KPN Mobiel reviews

2.3

Ram on
10-08-2015

Belachelijke service

Mijn telefoon S4 heb ik nu een jaar en deze is al twee weg geweest voor reparatie. Nu is hij weer kapot. Zelfde defect. Aangegeven bij KPN. Reactie: Als hij 4 keer gerepareerd en gaat dan nog een keer stuk dan kunnen we eens kijken. Hij moet dus eerst 5 keer kapot zijn gegaan. Wat een service. Om te huilen. Ben al heel lang klant maar hierna niet meer.

Paula
01-08-2015

Het afsluiten van abonnementen is geen probleem, dat komt pas daarna...

Heb mijn ouders geholpen met het afsluiten van verschillende abonnementen bij KPN. Alles was mogelijk! Er waren geen limits! De problemen begonnen toen alles was geregeld. Dan blijken er beloftes gedaan waar ze niets meer vanaf weten. Hoe wilde ik gebruik maken van de overstap service? Waarom wilde mijn vader assistente bij het installeren van zijn nieuwe mobiel? Er was niets meer mogelijk, het kost nu allemaal meer moeite en het enige dat wij te horen krijgen is dat het hun spijt, maar dat ze helaas niets kunnen doen. Service is iets waar ze bij KPN NIET AAN DOEN!

J.admiraal
30-04-2015

Veel beloven maar beloftes niet nakomen.

Wij zijn inmiddels als een jaar bezig om een zakelijk abonnement om te zetten in een particulier abonnement. Een drama!

Verkeerde informatie over de te nemen stappen waardoor de hoge kosten onnodig door gingen. Een medewerker had ons een compensatie toegezegd, zodra de factuur voor het omzetten binnen zou komen moesten we deze aan hem toesturen. Inmiddels is het contract bij de zakelijke markt opgezegd per februari 2015. Toch blijven de facturen voor de abonnementskosten binnen komen. Ondanks vele afspraken dat deze terug gedraaid zullen worden lag er vandaag weer een nieuwe factuur in de brievenbus. De brieven die wij hierover ontvangen worden steeds dreigender. Nu is de factuur voor de omzetting binnen, de medewerker die de toezegging gedaan heeft is niet meer werkzaam bij KPN. Andere medewerkers kunnen niets doen met zijn toezegging. Wij zijn benieuwd hoe lang dit traject nog door gaat lopen.

Sem de Roos
20-02-2015

Kpn mobiel kan niet upgraden

Ik betaal me scheel aan de abonementen van kpn. Je zou dan verwachten dat als je een abonement hebt en die wil verhogen dat ze daar aan mee werken. Maar nee dit is niet mogelijk... Te duur en slechte service.

Wanda
05-02-2015

Slechts denkbare service

Eigenlijk 2 nare ervaringen:

- voor mijn mobiele abonnement werden véél te hoge bedragen afgeschreven, die totaal niet in

verhouding stonden met mijn belgedrag. Hierover (herhaaldelijk) bellen leverde als oplossing op

dat ik zelf maar moest gaan bijhouden hoeveel ik nou precies belde. Zie je het voor je ? Ik heb

dat wél gedaan, omdat het over veel geld ging en heb daarna een symbolisch bedrag terug-

betaald gekregen van KPN. Leuk hoor, maar de exorbitante incasseringen gingen daarna wel

door. Je bent als klant gewoon helemaal overgeleverd aan de hebzuchtige streken van KPN. Zo

snel als ik maar kon ben ik overgestapt naar een andere provider en heb nooit meer deze

problemen gehad.

- Mijn moeders vaste huisaansluiting heb ik i.v.m. overlijden telefonisch opgezegd. Een

bevestiging zou worden toegezonden. Die was na 10 dagen nog steeds niet gearriveerd, dus

maar weer gebeld met KPN. De betreffende meneer wist te vermelden dat het wel vaker fout

ging met de bevestigingen, maar dat niet duidelijk was waar de fout lag. Maar, hij was niet te

beroerd, op mijn verzoek wilde hij wel even checken of de aansluiting was opgezegd. Dat bleek

niet het geval; met mijn opzegging was helemaal niets gedaan en als ik niet wéér had gebeld

zou er tot in lengte van dagen geïncasseerd zijn. Nu, vandaag 5-2 maakt hij het écht in orde en

zal ik écht een bevestiging krijgen binnen 5 werkdagen. Wij zullen zien ! Ik vraag mij serieus af

hoe vaak ik moet opzeggen om van die aansluiting af te komen. En ook zal ik voorlopig mijn

moeders bankrekening moeten checken op onterechte incasseringen.

Dus, de boodschap is: bedenk u 2 keer alvorens met KPN in zee te gaan !

EH
31-01-2015

Let op bij KPN !

