Bax-shop.nl reviews

6.5
06-10-2023

Wir War van bonnen bij bestellen leveren en terugzendingen. Onduidelijkheden bij facturatie per mail gereageerd geen antwoord terug ontvangen en vervolgens weer reminders sturen. Debiteurenafdeling stuurt standaard gegenereerde mails (drukte langere responstijd) en zijn telefonisch niet te bereiken. Dit moet wat mij betreft veel beter kunnen.

Mart
30-09-2023

Twee jaar geleden een Nord Piano gekocht. Diverse problemen mee gehad. Uiteindelijk na vier maanden in reparatie te zijn geweest niet meer repareerbaar en dus vervangen. Meerdere keren tevergeefs naar Bax in Amsterdam gereden omdat de piano of niet gerepareerd bleek, of omdat hij incompleet teruggeleverd werd. Uiteindelijk via rechtsbijstand een nieuwe piano afgedwongen, maar in het proces is de originele Nord beschermhoes zoekgeraakt. Niemand weet waarheen en een vervangende hoes heb ik ook nooit gekregen. Als gevolg van de indolentie van Bax en de relatief lage kosten (300 Euro) heeft mijn rechtsbijstandsverzekering deze onkosten vergoed (ergens anders een nieuwe hoes kunnen kopen). Het vervelendste is dat iedereen die er werkt ontzettend aardig is maar het totaal niet samenwerkt. Het is als een black hole, alles wat erin gaat verdwijnt en je hoort nooit iets terug. Schandalig dat zo een bedrijf in Nederland nog kan blijven bestaan! Ik koop dus echt NOOIT meer iets bij Bax.

Mike
28-09-2023

Zeer slecht bedrijf, maakt van hun probleem jouw probleem. 2x verkeerde materialen ontvangen, 4x een onderzoek af moeten wachten van 2 weken+. 6x telefonisch contact gezocht omdat ze verder niks laten horen. 6x 20min.+ in de wacht voordat je iemand aan de lijn hebt vervolgens 6x een half uur wachten op geen antwoord. voorlopig na 2 maanden nog steeds niet de juiste materialen, en geen zicht op wanneer het wel komt. Terwijl het gewoon op voorraad is, laten ze de klant hangen en wachten op hun interne onderzoeken. ondertussen 6x 1 uur kwijt aan klantenservice en back-up apparatuur moeten huren om mijn opdrachtgever niet kwijt te raken. Belachelijk! Bestel hier niks je krijgt er spijt van!

Arjen
28-09-2023

Voorheen super tevreden over Bax.

Nu heb ik laatste een Reverb Pendaal besteld.

Er ging iets mis met de bezorging en is DHL het pakketje kwijtgeraakt.

Er is een onderzoek gestart, alleen ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Iedere keer wordt er gezegd “we houden u op de hoogte”

Ik hoor dan niks voor 2 a 3 weken en ik bel er dan zelf weer achteraan, waarna er wordt verteld dat mijn verklaring anders moet.

Inplaats van mij zelf te Bellen.

Bax, jullie zijn langzaam een klant aan het kwijtraken.

Turgut
18-09-2023

Ikbheb helaas in toenemende mate slechte ervaringen. De afgelopen 2 maanden 2 bestellingen gedaan die ronduit slecht verlopen zijn. De 1e betrof een apparaat van bijna 2k die totaal geruineerd bij mij werd afgeleverd. Vandaag ontving ik mijn 2e bestelling: een compleet lege doos.Ik vind de reactie van de klantenservice onder de maat: men neemt het in onderzoek.ik ben een klant die letterlijk al meer dan 30 jaar bij Bax en rechtsvoorgangers voor vele duizenden euro's instrumenten heeft aangeschaft. Dan verwacht ik meer inspanning als er iets fout gaat

