Bax-shop.nl reviews

6.5

09-12-2020

Koop hier niet, ze maken het NIET waar!

Ze leveren niet wat je besteld en vervolgens word je kansloos aan het lijntje gehouden met prietpraat. Bovendien word je als het ware gegijzeld. Je krijgt je geld zelfs pas terug na een aantal weken! Service is below zero. Koop bij DJstunter of Coolblue!

18-11-2020

Slechte levering

Div. kabels besteld en tourlabels.

Volgens de site alles op voorraad , maar helaas,

Levertijd uiteindelijk van ruim 3 weken.

Dit is niet de 1e keer dat ik zo lang op producten moet wachten die op voorraad zijn.

Voor mij geen BAX meer

Lucas
05-11-2020

Bax: een prachtig bedrijf, vermijd ze echter als de corona!

Bax heeft mij diep teleurgesteld. Ik ben professioneel muzikant. Mijn hele leven heb ik letterlijk al mijn gear daar gekocht. Vele duizenden euro's zijn daar uitgegeven. Als alles goed gaat, is er niks aan de hand.

De problemen begonnen toen ik een studiomonitor kocht. Er zat een brom en piep in die er niet in hoorde, ver boven de noisefloor. Ik kon dit niet meteen retourneren, omdat ik een reeks optredens en vakantie in het buitenland had. Ik had wel binnen de niet goed-geld terug termijn melding gemaakt. Bax weigerde echter later om het product alsnog in te nemen, en ik moest gebruikmaken van mijn recht om het model te laten repareren (onthoud dat ik geen gekke dingen heb gedaan, die piep/brom zit er al in sinds de aankoop). Na de monitor ter 'reparatie' op te sturen kreeg ik een leenmodel, precies hetzelfde model, volledig functionerend zonder piep of brom, opgestuurd. Een tijd later kreeg ik melding van de 'reparatie' afdeling dat ze geen defect konden vinden, en dat ik 50 euro kosten moest betalen. Hier brak ik. Ik heb er voor gekozen mijn verlies te pakken, de 50 euro betaald en de monitor terug te laten sturen. Ik laat hem wel repareren bij een duurdere persoon in mijn netwerk, kost wat maar dat is nu mijn enige optie.

Kort samengevat, bax doet helemaal niks om mij tegemoet te komen, terwijl er helemaal geen reden is om mij tegemoet te komen, ik heb niks verkeerds gedaan.

Jarenlang klant, nu is de volgende stap om al mijn gegevens te laten verwijderen uit hun database en naar de concurrent over te stappen. De rest van mijn leven blijf ik toch nog wel gear aanschaffen, maar niet meer bij dit doorgeefluik, wat zich voordoet als online muziekwinkel.

Daarnaast is hun administratie ook waardeloos: Ik ben de tel kwijtgeraakt, maar heb zó vaak spullen bij vreemde mensen moeten ophalen die ik niet ken, of op het nippertje een DHL busje naar het juiste adres kunnen sturen, dat zou eigenlijk strafbaar moeten zijn. Bax gebruikt al mijn oude woonadressen kriskras door elkaar, er is echt geen touw aan vast te knopen.

Een goed moment om mij terug te trekken als klant, ze houden vast genoeg klanten over om lekker door te gaan met hun praktijk!

Andries
04-11-2020

Slechte Helpdesk

2-10 een paar elementen gekocht en betaald. Na navragen krijg ik te horen dat ze pas in April 2021 beschikbaar zijn!. Ik heb een ander product als alternatief aangewezen of wil mijn geld terug. .GEEN REACTIE van Bax

Koen
06-10-2020

Besteld, betaald, niet ontvangen

Bax musicshop trekt klanten aan met veel reclame ivm ruim aanbod tegen goede prijs/kwaliteitverhouding. Klantenservice is echter totaal onbestaande. Loopt het fout, ze laten je in de steek. Mails worden niet beantwoord, contactformulier via webstek wordt niet beantwoord. Helpdesk bestaat wellicht gewoon niet. Elkders kopen, is de boodschap.

