Irma
28-03-2015

Grandioze schadeafhandeling kostbaarheden buitenshuis

Iphone gestolen.gemeld via site.dag erna werd er gebeld door cb.binnen 4dagen stond vergoeding op mijn rekening.grandioos. makkelijk.snel en vriendelijk geholpen.

26-02-2015

Tevreden totdat je een schade claimt

Ben 5 jaar verzekerd bij CB en als je belt om een verzekering af te sluiten of iets te wijzigen etc. dan zijn ze erg behulpzaam. Dus ik was altijd tevreden over CB. Nu heeft mijn dochtertje 3 weken geleden chloor over onze bank geknoeid, de bank is ongeveer half jaar oud. Ik bel CB en krijg een hele behulpzame medewerker aan de lijn en die verteld mij dat ik een offerte op moet vragen bij een meubelzaak voor een zelfde bank en dan zal CB dit bedrag uitkeren zodat ik een nieuwe bank kan kopen. Dus ik was echt supertevreden.

De zaterdag erop gaan zoeken naar een zelfde bank bij diverse meubelzaken maar niet echt dezelfde kunnen vinden. Na speuren op internet heb ik precies dezelfde bank gevonden dus ik bel op naar CB om te melden dat ik dezelfde bank heb gevonden en wat deze kost etc.

Nu vraagt de medewerker ineens hoe groot de vlek is, wat voor stof het is etc. Nou ik heb het dus uitgelegd. En nu zegt CB ineens dat ze de bank willen laten maken/reinigen omdat de bank ongeveer een half jaar is kan er ook geen kleurverschil zijn volgens haar. Dus je wordt blij gemaakt met een dode mus omdat je altijd kleurverschil etc. zal houden.

Nu belde het schadebedrijf mij en moet ik ook nog eens een maand wachten voordat ze langs kunnen komen.

Dus even Apeldoorn bellen zal ik niet aanraden!

Geelen
23-12-2014

Fantastische afwikkeling na een zéér nare ervaring

Recentelijk is er bij ons ingebroken en hier zijn spullen gestolen van onschatbare waarde.

Zoals de foto's van onze pasgeboren dochter (laptop + digitale camera + zelfs de externe harde schijf).

Maar ook erfstukken (gouden ringen, hangertjes etc.).

Maar met de afhandeling van Centraal beheer achmea zijn we zeer te spreken.

Binnen 2 dagen stond de schade expert voor onze deur en gaf heel duidelijk aan dat hij helaas de spullen met emotionele waarde niet kon vergoeden.

De erfstukken zijn op basis van foto's waar ze gedragen werden getaxeerd, dit komt natuurlijk niet in de buurt van het bedrag om ze nieuw te kopen.

Maar er werd ook niet moeilijk gedaan dat hier geen bonnetjes meer van waren...

Al met al gaan we er natuurlijk niet op vooruit met deze inbraak, maar met de snelle en correcte afhandeling van centraal beheer achmea zijn we zeer tevreden!

Danny
28-06-2014

Motto: niet vergoeden tenzij we er niet onderuit komen

De misleidende reclame van de 'behulpzame servicedesk' zou verboden moeten worden. Meer dan 10 jaar klant en nog nooit is een klantcontact een ervaring geweest zoals je op TV ziet. Om iets te verhalen moet je zelf bereid zijn in de kleine letters te duiken en meerdere malen te bellen met verschillende medewerkers die die letters anders interpreteren. Ik ben altijd te laks geweest mijn verzekeringen over te zetten (Woon, inboedel, auto all-risk, rechtsbijstand + allerlei extra opties), maar zal wel moeten voor het geval er ECHT wat aan de hand is. Wees gewaarschuwd voor deze wanverzekeraar.

Lydy augustijn
24-05-2014

Deuk in de vloer!

Waardeloos! Heb nog nooit een schade opgegeven, maar mijn zoon liet zijn PlayStation op het laminaat vallen! Gelukkig niet stuk, maar wel een flinke deuk in de vloer. Goed zichtbaar dus dacht: even Apeldoorn bellen! Nou mevrouw, dat soort zaken worden niet vergoed! Wel brand of waterschade, maar dit niet:-( Ik ga echt over op een andere verzekering. Was de PlayStation kapot gevallen, had ik die waarschijnlijk wel vergoed gekregen?! Want een mobiel in de soep of koffie over de laptop is geen probleem! Het is toch niet te geloven. Ik eindig met waar ik mee begon ... WAARDELOOS!

