Bax-shop.nl reviews

6.9

Lian
20-03-2021

Slechte schade afhandeling

Zeker een mooie webshop en snelle levering zal ook vast. Heb je te maken met een schade dan wordt het een ander verhaal. Tot 2 keer slechte ervaring hiermee gehad. Na inlevering van een defecte hoofdtelefoon beide keren maanden moeten wachten op uitsluitsel en geen enkel contact van Bax over de voortgang, je moet zelf elke keer contact zoeken en krijgt dan een vaag nietzeggend berichtje dat ze een statusupdate uit hebben staan blablabla. Uiteindelijk was de hoofdtelefoon niet meer te repareren en viel niet meer onder de garantie van 3 jaar die BAX geeft. De redenen hadden we zelf niet geconstateerd maar ja je bent dan ook leek op dat gebied maar als we de hoofdtelefoon terug wilden hebben moesten we er zelfs voor betalen. En na 3 maanden wachttijd zou je verwachten dat er nog iets wordt aangeboden maar veel meer dan 10% korting op de volgende aankoop kon er niet vanaf. Die volgende aankoop gaat er natuurlijk nooit meer komen.

Jorrit AZ
05-03-2021

Nog steeds geen zicht op de levering.

Op de website staat een levering van ca. 4 dagen vermeld voor een piano. Na een week nog geen zicht op de levering. Juist voor Bax gekozen omdat zij zeer ruim voor de verjaardag van mijn dochter konden leveren.

De schuld wordt in de schoenen van de leverancier geschoven natuurlijk. Zetten zij dan een leverdatum op de website van Bax?

27-02-2021

Waardeloze levertijd!

Waardeloos! (Valt me op dat op Trustpilot alleen maar goede ervaringen staan en hier alleen slechte.?) Heb in het verleden regelmatig besteld maar de laatste jaren is het slecht! Dan heb ik het over de levertijd: vandaag besteld, morgen in huis. Haal dat van je site af als je dit niet waar kunt maken of hou de klant iig op de hoogte in geval van vertraging. De bestelde spullen zijn nog niet eens bij DHL. Ik bestel tegenwoordig mijn spullen bij oa Thomann. Die paar enkele keren dat ik bij Bax heb besteld (omdat ik dan iets op korte termijn nodig heb) ging het elke keer mis met de levertijd (en ik heb €. 3,95 betaald voor verzenden) voor iets wat ik met spoed nodig heb. Kortom: onbetrouwbaar en komen niet na wat ze beloven!

Jaap
17-02-2021

Woeker prijs aanbieden voor gebruikte gitaar

Bax koopt ook particulier gitaren in.

Veel fotos sturen en gegevens.

En dan. voor een PRS USA die €5100,00 gekost heeft €1250,00 bieden, terwijl deze nog helemaal nieuw is.

Gewoon mensen een poot uitdraaien.

Winst maken begrijp ik, maar iemand belazeren.

Alex
29-01-2021

Slechte klantenservice

Ik ben al jaren klant van Bax. En zolang alles goed gaat is het prima. Maar zodra er iets mis is met een bestelling dan wordt je niet geholpen en valt de communicatie stil. Zo heb ik een half jaar geleden een defect product binnen garantie teruggebracht naar de winkel ter reparatie. Nog steeds geen antwoord of statusupdate, ondanks meerdere verzoeken. Tevens heb ik eind vorig jaar een bestelling geplaatst welke binnen 4 dagen geleverd zou worden. Ik heb deze nog niet binnen en de verwachting is 'over enkele maanden'. Meerdere keren, per mail en telefonisch, aangegeven de bestelling te willen annuleren en mijn geld (een paar honderd euro) terug te willen, maar dan blijft het stil vanuit Bax. Erg slechte klantenservice, ik heb nu een klacht lopen bij de geschillencommissie. Op basis van mijn ervaringen kan ik Bax-shop bij niemand aanbevelen.

Thomas
15-01-2021

Misbruik maken van de lockdown.

Super triest hoe ze hier omgaan met de corona lockdown.

Artikel is kapot gegaan in de lockdown en toe verviel 2 weken later mijn garantie.

Je raad het al, ik had langs moeten komen (wat dus niet kon want de winkels zijn dicht)

lekker bezig jongens.

Generaal
12-01-2021

Keyboard gebroken geleverd, doa gemeld. Stilte.

Keyboard besteld. Snel geleverd door DHL. Maar het is een doos in een doos. De buitenste doos is gaaf. De binnenste is beschadigd.

En het keyboard is gebroken. letterlijk doormidden. Dit lijkt expres zo verstuurd. En helpdesk reageert niet. Geld ga ik wss niet terugkrijgen. Ik ga ze wel even opzoeken.

Kirill
15-12-2020

Low quality of delivery/Lage kwaliteit van levering

I've ordered a guitar bag.

