Bax-shop.nl reviews

6.5

Geert
06-10-2022

Niet kopen hier mensen. Komen afspraken niet na. Duurt veel langer om te leveren dan ze zeggen. Beter ergens anders bestellen. Zelfs AliExpress en Wish is het beter met leveren.

Petet
24-08-2022

Niet nakomen afspraak om spullen de volgende dag te leveren. In de ochtend in de winkel besteld, alles op voorraad en drie keer de bevestiging van verkoper dat de volgende dag geen probleem was. 2000 euro afgetikt en u raadt het al: de volgende dag helemaal niets geleverd. Zware teleurstelling omdat ik de spullen nodig had voor een uitvoering. Bax, kom je afspraken na!

William
09-08-2022

Na maanden lang sparen kon ik eindelijk mijn gitaar kopen,kreeg toen via baxshop een berichtje dat deze op voorraad was.

ik heb besteld en betaald en hij zou binnen een week worden bezorgt.

na een week niks en eventjes gebelt met de baxshop maar blijkbaar kunnen ze daar toveren want de door mijn bestelde gitaar was weg of stond nog in het magazijn,maar ik hoefde me geen zorgen te maken want hij wordt alsnog opgestuurd en wederom niks meer gehoord,en wederom weer gebelt en excuus na excuus,en blijkt de gitaar nooit in het magazijn geweest te zijn,dus direct mijn geld terug gevraagd en zelfs dat ging niet van harte,bij de kakshop bestel ik niks meer

30-07-2022

Het belang van een luisterend oor bij de wet van Murphy deel 3

Ondertussen ben ik dus wel 2 weken verder, heb vele telefoontjes met DHL en BAX service-medewerkers gepleegd, ben naar BAX Rotterdam, naar BAX Goes en naar BAX Amsterdam geweest.Medewerkers helpen me met veel geduld, een luisterend oor, begrijpen mijn ergernis en irritatie, dat helpt zeker. Twee tegoedbonnen van 10 euro en een USB-stick en 5% kortingsbon rijker ga ik een beschermhoes voor de ROADBUDDY kopen.

Hulde voor de BAX-medewerkers - wat een blamage voor DHL

Het enige wat jammer is dat door te weinig kennis/doorvragen wat ik precies nodig heb als rondfietsende poppenspeler er veel eenvoudiger oplossingen mogelijk waren geweest, dan op en neer rijden naar Goes om alles in een keer kort te sluiten. Dat was nogal tijdsintensief. 2 uur heen en 2 uur terug

Els
26-07-2022

Ik heb in juni voor de eerste keer online aangekocht bij Bax Music. Gezien ik normaal weerhoudend ben om dit te doen, heb ik mijn aankoop ervaren als 'zeer goed', want na 2 weken heb ik een tweede maal iets aangekocht bij Bax Music. Zowel bij het ruime aanbod, het doelgericht aangeven van het juiste product dat ik zocht (met correcte omschrijving), het administratieve, de betaling, als bij de levering (in stevige verpakking) en de gedetailleerde opvolging van mijn pakket, kan ik dit bedrijf gerust aanraden als 'correct' en 'stipt'.

Liam
08-07-2022

Erg slechte ervaring.

bezorgen duurt veel te lang, "voor 23:00 besteld morgen in huis" is complete onzin. Pakket komt ook in een kapotte en gescheurde doos aan. Vervolgens het pakket retouneren is ook onmogelijk.

Je krijgt geen updates van je pakket dus je hebt geen idee of het wel goed is aan gekomen, na een aantal weken krijg je eindelijk iets te horen en dan duurt het nog een HELE lange tijd voordat je je geld terug hebt en vervolgens krijg je een bedrag terug dat niet eens in de buurt kwam van wat ik betaald heb.

Honderden euro's verdwenen en Bax wil het niet terug betalen. Niks kopen hier, je wordt opgelicht.

Chiel
28-06-2022

Heel maar dan ook heel slecht bereikbaar.

gebeld over de hele dag en voortdurend grijp ik mis.

