Wouter
20-09-2017

Auto diefstal

Helaas was er ijn mr auto ingebroken waarna we het mobiel toestel hebben moeten laten blokkeren van mijn vriendin op aanraden van de politie we kregen echter niks vergoed omdat het gevolg schade zou zijn

Mijn beleving een waardeloze verzekeraar

Marieke
17-07-2017

Niet verzekerd

Per 1 juli zou mijn autoverzekering verlengd worden bij c b a, ik er dus vanuit gegaan dat het allemaal klopte en dus later niet nagekeken of het aangepast was of niet uit goed vertrouwen. Had ik beter wel kunnen nakijken want ik werd aangehouden door de politie met de mededeling dat ik niet verzekerd was. Gelijk centraal gebeld. Nee mevrouw dit klopt want er is een betalingsachterstand. Nee snotneus van 20 dit klopt niet want het wordt netjes elke maand afgeschreven, ik heb deze verzekering al vanaf mijn eerste auto meegenomen naar mijn huidige auto en nooit problemen mee gehad en nooit een achterstand opgebouwd. En alsnog eruit geknikkerd omdat ik 'niet betaald zou hebben'. Half uur later zien ze toch eindelijk dat er geen saldo open staat en dat er dus een fout gemaakt is. Zonder excuus, sorry, of reden nadat dit toegegeven werd, zou mijn case naar de afdeling Acceptatie gestuurd worden. In de tussentijd probeerde ik al een andere autoverzekering aan te sluiten bij een andere verzekeraar waarbij je de vraag krijgt; bent u al eens verwijderd of niet doorgelaten bij het aanvragen van een verzekering. Omdat ik niet wist of ik al gelijk een stempel op Mn kop had gekregen door ze heb ik toch maar Ja gekozen. Daar was de desbetreffende verzekeraar niet blij mee en heeft gelijk alle grote verzekeraars gewaarschuwd zodat ik daar niks af kon sluiten. En dat dankzij een stomme fout van CENTRAAL BEHEER! Daarna nog dagenlang gewacht op het eind vonnis van afdeling Acceptatie. Maar tevergeefs. Maandagmorgen zelf maar gebeld en zeggen ze dat mijn aanvraag is afgewezen en dat 'de reden onbekend is' en er een deze dagen een brief op de mat zal liggen met de reden hiervan. Inmiddels ben ik bijna 2 weken onverzekerd door een stomme fout van cba. Nu moet ik hopen dat ik ooit ergens nog een andere autoverzekering af kan sluiten, anders heb ik een groot probleem, door de slordigheid van CBA! Hartstikke bedankt, ik verzeker er nooit weer!

Anna
26-04-2017

Slechte verzekering

Auto 2,5 week geleden net voor ik een 2 week durende vakantie aanging overgenomen van mijn partner. Snel op naam gezet en lekker genoten van een vakantie. Wil ik nu een verzekering bij ze afsluiten en wat denk je. Ben 2 dagen te laat met verzekeren terwijl de verzekering gewoon netjes op mijn partner zijn naam stond. En ze wouden er niks van weten waarom ik dan 2 hele dagen te laat was. Had het inderdaad achteraf meteen moeten regelwm maar heb de auto overgenomen en ben toen ook erin gesprongen en naar vliegveld gereden dus niet echt de tijd rustig gehad om te kijken. Klantenservice is bagger want ze wouden niks weten van hoe of wat, enigste wat ik te horen kreeg is. We zullen geen uitzondering voor u of wie dan ook maken. Prima maar beetje jammer dag je uitgekaft word zowaar en een bijdehandte mond krijgt. Slecht personeel.

13-04-2017

Toch premieverhoging na zelf betalen schade

Na het zelf afbetalen van een schade werd mijn premie alsnog verhoogd en werden mijn schadevrije jaren op -5 gezet. Enkel na telefonisch contact op te nemen en enkele weken wachten werd dit opgelost. Snel overgestapt naar een andere verzekeraar, gelukkig is centraal beheer wel dagelijks opzegbaar.

Naar aanleiding van deze klacht telefonisch excuses gekregen, dus dat maakt wel wat goed.

Paula
24-03-2017

Uitzich zelf schade's betalen

PAS OP als je je verzekert bij CB , want wij vragen advies over een schade ( hebben zonder na te denken de gegevens van de tegen partij doorgegeven tel ) ,krijgen een schadeformulier toe gezonden bellen daarna op dat we GEEN schade erkennen en het zelf regelen en sturen het formulier ook NIET retour en wat doet CB , gaat uit zich zelf ( lees zonder toestemming en ingevuld formulier ) contact opnemen met de tegenpartij en gaat vervolgens over tot betaling van 50 % van de schade uit coulance ( maar wij bekennen NIETS , aan mijn hoela ) en nemen nog wel even contact op met ons , maar als wij zeggen NIET betalen , doen wij dat gewoon toch maar . En dan nog zeggen wij helpen u en en willen u graag houden als klant . HAHAHAHAHA

