Snuffelbox reviews

7.1

Jacqueline
30-11-2018

Bo is er Super blij mee

Bo heeft hem zelf uit mogen pakken. Was super blij met de muis met de dunne pootjes haha.

26-11-2018

Succes

Altijd leuk om je huisdier te verrassen

Judith
26-11-2018

Top shopping

Ah ik ben zeer tevreden over jullie kreeg meteen reactie op mijn vraag via mail want Messenger werkte niet zo goed steeds herhaling van computer en jullie hebben een presentje bij gestopt ideaal voor Senzi een speeltje want ze is erg allergisch nog maal dank Grumpy cat heeft een thuis

Lindsy
21-11-2018

Verjaardag Jay

Ik heb vandaag de verjaardagsbox binnen gekregen voor Jay die morgen 1 jaar word.

Ik heb hem gekregen van snuffelbox omdat er het een en ander fout is gegaan, maar door het fijne contakt met tjeerd en een goed gesprek zijn we goed het gesprek beëindig ☺️

Het is een geweldige box met zoveel leuke en lekkere dingen.

Ik ben tjeerd zo dankbaar en wat een top service!

Ik kan niet wachten tot het morgen is en Jay de box kan uitpakken!

Nogmaals bedankt en super veel succes met je goed lopend bedrijf!

Patricia
19-11-2018

Ons hondekind kan niet wachten die Snuffelboxdoos open te maken.

De Snuffelboxdoos komt binnen en Chuwy wordt al dol enthousiast. Snel open maken dus en hij mag de doos leeg maken. Maar waar te beginnen? Al dat lekkers. Al die leuke nieuwe speeltjes.

Dus dan maar eerst de hele doos leeg trekken om vervolgens om t gemakje alles te besnuffelen.

Hmmmmmm We beginnen met wat lekkers om vervolgens het vrouwtje uit te dagen voor een spelletje met een nieuw speeltje.

De Snuffelbox is goed gevuld, dus dit ritueel gaat dagen door. ?

Linda

Leuk

Leuke doos vol met verrassingen voor je hond! Alleen jammer dat je niet gemakkelijk 1 doos voor 2 verschillende honden (een grote en kleine hond) kan bestellen, omdat de producten in de doos vooral gericht zijn op dat type hond

Jo
19-11-2018

Super de snuffelboxen voor de snuffelwoefers

Heb al altijd een mooi gevulde snuffelbox ontvangen,met variatie van snacks en speeltjes.en mooi op de juiste tijd geleverd.super.bedankt snuffelbox-team.

Chloë

Fun

Leuk voor mens en dier.

Leuke snacks die je zelf niet zomaar zou kopen.

Leuke speeltjes. Ook voor de eventuele sloper hebben ze stevig speelgoed.

De hond zit te wachten tot de doos geopend word ze weet al dat t voor haar is.

Sevilia Kathleen
19-11-2018

Veel plezier voor baasje en dier

Een leuke doos met lekkers en speeltjes voor de hond.

Wat ik ook leuk vind is dat de doos ook voor de verjaardag of speciale aangelegenheid kan worden gebruikt.

Kelly

Box vol fun!

Superblij met de snuffelbox! Vele leuke speeltjes waar Yoshino gek op is en zoveel verschillende gezonde snacks ??

Wij zijn echt fan en ntt ook lid ?

Ook even dikke duim voor de service!

Ik had mijn Halloweenbox pas de middag ervoor besteld en nog heb ik hem op tijd mogen ontvangen. Dit mag ook echt wel eens gezegd worden! Jullie maken heel wat dieren en baasjes blij! Dikke merci!

Susanne

Dolblije honden

Mijn honden zijn helemaal dol op snuffelbox. Altijd goede en leuke spullen

Lio

Super leuke boxen

Wij hebben voor onze kleine lieve Daisy al 4 boxen besteld. Heel erg leuk en gemakkelijk zo’n kwartaalbox. Zitten leuke snacks en speeltjes in.

Elk kwartaal een leuke verrassing voor haar❤️

Els

Leuke verassingsbox voor honden

Leuke verassingsboxen telkens in een bepaald thema. Vb: kerstmis, dierendagbox, Valentijn, Verjaardag. Maar ook gewone snackboxen. Al lid bij Snuffelbox van in het alle begin. Denk nu zo een 5 jaar geleden.

Cindy

Super servies

Mooie doos en leuke verassingen in de doos voor de hond vind ik leuk

Daantje

Snuffelbox is top

Snuffelbox is top goede service. Staan open voor vragen en klachten. Houden rekening met je hond gewoon een top website zou mijn fam. En vrienden het aanraden

Anja

Snuffelbox

Heb de snuffelbox geprobeerd voor Binky,hij vond hem geweldig.Zeker aan te raden,zeer tevreden over het feit dat gevraagd wordt wat de hond wel en niet mag en hier dan ook rekening mee word gehouden,top.

Irene

Super

Echt een leuke box de pup van ons vond het geweldig en onze andere hond ook . Veel leuke en lekkere dingen voor ze .Gewoon super ???

Miranda
18-11-2018

Geweldig de hondjes worden er altijd blij van !

Super leuk knuffels me hondjes vinden het super leuk als snuffelbox komt hun blij dan ben ik ook tevreden!

Amber

Super service

Snelle en vlotte levering en een super leuke box! Zeker voor herhaling vatbaar!❤

Danielle
18-11-2018

Onwijs blije puppy dankzij de snuffelbox

Mijn cavalier king charles spaniel was heel blij met zijn kerstbox. Onwijs veel uitpakplezier gehad en een hele fijne, snelle en goede service ervaren.