Bax-shop.nl reviews

6.5
08-05-2023

Uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen, maar de klantenservice is zeer slecht. Sommige dames zijn ronduit beledigend naar de klant. Dit heb ik nooit eerder zo slecht ervaren. En eenmaal gekocht duurt het eeuwig wanneer het gaat om een reactie bij garantie. Nooit weer.

Martijn
01-05-2023

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, ik ben al tijden bezig om mijn geld te krijgen.

In plaats van mijn geld terug te sturen, krijg ik nu tot 3 keer toe een vervangend product. Nu al 4x Bax moeten bellen, dat betekend minimaal 15 naar een muziekje luisteren want de bereikbaarheid is bedroevend. Zal terug gebeld worden, maar je raad het al, dit is nooit gebeurd.

Wat een waardeloos bedrijf!

Nico
19-04-2023

Eerste keer dat ik hier bestel. Op de site staat: Online voorraadstatus: Op voorraad. Bestel voor 23:00 = morgen in huis

NOT! Ik krijg een email dat het NIET op voorraad is en dat ze er alles aan doen om het zo snel mogelijk toe te sturen! Er wordt dud gewoon gelogen op de website. Eerste en laatste keer. Jammer dat ik de reviews hier niet gelezen had

Timon
14-04-2023

Een te late levering, het verkeerde product in een te grote doos (iets met verspilling?), en een enorme heisa om het te retourneren. Weer een klant kwijt.

Kn
14-04-2023

Dit is niet de bax-shop van vroeger!

Klantendienst bellen. de wachttijd bedraagt 20 minuten.

Bericht of mail sturen. 7 dagen later nog geen antwoord.

Goed bezig!

Laatste 3 leveringen vertraagd terwijl duidelijk op de site staat dat het artikel in voorraad is en 's anderdaags geleverd zou worden.

Klantendienst steekt het op een nieuw sorteersysteem in het magazijn dat nog niet op punt staat. Geen uitvlucht aangezien de website aanpassen 5 minuten werk is zodat de klant weet dat alle pakketten mogelijks niet op tijd geleverd zullen worden, je hebt dan als klant ook de optie om ergens anders te kijken waar wel next-day-delivery mogelijk is. Soms heb je een pakket namelijk de volgende dag (of het aankomende weekend) nodig!

Hooper
14-04-2023

Voor de zoveelste keer liegen ze over iets op voorraad hebben. Er staat binnen 24 geleverd, maar een dag later krijg je bericht dat het niet gelukt is op tijd in te pakken. Vervolgens na een aantal dagen wordt er aangegeven dat er een probleem is bij de leverancier.

Zelfs een keer meer dan een jaar gewacht op een artikel. Helpdesk is niet te bereiken.

Wat een verschil met thoman. Nooit maar dan ook nooit meer iets bestellen bij Bax.

Enrique
29-03-2023

Ik zou hier niets kope. ga naar Thomman. Bax doet er echt alles aan om geen klanten binding, alles wat iedereen heir schrijft is het me ook gebeurd. Wordt nergens op gereageerd, komen afspraken niet na, wordt niet geleverd enz enz enz.

Ik verbaasd me over hoe Bax die jaren geleden een hele goede Internet Winkel was zo slechte is imn 2023. Moet toch iemand daar romd lopen die zegt jongens dit kan beter! Als je zo omgaat met klanten zijn we simpel we niet meer jou klanten. De duitsers doen het beter!

26-03-2023

Moet nu eerlijkheidshalve meedelen, dat de retourstorting na soepel verlopend whatsapp verkeer

eindelijk wel is geregeld. Baxteam reageerde op Trustpilot met geven van tel.nr. voor whatdapp. Dat gedaan hebbende verliep het contact netjes en vlot. Het probleem ligt volgens mij niet bij de

individuele medewerker, echter bij het bedrijf dat het betalingsverkeer regelt. Maar de hele ervaring is wel

frustrerend.

Robert.

Ista
07-04-2023

Klacht is opgelost helaas heeft dit veel voeten in de aarde gehad. Werd van het kastje naar de muur gestuurd. Na ruim 4 maanden en aangegeven te hebben dat ik juridische stappen had ondernomen kon het ineens opgelost worden. Slechte zaak en jammer dat dit zo heeft moeten lopen. Ben al jaren klant van Bax shop uit de tijd dat het nog feedback was. Maar door deze ervaring weet ik niet of ik nog klant blijf.

Artikel retour gestuurd zou mijn geld binnen 8 dagen terug krijgen. Na 8 dagen niet gehad over en weer gemaild wederom belooft door de medewerker dat ik het binnen 8 dagen terug zou krijgen. Nu ruim 3 maanden verder nog niets gehad. diverse keren gemaild krijg niks maar dan ook niks meer van baxshop te horen. Als ik mijn geld niet krijg dan is de Volgende stap is juridisch. Heb alle mails en app berichten doorgestuurd naar een jurist en maak een sterke zaak want dit is FRAUDE wat Baxshop aan het doen is. Was altijd een tevreden klant maar nu absoluut niet meer.

18-03-2023

Ga niet naar de winkel in GOES!

waardeloos personeel. en accepteer wat ze ook zeggen niks zonder originele verpakking.

koop daar niks meer. kan beter terecht bij Thoman Music Haus.

die hebben trouwens ook meer op voorraad.

Hannes
09-03-2023

Ik kocht hier en geluidsinstallatie op factuur als Belgisch bedrijf. Echter kreeg ik geen factuur met het Belgische BTW-nummer van Bax-shop maar het Nederlandse. Toch moest ik de BTW betalen maar kan deze niet terugvorderen door een fout van Bax waardoor ik +/- €250 kwijt ben. Na maanden bellen/mailen met Bax (want als ik ze niet contacteer hoor ik niets van hen) krijg ik te horen, 'jammer niets aan te doen, wij gaan dat niet voor u oplossen'.