31-08-2023

Ik heb enkele weken geleden de Duesenberg Alliance Johnny Depp signature gitaar besteld. Levertijd zou ca. 14 dagen zijn. We zijn inmiddels geruime tijd verder en ik heb diverse malen om een update gevraagd. Standaard voor Bax is dat ze niet reageren op je email! Dat doen ze pas na diverse herinneringen en dat voor een gitaar van bijna EUR 4000,00. Men kan niets zeggen over de levertijd van mijn reeds weken geleden betaalde gitaar en ik heb ook geen moment de indruk gehad dat ze hier enige moeite voor doen door met de leverancier in contact te treden. Ik moet maar gewoon wachten tot ik wat hoor. Ik besloot daarom mijn bestelling te annuleren. Wederom geen reactie. Ook na een reminder geen reactie. Mijn order is in hun online systeem nog steeds niet geannuleerd. Ik bestel nooit meer wat bij deze winkel want de klant staat hier duidelijk niet centraal! Wat een amateuristische ellende.

Jaap
30-08-2023

Geweldige winkel en webshop, mederwerkers in de winkel Super in advies, helaas een 100% waardeloze service/garantie afdeling.

Heb een totale cafe inventaris aangeschaft, licht en geluid,

gaat er na 2 jaar (dus binnen de 3 jaar garantie) iets kapot, moet ik eerst €12,95 retourstuur kosten betalen, vervolgens wordt de klacht afgewezen en moet ik €55,- betalen om het product terug te krijgen.

Aftersales houden het dossier niet fatsoenlijk bij, Jan en alleman mailen maar niemand lost iets op.

Ik ben helaas afgehaakt!

08-08-2023

Ik had twee effectpedalen besteld. Alle twee waren defect bij aankomst. Ik heb deze geretourneerd, maar wacht nog steeds op geldteruggave. Op mailopvolging wordt niet gereageerd en telefonisch onbereikbaar. 4 jaar geleden was het een winkel met uitstekende service, afgelopen jaar is de service en leverbetrouwbaarheid gekelderd. Ik was meer dan 8 jaar een trouwe klant maar ga nooit meer iets aanschaffen.

Marly
15-07-2023

In het verleden mijn gitaren, ukeleles en alle accessoires hiervoor bij Bax besteld. Afgelopen 13 mei setjes nieuwe snaren voor mijn ukeleles besteld, totaalwaarde incl. verzendkosten iets van 20 euro. Bij ontvangen van mijn pakketje zat er 1 vd 3 bestelde producten in. Netjes een mail naar de klantenservice gestuurd, ik zou een T&T ontvangen als ik mijn adres door gaf. Na lang wachten geen T&T en geen pakket ontvangen. Opnieuw contact opgenomen, er zou een onderzoek gestart worden. Daarna bleef het weer stil. Weer contact opgenomen. Er werd een 2e onderzoek gestart. Conclusie: ik moest een formulier van DHL invullen dat ik iets niet ontvangen had, maar ik had helemaal geen T&T nummer. Ik ben nu 2 maanden verder en ik heb mijn betaalde producten nog steeds niet ontvangen, ook geen geld terug. Reactie van de klantenservice blijft vaak uit. Desnoods een juridische procedure, maar ik heb als klant mijn rechten.

Carlo
29-06-2023

Zeeer slecht!

Snaren besteld en leverdatum vastgezet maar nog niet gekregen. Schijnt niet op voorraad te zijn.

Inmiddels 3 mails gestuurd maar geen reactie

Ik wil mijn geld terug maar of dat gaat lukken?

Oplichters zijn het

Nova
23-06-2023

Ik had een Dunlop electric pick variety pack besteld.

Het artikel stond op voorraad in hun winkel in Goes en in Rotterdam met een XL voorraad! Geen vuiltje aan de lucht dacht ik nog. Maar na vijf dagen had ik nog steeds geen bericht van verzending van het bestelde artikel.

Daarop heb ik contact gezocht. Daarop kreeg ik te horen dat dit artikel meer dan vijf weken op zich liet wachten daar het niet op voorraad bleek te zijn. Wat? Het is toch op voorraad in Goes en Rotterdam met een XL voorraad?! Staat op hun website! Niet dus.