Ze doen ook al een week over het verwerken van mijn betaling (welke nog steeds niet is verwerkt).

Hier verlies je klanten mee!

27-06-2022

Wat een waardeloos bedrijf is dit. Vandaag voor de 3e keer een herinnering van After Pay ontvangen terwijl ik spullen (verkeerd artikel in de juiste verpakking) terug heb gestuurd. Ondertussen wel credits maar de herinneringen van After Pay blijven komen. Bax is niet te bereiken vanwege drukte en je wordt nauwelijks terug gebeld. Zo onderhand 3 maanden mee bezig, en tig telefoontjes verder, wat een ergernis.

Heb hier regelmatig dingen besteld maar voor mij nooit weer.

23-06-2022

Mijn zoveelste gitaar bij Bax besteld, de gitaar beviel mij niet, dus terug gestuurd, mijn aankoop was via Afterpay , het product werd netjes weer opgehaald door de bezorg dienst (dhl) na twee weken, kreeg ik bericht van Afterpay dat ik nog steeds een rekening open had staan, dus weer contact gezocht met Bax, mij werd belooft, dat het geregeld zou worden, weer werd er niets gedaan door Bax, maar weer gebeld met Afterpay, er werd mij verteld dat de rekening nog open stond, dus weer met Bax gebeld, weer een loze belofte van Bax, vandaag weer met Afterpay en met Bax gebeld, om een betalings achterstand te voorkomen, waardeloos dat hele Bax gebeuren, ik heb altijd met Bax zaken gedaan, maar dit was de laatste keer, ze zijn mij als vaste klant kwijt, ik bestel mijn instrumenten voortaan bij Music Productief in Duitsland, een veel betere levering en ook een veel betere klantenservice, Aju bax.

Roland
22-06-2022

Microfoon bij Baxshop besteld op aanraden van mijn collega. Pakketje zou door DHL zijn geleverd, maar de bezorger heeft overduidelijk voor mij getekend en simpelweg een R opgeschreven. Eerste contacten met Baxshop waren prettig, maar daarna verslechterde het contact met de dag. Klantenservice is telefonisch onbereikbaar. Gelukkig iemand kunnen vinden via de chat. Geeft doodleuk aan dat het mijn woord tegen het woord is van DHL, terwijl de verzender naar mijn idee verantwoordelijk blijkt voor het pakket totdat het in mijn handen is. De collega die ik sprak had een "oplossing" . Ik kon de microfoon simpelweg opnieuw bestellen en dan werd mijn pakket gecrediteerd zodra het vermiste pakket teruggevonden was. Terwijl net werd aangegeven dat het mijn woord tegen dat van DHL was! Dus ik betaal voor twee pakketten terwijl ik er dan hopelijk wel 1 van ontvang! Sprak daarnaast de gevleugelde uitspraak: "We kunnen het er allemaal niet mee eens zijn, maar we moeten gewoon DHL afwachten" .

14-06-2022

Ik heb inmiddels mijn product naar tevredenheid ontvangen.

Ik heb 12-06-2022 om 21:00u ‘s avonds een Xvive u2 besteld. Er stond bij “ voor 23:00u besteld volgende dag in huis” mits de betaling binnen zou zijn. Om 21:12u kreeg ik via de mail de betalingsbevesting en de factuur en dat ik rond 03:00u mijn track and trace zou krijgen via de mail. De volgende ochtend geen track and trace code in mijn mailbox. Dus een mail gestuurd om 07:30u. Om 10:00u maar eens begonnen te bellen, je krijgt die gasten niet te pakken. Toen eindelijk iemand via de chat te pakken gekregen en die beloofde mij de status via de mail te sturen. Ik moet hem nog krijgen. Om 12:10u nogmaals een mail gestuurd. Wordt niet op gereageerd. Weer een keer gebeld, lukt niet. Weer via de chat, en jahoor ik kreeg contact. Hij vertelde dat er op het moment van bestellen van mijn Xvive er een storing in het magazijn was. Kan gebeuren, maar deze storing was al vanaf 15:30u gaande en er wordt niets vermeld op de site in de veronderstelling dat je je bestelling gewoon op tijd krijgt.

