Bax-shop.nl reviews

6.5

Gert
13-01-2023

Grote aanbod betreft spullen, maar van service heeft dit bedrijf nog nooit gehoord! mensen er zijn meer aanbieders dan bax-shop, deze geven service en zijn blij met je als klant. Bax doet voorkomen dat je blij mag zijn om bij hun te mogen kopen, en bij je aankoop zit helaas geen service.

Jordy
16-01-2023

Opgelost maar daar was veel inzet voor nodig. Gevoel van machteloosheid na betaling maar geen levering en geen mogelijkheid tot communicatie wil ik nooit meer. Ik koop hier niets meer sinds deze ervaring.

Wow, alsof je geld gewoon gejat wordt. Gitaar besteld a 850 euro, levertijd ca. 3 weken. Vervolgens een mail na 2 weken dat de levertijd 26 weken is. 2 weken later weer een mail waarin doodleuk verteld wordt dat de levertijd 30 weken wordt. Op de website staat bij diezelfde gitaar nog steeds een levertijd van ca. 4 weken?

Bellen gaat niet, want technische storing, geld terug gevraagd per mail. 1x een reactie gehad dat ze de situatie omtrent de levertijd gaan uitzoeken. Huh, wilde graag mn geld terug.

Weet niet wat ik nu moet, kan wel langs de winkel in A'dam maar weet onlangs ook wel dat het personeel daar niet kundig genoeg voor is. De mail alweer 2 weken stil. Wtf! Kortom ik ben gewoon voor 850 euro keihard in de maling genomen, heb de gitaar inmiddels ergens anders gekocht.

Pure diefstal dit, aangifte volgt.

Ernst
10-01-2023

Halverwege 2022 een simpel dingetje besteld wat volgens de site op voorraad was. Vervolgens na een week de mededeling dat er pas eind 2022 geleverd kan worden. Tegen het eind van het jaar de mededeling dat het pas week 9 van 2023 wordt. Duurt me allemaal te lang, dus geef een vervangend artikel door via de mail, waar ik vervolgens niets op hoor. Twee vervolgmails gestuurd: geen reactie. Geprobeerd te bellen: wegens storing al dagen niet bereikbaar. Bestel voortaan alleen nog maar bij Thomann: uitstekende service en ook nog eens goedkoper.

10-01-2023

Mooie hoofdtelefoon besteld nadat ze eerst de prijs van het artikel weer hadden verhoogd. Maar goed, mail gestuurd en ze boden me ‘m mij netjes voor de oude prijs aan, inclusief de 5% code die ik had gevonden. Ook dezelfde dag verstuurd. Helemaal prima tot nu toe.

Door omstandigheden echter de hoofdtelefoon moeten retourneren. Met de kerstdagen duurt dat allemaal wat langer, dat snap ik ook wel, maar inmiddels ligt ie al een week daar, heb ik 7 mails verstuurd en krijg ik op 1 reactie na maar geen verdere reactie van me. Blijkbaar is het ook niet vanzelfsprekend dat je je geld automatisch teruggestort krijgt. Vreemde zaak. Dus verkoop is prima maar de aftersales is ronduit slecht; ik wil gewoon het geld terug dat ik momenteel dringender nodig heb voor andere dingen.

Tommy
05-01-2023

Bax-shop helpdesk is volstrekt onbereikbaar!

-Telefoon wordt niet opgenomen of 'er is een storing'.

-Op email wordt niet gereageerd, nooit.

-Terugbelverzoeken worden genegeerd.

-Chat is onbruikbaar (is geen mens, standaard antwoorden).

Heb 2 bestellingen geannuleerd wegens krankzinnige levertijden (25-30 weken), maar hoor er niets over en krijg mijn geld niet terug (meer dan 300 euro)! Overweeg nu aangifte bij de politie.

Jaren trouwe klant, en nu blijkt dit bedrijf opeens zeer slecht; "service is wat een bedrijf doet uitblinken", maar die ontbreekt bij Bax-shop geheel!

Koop niet bij Bax-shop!

Rinus
05-01-2023

Ik ben een week geleden 2 cadeaubonnen besteld en betaald. Ik zou deze in de winkel amsterdam ophalen. Na de helpdesk gebeld te hebben, zou amsterdam mij terugbellen. Nog steeds niet gebeurd ook geen mailtje ontvangen! zo ga je niet met klanten om

Ad
03-01-2023

Eind oktober een b-stock lenco platenspeler gekocht, wil zeggen met lichte gebruikssporen, maar verder prima werkend.

Betaling zou ik afhandelen via riverty. Apparaat begin november ontvangen, maar bleek niet goed te functioneren, dus volgens instructies retour gestuurd naar bax, daarbij aangegeven geld retour te willen, in dit geval dus afmelden bij riverty. Op 18 november een creditnota van bax gemaild gekregen. Heden, 3 januari heeft riverty intussen bax 3x gemaild, en heb bax zelf ook nog 2x gemaild, helaas geen enkele reactie van hun kant, en de bestelling staat bij riverty ook nog steeds open. Wat een gruwelijke aanfluiting is dit bedrijf, doe er absoluut geen zaken mee, want je bent de l. Als je iets retour stuurt.

