Snuffelbox reviews

7.4
Lid
Jaimy
27-04-2022

Leuke box, Kiki was mega enthousiast over de speeltjes en de snoepjes van Braaaf. Alleen nadeel vond ikzelf dat er brokjes in zaten en net als Kiki kan niet alle brokjes eten ivm haar gevoelige buikje. Dus misschien wel iets om rekening mee te houden! 🙈 Verder wel echt een aanrader en leuk om te zien hoe Kiki reageerde op de box. 🤗

Marcella
25-04-2022

Zodra de lentebox binnen kwam waren de hondjes helemaal enthousiast! Helemaal gevuld met leuke speeltjes en lekkere snacks. Voor ieder wat wils. Zelfs aan onze sloper is gedacht! Zeker voor herhaling vatbaar!

Eline
25-04-2022

We ontvingen de lentebox: Leuk verrassingseffect bij het open maken. Wat zou erin zitten? Mijn hond Guusje had als eerste de superleuke speeltjes te pakken. De snacks smaken haar ook heerlijk, dus top!

Marita
25-04-2022

Leuk gevarieerde box, onze hondjes zijn er helemaal blij mee, ook de snacks zijn ze helemaal weg van! Voor herhaling vatbaar

Charlotte
25-04-2022

Mijn franse bulldog Jack was zo blij met zijn Springbox! Wat een leuke speeltjes en lekkere snoepjes! Zeker een aanrader, wij zijn fan :)

Simone
24-04-2022

Wat een feest weer toen wij de nieuwe snuffelbox mochten ontvangen!

Mijn honden vinden het steeds weer een verrassing wat er dit keer weer in zal zitten. De speeltjes die er in zitten zijn van hoge kwaliteit en super leuk! De lekkernijen zijn ook echte lekkernijen!

Susan
21-04-2022

Onwijs leuke voorjaarsbox. Met speeltjes en lekkers om de hondjes te verwennen. Hele leuke/lekkere dingen erin!

Stefanie
16-04-2022

Wat een super leuk!

Wij hebben de voorjaarsbox.

Super leuke speeltjes en lekkere snacks, onze hond is er dol op.

Wat wij enorm leuk vinden zijn alle verschillende thema’s, altijd een verassing wat er in zit!

Linda
15-04-2022

Een super leuke originele box met veel speel en smul plezier voorlijk lieve vriendje. 🍩🧡 Wij hebben de voorjaarsbox ontvangen. Een echte aanrader! Goede kwaliteit speeltjes van zippypaws en lekkere koekjes!

Marlou
28-02-2022

Ik had een 1ste box besteld en deze werd maar niet geleverd. Vervolgens moest ik er ZELF achteraan want ik had natuurlijk wel betaald. Het artikel dat in de box zat bleek niet leverbaar. Dus ik wilde de bestelling dan annuleren. En nu dreigt men met contractbreuk en moet ik een boete betalen. De omgekeerde wereld! Wat een asociaal verdienmodel. Blijf weg bij dit bedrijf!

Tanja
22-02-2022

Wij hebben de kerst box als de valentine box mogen ervaren.ik moet zeggen "wauw".persoonlijk vond ik de valentine de mooiste, de volste, de leukste van de twee.voor mijn meiden Blase en Bica, maakte het niet zoveel uit.dat speelt snackt .al moet ik zeggen dat de fles rosé.hoe zeggen ze dat."life" is.volgens de meiden😉

Angel
29-12-2021

Inhoud van de boxen veel tegen , veel te duur voor de inhoud. Het speelgoed was niet hufterproef wat ze mij wel beloofde. Snel heb ik mijn abonnement stopgezet . Na 2 jaar niks te horen , hebben ze me abonnement weer aangezet, geld afgeschreven en is er nu een box onderweg . weer gemaild!

Stephanie
17-11-2021

De eerste keer was al een totale ramp bij mijn bestelling was ik zo kwaad en teleurgesteld uiteindelijk bestel ik op 9 oktober een snuffel box en adventskalender voor mijn hond. Krijg ik op 17 november een mail dat er geen adventskalenders meer zijn! Met andere woorden hebben ze die niet opzij gelegd en verkocht aan iemand anders. Super slechte klantenservice! Ik koop hier alvast nooit nog iets bij, hoe leuk ik de boxen ook vind voor mijn hond. Dat ze eerst maar eens hun zaken op orde stellen en zorgen dat alles goed draait voor ze een bedrijf beginnen.