Omdat ik niet tevreden was over de dure lease constructie van mijn mobiele kpn abonnement heb ik via MIJN KPN het contract beeindigd met ingang van de eerst mogelijke datum na het verlopen van het tweejarige abonnement. Ik ontving een bevestiging van de contractbeeindiging per mail. Ook op MIJN KPN stond de contractbeeindiging vermeld, MAAR met de uitnodigende mededeling dat er daarna eventueel - met behulp van maandanonnementen - nog gebruik kon worden gemaakt van de services van het eerdere tweejarige abonnement. Hier is niet op ingegaan. Ruim voor de datum van contractbeeindiging heb ik het leasetoestel ingeleverd bij de KPN winkel. Na contract vervaldatum incasseerde KPN echter gewoon de vaste maandelijkse kosten van het oorspronkelijk abonnement. REDEN: ik had na einde contract datum expliciet moeten aangeven dat ik het maandabonnement niet wilde danwel nog een keer actief op moeten zeggen! Ik heb volgens KPN ook een brief ontvangen mbt de bevestiging einde contract waarin dit stond vermeld. Die brief heb ik nimmer ontvangen. Mijn verwondering wordt helemaal niet begrepen door de klantenservice. Men houdt zich dom. Escalatie naar een superieur is niet mogelijk. Ik wens KPN succes met de € 285,- die het mij heeft gekost. Mij zijn ze voor altijd kwijt.

Louis
14-12-2014

1. Een aantal keren heb ik gebeld naar de klantenservice, omdat ik niet de mb per seconde kreeg die ik zou moeten krijgen ( bijvoorbeeld : 0,50 mb/s terwijl ik rond de 30mb/s moet krijgen). Deze mensen vertelden mij dat ik van kanaal moest wisselen. Ik heb dit vaak genoeg gedaan, en nog steeds slecht internet. Verder weten deze mensen niet wat ze moeten doen.

2. KPN FON. (KPN klanten delen een klein gedeelte van hun bandbreedte in ruil voor gratis WiFi via KPN Hotspots in Nederland en Fon Hotspots wereldwijd.) Dit is zonder dat ik het weet aangezet. Dit neemt 2MB weg van uw eigen internet. Dit is niet veel, maar als het aan is gezet tegen mijn wil en het internetsnelheid afneemt van mijn (al veel te trage) internet is dit niet acceptabel. Ook hierover heb ik voor gebeld en de hulpverleners wisten niet eens wat KPN FON inhield. Dus ik heb het zelf opgelost.

Mij zien jullie niet meer terug.

21-08-2014

Helemaal tevreden

Ik was erg nieuwsgierig naar de 4G snelheid en heb een Iphone 5S uitgekozen met onbeperkt bellen/sms'en en 1GB data.

Geen moment spijt van mijn overstap van Vodafone naar KPN. Eindelijk landelijke 4G dekking en mensen wat gaat dat lekker snel zeg! (ik heb ook echt overal goed bereik). Ik had met Vodafone alleen goed internet in bepaalde gebieden maar het netwerk van KPN laat me nergens in de steek!

Daphne Basten
12-06-2014

Klantenservice KPN biedt geen oplossingen!

Mijn moeder (70 jaar) heeft sinds 4 weken een samsung trend lite telefoon. Ze werd gebeld door een medewerker van kpn en kon haar abonnement verlengen. Ze liet zich informeren over de div. toestellen en de medewerkster recommendeerde haar dit toestel aan. Vanaf het begin dat ze dit toestel heeft, is ze een keer of 7 naar de kpn winkel gegaan. Vanwege de dubbele vergrendeling van het scherm kan ze een oproep niet aannemen en is er geen numeriek gedeelte te zien op het scherm. 6x mijn verhaal gedaan bij de klantenservice, en zij beroepen zich op de 7 dagen waarop je een toestel kunt terugsturen. 6x hetzelfde verhaal vertellen en niemand die met een soort van oplossing komt. Je kunt niet doorverbonden worden met de een van de "hogere medewerkers/diensten".

De laatste medewerker gaf aan om contact op te nemen met de SDS dienst. Deze dienst kun je niet zelf bellen, nee de medewerkers moeten je doorverbinden. Wederom een dag later gebeld, de medewerker gaf na 2x proberen aan, dat hij me niet meer ging doorverbinden vanwege de wachttijd, de laatste medewerker verbond me niet door met de SDS omdat hij vond dat het geen probleem van de SDS dienst was. Dus wederom terug naar de KPN winkel met een telefoon die niet werkt. Tenslotte werd vermeld dat mevr,. na 1,5 jaar een ander toestel kan nemen. Waar is de service KPN? Schandalig voor woorden.

22-05-2014

Met een hoofdletter K. Ongeloofelijk wat een arrogante ....

Gebeld met KPN omdat ik telkens over mijn bundel heen belde. Wat de beste optie zou zijn...?

