Snuffelbox reviews

7.1

Evelien

Top kwaliteit!

Super service met een persoonlijk tintje! Iedere box weer bomvol met leuke en lekkere producten voor de doggies van goede kwaliteit ? in een leuk thema.

Altijd snelle levering, de hondjes zijn er heeeel blij mee!

Cassandra

Super!

Hele leuke box vol verrassingen ieder kwartaal bezorgd aan huis. Mijn hond vind het geweldig. Goede keuze aan veel soorten snoep en stevige speeltjes voor onze sloper.

Daphne

Tegek

Onze hond vind het heerlijk.om de box uit te pakken.

Zitten voor grote en sterke honden ook goede speeltjes in.

Wij zijn heel blij

Sanne

Super service

Ik had de box zo snel had m nog niet eens verwacht.

Ik blij dat de box er al zo snel was en de hond blij met zn snoepjes en vooral de muis. Deze komt nog elke dag te voorschijn

Luna

Super

Ze hebben erg leuke themaboxen met producten van goede kwaliteit.

Yvonne

Hond blij ik blij!

Snuffelbox is geweldig voor de hond!

Goed gevulde box met veel variatie aangepast op mijn hond!

Zelfs al gaat er wat mis is het zo weer keurig opgelost!

Ik ben zeer enthousiast!

Marjan

Goede producten.

Onze hond wordt altijd heel blij als de snuffelbox arriveert. Er wordt uitgebreid in de doos gesnuffeld en ze pakt er meteen iets lekkers uit.

Ook is ze dol op de speeltjes, deze zijn altijd erg leuk!

Het is iedere keer weer een verrassing wat er allemaal in de box zit, het zijn leuke en goede producten.

Lois

Wat n leuke verrassing!

Besteld en ondanks dat ik vergeten was het huisnummer te noteren is hierover heel snel gecommuniceerd en is het alsnog avonds laat verzonden en was het de volgende dag binnen. De hondjes hebben genoten van de dierendagbox!

Maaike

Altijd een verrassing

Een goed gevulde box voor de hond. Vol met speeltjes en snacks. Volgende dag geleverd bij bestellen

Helemaal top

Angéla

Blije hond

Bij snuffelbox n aantal keren n box besteld. Zeer leuke inhoud. Hond erg happy. Levering ook keurig. Zeker n aanrader om gebruik van te maken.

Priscilla

Kwispelend goed!

De (kerst)snuffelbox is ieder jaar weer een kado om reikhalzend naar uit te kijken voor onze viervoeter! Wanneer de snuffelbox onder de kerstboom ligt, bewaakt hij deze tot het eindelijk kerstavond is. Dan kan het snuffelen, scheuren, schansen en spelen beginnen! Prijs-kwaliteit verhouding is goed, de doos zit tjokvol leuke speeltjes en lekkers. En is er iets wat jouw trouwe makker niet kan verteren (allergie) dan zorgt de dame/heer op de klantenservice er met veel zorg en aandacht voor dat dit netjes wordt vervangen voor een andere verassing. Snuffelbox staat ieder jaar weer op mijn Christmas shopping list ;)

Shana

Super leuk

Het is een goede en leuke box met van alle toffe dingen in. Al onze honden zijn er gek op. Het is de prijs waard.

Mariska
18-11-2018

Een leuke box met leuke en lekkere artikelen voor mijn hondjes.

De box werd op tijd geleverd. Mijn hondjes hadden er veel plezier in om hem uit te pakken.

Mandy

Geweldig!

Wij zijn al een tijdje lid van de Snuffelbox en het is steeds weer een feestje wanneer de nieuwe box verschijnt! De thema boxen zijn ontzettend leuk bedacht, met unieke spullen. We zijn ook ontzettend tevreden over de klantenservice, we krijgen snel antwoord op vragen en ze betrekken de klant echt bij het product. Super, ga zo door en wij blijven nog lang klant!

Nikita

Super!

Snelle levering, mijn hond was super blij!

Anja

Snuffelbox

Voor de 3de x waren we heel tevreden en zeker onze 2 kapoenen speedy en Floyd.

We kijken zeker om nogmaals hen te verrassen ???

Ans

Super tof concept!

Het is een super leuk concept waar je hond verrast wordt met een grote box met allerlei hondenspulletjes erin van snacks tot aan speeltjes en alles er tussen in. Onze Minty vindt het fantastisch! Ieder pakketje wat nu bezorgd wordt denkt ze dat het van haar is, haha! In de startblokken om in ontvangst te nemen. Ze pakt het zelf uit en is er super lang zoet mee. De kwaliteit van snacks en speelgoed zijn heel hoog en mocht er onverhoopt toch een keer iets niet naar wens zijn wordt het opgelost want er wordt geluisterd naar de klant want die staat centraal! Er is een periode geweest dat het allemaal wat minder liep en de boel niet tip top voor elkaar was. MAAR! Op het moment dat je ergens aan irriteerde wat niet goed was waren ze altijd bereid om een vergoeding aan te bieden in de vorm van snacks of speeltjes. Tot nu altijd alles weer netjes opgelost en dat siert ze! Ik wens ze ontzettend veel succes met alles en hoop dat het concept nog groter uit mag groeien tot wat ze nu zijn en raad iedereen deze ervaring aan met zijn of haar hond want het is een feestje! Iedere keer weer! :-)

18-11-2018

Leuke manier om je hond te verrassen

Voor onze hond is het een feestje wanneer de box bezorgd wordt.

Je kunt aangeven of je hond een allergie heeft of bijvoorbeeld een sterker speeltje nodig heeft. Zoals een andere revieuws wordt gezegd is snuffelbox soms lastig te bereiken. Maar onze ervaring is dat er altijd gereageerd wordt op je berichten.

Danielle

Snuffelbox

Ik had een snuffelbox besteld voor de verjaardag van mijn oudste hond. Die vond het super. De snuffelbox was optijd binnen.

Helen
18-11-2018

Snuffelbox is top voor de snuffelhond!

Snelle en goede levering! Fijne site om een bestelling te plaatsen