NLE reviews

1.5
Periode20222021

Maarten
24-01-2019

Nlex leuk als je gewoon je facturen wilt inzien

Al maanden kunnen we onze facturen niet inzien op, door de klantenserice (na 34 min in de wacht te hebben gestaan) wordt geadviseerd google chrome te gebruiken :

Ik heb alle browsers en platformen geprobeerd. Pdf inzien is gewoon onmogelijk, klaten service kan me niet helpen. Nu dus problemen met mijn btwaangifte erg bedankt nle!

23-01-2019

Nle app werkt niet op iphone

De Nle-app werkt niet op iphone, op de site staat dat je gebruik kunt maken van KPN interactieve tv-app. Daar kan ik niet op inloggen. Contactformulier verzenden gaat niet want er wordt ook een gewoon telefoonnummer gevraagd, naast je mobiele nummer. Heb ik niet en dan kom je dus niet verder.vreemd.

NLE
16-01-2019

Zeer slechte klantenservice

Komt contract niet na en incassseert €10 meer per maand dan afgesproken wat is vastgelegd in contract.

2x klantenservice gebeld, 3x gemaild. Telefonisch komt men niet tot op een oplossing want het contract is zogenaamd zoek. Dag later gebeld contract gevonden, kunnen verder geen uitspraken doen maar ze gaan ervan uit dat het wel goed komt.

Nou afwachten dan maar. Inmiddels week verder en nog geen reactie!

Bianca
11-01-2019

Voel me écht in de maling genomen

Ik een jaar geleden aangemeld bij hen inclusief een fijne welkomstbonus die dan met je afrekening verrekend zou gaan worden. Puntje bij paaltje zeggen ze dat ik er geen recht op heb door bepaalde punten waar ik niks van wist en dus ook nergens aangegeven werd. Wordt er gewoon even 180 euro door mijn neus geboord. Ga me hier nóóit meer aanmelden. Zo ga je niet met mensen om!

10-01-2019

SLECHT zeg !

Ik heb een jaar lang NLE gehad en tevens NLEx.

De energie en de internet.

In beiden gevallen slecht:

- Slechte klantenservice

- verkeerde informatie

- verschillende informatie

- ik krijg een incasso, terwijl ik deze niet zou krijgen

- telefonische en via facebook zeer slecht bereikbaar

- meermaals inlogproblemen

Moha
04-01-2019

Zeer onbetrouwbaar

Nle heeft overstap geregeld per 31 december. 9 dagen daarvoor zou ik de instalatieapparatuir krijgen zodat ik op tijd kan overgaan.

Pas op 31 december komen de spullen aan. internet en tv kunnen pas per 4 januari.

Nle laat ons dus willen en wetens minstens 4 dagen zonder internet en tv zitten. Ze hadden genoeg tijd om spullen te sturen. Ik moet nog zien of alles het doet. Klatenservice onbereikbaar. E-mail bestaat niet. Je moet fb gebruiken. Kortom waardeloos.

Neem mijn verlies en ben al overgestapt naar een betrouwbare procider. Niet in zee gaan met dit bedrijf.

Diq
02-01-2019

Oplichting!

Adverteren met tv, internet en bellen, maar achter mij rug om maken zij er doodleuk van slechts internetten! Dit is een nare streek!

17-12-2018

Waar zijn de tevreden klanten ?

Ik ben super tevreden over NLE internet en tv

Met dien verstande dat ik glasvezel op mijn adres heb.

Na 3 jaar KPN internet en t.v met de nodige klachten overgestapt naar NLE internet/tv via het glasvezel net .

Wat kan je verwachten , prima communicatie in alle stappen in bestelling /Abbo.

Alles conform afspraak zowel via telefoon als via mail.

Monteur is een uur binnen beweest , heeft alles naar behoren en geinstaleeerd.

Klinkt gek maar tot nu toe top internet en t.v

voor bijna 20 euro per maand minder

Jammer dat alleen mensen met negative reacties iets online zetten .