It was sent to me in an oversized box useless in this situation with lots of boot marks and dirt on it.

Ik heb een gitaartas besteld.

Het werd naar mij gestuurd in een te grote doos die nutteloos was in deze situatie met veel schoenensporen en vuil erop.

Martijn
15-12-2020

Superslechte service BAX

Bax heeft zonder twijfel de slechtste (klanten) service die ik ooit bij een muziekhandel heb meegemaakt.:.helpdesk onbereikbaar.afspraken worden niet nagekomen.Bax site deugt niet: geeft incorrecte info over assortiment. of is niet up to date.

Zendingen die de mist in gaan doordat adressen niet correct worden overgenomen.bestellingen die kwijtraken / achterblijven in een stoffig hoekje van een magazijn.enz enz enz.Ik heb nu 4x wat besteld.waarvan het 3x mis ging! ik blijf toch maar bij Thomann Gmbh.in 10 jaar nog nooit op een foutje betrapt. stelletje Lutsers bij bax!

Martijn
11-12-2020

Slechte klantenservice!

Klantenservice houd je aan het lijntje en werkt niet mee. Retouren worden niet terugbetaald.

09-12-2020

Koop hier niet, ze maken het NIET waar!

Ze leveren niet wat je besteld en vervolgens word je kansloos aan het lijntje gehouden met prietpraat. Bovendien word je als het ware gegijzeld. Je krijgt je geld zelfs pas terug na een aantal weken! Service is below zero. Koop bij DJstunter of Coolblue!

18-11-2020

Slechte levering

Div. kabels besteld en tourlabels.

Volgens de site alles op voorraad , maar helaas,

Levertijd uiteindelijk van ruim 3 weken.

Dit is niet de 1e keer dat ik zo lang op producten moet wachten die op voorraad zijn.

Voor mij geen BAX meer

Lucas
05-11-2020

Bax: een prachtig bedrijf, vermijd ze echter als de corona!

Bax heeft mij diep teleurgesteld. Ik ben professioneel muzikant. Mijn hele leven heb ik letterlijk al mijn gear daar gekocht. Vele duizenden euro's zijn daar uitgegeven. Als alles goed gaat, is er niks aan de hand.

De problemen begonnen toen ik een studiomonitor kocht. Er zat een brom en piep in die er niet in hoorde, ver boven de noisefloor. Ik kon dit niet meteen retourneren, omdat ik een reeks optredens en vakantie in het buitenland had. Ik had wel binnen de niet goed-geld terug termijn melding gemaakt. Bax weigerde echter later om het product alsnog in te nemen, en ik moest gebruikmaken van mijn recht om het model te laten repareren (onthoud dat ik geen gekke dingen heb gedaan, die piep/brom zit er al in sinds de aankoop). Na de monitor ter 'reparatie' op te sturen kreeg ik een leenmodel, precies hetzelfde model, volledig functionerend zonder piep of brom, opgestuurd. Een tijd later kreeg ik melding van de 'reparatie' afdeling dat ze geen defect konden vinden, en dat ik 50 euro kosten moest betalen. Hier brak ik. Ik heb er voor gekozen mijn verlies te pakken, de 50 euro betaald en de monitor terug te laten sturen. Ik laat hem wel repareren bij een duurdere persoon in mijn netwerk, kost wat maar dat is nu mijn enige optie.

Kort samengevat, bax doet helemaal niks om mij tegemoet te komen, terwijl er helemaal geen reden is om mij tegemoet te komen, ik heb niks verkeerds gedaan.

Jarenlang klant, nu is de volgende stap om al mijn gegevens te laten verwijderen uit hun database en naar de concurrent over te stappen. De rest van mijn leven blijf ik toch nog wel gear aanschaffen, maar niet meer bij dit doorgeefluik, wat zich voordoet als online muziekwinkel.

Daarnaast is hun administratie ook waardeloos: Ik ben de tel kwijtgeraakt, maar heb zó vaak spullen bij vreemde mensen moeten ophalen die ik niet ken, of op het nippertje een DHL busje naar het juiste adres kunnen sturen, dat zou eigenlijk strafbaar moeten zijn. Bax gebruikt al mijn oude woonadressen kriskras door elkaar, er is echt geen touw aan vast te knopen.

Een goed moment om mij terug te trekken als klant, ze houden vast genoeg klanten over om lekker door te gaan met hun praktijk!

Andries
04-11-2020

Slechte Helpdesk

2-10 een paar elementen gekocht en betaald. Na navragen krijg ik te horen dat ze pas in April 2021 beschikbaar zijn!. Ik heb een ander product als alternatief aangewezen of wil mijn geld terug. .GEEN REACTIE van Bax

Koen
06-10-2020

Besteld, betaald, niet ontvangen

Bax musicshop trekt klanten aan met veel reclame ivm ruim aanbod tegen goede prijs/kwaliteitverhouding. Klantenservice is echter totaal onbestaande. Loopt het fout, ze laten je in de steek. Mails worden niet beantwoord, contactformulier via webstek wordt niet beantwoord. Helpdesk bestaat wellicht gewoon niet. Elkders kopen, is de boodschap.