Ielynke
26-10-2021

Een dierendag pakket krijg je niet voor dieren dag een verjaardagsbox niet voor de verjaardag ,maar op de verjaardag na mail van mijn kant. Continu moet je ze achter de broek. Echt heel triest.En dan zouden ze nog een extraatje hebben voor E29,95 en dan is dat er niet.wordt je met wat anders opgezadeld.echt slecht.

Golfje
25-07-2021

Niet doen

Echt geen goede service ik had 2 boxen besteld voor onze hond vervolgens zit je aan een abonnement vast waar ik niks van wist toen ik er achter kwam meteen af gezegd was toen allemaal goed geregeld tot dat er 2 weken naar de hand weer een bezorger voor de deur stond met een box en ze zomaar geld van me rekening hebben gehaald dus ik heb het geld terug geboek en de box geweigerd nu krijg ik 5 naar de hand een dreigsms als ik niet betaal dat ze dan juridische stappen gaan onder nemen mensen bestel niet bij hun bespaard je een hoop ellende.

Db
02-07-2021

Niet doen!

Hebben hun zaken niet op orde en zijn niet netjes. Je blijft aan ze vast zitten, ookal heb je al opgezegd.

Zoe
26-03-2021

Niet doen!

Twee keer heb ik een box besteld en betaalt en twee keer heb ik niks gekregen! Ik heb uitgebreid gemaild naar snuffelbox en geen enkele reactie. Uiteindelijk heb ik dus en geen snuffelbox gekregen maar ook mijn geld ben ik kwijt

Petra
25-03-2021

Hele slechte klantenservice

De puppybox was zo leuk, lidmaatschap afgesloten, maar de welkomstbox miste het extra speeltje, zou daar geld voor terug ontvangen, nooit terug gekregen natuurlijk! De inhoud van de welkomstbox was echt zielig, en het speeltje dat er wel bij zat was zo stuk.

Ze zijn gewoon onbereikbaar!

Inge
Inge
01-12-2020

Schrijnende slordige nalatige service en communicatie

Uiterst slordig en schandalig! Krijg ik ruim anderhalvecweej gelee een 2e betalingsherinnering dat als ik niet BINNEN 48 uur het openstaande bedrag betaal de juridische dienst wordt n ingeschakeld en alle kosten van nalatigheid e.d. voor MIJN rekening zijn exclusief verhoging van verdere kosten e.d., telefonisch NIET bereikbaar, ik had a ik maanden eerder mijn abonnement gevraagd stop te zetten en de snuffelbox geannuleerd, en ook verteld WAAROM, NOOIT antwoord op gehad, ik reageerde per mail BINNEN 48 uur dat ik NIET KON betalen met de reden waarom en verzocht om uitstel van betaling en een betalingsregeling om in 2 x te betalen, GEEN SNTWOORD op gehad, nog twee a drie keer gemaild met hetzelfde verzoek, kreeg uiteindelijk na 8 dagen een kort berichtje van ene Tj.rd dat dit bedrag nog open stond, toen antwoord van ene dame die om het ordernummer vroeg om het na tw kijken, had ik niet meer, haar de mail/2e betalingsherinnering gestuurd die ik gekregen ha, ik WEER een.mail gestuurd naar afdeling debiteuren beheer van Snuffelbox, kreeg ik uiteindelijk een mail terug dat de box destijds geannuleerd was en er NIKS MEER open stond! In die tussentijd had mijn partner van woede hartproblemen gehad want IK had het niet goed geregeld, ik ruim 10 dagen in de stress en slapeloze nachten, schandalig zo slordig met mensen omgaan!

Idil
Idil
17-08-2020

Geen service

De boxen die je krijgt zijn wel leuk. En hebben leuke inhoud. Maar geen 40 euro waard. De spullen die je krijgt gaan heel snel kapot. Ik heb een klein hondje en heb ook een S qua boxmaten besteld. Maar al het speelgoed dat ik heb gekregen is kapot gegaan.

En dan over het service. Ik weet niet of ze een service hebben. Contact opzoeken met snuffelhond lijkt onmogelijk. Als je ze een mail stuurt ontvang je na minstens 1,5/2 weken pas een mailtje van ze. En ze schreven telkens geld van mijn rekening af terwijl ik al zeker 1 maand geleden mijn abonnement heb stopgezet.