Bax-shop.nl reviews

6.5

Oo
20-01-2022

5 minuten voor sluitingstijd eindelijk wel een medewerker aan de lijn gehad ipv chatbot lisa

Menno
15-11-2021

Waardeloos en klantonvriendelijkheid bedrijf.

Niet behulpzaam.

Producten die in het “winkelmandje” ineens fors duurder zijn bij afrekenen.

Ondeugdelijke gitaar ontvangen waarvan de stemmechanieken doldraaien. Optie is om terug te sturen met het verhaal dat je het zelf door ondeugdelijke handelingen kapot hebt gemaakt en 20% aan waarde verliest.

Cadeaubonnen die niet werken.

Personeel wat niet behulpzaam is.

Nul coulance (gegeven oplossing zoek het intern maar uit terwijl het hun product is)

Debiteuren administratie die verkeerde rekeningen met daarop niet geleverde producten betaald wil zien worden (dit moet een grap zijn? Deurwaarder inschakelen voor een gitaar die nooit geleverd is!)

Koop lekker lokaal mensen en niet bij deze dozenschuivers!

Slechte shopping experience ever ooit!

05-11-2021

Mijn zoon van 14 heeft lang gespaard voor een DJ Booth. Eindelijk kon hij 'm kopen. Helaas incompleet geleverd, toen begon de ellende.

Mailen, bellen, beloftes, enz enz. Puntje bij paaltje is er 6 weken lang niets gebeurd.

Mijn advies: zoek een andere leverancier, wij doen dit zeker wel!

Anneke
01-11-2021

Wat een ellende! als je wat wilt bestellen is het snel geregeld. Maar. als er iets mis is met je product of je wilt iets retourneren heb je een probleem. We zijn al dagen bezig, van de ene chatbot in de andere, een medewerker die maar de helft doet dan beloofd, weer contact moeten opnemen. Als de chatbot je dan eindelijk naar een medewerker overschakelt is de boel in gesprek, kom je terug bij de chatbot. op mails wordt niet gereageerd. Onvoorstelbaar! Tip voor Bax: investeer in een fatsoenlijk klantcontact centrum!

Randy
16-10-2021

Doe je online shoppen en moet het geleverd worden een dikke 10. Zolang je maar niemand moet spreken Alleen om iemand aan de lijn te krijgen is een drama, nu al 50 min aan de lijn en niemand gesproken en de verbinding was verbroken.

Vandaar een 5.

Daar zit wel een groot verbeter punt

14-10-2021

Product is niet goed. helpdesk is waardeloos. Ben nu twee weken bezig iemand aan de lijn te krijgen . Niemand behalve een computer

02-10-2021

Product niet geleverd! Clandestien bedrijf!

Product niet geleverd! Onbetrouwbaar bedrijf! Het enige wat ik ontvangen heb is een Bax music doos met daarin een lege doos van het bestelde product! Ik vermoed verduistering bij DHL of Bax music zelf! Nog geen 1 ster waard! Wacht al weken op een oplossing na vele mail contact nog steeds geen oplossing! Telefonisch onbereikbaar! Hele slechte service!

Martijn
29-09-2021

Vorig jaar een gitaar gekocht en die bleek beschadigd te zijn. Heb de gitaar 3 dagen geroutineerd en het geld zou overgemaakt worden. Dat duurde bijna 2 maanden! Het contact met Bax is ongelofelijk slecht.Je kan alleen maar een bericht achterlaten en je wordt terug gebeld.not. Het is een langdurig en frustrerend proces. Nooit koop ik bij Bax.

Een tip: Bax mag in principe er max 2 weken over doen om het geld terug te storten. Omdat ze dat iedere keer niet doen kan je hen schriftelijk in gebreke stellen. En als het echt te gek wordt zet je er vervolgens een incassobureau op.

Kimbo
27-09-2021

De bestelling verliep goed.

Netjes op tijd geleverd.

Tot ik een probleem met het product kreeg.

Ik heb Bax gebeld en moest lang wachten.

Tot er gewoon werd opgehangen en er zou worden terug gebeld.

Dat was op maandag.

Zaterdag ochtend om 9 uur werd ik wakker gebeld door Bax.

Dat waren dan 5 dagen die ze nodig hadden om mijn terug te bellen.

Ik had ondertussen de importeur maar gebeld die mijn wel gelijk geholpen had.

Dit gaat nu al 7 jaar zo en steeds hebben ze het zelfde excuus ivm de drukte.

Kort om bestel je was bij Bax verwacht dan niet dat je geholpen gaat worden als je met vragen zit.