Ik heb al voor duizenden euro's bij Bax gekocht en dan wordt ik zo behandeld.

Mijn geduld is op en FOD economie is de volgende stap.

Iets kopen bij Bax-Shop levert alleen maar problemen op, extra boekhoudingskosten en je verliest nog eens je BTW door fouten lang hun kant.

Wees verstandig, voorkom dit en koop elders.

Sjef
06-03-2023

Door omstandigheden kon ik mijn bestelling niet in de winkel ophalen. Daarom proberen te bellen om de levering alsnog naar mijn adres te laten versturen. Na 3*30 minuten bellen nam er nog niemand op. Daarna meerdere mails gestuurd naar de helpdeks om dit aan te passen. Na dagen pas een eerste reactie. Mijn bestelling was geannuleerd. Ik zou mijn geld terug ontvangen. Daarna volgt een 2e rekening voor een nieuwe bestelling die ik niet gedaan had. Kortom, na 14 mails waarop 5 verschillende BAX medewerkers reageerde, heb ik mijn geld terug en ben er helemaal klaar mee. Zo kun je niet serieus zaken doen met klanten.

Ma
01-02-2023

Echt onmogelijk om contact te krijgen. Niet aan beginnen!

Karel
01-02-2023

Beloven veel over snelle levering …

Een drama is het!

Nooit nooit nooit weer dat ik daar nog wat bestel .

Luuk
28-01-2023

Mijn eerste ervaring was in de winkel in Apeldoorn. Ik kwam enthousiast thuis. Een jongeman heeft me erg goed geholpen met mijn keuze voor een elektrisch drumstel. We hebben in de winkel samen de bestelling afgehandeld en ik heb er afgerekend. Door complicaties bij DHL duurde het enkele weken voordat ik mijn drumstel had. Hier kon Bax niets aan doen. Eenmaal binnen (november) bleek mijn product niet goed te zijn. Omdat ik al enkele weken bezig ben geweest met de levering had ik besloten dat ik er genoeg van had en hem ter afhaal retour heb gemeld. Het retour is binnen enkele minuten bevestigd. Ik heb geen gehoor gekregen mbt een datum. Na enkele keren bellen en mailen, op mails telkens minimaal 5 dagen moeten wachten op reactie, soms zelfs 3 weken. is er eindelijk een tijd afgesproken. Ik heb om 11.30 een mail gekregen dat dezelfde dag iemand tussen 12 en 15 het pakket zou komen halen. Dit was 17 januari, er is nog niemand geweest en ik krijg weer geen reactie. Erg slecht, ik wil mijn

Dave
26-01-2023

Wat erger ik me toch aan deze winkel.

bellen schiet niet op want je hangt meer als een uur aan de lijn voordat je iemand eraan krijgt.

daarnaast kunnen de mensen ook niet 123 helpen en moeten ze zelf wachten op hun bazen etc.

een cadeau bon gekregen ik die ingevoerd en toen bleef de site hangen.

toen weer opnieuw gedaan en toen was de code al gebruikt natuurlijk, maar geen aankoop ervan gedaan.

ondertussen 3 maanden verder en het is nog niet geregeld.

kortom.echt een klote winkel en klote service

Maarten
26-01-2023

Zeer slechte ervaring met de klanten service van Bax.

Stuur een keyboard op ter reparatie, het probleem word verholpen maar het keyboard komt beschadigd terug!

Belachelijk slecht personeel en totaal geen service.

Daarnaast zijn de mensen in winkel ook totaal niet kundig en kunnen soms vragen niet eens beantwoorden.

Slechte winkel! Slechte service!

25-01-2023

Ik raad iedereen af om hier te kopen.

Na vele telefoons, verschillende e-mails is ineens het product verdwenen.

4 maand bezig geweest met de juiste bestelling te krijgen, verschillende op en af het foute materiaal gestuurd (dat wel correct besteld werd) natuurlijk valt het ongelukkig in onze drukke periode en hebben wij intern net alle details genoteerd (toch ben ik van mening als je besteld, krijg je je product en het is klaar niet nog 4 maand vele telefoons vele e-mails om dat hopelijk het juiste artikel te krijgen)

Ma bon, het heeft mij al meer aan tijd gekost. Dus ik ga gewoon het product ergens anders komen en wss is dit gewoon verloren geld nog erger de verschillende events waar ik klanten heb moeten teleurstellen. Dankzij hun valse beloftes en laksheid dat ik meerdere klanten heb niet kunnen voldoen.

Nooit bestel ik nog en ik hoop zo nog andere mensen te helpen van dit duidelijk meermaals voorvalt.

JB
24-01-2023

Ik ben al 8 maanden aan het mailen en bellen met Bax en Riverty om een product wat allang retour is op telossen maar je krijgt weinig tot geen contact met Bax

Daardoor krijg nog steeds mails van Riverty dat er nog een bedrag open staat

Bax geeft zelf aan dat alles is afgesloten en er geen orders meer open staan.

Maar waarom geven jullie dat dan niet door aan RIVERTY?

Ik bestel er niets meer

Helaas

Zano
18-01-2023

Er moet een artikel worden geruild en het formulier om dat te regelen accepteert niet de juiste ingevoerde gegevens. Telefonisch en per mail, onbereikbaar! Als Bax het geld eenmaal binnen heeft zijn ze met de Noorderzon verdwenen.