Ik heb per direct de bestelling geannuleerd. Daarvoor heb ik dik een half uur aan de telefoon moeten wachten alvorens ik iemand van de klantenservice te pakken kon krijgen.

Dit is natuurlijk ronduit absurd. Binnen 7 dagen zou ik mijn geld terug krijgen gestort. Ik ben zeer benieuwd of dat ook gaat gebeuren. Zo niet, start ik een juridische procedure.

Michel
22-06-2023

Ik bestel al jaren bij bax shop en merk de laatste twee jaar een shift in service, levertijden van een dag worden NOOIT gehaald. Haal alsjeblieft “voor 23:00 besteld is de volgende dag geleverd” van jullie site af. Jullie kunnen het NOOIT NIET waarmaken. Kan je wijzen naar drukte in magazijn of vervoerder maar dit is structureel. Je liegt dus klanten voor omtrent levertijd ten voordele van jullie omzet. Klanten service slecht te bereiken en geen reactie op e mail. ik ben er klaar mee na de zoveelste keer langer wachten dan staat aangegeven om onverklaarbare reden, ik bestel voortaan alles bij Thomann. Bax jullie gaan bergafwaarts en ik hoor en lees het overal om mij heen van mensen die dan toch het gokje wagen om

te bestellen. Jullie raken klanten kwijt en 't schijnt jullie niets te schelen. Reageer niet met sorry dit dat en verwijs naar issues in het magazijn of vervoerder. Dit is een structureel probleem in jullie organisatie

19-06-2023

Bax-shop is een webshop die te snel groot is geworden en de focus heeft gehad op groei. Er ging bij mij, de laatste 5 bestellingen zoveel mis, dat ik mij afvraag waarom ik in hemelsnaam daar nog weer heb gekocht? oja, omdat ik korting kreeg omdat er zoveel mis ging. Nou, daar trap ik ook niet weer in. Ik wacht nu alweer 3 weken op mijn geld (meer dan € 2.000,- euro) en had vorige week 2x gebeld (en errug lang in de wacht moeten staan) en 2x te horen gekregen dat het die maandag dan eindelijk in gang was gezet en dat ik max 7 werkdagen moest wachten op mijn geld. Nog een mailtje eroverheen gestuurd en krijg ik vanmorgen een email dat het helaas niet goed was gegaan en dat ik binnen 8 werkdagen mijn geld zou krijgen. Nou. Nul vertrouwen daarin. En aangezien het om veel geld gaat levert dat dus behoorlijke stress op. Wat een k*tbedrijf.

06-06-2023

BIZAR slechte service! Voor een festival een geluid set besteld. Zou volgende dag (woensdag) geleverd worden. Op vrijdag was de set nog niet in huis. We zijn intussen diverse mailtjes en telefoongesprekken (lange wachttijden) verder. We moesten ons geen zorgen maken. Op vrijdag volgt reactie per e-mail na verbroken telefoongesprek: "als we de spullen vandaag willen dan kunnen we naar Goes rijden (vanuit Almere) om het op te halen. Moeten we wel eerst opnieuw betalen (1.064€). BAX-music liet ons simpelweg stikken!

Spullen kwamen week later binnen. Voor festival set moeten huren (€210).

Op mails, telefoon en aangetekende brief wordt niet gereageerd. We gaan nu juridische stappen zetten.

Dat een bedrijf als Bax überhaupt nog bestaansrecht heeft.

04-06-2023

Verhaal is te lang om op te schrijven. Communicatie super slecht.

Afhandeling super slecht . Levering super slecht. Bereikbaarheid super slecht.

Vivian
01-06-2023

Wij hebben buitengewone slechte ervaringen met Bax-Goes. Op 17 maart 2023 zijn vanuit locatie Apeldoorn de hihat-pedaal, die niet goed werkte, en de drummodule van het elektrisch drumstel van ons zoontje ter reparatie opgestuurd naar locatie Goes. Na vijf weken was de pedaal gerepareerd.

