Oxxio reviews

1.9

Robin
27-10-2021

Slechte service, zijn al twee weken in verzuim door het niet betalen van een creditnota na beëindiging contract. Maar bij het hierom storneren van de laatst betaalde bedrag door mij wel direct een mail met de melding dat ik een betalingsachterstand heb en binnen een week er incassokosten bij komen.

20-10-2021

Niet doen onbereikbaar geen mail geen chat geen telefoonnummer, onterechte aanmaningen wat een k bedrijf, nooit iets afsluiten bij hun!

14-10-2021

Oxxio is niet te bereiken , ben al een jaar bezig om de foute einddatum van mijn contract aan te passen maar het lukt niet. Telefonisch 45 minuten in de wacht. De app werkt niet. Doe aub geen zaken met oxxio, het is een bedrijf zonder een fatsoenlijke klantenservice

Joyce
11-10-2021

Vandaag al, bij elkaar, 1,5uur in de wacht. tjonge jonge wat een slechte bereikbaarheid. zo ontzettend klantonvriendelijk dit

San
11-10-2021

Niet bereikbaar, chat snapt mijn vraag niet,dus word niet doorgezet

Nu aan de telefoon en wacht al 45 minuten, te belachelijk dit

Gerben
07-10-2021

Telefonisch onbereikbaar, chat geeft alleen standaard antwoorden en snapt mijn vraag niet. Verschrikkelijk bedrijf

07-10-2021

Telefonisch onbereikbaar.

Chat werkt niet.

Een email adres hebben ze niet (we leven in 2021)

Opzeggen alleen via de post. Met een postzegel!

Pascal
23-09-2021

Wat een associale honden. Totaal geen service. Komen afspraken niet na. Helpen mensen met een betalingsachterstand nog verder in de shit door €40 incassokosten niet een keer maar 5x door te berekenen.

18-08-2021

Nooit bereikbaar en internet werkt 50 keer per dag niet

Ik ben overgestapt van KPN naar Oxxio. Ik kreeg alle hardware nieuw. Beetje jammer want dat was exact dezelfde hardware als bij KPN. Bij KPN enkele jaren ellende gehad met internet verbinding en signaal. Meerdere monteurs op de stoep gehad en niemand heeft het volledig opgelost. Oxxio proberen dan. Vanaf het eerste moment wederom ernstige verbindingsproblemen. Geen internet signaal en binnen zeer slechte wifi ontvangst. Oxxio meerdere malen ongeveer 45 minuten gebeld, zonder iemand te spreken. Chat werkt niet. Klantenservice niet bereikbaar. Ik moet wel maandelijks betalen maar niemand staat mij te woord. Bijzonder slecht. Ik zal iedereen Oxxio afraden.

06-08-2021

Helpen niet en zijn brutaal

Ze gooien zelfs de hoorn erop als je op een nette manier ingewikkelde vragen stelt

Michiel
04-08-2021

Waardeloze klantenservice

Geef een paar tientjes per jaar meer uit en ga of blijf bij een fatsoenlijke aanbieder die nog enige vorm van een klantenservice heeft. Bij Oxxio heb je er een dagtaak aan om je problemen opgelost te krijgen. Op geen enkel telefoonnummer te bereiken en de chat-app is waardeloos!

Rss
30-06-2021

Waardeloze organisatie

En dat is een belediging voor het woord waardeloos. Wat een onvriendelijke kwallen

Wouter
23-06-2021

Je kunt niet met ze communiceren.

Gasrekening van januari en februari lopen ernstig uit de pas, ruim 4 keer te hoog. Oxxio niet te bereiken, op geen enkele manier. Echt waardeloos, een soort toeslagen affaire…

Benjamin
18-06-2021

Wat een waardeloze onderneming

Wat een waardeloze en klantonvriendelijke onderneming. Ik ben helaas al een jaar klant, maar ik ga hier zo snel mogelijk weg. Er wordt steevast een raming van jouw meterstanden ingevuld ipv de werkelijke meterstanden. Als de meterstanden die jij doorgeeft afwijken van Oxxio's raming, dan kom je in een soort van dwingerige nare en klantonvriendelijke situatie terecht. Je moet dan ineens foto's gaan sturen en bewijzen dat jouw meterstanden kloppen.

Bellen heeft geen zin, want niemand neemt daar ooit de telefoon op. Chatbots zijn allemaal fake en houden je in een eeuwige lus.

Ik ben blij als dit bedrijf ten onder gaat, man man, wat een narigheid.

02-06-2021

150% omhoog kwa prijs

Opeens gaat de prijs 150& omhoog. Zelfde dag nog opgezegd. Nooit ga ik weer terug naar Oxxio. Wat een oplichters. Kijk uit met deze club. Ook zijn ze telefonisch onbereikbaar. Ze hebben wel een chatbot die niet werkt. Oplichters!

Max
12-05-2021

Telefoon en internet

Na telefonisch internet en tv opgezegd te hebben krijg om 2 maanden na dato te horen dat ze van niks weten en ik nu kan opzeggen en dan nog wel eff 1 extra maand moet betalen.

Niet mogelijk om via mail of zwart op wit internet en tv op te zeggen. Natuurlijk zeer gunstig voor Oxxio aangezien je niks kan aantonen.

Los dit probleem gewoon heel simpel op en geef de mogelijkheid via mail of een online formulier op te zeggen.

Ik adviseer iedereen en iedereen bij mijn makelaars kantoor om ook absoluut niet met Oxxio in zee te gaan. Service 👎🏼

Sara
17-04-2021

Goede leverancier van energie!

Ik heb een jaar geleden contract afgesloten bij Oxxio. Dit was eenvoudiger dan bij andere bekenden bedrijven. Bij Oxxio was het niet nodig een hoge aanbetaling te doen omdat ik al eerder klant op ander adres ben geweest. Zelf ben ik vrij zuinig met energie en heb de meterstanden elke maand zelf ook bijgehouden. De berekeningen van de jaarnota bleken in grote lijnen overeen te komen met de jaarnota die opgemaakt was. Ik ben altijd tevreden geweest met Oxxio en heb geen op of aanmerkingen. De website is goed overzichtelijk. Ik gebruik de app niet dus kan er weinig over kwijt.

Naomi
30-03-2021

Sluit jezelf niet aan bij oxxio

Zeer slechte ervaring, komen afspraken niet na. Erg onvriendelijk. Je spreekt met de ene collega iets af en de volgende weet er niks meer van.

Tjeerd
29-03-2021

Belachelijke hoge rekening.

We hadden oxxio via een andere provider gekregen.

Maar gelukkig waren we er na een maand van af, dan een rekening krijgen van 430 euro en dat voor een maand.

Stelletje oplichters.

Karina
23-03-2021

Oxxio chat werkt niet

Vandaag twee keer geprobeerd met oxxio contact te nemen via de chat , maar 2 keer mislukt en daarna krijg ik en melding van de chat robot dat ze zijn dicht tevens overal staat zijn te bereiken tussen 09:00 en 20:00 via de chat . Slechte klantenservice!