd ik gebeld na aanleiding van deze enquête. aangezien het telefoontje ongelegen kwam zou deze dame de volgende dag weer contact opnemen. en deze toezegging werd ook niet nagekomen.

Als het goed werkt is er niets mis met KPN.

Maar als dit niet het geval is, dan heb je echt een probleem bij KPN.

Edgar
30-11-2015

Service waardeloos

Al jaren klant bij hi. Nu kpn geworden. Abonnement verlegt met aanschaf Samsung s6 Edge en de cashback actie van 50 euro. Telefoon ontvangen. Formulier getracht in te vullen voor cashback. Na invullen van een vraag of 8 uploaden aanschafformulier, kopie abonnement enz. De vraag vul het EAN nummer in. En die stond op een dun papiertje volledig vastgeplakt aan de zijkant vd doos. Mijn keuze was of deze verwijderen of de telefoon voor altijd in de doos laten zitten. Dit uitgelegd aan de "klantenservice" .. Antwoord, wij doen niets voor u als u die code niet heeft. Kpn bedankt voor deze instelling en bedankt voor jullie hulp... Niet dus.

Anthony
16-11-2015

Bestelling & levering van producten door KPN B.V.‏

Gisteren, vrijdag 13 november 2015 in de avond de bestelling geplaatst voor het mobiele abonnement van KPN, waarbij er een iPhone 6s geleverd moet worden de volgende dag indien er voor 23:59u is besteld.

Om 23:43 dezelfde dag dus 13 november 2015 krijg ik een bevestiging per mail dat mijn bestelling is doorgevoerd.

Vervolgens krijg ik de optie een aflever afpsraak digitaal in te plannen. Hiervoor heb ik uiteraard gekozen voor zaterdag 14 november 2015 met het aangeboden tijdstip tussen 13:15u en 16:00u.

Inmiddels is het zaterdag 14 november 2015 en wacht ik klokslag 15:26u nog steeds op mijn producten. Na reeds 4 keer gebeld te hebben met KPN dan wel met OPD (Online Pakketten Dienst) krijg ik alleen maar te horen dat er niks voor me kan worden gedaan. Bij OPD is de order niet te zien in het systeem en bij KPN kunnen zij niks voor mij betekenen. Ik heb aangegeven dat dit niet in de haak is en dat dit een ernstig incident is, waarbij rechtstreeks klanten bij betrokken zijn. Nog kunnen zij niks voor mij betekenen.

KPN geeft aan te hopen voor mij dat de bestelde producten vandaag nog binnen komen bij mij.

KPN gaat een afspraak aan met de klant(en) op de website, waarbij er nadrukkelijk wordt aangegeven dat als er voor 23:59u wordt besteld, de producten de volgende dag aan huis worden geleverd.Ter verduidelijk géén werkdag.

Door dit soort praktijken van grote bedrijven als KPN ben ik zeer teleurgesteld in de beloften en afspraken die KPN maakt met hun klanten. Dit kan gewoon echt niet! Ik heb hier geen woorden voor. Dit moet op hoger niveau worden aangepakt. Dit zijn hoge prioriteit issues, die meteen geescaleerd moeten worden, want het heeft tenslotte een grote impact op de klanten dan wel aanstaande klanten van KPN.

Mevr. Bakker
08-10-2015

Arrogante zaak met nul begrip voor de klant

Ik ben jarenlang klant geweest via Hi en sinds het officieel KPN is heb ik niets dan problemen met ze. Nu was er weer een probleem en er wordt totaal niet ingegaan op de vraag/klacht, je krijgt enkel een standaard antwoord zo uit het handboek gevist. Nadat ik een klacht indiende over de werkwijze en het omgaan met klanten van de medewerkers, word ik nu compleet arrogant te woord gestaan en wordt mijn probleem helemaal niet meer in behandeling genomen. Begrip vanuit KPN bestaat niet, klantenbinding interesseert ze niet. Mijn abonnement loopt in juni 2016 pas af, maar zo gauw het zo ver is ben ik direct vertrokken bij KPN!

Mathieu Raemaekers
06-10-2015

V E R V O L G "- KPN - Wellicht Ziek"

Al eerder schreef ik hier over het ziektebeeld bij ons aller KPN. Gisteren mocht ik mijn diagnose vervolmaken bij de KPN-winkel in Roermond.

Een alleraardigste, allervriendelijkste en allerbehulpzaamste KPN-representant hielp me. Ik vertelde, dat ik het allerstupidste en allereenvoudigste prepaid GSM-telefoontje zocht, dat God onder de zon had. Ter vervanging van een identiek, ouderwets Nokia mini-apparaatje, dat verhuisd was naar de eeuwige jachtvelden.

Zonder, dat zelfs ík (HTS-er electro) het in de gaten had, kwam ik thuis met smartphone-achtig mini-apparaat. Goed voor enkele uren studie met een oneindig gedonder aan mogelijkheden Eigenlijk niet wat ik zocht; maar ja...

Nóg meer romantiek mocht ik, als particuliere koper, ervaren bij de prijsopgave. Déze zou "24 euro" zijn! Au moment supreme, als klap op de vuurpijl bij de afrekening, informeeerde de KPN-mewedewerker me vrolijk, dat de Belastingdienst óók zijn deel wilde hebben. Dús 4 eurootjes erbovenop. Samen 28 euro! Daar zakte me de van broek af. Totaal tegen de wet én vanzelfsprekend allercliëntonvriendelijkst.

Om ook als alleraardigste, allervriendelijkste en allerbehulpzaamste cliënt door het leven te gaan betaalde ik braaf die extra belastingfooi.

Maar uit beide aspecten werd me duidelijk. KPN heeft zijn medewerkers onvoldoende geïnstrueerd en lijdt aan de chronische ziekte van cliëntonvriendeijkheid.

Mathieu Raemaekers
14-09-2015

- KPN - Wellicht Ziek

Een bedrijf kan fouten maken. Uiten zich fouten in een breed spectrum van de bedrijfsvoering, dan is er waarschijnlijk over de volle breedte van het bedrijf en wellicht zelfs basaal iets mis bij zo'n organisatie. Ik heb de indruk, dat helaas bij KPN, zoiets het geval is in de vorm de cliëntvriendelijkheid.

Enkele voorbeelden, die toevallig ik mocht ervaren:

1. Bij het online opwaarderen van een gewone GSM telefoon bestaat er geen (vindbare) mogelijkheid om een factuur of bonnetje uit te printen. Iets wat je zelfs in de meest donkere horecagelegenheid in je vingers gedrukt krijgt. Bij KPN niets van dat alles. Arrogantie?

2. Wil je met KPN in contact gaan op hun site kpn.com, dan staat er een uitdagend, vriendelijk en aantrekkelijk afgebeelde dame voor je klaar om je zogenaamde email in ontvangst te nemen. Een totále afknapper! Want de mooie juffrouw is slechts voorzien van een beperkt aantal standaard antwoorden. Goed voor een blauwtje van de eerste graad.

3. Ga je met je KPN mobieltje de grens over, dan word je er bekogeld met GSM-metjes. Speciale reclame-aanbiedingen voor een special price! Ik moet regelmatig de grens over en krijg daar steeds een machinegeweer met GSM-salvo's over mijn lijf. Om me te wapenen tegen deze aggressiviteit zocht ik tenminste een half uur naar een emailadres om mijn ongenoegen te melden. Tevergeefs. Onverbeterlijk blijken ze. Al járen! Die KPN.