Snuffelbox reviews

7.1

Yvonne

Feest!

Ik bestel de speciale edities, mijn honden kennen de verpakking al en zijn helemaal gek als de doos binnenkomt. Altijd leuke speeltjes en lekkere snacks!

Nori

Perfect

Hartstikke leuk, mijn vier honden delen altijd 1 doos en er zit genoeg ik voor ze allemaal? heb ook twee heel allergische honden en daar wordt altijd perfect rekening mee gehouden!

Geen problemen met klantenservice, heb 1x een betaling van een box gestorneerd omdat het me slecht uitkwam. Werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Gewoon even een keer geen doos.

Gaby

Leuke boxen

Mijn hond mag niet alles hebben. Na contact werd de box aangepast. Goede service.

Coby
18-11-2018

Leuke site en verassend goed

Ik had voor mijn kruising mechelse herder/ cane corso een snuffelbox gekocht voor dierendag en die was verassend goed gevuld en ook de speeltjes waren leuk!

Emma

Leuke boxen

Ik heb meerdere boxen besteld en gekregen en ben er altijd tevreden over geweest! Optijd geleverd en gevarieerde boxen! Blij met snuffelbox!

Carlijn
18-11-2018

Elke keer een verrassend feestje!

Diverse keren een snuffelbox besteld voor verschillende gelegenheden, lees: Pasen, kerst, dierendag etc. Elke keer weer lekkere snacks ontdekt wat zeer goed in de smaak vielen. Enige punt wat ik kan bedenken is wellicht een XXL box, voor de honden boven de 50kg. Sommige speeltjes zijn namelijk net iets te klein voor mijn honden. Voor de rest super tevreden, dit jaar zeker weer in huis met kerst!

Tamara

Verjaardagsbox

Ik heb nu 2 keer de verjaardagsbox besteld er zitten hartstikke lekkere snoepjes in en leuke speeltjes. Als ik hem heb besteld dan hebbik hem altijd op tijd binnen ook krijg ik altijd een berichtje als ze de box hebben verstuurd. Helemaal toppie

Cynthia

Hondenbox

Mijn hond was super blij met haar box en alles was mooi en netjes verpakt. Er was voldoende variatie en snel geleverd. Met zelfs een kleine attentie voor het baasje zelf.

Boukje

Goede service

Ik heb vorig jaar een kerstpakket gekocht voor mijn hondjes

ze waren er super blij mee

Mischa

Mooie box

Je krijgt waar voor je geld. De hond is altijd superblij met de inhoud . Er wordt ook,rekening gehouden met de grote van de hond . Toppie

Hilde

Kerstbox

Vorige kerst heb ik voir het eerst een kerstbox besteld. alles is super vlot verlopen. de box was goed op tijd en alles was ok. de hondjes vonden het helemaal geweldig. bedankt snuffelbox. een echte aanrader.

Sanne

Super snuffelbox

Een hele leuke en nuttige snuffelbox maar vooral hele lekkere dingen

Ik kreeg kado van me bazin en was er erg blij mee ik heb hard zitten kwispelen

Liesbeth

Aanrader

Fijne, leuke boxen! Onze hond is er dol op

Ans

Mooie boxen

Ze verdienen de crediet van ons

Ze doen hun best en soms is t moeilijk contact te krijgen maar ze komen uiteindelijk hun beloftes na

En niet te vergeten onze chipie is reuze blij met de boxen en daar doe ik t voor

Sylvia
26-10-2018

Valt tegen.

Kadobox 22.95 bij bol.com bij snuffelbox zelf 2 euro duurder. Zitten 4 hondenproducten in ipv de beloofde 5/6 en een koelspeeltje (het is bijna november. Bij reclamatie bij snuffelbox "ja, het is en blijft een verrassingsbox en bij een nieuwe bestelling speeltje extra". Sorry, nee! Ik hergebruik de doos wel en vul hem zelf. Veeeeeeeeel goedkoper!

Kim
24-10-2018

Door en door slechte klantenservice

Een artikel niet ontvangen. Na lang mailen nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen, sterker nog ik word nu compleet genegeerd. Geen druppel respect voor hun ontevreden klanten. Nog nooit zo een slechte klantendienst meegemaakt.

Benilda
23-10-2018

Slecht bedrijf

Heb mijn abonnement opgezegd, meerdere keren aangegeven. Blijven toch box sturen en geld afschrijven. Bij contact zeggen ze; we kijken er naar, en dan hoor je niets meer van ze. Als dit doorgaat meld ik ze aan bij KASSA, misschien dat ik dan van ze af kan komen.

Char
21-10-2018

NIKS BESTELLEN

Ik heb twee boxen besteld met extra speeltjes. Totale kosten meer dan 80 euro! Uiteindelijk kreeg ik twee identieke boxen met producten die in de vorige editie ook zaten. Verder geen rekening gehouden met de allergieën, die ik had doorgegeven en de grootte van de hond. Vervolgens geprobeerd contact op te nemen, maar ze reageren niet via de mail en telefonisch zijn ze permanent onbereikbaar. Waardeloos bedrijf en ongemanierde mensen! Hoop dat ze snel failliet gaan. Je kan geen business runnen door mensen op te lichten en dan zogenaamd onbereikbaar zijn. Weg ermee!

Annelies
19-10-2018

Oplichting

Op 8/10 bestelde ik 2 maal de kerstbox voor mijn 2 lieftallige hondjes, kwestie van op tijd te zijn voor deze uitverkocht zijn ?. Mijn bestelling werd niet bevestigd en mijn geld (2 maal €39,99) werd onmiddellijk van mijn rekening verminderd. Heb hen hierover de dag zelf gamaild, eerst leken ze mij te willen helpen maar de dag nadien stopte het contact. Na 2 weken te mailen zonder respons zal ik het maar opgeven. Ook zijn ze niet telefonisch bereikbaar. Een vriendin van mij rade deze stite aan. Zij bestelde hier altijd bij, zonder problemen. Mij lijkt deze te zijn overgenomen door oplichter. NIET bestellen is de boodschap!

Marilou
09-10-2018

Niets kopen!

Ik had voor dierendag, de grumpy cat besteld voor mijn hond, en geen box. Ik wilde eens proberen om er iets te bestellen, gelukkig niet al te veel schade financieel doordat ik enkel 6,95 bezorgkosten heb betaald, maar ik heb nog steeds niks ontvangen en telefonisch of via messenger onbereikbaar. Ik lees meer en meer mensen die gedupeerd zijn, die nog grotere kosten hebben. Maar ik weet zeker dat ik hier nooit meer iets zal bestellen. Dus mensen trap er aub niet in. In het begin verliep alles vele beter. Nu zijn ze waardeloos!.