Ferry
20-03-2017

Slechte service , slechte behandeling

Na jaren verzekerd geweest te zijn bij c b a , nu per direct opgezegd. Ik wissel per 6 maanden van auto , dus ook in dec was dit het geval. Ik bel ze op en krijg netjes te horen alles is geregeld , maar helaas niets is minder waar. Twee weken geleden een boete in mijn brievenbus , ik reed onverzekerd. Nou ik c b a bellen , na drie telefoontjes werd mij verzekerd dat het goed zou komen. Vandaag kreeg ik een telefoontje , nou ze kunnen er niets aan doen was mijn eigen schuld etc. Volgens hun was het een offerte die ze aan de telefoon doorgaven en geen definitieve verzekering. Nou al met al , zou ik zeker deze maatschappij passeren en gaan voor een ander.

Paulina
10-02-2017

Schade uitbetalen Duurt enorm Lang!

4 jan auto-ongeluk gehad. Auto Total löss. Tegenpartij is bij Achmea verzekerd. Duidelijke schuld en papieren volledig ingevuld. Expertise rapport reeds in hun bezit. (Al in de 2e week) Mijn rechtsbijstand geeft aan dat gezien de duidelijke situatie het niet lang zou moeten duren. Nou. 6 weken verder en nog steeds geen uitbetaling of reactie! Vind het niet normaal. Ik word aangereden, heb geen Auto met twee kleine kinderen. Moet 2 keer per week naar de fysio ivm mijn klachten. en moet in m'n eentje maar iets zien te regelen. Ben totaal niet tevreden met de werkwijze en duur van de schadeafhandeling bij Achmea

Rochelle
10-01-2017

Te lang met uitbetaling

Heb 8 dec 2016 een auto ongeluk auto is totaal los. Werd aangereden tegenpartij zag mij niet op een voorrands weg. tegenpartij gaf ook schuld.Nu een maand later nog steeds geen geld ontvangen van centraal beheer. Gaat om een bedrag van meer dan 1000 euro iedere keer moesten ze een andere papier hebben enz enz. en de personeel was ook niet al te vriendelijk aan de telefoon ik moest steeds bellen bellen en zelf achteraan gaan. toen hoorde ik van een andere collega dat mijn papieren nog niet in behandeling was en dit was 19 dec. terwijl ik het ongeluk op 8 dec had. 30 dec vertelde een collega dat ze het geld met spoed zouden overmaken maar sinds vandaag nog niks binnen. Weer gebeld toen zeiden ze ging iets mis met de betaling. Toen vertelde ze dat als het geld niet binnen 2 dagen over is gemaakt MOET ik zelf weer contact opnemen met hun toch absurd. dus bij deze zou ik niemand aanraden om hier verzekerd te worden. Ga nu ook zelf opzoek naar een andere verzekering.

Josette
09-01-2017

Niet verzekerd

Voor veel geld een mini deukje gerepareerd. Nota bene na overleg met verzekeraar of ik dit niet beter zelf kon regelen. Nog voordat de reparatie is voltooid krijg ik een gepeperde rekening met de melding dat ik "niet verzekerd" ben, aangezien de premie niet is betaald (is wel betaald) Er zou een brief verstuurd zijn en men wijst op wat kleine lettertjes (e.e.a. onduidelijk) Afgeblaft door de telefoon echter niet gewaarschuwd dat ik (kennelijk?) "niet verzekerd" was. Dit deukje was nauwelijks zichtbaar en voor mij geen probleem, thans een onverteerbare opgeklopte rekening.

Overigens al tweede probleem in korte tijd, vorig jaar bleek dat er vijf jaar 17% toegezegde korting door Centraal beheer mij door de neus was geboord. Die kreeg ik toen voor het lopende jaar terug maar niet voor de afgelopen jaren. Het zou een vergissing zijn door een "nieuw systeem"

Volgens mij heeft Centraal Beheer de automatisering niet op orde en wentelt de risico's hiervan eenzijdig af op de consument. Ze gedragen zich hierbij als een overheidsinstelling: Je wordt als een boef behandeld in plaats van als een klant.

Yason
13-12-2016

Zeer afgeraden

Een echte afrader is de autoverzekering bij Achmea. Premie is erg hoog in vergelijking met andere verzekeraars en de premie stijgt ongelooflijk veel na het claimen van een schade. Je betaalt bijna het schadebedrag terug!

Zeker niet verzekeren bij Achmea

30-11-2016

Slechte schadeverzekering

Schade wordt niet vergoed ze proberen overal onder uit tekomen,ze proberen groot te worden over de rug van de consument,niet je auto verzekeren bij centraal beheer dus.

Aka
11-08-2016

Bij schade niets dan problemen

Klantenservice, Klachtenservice, en directie van slecht niveau. Proces van schade afhandeling is duister, vergoeding duurt maanden, er wordt van alles gedaan om het onduidelijk en oninzichtelijk te houden. Informatie is niet te vertrouwen. Er worden naar hartelust onwaarheden medegedeeld. Dus in geval van schade, pas op.

