Snuffelbox reviews

7.1

Vera
15-09-2018

Oplichting

Eerste boxen waren leuk dus een lidmaatschap aangegaan toen er een leuke aanbieding was vervolgens alleen maar ellende gehad. Je krijgt geen contact tenzij je openbaar op hun facebook pagina of leden groep reageerd. De beloofde producten zitten niet in de box, er horen bijvoorbeeld minimaal 7 producten in de box te zitten waarvan 2 speeltjes hoe vaak ik nu al minder producten heb gehad en/of er minstens 1 speeltje miste is niet meer op 1 hand te tellen. Of ze sturen een speeltje dat veel te klein is voor de hond waarvoor de box bedoeld is. Als je dan uiteindelijk contact krijgt met snuffelbox door openbaar op facebook te vragen om antwoord word er gezegd dat ze de volgende keer een extra speeltje meesturen wat natuurlijk ook niet gebeurd! Ook heb ik al gehad dat extra bestelde en betaalde producten niet mee werden gestuurd waar ik ook weken achteraan moest om die alsnog te krijgen. En nu bij de laatste box miste er alweer een speeltje en zaten er sowieso 2 producten te weinig in dus ik heb maar weer contact proberen te krijgen via messenger en email maar weer geen reactie dus maar op een bericht gereageerd (samen met vele anderen) of ik nu eindelijk een reactie kon krijgen en wat krijg ik terug als antwoord? Dat ze niet nog een keer iets extra gaan sturen want het gaat bij mij wel erg vaak mis. Alsof ik sta te liegen ?. Ik wil gewoon de producten die beloofd worden en als er 2 speeltjes en minimaal 7 producten beloofd worden verwacht ik die ook te krijgen. Ook word er geen rekening gehouden met allergieën. Ik heb bij het begin van het lidmaatschap allergieën aan kunnen geven maar ik krijg alsnog snacks die mijn hond niet kan krijgen en ik dus weer weg moet geven ik heb hier nooit over geklaagd en ook niet over het feit dat de speeltjes vaak binnen 5 minuten al kapot zijn aangezien ik wist dat ze rond die tijd moeilijk zaten met personeel en omdat er niet veel staff proof is. Maar er is nu volgens snuffelbox meer personeel aangenomen dus dat soort fouten zouden nu niet meer gemaakt moeten worden. Ik zou deze box aan niemand aanraden dan kun je beter naar hun concurent gaan.

Eliza
06-09-2018

Verschrikkelijk bedrijf

Eerste box veel belovend goed! Leuke artikelen. Vervolgens alleen maar problemen gehad, met betalen en ontvangen met überhaupt contact krijgen. Maar wel lekker geld afschrijven en boxen opsturen terwijl je je abonnement al drie keer opgezegd heb. voor mij geen snuffelbox meer, nooit meer. (Als ik er überhaupt nog van af kom) Trap er niet 1. Niet in het abonnement in ieder geval!

Aloys
10-06-2018

Geen reactie en niet (meer) bestaand tel.nummer

Ik heb de box besteld. Binnen een dag zou het geleverd worden. Niet dus. Bellen kan niet, omdat je bandje krijgt met de tekst: dit nummer wordt niet meer ondersteund.

Meggy Mae
16-08-2017

Onbereikbare klantenservice

Waardeloos bedrijf. Als je een e-mail stuurt krijg je keurig een ontvangst bevestiging met daarin woef en kwispel en vervolgens hoor je nooit meer wat. Het abonnement stopzetten lukt alleen door het bedrag te storneren.

Francis
12-07-2017

Leuke verrassende box

Ik had hier en daar wat gelezen over Snuffelbox, positief en negatief. We hebben er ons toch eens aan gewaagd. Pip, onze Australische Colli, was er gek van! De box zat echt vol gepropt met van alles en nog wat qua speeltjes, snacks en grappige verzorgingsproducten. Doen we zeker nog eens!

Joyce
19-01-2017

Belabberd slecht

Telefonische niet bereikbaar Komen hun afspraken niet na. De kosten voor de box zijn in verhouding met de producten veel te hoog.

Na betaling duurde het 4 maanden voordat ik me box kreeg. Elke keer als ik belde kreeg ik te horen. U word terug gebeld u word terug gebeld.

Met veel pijn en moeite me abonnement kunnen stopzetten.

Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen!

Chantal
01-07-2015

Heel leuk zo een box!

Vanmiddag mijn eerste box ontvangen. Echt gaaf, alsof ik zelf een kado ontvang! Volgens mij vond mijn hond Dave de speeltjes ook erg leuk. Ik had een eenmalig box maar ik ga mij denk ik aanmelden voor een die elk kwartaal komt.