Maar na 2,5 maand hebben we nog steeds niets terug ontvangen. We hebben eindeloos gemaild en gebeld met de klantenservice in Goes en werden alsmaar aan het lijntje gehouden (als we al een reactie kregen). Uiteindelijk kregen we bericht dat de spullen kwijt waren. Na heel lang aandringen zijn vervangende spullen opgestuurd naar Apeldoorn. B-keus en zonder enige garantie. Daar bleken de ‘vervangende’ producten onze eigen producten te zijn. Én bleek de pedaal kapot. We zijn inmiddels 2,5 maand verder, hebben betaald voor de reparatie van een pedaal, die blijkbaar (nog steeds) kapot is. En het ergst: onze zoon is het plezier in drummen inmiddels compleet vergaan. Bedankt, Bax-Goes.

31-05-2023

Bax music als werkgever: op 7 april 2023 stuurde mijn zoon een sollicitatiebrief (motivatie en cv) naar bax music n.a.v. Een openstaande vacature. Hij heeft daar serieus tijd en energie in gestoken. Helaas bleef het stil dus op 3 mei 2023 heeft hij een herinnering gestuurd (en gecheckt of dat die aangekomen was). Maar wederom bleef het stil. Op 22 mei heb ik het hoofdkantoor gebeld in goes. De vriendelijke telefoniste wist mij te melden dat de financieel directeur (die gaat daar blijkbaar over de sollicitaties) even in gesprek was maar hij zou mij zo terugbellen . Het is nu 31 mei en inderdaad, nooit meer wat gehoord van bax music. Dat zegt allemaal wat over het werkgeverschap bij bax music. Uitermate kwalijk! daar wil je dus echt niet werken. En die lijn zal ongetwijfeld ook voelbaar zijn in de kwaliteit en service m.b.t. Hun producten. Wees dus gewaarschuwd. Ik heb ervan geleerd. Voor mij nooit meer producten van bax music.

Liesbeth
30-05-2023

Wat een ongelofelijk amateuristisch bedrijf is dit zeg. Zou willen dat ik de reviews eerder had gelezen. Voor 1000 een digitale piano gekocht, die overigens nu een week later 100 euro goedkoper is bij hetzelfde bedrijf, met een onderstel. Alleen zit er geen enkele schroef bij het onderstel en het is te ingewikkeld voor ze om een setje schroeven op te sturen. Ik mag de schroeven zelf los bestellen met een levertijd van 6 weken. En idd was er beloofd, tegen extra verzendkosten, de piano dezelfde dag nog te leveren. Dit werd 7 dagen later. Zelden zo’n ballentent gezien.

Dretd
18-05-2023

Ik heb is wat in mn winkelwagen gestopt, een b- stock product,ik zag dat er veel verschil tussen diverse b- stock producten zijn, en heb dit is 2 weken " laten staan" in mn winkelwagen. Tot mijn grote verbazing zie ik dat op donderdag het product, b- stock in 1 x 20€ duurder was geworden.tot na het weekend, op dinsdag was het product 15€ goedkoper, en je raad het al de donderdag erna was het product weer gestegen in prijs.

Bax, kunnen jullie niet beter iets op de beurs gaan doen?daar horen fluctuaties thuis en toch nietbij jullie. wat een flauwekul om b' stock producten ook te laten stijgen en dalen in prijs.ik ga natuurlijk nu niet meer zomaar iets aanschaffen,het is veel te duur,de zgn " goedkope" B- stock producten.

Jammer.weer een goeie klant minder.

Hebben andere webshops het toch beter voor elkaar. .

17-05-2023

Wat een k. bedrijf voor 23.00 besteld de volgende dag in huis is ze nog nooit gelukt😡 voorraad blijkt plot niet op voorraad wel innen maar niet leveren. Zelden zoon slechte online koop ervaring gehad. 3 x wat besteld ( er kan natuurlijk altijd wel een een keer iets fout gaan) dus reken een bedrijf niet af op 1 ervaring. Maar 3 x er een puinhoop van maken dan is er toch echt structureel iets mis met dit bedrijf. Mijn advies is niets kopen dan heb je ook geen teleurstellingen.