Oxxio reviews

2.0

Johan
02-06-2021

150% omhoog kwa prijs

Opeens gaat de prijs 150& omhoog. Zelfde dag nog opgezegd. Nooit ga ik weer terug naar Oxxio. Wat een oplichters. Kijk uit met deze club. Ook zijn ze telefonisch onbereikbaar. Ze hebben wel een chatbot die niet werkt. Oplichters!

Max
Max
12-05-2021

Telefoon en internet

Na telefonisch internet en tv opgezegd te hebben krijg om 2 maanden na dato te horen dat ze van niks weten en ik nu kan opzeggen en dan nog wel eff 1 extra maand moet betalen.

Niet mogelijk om via mail of zwart op wit internet en tv op te zeggen. Natuurlijk zeer gunstig voor Oxxio aangezien je niks kan aantonen.

Los dit probleem gewoon heel simpel op en geef de mogelijkheid via mail of een online formulier op te zeggen.

Ik adviseer iedereen en iedereen bij mijn makelaars kantoor om ook absoluut niet met Oxxio in zee te gaan. Service 👎🏼

Sara
17-04-2021

Goede leverancier van energie!

Ik heb een jaar geleden contract afgesloten bij Oxxio. Dit was eenvoudiger dan bij andere bekenden bedrijven. Bij Oxxio was het niet nodig een hoge aanbetaling te doen omdat ik al eerder klant op ander adres ben geweest. Zelf ben ik vrij zuinig met energie en heb de meterstanden elke maand zelf ook bijgehouden. De berekeningen van de jaarnota bleken in grote lijnen overeen te komen met de jaarnota die opgemaakt was. Ik ben altijd tevreden geweest met Oxxio en heb geen op of aanmerkingen. De website is goed overzichtelijk. Ik gebruik de app niet dus kan er weinig over kwijt.

Naomi
30-03-2021

Sluit jezelf niet aan bij oxxio

Zeer slechte ervaring, komen afspraken niet na. Erg onvriendelijk. Je spreekt met de ene collega iets af en de volgende weet er niks meer van.

Tjeerd
29-03-2021

Belachelijke hoge rekening.

We hadden oxxio via een andere provider gekregen.

Maar gelukkig waren we er na een maand van af, dan een rekening krijgen van 430 euro en dat voor een maand.

Stelletje oplichters.

Karina
23-03-2021

Oxxio chat werkt niet

Vandaag twee keer geprobeerd met oxxio contact te nemen via de chat , maar 2 keer mislukt en daarna krijg ik en melding van de chat robot dat ze zijn dicht tevens overal staat zijn te bereiken tussen 09:00 en 20:00 via de chat . Slechte klantenservice!

Has
23-03-2021

NOOIT OXXIO

Oplichters laat je niet misleiden

Wat een oplichters

Jack
09-03-2021

Nog geen 40 dagen klant en 1e aanmaning op de mat

Sinds 1 feb 2021 ben ik jammer genoeg klant geworden bij oxxio internet. 5 maart 2021

1e factuur betaald. En vandaag heb ik 1e aanmaning ontvangen. Je belt de klantenservice 40 minuten wachtte word je eruit gekikt mag je opnieuw bellen. En als je ze aan de lijn hebt we kunnen helaas niks voor je betekenen. Drama bedrijf dit

Cumali
Cumali
03-03-2021

Internet en bellen

Een mand geleden overgestapt naar oxxio internet en bellen

bij overstap huidige telefoonnummer ook meegenomen

10 jaar al zat ik bin kpn

nooit rara kosten meegemaakt

bij oxxio betaal nu voicemail kosten

hun zetten mij voicemail aan en nu moet ik dr voor betalen onzin

nog 11 manden nooit meer oxxio!

Alexandra
03-03-2021

Walgelijke service

Klantenservicenummer is niet te vinden, uiteindelijk via een omweg er gekomen. Na 40 minuten wachten opgegeven.

Ik heb 5 dagen geleden internet bij ze afgesloten en sinds gisteren werkt het niet. Intussen wel dik betalen natuurlijk.

Danny
18-02-2021

Oxxio overstapservice internet en televisie wat een Elllende

Ik werd gebeld door een externe partij die klanten binnen haalt voor oxxio (hier kwam ik later achter) . Het klonk allemaal harstikke goed. Ik kreeg een gratis monteur die alles kwam aansluiten en hun zouden heel de overstap regelen met mijn vorige provider.

Na tijdje werd en fors bedrag van me rekening afgeschreven voor de (gratis monteur) en zag ik dat me vorige provider ook nog steeds rekening stuurde voor internet en televisie.

Ik heb hier over gebeld naar Oxxio. Nu moet bewijzen dat de dame aan de telefoon mij de gratis monteur heeft aangeboden (wat natuurlijk de ongedraaide wereld is).