Anita
03-07-2016

Ruitschade

Op zaterdag zijruit ingeslagen door vandalen.

1 telefoontje en alles wordt geregeld. Er komt iemand glas van glasservice bedrijf om nood ruit er in te doen en ook gelijk afspraak maken voor het plaatsen van nieuwe ruit.

Afwikkeling binnen 1 week geregeld super

Stephan
04-04-2016

Slechte verzekering !

heb 2 autos in de verzekering gehad bij centraal beheer achmea,toen ik een van mijn autos verkocht schreven ze tot 3 maanden daarna nog premie af van 2 autos na deze opgezegd te hebben.

kreeg ik in 1 x een rekening van 183eu uit het niks na uitzoeken bleek het hun fout te zijn en na de onjuist afgeschreven premie stond er een bedrag van 18eu eu open wat ik aan centraal beheer achmea moest voldoen via een zogenaamde tijdelijke ideal link.

dus ik weer zelfverzekerd de weg op! zou je denken.

een brief van het rdw op de mat dat ik onverzekerd heb rondgereden.

weer voor de zoveelste keer deze maand centraal beheer achmea opgebeld blijken ze de 18eu van de ideal link te hebben teruggestort en mijn verzekering zonder mijn weten te hebben stopgezet.

weer aan de telefoon met centraal verhaal uitgelegd iedereen begreep het maar niemand die kon wat oplossen.

na 48min aan de praat te zijn gehouden, word ik uitgemaakt voor leugenaar door mevrouw Anita Veenstra die ook aan de telefoon claimt dat ze de directeur van centraal beheer achmea afdeling autoverzekeringen is enzovoort over de desbetreffende ideal link die mij is gestuurd want dat stond niet in het systeem!

dit na elke keer netjes betalen en dat ze het geld weer terugstorten!

ik zou iedereen afraden bij centraal beheer achmea een verzekering af te sluiten gaan, betaal dan beter 10eu meer in de maannd dan een onverwachte boete van het rdw en onbewust onverzekerd rondrijden!

Gonny
02-04-2016

Betrouwbaar en scherpe tarieven

Ben al jaren klant en heb al mijn verzekeringen ondergebracht bij Centraal Beheer.

Altijd goed bereikbaar, vriendelijk personeel en de keren dat ik schade had snel en probleemloos uitbetaald.

Aanrader!

Ilias
02-04-2016

Onbetrouwbaar en waardeloos

Ik heb op 22 maart een aanrijding gehad. Daarbij had de tegenpartij de fout gemaakt. Vervolgens bel ik na het ongeluk centraal beheer achmea om de schade te meldden en die verteld dat mijn verzekering 19 februari is stopgezet. Ik vertel dat het totaal niet kan want er word maandelijks een bedrag geïncasseerd en dat ik nooit een brief per post of via de mail heb ontvangen. tot mijn verbazing nu ook voor de maand April is afgeschreven. op de website van RDW ik nog verzekerd sta . Na 20 x bellen en klagen geen gehoor. Nu ben ik een juridisch proces aangegaan en die dit met mij zal oplossen.

Nooit hier verzekering afsluiten.

Sarah
31-03-2016

Zeer slecht

meld je een schade word het afgewezen.ik raad niemand centraal achmea aan willen alleen geld zien,maar heb je schade dan willen ze het niet afhandelen.bijdeze zal ik ook overstappen naar een ander verzekering maatschappij

Najib
01-02-2016

Onbetrouwbaar

Medio januari heb ik een auto-ongeluk gehad waardoor is mijn auto total loss geraakt. De afhandeling van de schade duurt nog steeds. Als ik bel blijkt dat ik nog iets moet opsturen maar zelf erom vragen doen ze niet. Als ik verstuurd heb wat ze gevraagd hebben, moet ik weer iets anders opsturen, Ik word steeds van de kast naar de muur gestuurd. Ben afhankelijk van mijn auto. Erg frustrurerend,

Nona
30-11-2015

Super goed

Goeie ervaring met centraal beheer altijd netjes geholpen en ze bieden je altijd een uitkomst

Pieter Gootjes
29-10-2015

Afspraken worden niet nagekomen

Maandag 19 oktober 2015 telefonisch contact gehad omdat ik volgens het RDW niet als verzekerd geregistreerd ben voor mijn snorfiets. Dit blijkt een fout van Centraal Beheer. Mij is toegezegd door

één van de medewerkers dat ik een "verklaring artikel 34 WAM" binnen 3 dagen zou ontvangen. Het is nu een week verder en ik heb deze verklaring niet ontvangen. Wel ontvang ik een wijziging op mijn polis en een nieuwe groene kaart met ingang van 1 september

2015! Klacht ingediend, opnieuw gebeld door medewerker, opnieuw.

de toezegging binnen 3 dagen verklaring te ontvang, maar opnieuw niet ontvangen. Verzeker niks bij Centraal Beheer = onbetrouwbaar.