En al het advies is echt enkel en alleen gericht op meer geld voor KPN binnen harken.

Pro actief/Tools bieden om je kosten in de hand te houden geven ze niet

'Afkopen' van het abonnement kan ook niet.

Nummer meenemen kan ook niet zolang je in een abo zit.

Nee; ze hebben de gevangenis goed geconstrueerd.

KPN zit een paar jaar op de strafbank.

Cihan
02-05-2014

Tot nu toe beste

Ik heb de 3 grote providers gehad dus spreek uit ervaring. Ik ben woonachtig in Zaandam. Met KPN heb ik tot nu toe de beste ervaringen. Nog geen enkel storing of geen verbroken telefoon gesprekken of internet sessies. Enigste nadeel van KPN zijn de bundels. De internet bundels zijn zo mager als ik weet niet wat. Als je 1GB internet wilt dan zit je gelijk vast aan onbeperkt bel SMS bundel! Ik denk dat de meerderheid van de mensen tegenwoordig toch meer naar de internet bundel kijkt. KPN gaat niet met de tijd mee dan kan hun nog wat klanten kosten!

Michael Klerkx
27-02-2014

100% tevreden

Ik gebruik nu 4G met een KPN standaardabonnement. sinds 1 mei 2013. Ik ben meer dan 100% tevreden over de ondersteuning en werking van het product. Op een Galaxy S$4 heb ik zojuist een SKYPE-verbinding met mijn broer in Recife PE , Brazilië gemaakt. Video was nagenoeg realtime (ongeveer 0,2 sec vertraging) Audio had geen merkbare vertraging. Mijn broer meldde mij terug, dat de videoresolutie héél hoog was (ca. 2 megapixel ) Audio was ononderbroken en onvervormd. Het is voor mij nog steeds een raadsel, hoe dit allemaal lukt. Voor dit videogesprek, dat ongeveer 10 minuten duurde heb ik ca. 300 MB gedownload.KPN kost wat méér maar daar krijg je wel heel goede kwaliteit voor. Bravo!!

MdB
07-01-2014

Ik heb al een maand of acht grote problemen met de KPN klantenservice. Helaas is het niet mogelijk iemand te spreken die enige bevoegdheid heeft om zaken te regelen en op te lossen. Word constant van het kastje naar de muur gestuurd. De klantenservice weet het zelf ook niet meer en blijft alle verantwoordelijkheid afschuiven op mij of andere KPN-afdelingen. Zelfs een klacht indienen is niet echt mogelijk omdat degene waarmee ik problemen heb, aangeeft deze zelf te gaan behandelen. Op mijn brieven (aangetekend) krijg ik absoluut geen enkele reactie.

Het is beangstigend te zien hoe de, ooit toch goede, klantenservice van de KPN is verworden tot een arrogant, machtswellustig en bureaucratisch clubje dat eigenlijk geen enkele behoefte heeft om iets voor haar klanten te betekenen.

Het te woord staan van een klant is eigenlijk al een zware opgave voor menig medewerker. (Een enkele uitzondering daargelaten.)

Nieke
11-12-2013

Ik ben blij als ik bij dit bedrijf weg mag. Wat een stelletje oplichters zijn dit zeg, met hun gore gladde praatjes. Vaak dingen bij hen meegemaakt die ik echt NIET vind kunnen, valse beloftes bijv. Of het eerste half jaar 25 euro betalen en je wijsgemaakt worden dat je na dat half jaar 40 betaald. Tel daar maar even 110 euro bij op. Die smeerlappen hebben me 2 maanden achter elkaar 150 euro laten betalen. En ik maar denken dat ik zo erg over mijn abbo heen zat... Bleek dat ze me het duurste contract hadden aangesmeert (wetende dat ik maar een student zonder baan ben). En er niet even netjes bij vertellen dat ik mijn abbo na een half jaar ZELF omlaag moet zetten naar die 40 euro. Bahbah echt misselijkmakend en het ergste is dat het niet te bewijzen valt. Hun woord tegen die van jou. Zo zijn er wel meer nare dingen voorgevallen en niet alleen bij mij... Nooit meer KPN voor mij.

OsSi3
07-11-2013

Ik heb een iphone 5s besteld online en de levertijd zou 2 wekdagen zijn 2 dagen later krijg ik een sms dat hij niet leverbaar is 1 dag erna heb ik weer een sms ontvangen dat hij weer leverbaar is en een telefoon zou gaan krijgen die heb ik niet gehad 4 dagen na het bestellen dus heb ik gebeld naar kpn en toen hoorde ik weer dat die weer was uitverkocht :S en dat ik het 3 WEKEN NA HET BESTEL DATUM ZOU GAAN ONTVANGEN !!!

GEEN KPN MEER VOOR MIJ !!