30-05-2022

Bax-shop is in staat om drie bestellingen op rij (mijn laatste bestellingen daar) alles fout te doen. op klachten reageren ze met sorry heel vervelend. U heeft helemaal gelijk. We gaan het netjes oplossen Je maakt afspraken en die worden structureel niet nagekomen. gaat niet om een paar afspraken maar om een stuk of tien. Mijn advies denk goed na voor je hier wat besteld. #krijgnogsteedsgeldvanjullie artikelen worden verkeerd geleverd of niet, terugstuur afspraken worden niet nagekomen, op mails wordt niet of nauwelijks gereageerd en via klantenservice worden gemaakte afspraken niet nagekomen en het geld wat ik nog krijg wacht ik nog steeds op. #bax-shop

Sander
28-05-2022

Levertijd klopt niet, na 3dagen ontvang ik een beschadigt product.

Retourneren, wachten op nieuwe.

10dagen verder!

Ik plaats hier nooit geen bestelling meer!

Arno
07-05-2022

Trap a.u.b. niet in hun levertijden, klopt helemaal niks van. Ik heb netjes vòòr 23.00 uur besteld, artikelen waren op voorraad, dus zou de volgende dag bezorgd moeten worden. De volgende dag had ik zelfs nog geen track & trace gekregen, echt waardeloos dit! Alle geruchten over dit bedrijf zijn waar!

Armand
05-05-2022

Reeds een aantal items besteld door de jaren heen van gitaren tot onderdelen en ook steeds tevreden!

goede service! netjes op tijd levering!

net nog een leuke fender deluxe strat gekocht bij jullie en alweer TOP!

ik ben een zeer tevreden klant!

Jannes
04-05-2022

Slechte service. Helpdesk wil niet meewerken. Bestellingen komen bijna week te laat, als ze komen en geregeld op verkeerd adres afgeleverd. En na vele mailtjes krijg je gewoon been antwoord.

Stefan
14-03-2022

Ruim twee jaar geleden oortjes besteld voor mijn zoons rapport. Binnen 2 weken kapot. Ter reapratie gestuurd en na 6 weken nog niet gemaakt. Kon voor het door mij betaalde bedrag iets anders uitzoeken. Nou dat werd een koptelefoon. Twee maanden daarna kreeg ik zonder aankondiging de gerapereerde oortjes. Mijn zoon heeft ze twee keer in gehad toen waren ze weer kapot. We waren er klaar mee.

Ruim anderhalf jaar later ontvang ik een factuur voor de oortjes. Ik weiger te betalen en Bax schakelt Classic Incasso in. Zelfs nadat ik de oortjes aan Bax heb geretourneerd blijven ze dreigen met een deurwaarder.

Ik ben nog nooit op zo'n onfatsoenlijke manier door een bedrijf behandeld. Bax levert waardeloze kwaliteit oortjes, heeft haar reparatie en administratie niet op orde en schakelt ook nog eens een niet bij de branchevereniging aangesloten incassobureau in.

Erg treurig.

René
12-02-2022

Versterker gekocht die binnen de garantietermijn kapot ging.

Opgestuurd ter reparatie, na bijna een half jaar net zo kapot terug gekregen en 50 euro onderzoekskosten moeten betalen omdat de 'reparateur' had geconstateerd dat er niets aan de hand was.

Nooit meer wat kopen bij Bax

09-02-2022

Slecht bereikbaar klantenservice denkt niet mee heb 12 mailtjes gestuurd zonder succes.

THOMANN DE is zoveel beter.

Het is niet Bax het is achterBax!

30-01-2022

Waardeloos. Niets wordt op tijd geleverd, communicatie is uitermate slecht, website is niet op orde, voor mij de laatste keer dat il hier iets besteld heb. En dan hebben ze ook nog een achterlijke chatrobot die nog niet tot 3 kan tellen. Ik ga naar Thomann, in Duitsland kunnen ze wel binnen 2 dagen leveren.