Ruben
05-10-2020

KOOP HIER NOOIT IETS

Goedemiddag, op 17 september 2020 product besteld, twee verzendbewijzen gerkegen. 1 product (veel te laat) ontvangen, 1 product nooit ontvangen. Gebeld met klantenservice bax, na meerdere keren geen gehoor en afwimpeling. Uiteindelijk na 9x bellen iemand aan de lijn en een creditnota ontvangen dat ik geld zou terug krijgen en binnen 7 dagen verwerkt zou worden. Is nooit gebeurd. Na 5x klantenservice bellen, geen gehoor en ook niet teruggebeld. Ben het beu. Wil mijn geld zsm terug. Inmiddels weer contact gehad. Bax beweert dat betaling via cc in gang gezet is, 7 dagen geleden, geld staat er niet! bank ingeschakeld en case laten aanmaken om via die manier geld terug te krijgen. Pas op met bax!

Roelof
25-09-2020

Al 5 bestellingen op rij verprutst!

Yamaha Hs5 besteld, (300€) zou volgende dag in huis zijn, niet het geval. Dagelijks contact gehad met de klantenservice, dagelijks beloofd dat ze verzonden zouden worden. Na 3 weken heb ik de bestelling geannuleerd en bij Thomann besteld. Daar was het de volgende dag in huis.

Gitaar versterker besteld. (500€) Binnen een jaar stuk en ingestuurd voor garantie reparatie (kan gebeuren, niet Bax zijn schuld). Vervolgens stuurt Bax deze terug naar mijn oude adres, hoewel ik in het garantie formulier heb aangegeven deze naar mijn NIEUWE adres te sturen. Via FB messenger werd deze fout niet toegegeven, maar pas toen ik een medewerker aan de telefoon kreeg werd deze fout toegegeven. Heb de versterker zelf moeten ophalen bij het oude adres.

Versterker besteld voor mix-speakers. (200€) Betaald voor nieuw product, heb een B-Stock product ontvangen welke zichtbaar beschadigd was. Retour gestuurd en 2 weken op een nieuwe gewacht.

Studio koptelefoon besteld. (300€) Betaald voor nieuw product, heb wederom een B-Stock product ontvangen welke zichtbaar beschadigd was.

Daw controller besteld. (1000€) Zou volgende dag in huis zijn. Dagelijks beloofd dat deze verzonden zou worden. Na een week heb ik de bestelling geannuleerd en ben ik naar de fysieke winkel gereden om hem te halen.

Ik raad iedereen ten zeerste AF om bij Bax te bestellen, tenzij klantenservice bellen en zelf stad en land afrijden om je spullen te krijgen je hobby is.

Haris
08-09-2020

Garantie? Mooi niet

Garantie? vergeet 't

ev sx300 set gekocht. al snel bleek 1 speaker geen hoge tonen weer te geven. Teruggestuurd onder garantie. Dacht ik. Nee. valt niet onder garantie u heeft de crossover doorgebrand. 3 mogelijkheden Reparatie voorstel 430 euro.

niet gerepareerd terug sturen, 50 euro onderzoekskosten. Gratis milieuvriendelijk verwijderen.

Nu weet ik hoe Bax-music aan hun B-stock voorraad komt. Milieu vriendelijk verwijderen noemen ze dat. Ik heb de speaker terug laten sturen en zelf open gemaakt. Aan alles kon ik merken dat de speaker niet eerder open was geweest. Er zitten 2 bulp lamps in, Deze waren stuk. 10 euro handel. Niets doorgebrand. Gewoon laten stuiteren tijdens vervoer.

Geen vertrouwen in dit bedrijf. Verschuilt zich achter andere. Ik ga weer naar de lokale muziekzaak. Deze komt op voor de klantenbelangen.

Rien (voor Haris Koustoumpardis)

Jasper
07-09-2020

Slechte garantie hulpverlening

Mijn koptelefoon ging kapot binnen de garantie termijn. Ik had snel een nieuwe nodig dus die heb ik bij Bax besteld waarna ik de andere heb terug gestuurd voor garantie met het vriendelijke verzoek om me daarvoor een tegoedbon bij Bax te geven. Dat werd geweigerd, ondanks dat ik ze heb uitgelegd dat ik de vervangende koptelefoon al bij hen heb gekocht. Slechte service dus.