Verder zijn de koste van de dubbele abbonnement voor eigen rekening, want hun hebben dit via email laten weten(email die ik niet gezien heb) en door deze email heeft oxxio naar eigen zeggen aan hun plicht voldaan.

Komt er op neer dat ze alles heel mooi vertellen maar uiteindelijk niks regelen en jou voor de kosten oplaten draaien.

Oxxio Zo ga je niet met klanten om!

Lotte
Lotte
15-02-2021

Zeer slechte service!

Bij Oxxio heb ik een jaar contract voor mijn internet. Nu werd plotsklaps mijn verbinding afgesloten, blijkbaar omdat een andere provider bij Oxxio gemeld heeft dat ik wil overstappen (wat niet het geval is). Oxxio heeft mij hierover niets bericht, tot een eind afrekening a 285 euro voor het afbetalen van de rest van mijn contract. Gezien ik bij voorkeur het liefst klant wilde blijven heb ik gevraagd of dit te verrekenen valt als ik mij opnieuw aanmeld. Maar daartoe zijn geen mogelijkheden. Vervolgens klacht ingediend, geprobeerd te bellen, maar wat een dramatische klantenservice. Treurig, ronduit treurig!

Thea
Thea
15-02-2021

Eindige contract

Ík heb voor 11dagen dat ik nog contract bij Oxxio had .

169,20 euro moeten betalen voor levering gas en elektra.

Mijn maand bedrag was van het lopende contract 243 euro en hebben ze ook maar gelijk verhoog naar 253 euro per maand terwijl mijn contract tot 9Januari was.Ik ben dus pas 9Januari naar Energie direct gegaan en heb ook precies de goede standendoor gegeven.En dan berekenen ze voor die paar dagen 91,67 overheidsheffing die moeten ze zo genaamt afdragen.U begrijp wel nooit meer Oxxio.Slecht contact.

Shaniqua
13-02-2021

Ze laten je stikken

Internet zomaar uit het niets afgesloten zonder enige waarschuwing terwijl alles gewoon betaald is. vervolgens na anderhalf uur bellen nog weinig verder maar ze gaven toe dat het aan hun lag en er werd beloofd dat het later op de dag weer terug zou zijn. eindstand dit was gisteren internet is nog steeds niet terug terwijl werk en studie at home er gewoon van af hangt. vandaag weer uren bellen, klantenservice "doet hun best" maar weten niet wanneer het weer aangesloten is.

ben nu al bang voor alle drama die het overstappen gaat brengen als ik de rest lees. zont zo it

Rene
12-02-2021

Slecht regelen opzegging

Na een half jaar is de opzegging van mijn internet nog steeds niet geregeld.

Ik krijg een bericht dat ik nog geld moeten betalen aan oxxio. De treurige grap is dat dit korting zou zijn die aan mij verleend is die ik terug moet betalen, maar dit is korting die nergens op slaat. Dit is namelijk “korting” omdat ik ook gas en elektra bij oxxio had, en dit per 1-8 is opgezegd. Per 1-8 heeft dit incapabele, onnozele en debiele bedrijf gewoon mijn abonnement moeten opzeggen ivm verhuizing.

Per 1 augustus verhuisd en voor heel de maand augustus nog betaald. Ik wil gewoon mijn geld terug voor de teveel betaalde dagen in augustus, zou niet moeilijk moeten zijn.

Regel aub nou eens deze ongein!

Eddie
Eddie
01-02-2021

Dramatische service

De monteur kwam keurig op tijd, prima aangesloten, alles werkte.

* Vrijdag telefonisch contact: na 40 minuten stop ik ermee.

* Maandag: Na 50 minuten ( de wachttijd is 26 minuten) word ik er door Oxxio uitgegooid.

* Bij chat proberen; u bent nr 3 in de rij bij onze crew medewerkers, ik zet de vragen op een rij: u bent nr 4 (!) in de rij bij onze crew medewerkers.

* TV sport programma's worden te laat aangesloten; behalve als je direct betaald.

Ik ga nu bij Eigen Huis (Oxxion aangeraden) en KPN (uitvoerder) een klacht neerleggen.

Marco
30-01-2021

5 dagen zonder Internet / Telefoon / Televisie

Overgestapt naar Oxxio,

28-01-2021 donderdag afspraak monteur / afgezegd door Oxxio . op het laatste moment . het wordt vrijdag.

Ik dacht dit wordt ellende lekker op vrijdagmiddag om 15.00 uur .

En ja hoor vandaag monteur om 15.00 uur / kan het niet aansluiten lukt niet ( glasvezel ).

nu sinds donderdagochtend 9.00 uur zonder internet / tv / telefoon met 2 jankende kinderen, 2 mensen die thuis werken en afankelijk zijn van internet.

monteur is weer weg 16.30 . kan niets doen?

Lekker wachten tot? / in ieder geval tot maandag dan 5 dagen! zonder te schandalig voor woorden.