Dus bij deze roep ik alle tevreden klanten te reageren

Dirk-Jan
27-11-2018

Oplichten van Consumenten

De Energie bedrijven van NLE en Budjet Energie leveren geen Klantenbinding maar stelen geld van de Consument als men niet van hun doet afnemen. Waar hun klantenbinding niet eens is geactiveerd. Dus het advies is, blokkeer hun bankrekening. Want Fraude is bekend als Criminaliteit.

Guus
26-11-2018

Nooit meer.

Zeer teleurgesteld in NLE als internetaanbieder.

- Levering niet voldaan

- Communicatie met NLE is zéér tijdrovend en NLE verlegt problemen steeds weer naar de klant.

- Reactietijd digitale klantenservice is meer dan een week en onvolledig. Bij een nieuwe reactie in een lopend gesprek moet je wederom meer dan een week wachten of krijg je geen antwoord.

- Telefonische klantenservice duurt zeer lang en krijgt weinig voor elkaar. Bij vragen dien je altijd weer zelf actie te ondernemen via de digitale klantenservice of via andere instanties.

Toelichting situatie:

Wij kozen NLE als internetaanbieder voor ons nieuwe huis. Na de beoogde ingangsdatum van ons internetabonnement (na 6 weken wachten) zag NLE echter af van levering op ons adres. In verband met een beperking van het KPN-netwerk waar ze gebruik van maken, konden ze helaas niet op ons adres leveren. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar dit is behoorlijk vervelend nieuws na 6(!) weken wachten. Je zou denken dat ze dit eerst checken voordat ze een contract afsluiten (de online check gaf aan dat het kon) en anders tijdig aan de bel trekken. Beide was helaas niet het geval en in hun communicatie rond deze situatie schoot NLE echt enorm tekort. Al het initiatief moest vanuit ons komen en NLE dacht niet mee in oplossingen voor de ontstane situatie. Daarnaast had NLE weinig begrip voor de onkosten die gemaakt waren (tijdelijke internetaansluiting) door hun véél te late annulering. Dit onderwerp wimpelden ze meermaals gemakkelijk af of negeerden ze.

Sandra
16-11-2018

Boeven ja

Wat een achterlijk volk. Overgestapt. Maand door betalen en dan kwam een eindafrekening. Maand later schrijven ze weer af. Weer gebeld. Ik heb een opzeg termijn van een maand zeggen ze. Ik heb sinds 12 oktober geen leveringen meer. Maar facturen lopen gewoon door. Nu dus al de 2de maand ze weigeren het stop te zetten vanaf 12 oktober. En verwachten dat ik zonder een dienst van hun te ontvangen hebben door blijf betalen. Nu dus voor 12 oktober tot 12 november betaald heb om de jaarafrekening die ik zou ontvangen. Wat niet gebeurt. En nu voor 12 november tot 12 december weer moet gaan betalen. Weer gebeld en vragen mij nu op te zeggen met een maand opzeg termijn. Ik werd boos. De mevrouw wil niet met me praten als ik beslissingen maak als ik boos ben en hangt de hoorn op. Ik bel nog een keer en moet rustig blijven om mijn contract alsnog op te zeggen. Ga daarmee accoord dat ik dus 2 maanden tot 3 maanden aldus 150 euro betaal voor diensten die zij niet geleverd hebben. Want ze zijn gestopt met leveren per 12 oktober en verwachten dat ik voor lucht nu nog 3 maanden betalen ga. De mensen zijn niet wijs.En bedriegen de boel.

Bram
05-11-2018

NLE doet aan klant pesten

Ik heb TV en internet van NLE. Telefonisch gevraagd mijn contract te verlengen. (wachttijd bijna 20 minuten) Blijkt vervolgens niet verwerkt. Nieuwe aanvraag via internet. Nu wel opgepakt maar een verlenging verwerken duurt bij NLE zes weken. Telefonisch is NLE niet te bereiken. Via FB duurt een reactie 4 werkdagen. Derhalve al drie maanden geen gebruik kunnen maken van de korting die ze aanbieden bij een contract verlenging. Ipv een juiste factuur, krijg ik een aanmaning met incasso kosten.

30-10-2018

Geen service

NLE heeft de klantenservice volledig afgeschaft. Je kunt geen contact met ze krijgen, niet per e-mail, niet per telefoon en niet per chat. Helemaal niks. Ik heb een klacht over de betaling, maar kan die niet eens doorgeven. Ergerlijker kan niet!

