Snuffelbox reviews

7.1

Marlou
20-12-2022

Wij hebben de Christmas box ontvangen. Er zaten lekkere snacks en leuke speeltjes in, Charlie is er helemaal weg van! Echt top wij zijn blij, ofwel Charlie is blij

Dave
16-12-2022

1ste bestelling liep onmiddelijk mis. 1ste doos niet ontvangen, 2de doos mist het extra speeltje dat besteld was met hun "extra box" en voor de eerste 2 dozen bij mij toegekomen waren, moest ik de 3rde al betalen.

onmiddelijk het abbonoment stopgezet, kijk al uit naar de volgende 3 maanden om te zien wat voor nieuwe problemen zich dan gaan voordoen.

Kelly
16-12-2022

Ik was heel blij toen ik jullie box aan kreeg, en mijn twee trouwe viervoeters waren echt heel tevreden! Super leuke speeltjes en super lekkere snacks! Dank aan jullie en dogfluence! ❤️

Evi
14-12-2022

Ik heb in het verleden voor mijn vorige hond al een snuffelbox besteld, deze was altijd mooi gevuld en was hier tevreden over. Vandaag is de winterwonderland box aangekomen en moet zeggen dat ik toch wel wat teleurgesteld was, 3 zakjes met snoepjes en 2 erg kleine piepspeeltjes is toch wel triestig voor 30€

Maaike
13-12-2022

Hele slechte kwaliteit van speeltjes (zelfde dag nog kapot), boxxen niet compleet en geen compensatie of iets qua alternatief sturen of een goede reactie.

Nn
12-12-2022

Een goedgevulde winterbox! Vol heerlijk snacks en kluiven en daarbij ook nog 2 winterse speeltjes! Een piepende ijsbeer verstopt in een iglo en een leuk trektouw!

Maureen
11-12-2022

De snuffelbox in thema Winter Wonderland mogen ontvangen. Een leuke box met leuke speeltjes en lekkere snacks. Marly werd helemaal enthousiast met het uitpakken van de box. Helaas waren de speeltjes niet bestand tegen het kluifgedrag van Marly. Dus die zijn niet heel lang meegegaan.

Els
11-12-2022

Heel leuke boxen met telkens 2 speeltjes en 3 snack. Zeer afwisselend. Rafiki vindt ze elke keer superleuk.

Chantal
11-12-2022

Wij hebben de snuffelbox mogen ontvangen een erg leuke box de hond vind de snacks die er in zitten erg lekker en de speelgoed was ook voor zijn formaat . Zeker aanrader

Marit
07-12-2022

Wij hebben de snuffelbox winter wonderland ontvangen. Er zaten twee speeltjes in en drie soorten snacks (beloningssnacks 2x en vissticks). De speeltjes zijn van prima kwaliteit, maar eentje is echt te groot voor mijn hond. Ze kan hem niet vastpakken (kleine hond van 8kg). De snacks zijn van prima kwaliteit. Verpakking van de doos is leuk. De hond had veel plezier met het uitpakken hiervan. De doos zelf was echter niet helemaal intact bezorgd.

Cheyenne
05-12-2022

Wat een super leuk pakket hebben wij ontvangen van Snuffelbox! Allemaal mooie en leuke spullen voor onze Pip, ze is er helemaal gek op. De levering ging snel ondanks de feestdagen drukte.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Noortje
03-12-2022

Zo juist hebben we de “winterwonderland” snuffelbox mogen ontvangen, de doos was zeer goed gevuld, in de box zaten verschillende speeltjes en heerlijke snacks, foeke was er DOL op! Zeker een aanrader!

Lisa
28-11-2022

Leuke box voor de afwisseling

Silke
24-11-2022

Weer een super leuke ‘just dog it’ box ontvangen! Dit keer gevuld met verschillende ballen en heerlijke snacks. Onze hond is er dol op!

Romy
21-11-2022

We hebben de box ontvangen en zijn er erg tevreden over. Onze hond was super blij met de lekkere snacks en het diverse speelgoed. Kortom, een echte aanrader om je hond mee te verrassen!

Sandy
21-11-2022

Wij hebben de november box ontvangen met het thema ‘ just dog it’.

Wat een super leuke box weer! Benji en Bobbi waren er niet vandaan te krijgen! Super leuke speeltjes en super lekkere snackies

Marcella
15-11-2022

Wij hebben van de week onze Snuffelbox "Just dog it" ontvangen en zodra deze binnenkwam waren Donut en Bagel er al niet meer bij weg te slaan. In deze box zitten verschillende speeltjes en snacks, voor ieder wat wils. Een sterkte bal voor onze sloper en een zachte voor onze knuffelkoningin. Wij raden zo'n box zeker aan!

Dunja
09-11-2022

Vandaag de eerste snuffelbox ontvangen het thema is Just dog it. Ollie vind het fantastisch, er zitten leuke speeltjes in en heerlijke snacks.

Linda
07-11-2022

Enige tijd geleden mijn eerste snuffelbox uitgeprobeerd. Nog dagelijks ergs blij met de speeltjes die erin zaten! ♥️ De koekjes zijn al lang op… hihi.

Martijn
06-11-2022

Vorige week een Halloween box besteld. Tot op

Heden niks mogen ontvangen. Al 4 mails gestuurd, ook geen reactie. Trap niet in de spam mails van deze organisatie. Nu hopen dat m’n geld terug komt.