Waldo
01-10-2015

Uitstekende service

Mijn volkswagen Golf is gestolen op 4 september 2015 nadat ik aangifte had gedaan ben ik gebeld door Centraal beheer met de boodschap dat ik gebeld ga worden door de vw dealer om vervangend vervoer te bezorgen, binnen een uur stond er een huur auto bij me.

Top service. helaas is mijn auto niet terug gevonden.En binnen 20 dagen hadden ze netjes uitbetaald. Super en de premie is absoluut niet duur . Centraal beheer bedankt ...

S.
18-09-2015

Onwijs duur en onbetrouwbaar

Ik ben, toen ik de autoverzekering afgesloten heb, heel slecht voorgelicht wat de voorwaarden zijn. Later bij het indienen van schade ben ik ook ontzettend slecht ingelicht over eventuele consequenties en een paar jaar later zit je met de problemen waar ze je verder lekker mee laten lopen en niet helpen met het zoeken naar een oplossing!

Ook is de premie onwijs duur vergeleken met andere verzekeringen.

Zoek eerst goed verder naar een andere verzekering voordat je hier heen gaat!

Cheyenne
27-07-2015

Persoonlijk aan de telefoon

Via internet kon ik kiezen dat ik opgebeld wilde worden door een beschikbare adviseur.

Ik ben heel snel teruggebeld en heel vriendelijk geholpen.

De werknemer heeft alle tijd genomen om me zo goed mogelijk van dienst te zijn en verder te helpen.

Dus mijn complimenten aan Kenny kluin! :

Goeie dingen mogen ook wellis Gezegd worden :)

Marjet
24-07-2015

Ontzettend duur en waardeloos

Afgelopen jaar bijna 1000 euro extra kwijt door achmea. Als we voor beide auto's waren overgestapt naar een andere, goedkope verzekeraar, hadden we 80 euro per maand kunnen besparen. Bovendien krijg je teruggekeken niks terug als je een ongeluk maakt. Kan het beter allemaal zelf betalen, aangezien de premie BELACHELIJK veel stijgt na het claimen van schade. Achmea zijn oplichters. We hebben alle verzekeringen bij hun beëindigd.

Edgar
14-07-2015

Matig

Al 28 jaar een autoverzekering bij Centraal Beheer. Nu krijg ik afgelopen week een brief dat miv 1 aug de collectiviteitskorting met mijn werkgever door Centraal Beheer eenzijdig wordt beëindigd. Dus mag ik 15% meer premie gaan betalen. Gevraagd naar reactie, antwoord was een onpersoonlijke mail dat ik via andere familieleden dan zelf maar moest kijken of ik nog ergens korting vandaan kon halen.Makkelijke manier om geld te verdienen. Vervolgens klopt bij nadere controle het aantal schadevrije jaren niet. En als je om reacties vraagt kan je tot 5 dagen wachten op je antwoord. Een maatschappij die niet aan klantenbinding doet. Een maatschappij die het niet uitmaakt of je je verzekering opzegt. Ze gaan duidelijk bergafwaarts.

Maarten
17-06-2015

Centraal Beheer faalt in mijn geval

twee weken geleden aangereden door een dame waar bij ik van rechts kwam op een voorrangsweg, binnen 10 minuten na het ongeluk(je) meteen gebeld en afgesproken dat ik het schaderapport de volgende dag via de e-mail met schade nummer zou versturen zodat het snel werd afgehandeld. Helaas tot op heden nog geen bericht ontvangen, via het garage bedrijf is er nu wel een expert gekomen van de tegenpartij maar ondertussen weet ik officieel van niets wat er nu verder gaat gebeuren en op welke termijn het wordt opgelost... ik kan best even zonder auto maar ik vind wel dat de communicatie van de zijde van centraal beheer kan worden verbeterd.

Ook het niet luisteren naar mij als klant ondervind ik als hinderlijk waarbij ze zelf constant hetgeen willen doen wat hun het beste uitkomt, zodra het afgehandeld is ben ik weg bij centraal beheer

B.van Kreij
10-01-2015

100% tevreden

ben met huis-auto-rechtsbijstand al jarenlang bij Centraal Beheer verzekerd,zeer goed tevreden altijd keurig netjes geadviseerd,

geven duidelijk aan wat het verstandigste is om te doen,heb er echt alle vetrouwen in.