Metha
29-10-2018

Overstapservice: niks opgezegd

Eind augustus heb ik een glasvezelabonnement aangevraagd bij NLE, inclusief overstapservice. Leek me wel handig, dat mijn oude abonnement automatisch en op de juiste datum afgesloten zou worden. 10 Oktober werd mijn glasvezel aangesloten en wat schetst nu mijn verbazing, drie weken later: mijn oude provider schrijft nog steeds abonnementsgeld af! M.a.w.: er is dus helemaal geen stopzetting doorgegeven door NLE! Waardeloos, want nu moet ik alsnog zelf mijn oude abo stopzetten, en met de opzegtermijn erbij kost me dit drie extra maandbedragen! Ik heb op alle mogelijke manieren (Twitter, Facebook, site, bellen) geprobeerd contact te zoeken met NLE, maar dit lukt niet. Ze zijn onbereikbaar. Ik vind het ronduit schofterig!

20-10-2018

Slechte klantenservice en dienstverlenging

Ondertussen al meerdere negatieve ervaringen gehad met NLE. Allereerst is er teveel geld afgeschreven via een incasso voor de installatie van Anna, die ik zelf gedaan heb. Na meerdere telefoontjes werd dit probleem erkent en heb ik hiervoor geld teruggekregen.

De dienstverlening is gewoon slecht, zeer lange wachttijden en daarnaast werkt de NLE app om een zenderpakket te wijzigen ook al maanden niet. Opzeggen kan alleen telefonisch, waarbij je erg lang in de wacht moet staan.

11-10-2018

Zaken slecht bijgehouden; 2 jaar onterecht betalen!

Duurt standaard half uur voor je ze te pakken hebt. Vaak vragen dus een uur is niets.

1 dag na aanmelden telefonisch geannuleerd. Modem aangetekend retour. Beiden hebben ze niet bijgehouden; vinden ze ook onbelangrijk, want dat kun je 2 jaar! Geld van een klant afpakken waar je van kunt zien dat ze niet via je bellen, niet internetten en ook de t.v. niet wordt gebruikt. En dan proberen het netjes te regelen.

Je wordt geschoffeerd, beledigd en uiteindelijk vinden zij het normaal 2 jaar lang geld te stelen! Wat een enorm a sociaal bedrijf!

Edwin
10-10-2018

Snelheid is niet te verwachten

Wachttijd van 30 minuten en levertijd van 1,5 maand voor internet. Ook werd ik niet op de hoogte gesteld van een incasso die mislukt was, waar ik geen toestemming voor heb gegeven.

Martijn
28-09-2018

Gekomen voor de prijs, weggegaan door de prijs en meerdere factoren.

Gekozen voor de prijs, weggegaan door - het contract dat zogenaamd verlopen was waardoor de prijs van 30 euro pmd naar 55 euro per maand ging, zonder verklaring of melding; - een klantenservice die onbereikbaar is - contract dat per 13 augustus afloopt zelf verzetten naar 15 augustus zonder enige reden; - factuur voor september moeten betaling omdat er wat fout gegaan is met de onderbouwing dat het geld terug komt bij afrekening, afrekening is 3 euro geworden? - sinds 15 augustus probeer ik mijn geld terug te krijgen via de online klanten service voor zover je het klantenservice kan noemen en tot op heden nog niet terug.

Noesje
19-09-2018

Eindnota

Laats maand bedrag verhoogd met het dubbele maand bedrag krijg vervolgens een eindafrekening van bijna 5000, euro

Jeanet
14-09-2018

Verkeerde afsluiting

Na geen bericht schriftelijk werd ik door een fout van een ander energie bedrijf die het ook weer door had gegeven aan nle dat ze een fout hadden gemaakt het verkeerde adres afgesloten email gekregen dat ze het weer in orde zouden maken dus af en aangesloten nu willen ze terwijl ik een bestaande klant ben maar een nieuwe klant ben dubbele mnd energie ga betalen wat ik dus niet heb buiten mijn fout zijn er foute gemaakt binnen de bedrijven