Arjan
24-09-2021

WAARDELOOS BEDRIJF - ik kocht een B-Stock rookmachine bij ze. Pagina en reviews oogden goed ook stond erbij dat de rookmachine alleen uit de doos was geweest maar in nieuwe conditie was. Na een paar dagen ontvingen ik een rookmachine zonder snoeren, afstandsbediening en ophangbeugel. Dit had gewoon geleverd moeten worden. Daarnaast was de rookmachine heel slecht ingepakt. Direct een melding gemaakt per telefoon en per mail. Nou dat is tegen dovemansoren. Als je belt kom je NOOIT verder dan Lisa de digitale gastvrouw. Ze belooft dat de medewerker(s) je binnen 48 uur terug bellen wat niet gebeurd. Op de mail wordt al helemaal niet gereageerd. Uiteindelijk belden ze me een keer maar omdat ik op dat moment in gesprek met mijn huisarts zat, kon ik niet opnemen. Vervolgens heb ik ze meer dan 20 x gebeld zonder resultaat. Het gevoel dat je opgelucht wordt bedruipt me hier.

Jasper
23-09-2021

Ze zijn niet helemaal eerlijk over de verwachte levertijd. Ik heb nu al 2 keer gehad dat de levertijd op 7 dagen stond en na betaling kreeg ik een mail dat het 3 maanden ging duren. Als ik het dan te lang vond duren “mocht ik wel iets anders voor dat geld uitzoeken hoor, laat maar weten!” Ze zijn dus niet helemaal eerlijk over hun aanbod.

Geert
23-09-2021

Bax stuurt herinneringsmail van zaken die je in je winkelwagen hebt laten liggen.

Zodoende heb ik perongeluk 2x betaald voor een product wat ik nét besteld had. De herinnering leek erop alsof mijn betaling niet geslaagd was. Het was echter een soort herinnering aan iets wat al lang niet meer in de winkelwagen lag. Slechte IT. Wel mij vergissing maar een begrijpelijke.

Klantenservice totaal onbereikbaar. Zeker per telefoon niet. Neemt geen verantwoordelijkheid, terugbetalen gaat minstens een week duren! Wat een onzin.

Altijd met plezier bij Bax gekocht. Maar dat is nu voorbij. Hallo Thomann!

Marvin
10-09-2021

Klantenservice onbereikbaar

De klantenservice is bijna nooit te bereiken.

Alex
17-08-2021

Zeer slechte service

Na bestelling te hebben geplaatst een beschadigd en incompleet product ontvangen a 1500euro. Product was nieuw zeggen ze. Nouja lijkt mij stug als deze met schilder tape dicht geplakt is en Engelse stekkers aan het product gemaakt zijn. Oplichting noem ik dat. Deze geretourneerd. 50 dagen op mijn geld terug kunnen wachten! Pas terug betaald na tussenkomst van paypal. Hierop direct mijn resterende producten ook geretourneerd, dat ze ze maar als nieuw verkopen.

Harry
11-08-2021

Funshopping

De beste retailer van muziekinstrumenten in Nederland.

breed assortiment / goede produkt presentaties / voldoende testruimtes / klantvriendelijke verkopers / marktconforme “pricing” / lekkere koffie / prima bereikbaarheid en ruime parkeergelegenheid

Ik ben een tevreden klant.

Jo
09-08-2021

Gitaar met productiefout

Bax heeft mij een Takamine gitaar met een overduidelijk productiefout geleverd. Men weigert die terug te nemen omdat de retourtermijn verstreken is.

Ik was ervoor gewaarschuwd maar heb die waarschuwingen helaas genegeerd. Betaal liever een paar cent meer en koop bij een leverancier die eerste klas producten levert.

Rene
02-08-2021

Waardeloos. Wacht al weken op terugbetaling van een geretourneerd product. Tientallen keren over gebeld en gemaild maar word van kastje naar muur gestuurd. Telkens een ander antwoord en valse beloftes. Voor mij nooit geen baxshop meer, stelletje onbetrouwbare prutsers!

31-07-2021

Medewerker probeerde mij te guilt trippen

Komt de prijs niet overeen met goedkopere winkels, dan is de kans groot dat je het elders goedkoper kunt vinden.

Werknemer probeerde me ook te guilt trippen in kopen van een microfoon die ik al had gekocht.

Zeer cringe, ik raad deze winkel niet aan.

Zexy Zaft
31-07-2021

Product besteld, niet ontvangen, geen reactie van bax-shop.nl

Product besteld op 06/07 betaald op 07/07, tot op heden jammer genoeg mijn product niet ontvangen. Reeds meerdere mensen aan de lijn gehad wat geen makkelijke opgave is want je spreekt tegen een geautomatiseerde robot die je verteld dat je teruggebeld word maar dat gebeurd jammer genoeg nooit en op de laatste 10 emails die verstuurd werden naar (e-mailadres verwijderd) word gewoonweg niet gereageerd. Na telefonisch contact nieuw bestelnr. gekregen met de bevestiging dat alles in orde was nu en mijn product (software activatiecode) mij per mail zou worden toegestuurd. Nog niets ontvangen.

An
30-07-2021

Geen contact mee te krijgen

Contact formulier slecht te vinden!

Chatten lukt ook niet.

En dat alleen om een factuur op te vragen.

Mijn nieuwe vriendjes zijn Thomann altijd bereikbaar of Key Music. Bedrijven die wel voor de klantenservice gaan.