Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Vandaag al, bij elkaar, 1,5uur in de wacht. tjonge jonge wat een slechte bereikbaarheid. zo ontzettend klantonvriendelijk dit
Niet bereikbaar, chat snapt mijn vraag niet,dus word niet doorgezet
Nu aan de telefoon en wacht al 45 minuten, te belachelijk dit
Telefonisch onbereikbaar, chat geeft alleen standaard antwoorden en snapt mijn vraag niet. Verschrikkelijk bedrijf
Telefonisch onbereikbaar.
Chat werkt niet.
Een email adres hebben ze niet (we leven in 2021)
Opzeggen alleen via de post. Met een postzegel!
Wat een associale honden. Totaal geen service. Komen afspraken niet na. Helpen mensen met een betalingsachterstand nog verder in de shit door €40 incassokosten niet een keer maar 5x door te berekenen.
Ik ben overgestapt van KPN naar Oxxio. Ik kreeg alle hardware nieuw. Beetje jammer want dat was exact dezelfde hardware als bij KPN. Bij KPN enkele jaren ellende gehad met internet verbinding en signaal. Meerdere monteurs op de stoep gehad en niemand heeft het volledig opgelost. Oxxio proberen dan. Vanaf het eerste moment wederom ernstige verbindingsproblemen. Geen internet signaal en binnen zeer slechte wifi ontvangst. Oxxio meerdere malen ongeveer 45 minuten gebeld, zonder iemand te spreken. Chat werkt niet. Klantenservice niet bereikbaar. Ik moet wel maandelijks betalen maar niemand staat mij te woord. Bijzonder slecht. Ik zal iedereen Oxxio afraden.
Ze gooien zelfs de hoorn erop als je op een nette manier ingewikkelde vragen stelt
Geef een paar tientjes per jaar meer uit en ga of blijf bij een fatsoenlijke aanbieder die nog enige vorm van een klantenservice heeft. Bij Oxxio heb je er een dagtaak aan om je problemen opgelost te krijgen. Op geen enkel telefoonnummer te bereiken en de chat-app is waardeloos!
En dat is een belediging voor het woord waardeloos. Wat een onvriendelijke kwallen
Gasrekening van januari en februari lopen ernstig uit de pas, ruim 4 keer te hoog. Oxxio niet te bereiken, op geen enkele manier. Echt waardeloos, een soort toeslagen affaire…
Wat een waardeloze en klantonvriendelijke onderneming. Ik ben helaas al een jaar klant, maar ik ga hier zo snel mogelijk weg. Er wordt steevast een raming van jouw meterstanden ingevuld ipv de werkelijke meterstanden. Als de meterstanden die jij doorgeeft afwijken van Oxxio's raming, dan kom je in een soort van dwingerige nare en klantonvriendelijke situatie terecht. Je moet dan ineens foto's gaan sturen en bewijzen dat jouw meterstanden kloppen.
Bellen heeft geen zin, want niemand neemt daar ooit de telefoon op. Chatbots zijn allemaal fake en houden je in een eeuwige lus.
Ik ben blij als dit bedrijf ten onder gaat, man man, wat een narigheid.
Opeens gaat de prijs 150& omhoog. Zelfde dag nog opgezegd. Nooit ga ik weer terug naar Oxxio. Wat een oplichters. Kijk uit met deze club. Ook zijn ze telefonisch onbereikbaar. Ze hebben wel een chatbot die niet werkt. Oplichters!
Na telefonisch internet en tv opgezegd te hebben krijg om 2 maanden na dato te horen dat ze van niks weten en ik nu kan opzeggen en dan nog wel eff 1 extra maand moet betalen.
Niet mogelijk om via mail of zwart op wit internet en tv op te zeggen. Natuurlijk zeer gunstig voor Oxxio aangezien je niks kan aantonen.
Los dit probleem gewoon heel simpel op en geef de mogelijkheid via mail of een online formulier op te zeggen.
Ik adviseer iedereen en iedereen bij mijn makelaars kantoor om ook absoluut niet met Oxxio in zee te gaan. Service 👎🏼
Ik heb een jaar geleden contract afgesloten bij Oxxio. Dit was eenvoudiger dan bij andere bekenden bedrijven. Bij Oxxio was het niet nodig een hoge aanbetaling te doen omdat ik al eerder klant op ander adres ben geweest. Zelf ben ik vrij zuinig met energie en heb de meterstanden elke maand zelf ook bijgehouden. De berekeningen van de jaarnota bleken in grote lijnen overeen te komen met de jaarnota die opgemaakt was. Ik ben altijd tevreden geweest met Oxxio en heb geen op of aanmerkingen. De website is goed overzichtelijk. Ik gebruik de app niet dus kan er weinig over kwijt.
Zeer slechte ervaring, komen afspraken niet na. Erg onvriendelijk. Je spreekt met de ene collega iets af en de volgende weet er niks meer van.
We hadden oxxio via een andere provider gekregen.
Maar gelukkig waren we er na een maand van af, dan een rekening krijgen van 430 euro en dat voor een maand.
Stelletje oplichters.
Vandaag twee keer geprobeerd met oxxio contact te nemen via de chat , maar 2 keer mislukt en daarna krijg ik en melding van de chat robot dat ze zijn dicht tevens overal staat zijn te bereiken tussen 09:00 en 20:00 via de chat . Slechte klantenservice!
Oplichters laat je niet misleiden
Wat een oplichters
Sinds 1 feb 2021 ben ik jammer genoeg klant geworden bij oxxio internet. 5 maart 2021
1e factuur betaald. En vandaag heb ik 1e aanmaning ontvangen. Je belt de klantenservice 40 minuten wachtte word je eruit gekikt mag je opnieuw bellen. En als je ze aan de lijn hebt we kunnen helaas niks voor je betekenen. Drama bedrijf dit
Een mand geleden overgestapt naar oxxio internet en bellen
bij overstap huidige telefoonnummer ook meegenomen
10 jaar al zat ik bin kpn
nooit rara kosten meegemaakt
bij oxxio betaal nu voicemail kosten
hun zetten mij voicemail aan en nu moet ik dr voor betalen onzin
nog 11 manden nooit meer oxxio!