Rubin
17-12-2022

Alles in de bestelling was inderdaad uitzonderlijk mis gegaan, maar nu wel lang en goed telefonisch contact. Goed opgelost.

Net als iedereen hieronder. Week geleden online besteld, geen enkele track and trace code in de correspondentie. Geen enkele mail van bezorgdienst. Afgesproken bezorgmoment in de aankoop: niets. Telefonisch vanaf 10:00 al een wachttijd van meer dan een half uur. Geen reactie op mail. Geen reactie op WhatsApp service, en de online web-bot (Baxie) (zogenaamd opgevolgd door een sessie met een Bax-expert) geeft nog net een geen advies hoe je een ei kunt bakken, maar dom en ergerlijk is het wel. Ik twijfelde nog over Thomann of Bax. Nooit meer kopen bij Bax. Domme fout. Het lijkt totale chaos daar.

Leo
14-12-2022

Ik ben inmiddels 14 dagen bezig om een retour geregeld te krijgen. Nog steeds geen zicht op een antwoord. Ligt BAX op z'n reet? Faillissement aanstaande? Het gaat in elk geval helemaal mis daar. En ik wacht op een concrete reactie en geld terug.

Mieke
08-12-2022

28 november 2 draadloze microfoons besteld en betaald. Zouden de volgende dag geleverd worden. Tot op heden niets ontvangen. Klantenservice wachttijd 25 minuten. Ook via livechat lange wachttijden. Wat een slechte service. Voor mij nooit meer.

Elco
06-12-2022

Basgitaar besteld en gelijk betaald. De volgende dag zou hij geleverd worden en ik ontving per mail een track & trace code van DHL.

Wat schetste mijn verbazing: die T&T code bleek bij DHL helemaal niet te bestaan en de basgitaar werd ook niet geleverd. De klantenservice heeft vooralsnog niet de moeite genomen om te reageren. Heel erg balen.

William
22-11-2022

‘Vanwege een achterstand op de mail, reageren wij later dan je van ons gewend bent’ krijg ik na heeel lang zeuren per mail. Maar dat klopt natuurlijk voor geen meter. Ik ben 1 maand bezig geweest om uiteindelijk mijn bestelling te mogen ontvangen. Een bestelling die binnen 24 uur geleverd zou worden. Ik kon nog wel bestellen, maar het product bleek toch niet meer leverbaar. Allerlei afspraken, beloftes etc. werden gemaakt maar niet nagekomen. En ook telefonisch klopt het niet daaro. Nadat ik een ½ uur in de wacht had gestaan werd de verbinding verbroken. Mails worden na dagen pas beantwoord met een standaard reactie waar je als klant niets mee opschiet.

Kortom, slechte service en daarom was dit de laatste keer dat ik iets bij Bax besteld hebt.

Pieter smits
18-11-2022

Zit al 6 weken op ons geld te wachten , telefonisch niet bereikbaar via chat geen optie , wachttijden van 5/6 uur , mailen en steeds het zelfde antwoord , het geld word gestort er is iets mis bij de finacieen, weet niet waar ze nee bezig zijn maar t is waardeloos

17-11-2022

Helpdesk reageert niet, mooie korting door mijn neus geboord.erg slecht en niet klantvriendelijk.

Cor
09-11-2022

Product Roland FP60 BK als B-Stock gekocht. Bij openen doos geen voeding! Herhaaldelijk contact opgenomen zowel telefonisch als via mail en na anderhalve week nog geen reactie.

Persoonlijk contact gezocht bij Bax Goes met de vraag waar de voeding blijft. Gaan we uitzoeken kreeg ik te horen. De volgende dag een mailtje dat ik die zelf maar moest kopen want het betreft een B-Stock product!

Dit is zo iets als een auto kopen zonder sleutels. Stom, slecht voor je reputatie en incapabel personeel.

De Expansie perikelen van Bax heeft helaas een keerzijde. De service en het fatsoen is helaas dan ook ver te zoeken. Veel bij Bax gekocht ook voor anderen. Van mij hoef je klandizie meer te verwachten. Inmiddels een splinternieuw instrument gekocht bij joh.de Heer in Sliedrecht. Selecteer beter personeel en wellicht begint dat bij een betere beloning? 🤔

31-10-2022

Koop hier niet (meer)!

Twee XLR-kabels gekocht, slechts één geleverd, ondanks pakbon die twee stuks vermeldt.

Klantenservice telefonisch niet bereikbaar, geen reactie op e-mail.

Vroeger veel bij Bax gekocht, echter bij dit bedrijf zal ik nooit meer wat kopen. Er zijn inmiddels zat kleinere en betere bedrijven die vergelijkbare prijzen hanteren en prima bereikbaar zijn.

Jack
28-10-2022

Klantenservice onbereikbaar. Geld wordt bij retour niet teruggestord.Zeer slechte bedrijf

Bernard
25-10-2022

Of ze komen hun belofte niet na.

Of ze reageren niet of het duurt weken. maanden.

Antwoorden verschillen. Ligt er maar net aan wie reageert.

Ernst
19-10-2022

Klant contact is niet meer zoals vroeger, weken wachten op reactie is niet van deze tijd

Senne
14-10-2022

Al 1.5 week aan het wachten op een bestelling die "de volgende" dag zou binnenkomen.