Roche
04-09-2020

Oplichting

Ik wacht al 3 weken op mijn terugbetaling van een retour item.

Zeeeeeeeeeer slechte service ,koop nooit iets daar.

Al 3 keer gebeld en elke keer weer een smoesje!

25-08-2020

Ik wacht al 30 dagen op een terugbetaling!

Slechtste service ooit! wat een bedrijf. Hier half juli een bestelling geplaatst. Levering komt vervolgens met transportschade binnen aangezien het ondeugdelijk verpakt was. Na contact met iemand van bax dit set o.b.v. Retour aanmaken teruggestuurd en op hun advies alvast een nieuw set besteld om het snel geleverd te krijgen. Ook deze weer vooraf betaald.

Vervolgens de nieuwe bestelling niet op tijd geleverd en heb ik die (ook weer op advies van bax) geweigerd. Ondertussen dus 2 betalingen daar en alle producten retour.

Eerste terugbetaling liet 10 dagen op zich wachten maar de terugbetaling van de eerste bestelling duurt nu al een maand! diverse keren getracht in contact te komen maar terugbellen lijkt lastig voor bax, alles gaat per mail en ondertussen, al de 4de als reactie op mijn verzoek, een verhaal dat de terugbetaling ergens mis is gegaan en het opnieuw wordt gedaan. Vervolgens zou het dan 5 tot 7 werkdagen duren voordat het op mijn rekening staat.

Nu ondertussen 30 dagen verder en tot op heden nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

Wat een bedrijf. En een klantenservice waar je alleen een telefoniste aan de lijn krijgt die je vervolgens niet door kan (of mag) schakelen naar de daadwerkelijke klantenservice.

Ik kan maar 1 advies geven, koop hier nooit iets!

Ellen
18-08-2020

No way, nightmare bedrijf waar je buikpijn van krijgt!

Nog steeds in shock, mijn product niet geleverd, volgens hun wel maar ook dat kunnen zij niet bewijzen.

Allerergste is wel dat je ze gewoon niet normaal kan bellen want je staat echt een uur in de wacht en daarna beloven ze je terug te bellen en dat doen ze ook niet. Nu mijn geld kwijt en geen product. Ik heb inmiddels een advocaat ingeschakeld want het zijn regelrechte oplichters. Wil je graag je geld wegsmijten.koop dat bij (achter)BAX!

13-08-2020

Terugbetaling niet binnen vijf werkdagen

Onlangs een product bij Bah-x geannuleerd en zit na een week wachten nog steeds erop te wachten. Klantenservice is vreselijk! Werd ik eindelijk terug gebeld door iemand, kan die me ook niet verder helpen. Koop hier niks! Wat een vreselijk bedrijf!

Desiigner
29-07-2020

Slechtste service wat ik ooit mee gemaakt heb.

Omdat Bax-shop de krk speakers goedkoper aanbied dan de concurrentie, Is de keuze snel gemaakt.

Gelukkig was deze bestelling op voorraad, Voor 23:00 uur besteld is morgen in huis.

Dus na een week gewacht te hebben was er iets mis in het depot van DHL.

Na een aantal mailtjes verzonden te hebben kreeg ik een mail met daarin een factuur dat mijn bestelling retour gestuurd is.

Gelijk een mail achteraan gestuurd dat ik deze product graag zou willen ontvangen. En ook bij deze bestelling die opnieuw verzonden moest worden een week gewacht.

Uiteindelijk kon ik deze bestelling in ontvangst nemen. en bleek dat deze verpakking al open geweest is.

Voeding kabel zat gepropt en de handleiding was uit de verpakking. Terwijl ik niet voor de B keuze gekozen had. En de kwaliteit viel ook nog eens tegen vergeleken met mijn oude krk set.

Dus deze aankoop had ik maar retour gestuurd.

En bij de terug betaling wacht ik al langer dan 2 weken.

Voor mij geen Bax-shop producten meer.

elk grote aankoop word onprofessioneel aangeboden en weinig tot geen inhoud over de volgende stappen van de bestelling.