Ook bij schademelding snel geholpen,en qua prijs heel acceptabel.

Merel
06-01-2015

Schades verkeerd behandeld

Ik heb op 1 dag 2 schades opgelopen door schuld tegenpartij.

Ik heb dus 2 schadeformulieren opgestuurd, er zou een exoertise kokmen maar na een week belde het autobedrijf waar hij stond dat nog niemand was geweest. Ik belde erachteraan, opeens was het binnen een dag geregeld. Zonder expertise vanuit Achmea. De eigenaar van het bedrijf moest fotos maken en doorsturen.

De auto werd, duidelijk verwacht, total loss verklaard.

Maar rr waren twee schades, en dus ook twee behandelaars.....

Die hebben compleet langs elkaar heen gewerkt terwijl ik meedere keren heb gebeld om de situatie uit te leggen.

De ene behandelaar keert mij een klein bedrag uit voor de ene schade en de andere behandelaar keerde mij de dagwaarde uit vanwege total loss.

Het totaal bedrag was aanzienlijk lager dan het bedrag wat de schade expert van Achmea mij heeft doorgegeven.

Daarbij stond in het ene rapport dat ik de auto ( restant) behoud. Restantwaarde was 300 euro wat ik daardoor misliep.

In het andere rapport stond de waarheid, namelijk dat de auto direct na de zogenaamde expertise is geveild en verkocht. Over restwaarde werd daar niet gesproken.

Ondertussen ben ik nog steeds dagelijks aan het bellen met Achmea, mailen met de schade expert en ze komen er gewoon niet uit. Ik heb nog geen geld uitgekeerd gekregen. Het is echt hopeloos. Het duurt nu al bijna een maand, de auto is bekeken, beoordeeld en verkocht. Maar ik weet en heb nog niets.

Ik heb met liefde mijn total loss autootje direct uit de verzekering gehaald daar en er komt nooit meer een auto bij hun in de verzekering.

En nu maar weer morgenvroeg naar Achmea bellen voor mijn dagelijkse contactmomentje....:(:(:(:(:(

Jeorn van der Meijden
23-09-2014

Zeer teleurstellend

Ik heb via de gemeente Zaltbommel een schadeclaim ingediend voor aansprakelijkheid van foutieve indicatie . Op 24 april bij Centraal beheer binnen gekomen . Na telefonische navraag moets er nog naar gekeken worden op 12 september. Zou worden teruggebeld nog niet gebeurd. Heb via site status gevraagd krijg geen antwoord.

Schandalig . Hoop dat de leiding van Centraal Beheer haar verantwoordelijkheid neemt en de schade per direct afhandeld en de betreffende medewerker die ik nog niet zal benoemen zal aanspreken op zijn gedrag.

Ik hoop deze week uitsluitsel te krijgen en dat de zaak netjes zal worden afgehandeld .

15-05-2014

Leugenaars

Bij een kleine parkeerschade door een onbekend winkelwagentje werd mij verteld dat deze kleine schade me niets zou kosten, omdat ik al zo lang schadevrij rij.

Na de reparatie bleek dat ik ineens 1 jaar terug werd gezet in schadevrije jaren.

Diverse keren geklaagd, per telefoon en mail, maar ze wisten ineens nergens meer van.

Direct ALLE verzekeringen overgezet naar de Hema, nog goedkoper ook.

Anna
28-01-2014

Nooit meer ergens anders

Nadat ik een ongeluk had wat niet mijn schuld was bleek dat de tegenpartij verzekerd was bij centraal beheer. Jeetje wat een... verademing zeg. Ik was niet eens hun klant en ze waren snel, behulpzaam en gewoon echt klant (was ik niet eens van hun) vriendelijk. Inmiddels is dat anderhalf jaar geleden en ben ik nu zelf ook verzekerd bij hun. Twee auto's, inboedel, kostbaarheden buitenhuis, aansprakelijkheidsverzekering alles, heerlijk heb inmiddels een lekke band en hun hulp onderweg mogen gebruiken en een autoraam moeten vervangen. Echt ze regelen alles, met 1 telefoontje.,. Nee ik nooit meer ergens anders!

11-08-2013

Prima prijs en service

Prima prijs en service. Nog nooit problemen gehad.