Ruben
05-10-2020

KOOP HIER NOOIT IETS

Goedemiddag, op 17 september 2020 product besteld, twee verzendbewijzen gerkegen. 1 product (veel te laat) ontvangen, 1 product nooit ontvangen. Gebeld met klantenservice bax, na meerdere keren geen gehoor en afwimpeling. Uiteindelijk na 9x bellen iemand aan de lijn en een creditnota ontvangen dat ik geld zou terug krijgen en binnen 7 dagen verwerkt zou worden. Is nooit gebeurd. Na 5x klantenservice bellen, geen gehoor en ook niet teruggebeld. Ben het beu. Wil mijn geld zsm terug. Inmiddels weer contact gehad. Bax beweert dat betaling via cc in gang gezet is, 7 dagen geleden, geld staat er niet! bank ingeschakeld en case laten aanmaken om via die manier geld terug te krijgen. Pas op met bax!

Roelof
25-09-2020

Al 5 bestellingen op rij verprutst!

Yamaha Hs5 besteld, (300€) zou volgende dag in huis zijn, niet het geval. Dagelijks contact gehad met de klantenservice, dagelijks beloofd dat ze verzonden zouden worden. Na 3 weken heb ik de bestelling geannuleerd en bij Thomann besteld. Daar was het de volgende dag in huis.

Gitaar versterker besteld. (500€) Binnen een jaar stuk en ingestuurd voor garantie reparatie (kan gebeuren, niet Bax zijn schuld). Vervolgens stuurt Bax deze terug naar mijn oude adres, hoewel ik in het garantie formulier heb aangegeven deze naar mijn NIEUWE adres te sturen. Via FB messenger werd deze fout niet toegegeven, maar pas toen ik een medewerker aan de telefoon kreeg werd deze fout toegegeven. Heb de versterker zelf moeten ophalen bij het oude adres.

Versterker besteld voor mix-speakers. (200€) Betaald voor nieuw product, heb een B-Stock product ontvangen welke zichtbaar beschadigd was. Retour gestuurd en 2 weken op een nieuwe gewacht.

Studio koptelefoon besteld. (300€) Betaald voor nieuw product, heb wederom een B-Stock product ontvangen welke zichtbaar beschadigd was.

Daw controller besteld. (1000€) Zou volgende dag in huis zijn. Dagelijks beloofd dat deze verzonden zou worden. Na een week heb ik de bestelling geannuleerd en ben ik naar de fysieke winkel gereden om hem te halen.

Ik raad iedereen ten zeerste AF om bij Bax te bestellen, tenzij klantenservice bellen en zelf stad en land afrijden om je spullen te krijgen je hobby is.

Haris
08-09-2020

Garantie? Mooi niet

Garantie? vergeet 't

ev sx300 set gekocht. al snel bleek 1 speaker geen hoge tonen weer te geven. Teruggestuurd onder garantie. Dacht ik. Nee. valt niet onder garantie u heeft de crossover doorgebrand. 3 mogelijkheden Reparatie voorstel 430 euro.

niet gerepareerd terug sturen, 50 euro onderzoekskosten. Gratis milieuvriendelijk verwijderen.

Nu weet ik hoe Bax-music aan hun B-stock voorraad komt. Milieu vriendelijk verwijderen noemen ze dat. Ik heb de speaker terug laten sturen en zelf open gemaakt. Aan alles kon ik merken dat de speaker niet eerder open was geweest. Er zitten 2 bulp lamps in, Deze waren stuk. 10 euro handel. Niets doorgebrand. Gewoon laten stuiteren tijdens vervoer.

Geen vertrouwen in dit bedrijf. Verschuilt zich achter andere. Ik ga weer naar de lokale muziekzaak. Deze komt op voor de klantenbelangen.

Rien (voor Haris Koustoumpardis)

Jasper
07-09-2020

Slechte garantie hulpverlening

Mijn koptelefoon ging kapot binnen de garantie termijn. Ik had snel een nieuwe nodig dus die heb ik bij Bax besteld waarna ik de andere heb terug gestuurd voor garantie met het vriendelijke verzoek om me daarvoor een tegoedbon bij Bax te geven. Dat werd geweigerd, ondanks dat ik ze heb uitgelegd dat ik de vervangende koptelefoon al bij hen heb gekocht. Slechte service dus.

Roche
04-09-2020

Oplichting

Ik wacht al 3 weken op mijn terugbetaling van een retour item.

Zeeeeeeeeeer slechte service ,koop nooit iets daar.

Al 3 keer gebeld en elke keer weer een smoesje!