Tony
27-07-2020

Pure oplichting!

Maandje bezig met het terug krijgen van het aankoopbedrag van mijn geretourneerde product. E-mails worden negeerd. Telefonisch geen oplossing. Pure oplichting.

Inge
25-07-2020

Nooit meer!

1 maand bezig geweest om retour labels te ontvangen! 40 keer gebeld met Bax.

Je komt niet rechtstreeks bij de servicebalie maar eerst bij de receptie die jouw klacht door stuurt via mail. Daar gaat het fout!

Je wordt teruggebeld binnen 1/2 dagen. Ben je niet bereikbaar kom je weer achteraan te staan in de wachtrij. Heb je uiteindelijk contact dan blijkt jouw boodschap niet goed te zijn overgekomen. En dit 40x. Een mens wordt er radeloos van!

Amateuristisch en onprofessioneel!

Een bedrijf is zo sterkt als zijn zwakste schakel.

Niet aan beginnen dus!

09-07-2020

Bezorging

Prachtig assortiment . echter . wat BAX doet geloven dat ze de volgende dag leveren is onjuist! En niet één keer maar altijd. Ze zullen een leuke deal hebben met DHL. Pas je website aan of stap over naar PostNL. 8034768, 7641072 en 7617883 allemaal té laat bezorgd. Ik bestel tot die tijd bij een ander. #bagger-bezorg-shop.

Berend

Bestelling komt niet aan

26 mei 2020 bestelling geplaatst en betaald. Volgens de website product op voorraad. Heden 29 juni 2020 bestelling nog niet geleverd! 3 maal gebeld met Bax. Krijg telkens te horen: u wordt teruggebeld binnen 24 uur. Wij kunnen nu niets voor u doen, maken een formulier op en zetten het door naar de afdeling die er over gaat. Als klant kan ik niemand bij Bax bereiken die mij de status van mijn bestelling kan vertellen. Alle telefoonnummers van de vestigingen zijn omgeleid naar een centraal nummer. Per saldo heb ik mijn order betaald, niet ontvangen, krijg niemand ter zake doende te spreken, product tot op heden niet ontvangen. Ik ben niet tevreden over Bax en ga volgende keer bestellen bij Thoman.

Shanderly

120 dagen niet goed geld terug garantie

Beste lezers,

Begin hier niet aan! Je verzend je producten en komt voor een goede verassing te staan naar 6 keer bellen en bijna 1 maand later, heb ik het geld pas ontvangen. Het gaat moeizaam en de service lijn, stuurt je van het kastje naar de muur, met als antwoord dat er nu niemand aanwezig is van de afdeling. Je zou opgebeld moeten worden binnen 1 á 2 dagen, wat daarentegen snel gebeurt. Maar het probleem waar je voor belt, word hiermee niet opgelost. Iets bestellen kan goed, maar iets retourneren of laten repareren, ho-maar, ik ben wellicht gelijk genezen van deze winkel en bestel daarom ook helemaal niets meer hier.

Walter

Bedrog

Ben 4 weken bezig om bij Bax een 12 snarige gitaar te gaan kopen. Eerst daarover contact geprobeerd te krijgen en wordt elke keer naar de balie geleid, omdat het te druk was. Ik word teruggebeld maar dat werd een mail. Op 24 juni een aanbiedingsmail gekregen met "kom, ga bestellen want we hebben tot 70% korting. En omdat ik al weken bezig was om mijn keuze te bepalen, had ik alle prijzen en modellen opgeschreven die in mijn scope zaten. Wat blijkt.voor deze aanbieding hebben ze eerst weer de prijzen verhoogd, en zelfs met de "korting" waren 7 van de acht modellen nog duurder dan 3 weken daarvoor! Dus gewoon misleiding! Gebeld weer met Bax, weer naar de balie doorgeschakeld (te druk in de winkel (?) mijn vraag gesteld en werd gezegd dat ik die middag of anders de dag daarop zou worden teruggebeld!" Je raadt het al.moet nog gebeld worden! Inmiddels bij de concurrent een andere gekocht! Nooit meer BAH.X