Cumali
29-07-2013

slecht slecht ze zijn niet eerlijk

04-04-2013

Bedrag per maand is pittig

Van 11 naar 6 schadevrije jaren zonder enige schade. Lekker systeem zeg daar. Antwoordt is nog uitgebleven, maar wordt nog uitgezocht. Heeft me wel bewogen om nu kritisch naar de autoverzekering te gaan kijken. Bedrag per maand, ondanks collectiviteitskorting, is pittig.

04-02-2013

Ook ik heb slechte ervaring met Centraal Beheer. Ze hebben me voorgelogen. Ik wist niet hoe het zat met de no-claim na schade dus gebeld met Centraal Beheer (ik zat bij een andere verzekeraar). Ik had een overzicht van mijn verzekeraar hoe mijn no-claim was opgebouwd. Ik zat op trede 13 (5 basistreden + 6 aanvullende treden en 2 schadevrije jaren). Ik heb expliciet aan de medewerker gevraagd aan de telefoon of ik dan ook recht heb op trede 13 bij hun. Zij zei van wel. De polis die ik ontving vermelde inderdaad trede 13. Maar nu een jaar later krijg ik amper een week voor verlenging van mijn verzekering ineens de nieuwe polis met een veel lagere trede (o.b.v. de 3 (2 schadevrije jaren + afgelopen jaar schadevrij) schadevrije jaren. Gebeld, ik werd verzocht om te mailen en ze beantwoorden de mail na verlengingsdatum, waardoor ik nu de verzekering niet meer kan wijzigen/stoppen. Als uitleg waarom ik terug ben gezet in schadevrije jaren geven ze aan dat ik gelogen heb bij afsluiten van de polis en dat ze daar nu achter zijn gekomen. Ik heb helemaal niet gelogen, ik heb gezegd dat ik (toen) 2 schadevrije jaren had, maar wel ik trede 13 zat. Onvoorstelbaar dat dit alllemaal zo maar kan. Zodra ik mijn verzekering kan beeindigen zal ik dat doen, ik vind dit geen manier van omgaan met je klanten. Hun hebben mij verkeerd voorgelicht, maar dat willen ze niet eens toegeven.

04-10-2012

Ik ben al jaren verzekerd bij centraal beheer en heb hier goede ervaringen mee.

Ik wordt altijd goed te woord gestaan en verder wordt alles zeer goed geregeld.

De polis, de rekening, alles even duidelijk.

Even Apeldoorn bellen dus.

24-12-2010

Werd buiten mijn schuld in Frankrijk aangereden. Omdat ik moest stoppen in de file reed een Fransman achterop. Mijn aanhanger werd zwaar beschadigd en moest van de snelweg af worden gesleept. Heb een all risk autoverzekering en een rechtsbijstand verzekering bij CB. Ze lieten me lekker in de kou staan en ik kkon zelf alles regelen. Ze waren niet bereid om zelfs de bagage van mijn aanhanger naar Nederland te halen dat zou ik zelf moeten regelen. De schade aan mijn auto werd door CB geregeld en de wegsleepkosten van de snelweg en de scahde aan mijn aanhanger zou door de rechtsbijstand worden verhaald. Nu na 2 maanden heb ik daar nog niets over gehoord. Op mijn klacht bij de directie heb ik na 4 weken een bos bloemen en een VVVbon van

23-06-2010

Omdat ik zeker wil zijn van een betrouwbaar bedrijf heb ik bijna al mijn verzekeringen afgesloten bij Centraal Beheer Achmea. Daarom heb ik mijn autoverzekering voor mijn nieuwe Renault ook afgesloten bij Centraal Beheer. Eerst natuurlijk wel gekeken of ik ergens anders goedkoper uit kon zijn maar dat viel wel mee. Bij InShared was de premie wel wat lager maar omdat ik die verzekeraar niet ken heb ik toch maar gekozen voor Centraal Beheer. Ook mede omdat ik daar altijd goed ben behandeld met andere verzekeringen en er nog nooit problemen heb gehad.

Voordelen van Centraal Beheer: - Betrouwbaar;

- Goede helpdesk;

- Eenvoudig online af te sluiten;

Nadelen van Centraal Beheer: Centraal Beheer biedt niet de aller aller laagste premie die er is.