Bax-shop.nl reviews

6.5
Jean
02-04-2024

Prima prijs/kwaliteit en vlugge levering!

Klz
02-04-2024

Dure microfoons gekocht, eerst een verkeerde zending ontvangen, vervolgens een kapotte mic. De tweede mic ging na een half jaar kapot, moet ik nog voor de retourzending betalen ook, terwijl mij inmiddels wel duidelijk is dat Bax onzorgvuldig omgaat met de producten. Het duurt lang voordat de mic onderzocht is en het nieuwe exemplaar opgestuurd, ondertussen liggen mijn opnamen stil. Daarbij is het terugzoeken van een factuurnummer een crime, omdat je twaalf mails krijgt met 36 verschillende referentienummers erin. Een grote chaos was het, nooit meer.

Fred
02-04-2024

2 kleindochters komen vaak op bezoek, zijn net als opa gek op muziek en willen altijd op het keyboard van opa spelen.

Ik heb beide beloofd dat ze op hun verjaardag een keyboard kregen in de kleur die zij graag wilden. ik heb nu 1 roze keyboard op de kop kunnen tikken voor de oudste die over een week jarig is, zij dolgelukkig en opa blij. Nu op zoek naar een tweede roze keyboard.

Ik hoop dat jullie me hierbij ook kunnen helpen?

Groet,

Fred

Dick
02-04-2024

Zeer vriendelijk geholpen. Bestelling snel afgehandeld en kon in de winkel afgehaald en gechecked worden.

Carol

Snel en prima prijs

Ramon
01-04-2024

Om te beginnen bestel ik een microfoon arm met daarbij een shock mount, deze word verkeerd geleverd, de kabel in de arm zit verkeerd. Ik zou niet weten sinds wanneer we een USB kabel in een microfoon stoppen? Vervolgens retouneer ik beide producten en krijg ik maar 10 euro terug van de 47. Ik mail naar bax music en ik heb na 10 dagen nogsteeds geen reactie, 5 dagen geleden gebeld en ze gingen een onderzoek instellen, Nogsteeds geen geld terug of iets. Zeer slecht!Waar gaat dit heen?

Werner
01-04-2024

Perfekte levering en uitstekende service.

Produkt van zeer goede kwaliteit.

31-03-2024

Snelle goede levering

Angelique
31-03-2024

Snelle levering, goede producten

Sabor
29-03-2024

Nutteloze figuren op helpdesk. Zetten tweedehands producten online tussen de nieuwe producten. Verkopen tweede hands producten duurder dan wanneer nieuwe aanschaf. Traineren geld terug gave bij retour binnen bedenk termijn. Koop niet bij deze zaak!

29-03-2024

Snellen verzending en goede producten

Prima geregeld en bezorgd

Thierry
29-03-2024

24u LEVERING! Donderdagochtend 28/3 besteld. Er stond duidelijk bij het product vermeld dat het de dag erna zou geleverd worden. Ik had het artikel nodig EN speciaal een dag verlof genomen om thuis te zijn voor de levering! Vandaag 29/3 Melding van Bpost dat het pas de dinsdag 2/4 zou geleverd worden (1 april is een feestdag). Gebeld met de klantenservice: zegt men gewoon doodleuk, u hebt inderdaad op tijd besteld, maar de bestelling werd pas vandaag verstuurd. Dus 100% hun fout. Proberen ze mij te paaien met een kortingsbon van €10! Schandalig! Hopelijk nemen ze contact met me op en krijg ik een degelijke compensatie. Anders gaat alles gaat retour (het is toch te laat) en ik bestel alles ergens anders. Thierry P

Christiane
27-03-2024

Standaard voor iPad is gemakkelijk in gebruik, degelijk en voldoet aan de wensen

27-03-2024

Prima geregeld volgens afspraak!

Anne
27-03-2024

Mooie artikelen, snelle levering en goede verpakking van de bestellingen.

Marja
27-03-2024

Alles was prima! Prachtig pianobankje! Goed verpakt. Snelle levering. Met vriendelijke groet, Marja Tromp-Veltkamp

27-03-2024

De spulletje zijn ok. Maar de verpakking is slecht.

Hendrik
26-03-2024

Heel snel reageren en volledig! Helaas bleek mijn Zoom Handy Recorder een D.O.A. te zijn dus stuur ik hem morgen terug voor een nieuwe.

Gj
26-03-2024

Snel geleverd, goed verpakt. Goede prijs kwaliteit verhouding