Lekker het weekend in . zonder dit alles .

in ieder geval tot maandag dan 5 dagen!

Monteurtjes lekker weekend vieren, Oxxio laat je gewoon stikken!

Schandalig nu al 1x en nooit meer!

Harold
28-01-2021

Puur slechte service

Het is onmogelijk om bij Oxxio een competente medewerker aan de lijn te krijgen. Ellenlange wachttijden aan de telefoon, oneindige keuze menu’s en slechts tot 16:00 uur te bereiken. De chatbot op de website kan alleen maar algemene kreten uitslaan en voor een chat via de Oxxio app moet je meerdere maanden uittrekken. Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen en de collega’s wijzen naar elkaar. De medewerker van Liander die ik vandaag sprak kon mijn klachten alleen maar bevestigen. Voor mij het laatste jaar Oxxio. Wat een drama!

Joris
22-01-2021

Oppassen!

Oppassen! Deze partij rekent onterecht incasso kosten op een zeer slinkse wijzen.

Wegens overstap van rekening is dit niet goed verwerkt, maar kreeg wel de uitnodiging om vervolgens de rekening te betalen via Ideal. Dit heb ik gedaan, maar dit was niet het volledige bedrag.

Aangezien dit niet het volledige bedrag was sturen ze je een incasso. Hierover heb je geen nota ontvangen en is onmogelijk om te weten dat er nog geld openstaat. Ook als je vraagt aan de klantenservice om de nota's kan je deze niet krijgen, alleen kunnen ze het rekeningnummer aanpassen. Echter geldt dit pas voor de volgende nota, waardoor je 2 keer incasso kosten krijgt van 40 euro en die dien je te betalen.

Mijn oplossing was om de nota's te ontvangen en het resterende bedrag over te maken per direct. Wel het verzoek om geen incasso kosten te rekenen. De klantenservice gaf aan niet tot een oplossing te willen komen.

Aangegeven dat ik graag klant blijf, maar niet als ik 2x de incasso kosten moes betalen, zonder nota graag een andere partij zoek. De klantenservice gaf aan graag mijn contract te ontbinden voor zowel internet als stroom.

Hierdoor raakt OXXIO een klant wijt die ruim 1200 euro per jaar betaald ipv tot een oplossing komt om de 40 euro incasso kosten terug te trekken en de nota's te sturen.

Conclusie: De klantenservice geeft niet om de klant of het bedrijf.

Ant
13-01-2021

Oxxio komt afspraken niet na

Oxxio komt afspraken niet na

Via eigen huis ingeschreven bij Oxxio voor 1 jaar vast energiecontract. Bevestiging van eigen huis hiervan ontvangen en ik zou binnen 5 werkdagen van Oxxio een welkomstmail ontvangen. Op 24-12 heb ik contact opgenomen omdat ik niets hoorde. De medewerker stuurde direct een mail met de overeenkomst, echter deze stond op 3 jr, onjuist dus. De medewerker heeft met mij gesproken over mijn keuze. Hij zei dat hij het contract op 1 jr had gezet maar dat ik tijdens de kerstdagen er nog over na kon denken. Op maandag heb ik gebeld dat ik toch bij een contract voor een jaar wilde blijven. Wederom hoorde ik niets van Oxxio dus op 4 januari weer met hen gebeld. Tot mijn ontsteltenis vertelde ze mij dat het contract nog steeds op drie jaar stond. Weer verteld dat de overeenkomst foutief was opgemaakt en dat ik al eerder had doorgegeven dat ik 1 jr wilde. Op 6 januari werd ik gebeld dat de bedenktijd voorbij was en dat ze het contract niet meer konden aanpassen. Ik kon het contract opzeggen en opnieuw aanmelden voor de 1 jr vast via eigen huis. Echter dan kon het contract pas op 29 januari ingaan.

Op 7 januari heb ik gebeld dat ik het contract wilde opheffen, ik had er geen vertrouwen meer in. De medewerkster aan de telefoon kon mij niet vertellen of er in mijn geval kosten berekend zouden worden. Ik gaf aan dat ik dat zeer onterecht zou vinden en in dat geval de rechtsbijstand erbij zou halen.

Mijn grootste angst is nu uitgekomen, heb vanavond een mail gehad dat de overstap goed is gegaan en dat per 11-1 Oxxio mijn energieleverancier is!

Niet te geloven dit, het is werkelijk SCHANDALIG!

Ze doen niets, komen afspraken niet na en op deze manier splitsen ze mensen een 3-jarig contract in hun maag. Let wel ik heb een bevestigingsmail van eigen huis waar 1 jaar in staat!

Je komt er gewoon niet doorheen bij Oxxio, eens kijken of de rechtsbijstand dat wel lukt.

Ik viel me ontzettend besodemietert door Oxxio, het zijn schandalige praktijken!