Willem de Waal
21-05-2014

Prima service

Wij hebben in het verleden een inbraak gehad en waterschade en brandschade . Dit alles in 30 jaar

Schade altijd correct en vriendelijk afgehandeld Dus Goede ervaringen met CB

Rick dos Ramos
02-01-2014

Waardeloos! Mijn zoon zijn iPhone is gestolen, en natuurlijk valt dit niet onder de in de woning. Inboedel verzekering bij waterschade/verlies of diefstal.....hoe kan mijn zoon zijn telefoon verliesen in de woning

Nee meneer, de verzekering vergoed alleen inbraak in de woning, en daar is nu geen spraken van, en bedankt voor de jarenlange premie!!!!!

Even Apeldoorn bellen!!!!

Liana
31-10-2013

Ik heb een massief eiken vloer in hal en woonkamer liggen ( 1 geheel) van mijn appartement. Vloer gaat levenslang mee. Door lekkage is in de hal mijn vloer kromgetrokken. Vloer vervangen wordt niet vergoed door Centraal beheer Achmea. Alleen het gedeelte in de hal voor maar 25%. Hoe kan dit? Woongarant tot Eur.100.000? Wat is dit een slechte verzekering. Ben reeds 22 jaar verzekerd bij hen en dit is eerste schade.......

Nouk
09-10-2013

Geweldige service

Na drie weken flinke lekkage te hebben gehad, kon eindelijk de oorzaak van het lek worden vastgesteld. In die drie weken heb ik contact gehad met Centraal Beheer, zij konden echter niets voor mij betekenen als de oorzaak onbekend was. Ik woon in een huurwoning, mijn huurbaas regelde een loodgieter. De boosdoener bleek een kapotte waterleiding in het appartement boven de mijne.

Afgelopen vrijdag heb ik een schadeclaim ingediend bij CB. De telefonist was begaan en begripvol en luisterde echt naar mijn verhaal (na 3 weken lekkage was ik he-le-maal tureluurs). Daarna hebben we de schade geraamd: mijn bank en een kast kunnen bij het grofvuil. En beide objecten werden vergoed, zo vertelde de telefonist mij. Inmiddels is het woensdag, 3 werkdagen later, en is het afgesproken bedrag keurig bijgeschreven. In een woord: geweldige service!! Ga zo door!!

31-01-2013

Heb een schade gemeld in december.

Op advies van centraal beheer mijn laptop naar Apple gestuurd.

Na dat apple de schade had gemeld die ruim boven de aanschaf ligt

het verzekeringsformulier opgestuurd.

Na een week een telefoontje van een mevrouw die net deed of ze allerlei gegevens niet had ontvangen.

Opnieuw opgestuurd.

Ze vonden het nogal raar dat apple geen totallos verklaring gaf..

Contact gezocht met apple die al snel mailde dat als de reperatie kosten boven de winkelwaarde lag dit automatischs totallos was.

Mailtje gestuurd maar nooit geen antwoord gehad.

Het erge vindt ik dat na drie weken indienen er nog niks geen antwoord is.

Apple mag niks met mijn laptop tot de verzekering zich laat horen.

Apple krijgt 80 euro onderzoekskosten maar dit kan ik niet voldoen tot de verzekering akkoord is dat de laptop daar weggaat.

Ben jaren ergens anders verzekerd geweest en vindt dit ronduit SLECHT.

Geen reactie niet snel handelen.

Waardeloos.

Niet aan beginnen dus zijn veel betere verzekeringen

31-08-2011

De berging in ons nieuw appartement is door een breuk in de waterleiding ondergelopen. Er heeft zeker 15 cm water gestaan. In de berging staan veel dingen die ik regelmatig gebruik. Omdat ons appartement erg klein is moeten wij de berging wel gebruiken om dingen tijdelijk op te bergen.

Wij zijn geschrokken van de vergoeding die we kregen. Van alle spullen werd de dagwaarde berekend. Kledingkast, dure Pfaffnaaimachine, winterkleding,dvd speler, kussens en nog andere dingen. Ik ben geschrokken van de schadevergoeding. Voor deze dure spullen kregen we totaal maar 400 euro terug.

Wat gebeurt er als de hele inboedel zou afbranden? Ik moet er niet aan denken. Je kan je niet meer inrichten als ze voor alles de dagwaarde gaan berekenen voor je mooie spullen.

Voor mij geen Centraal beheer meer. Goedkope premie is bij schade duurkoop..

19-11-2010

Van de week was er een steen door onze ruit gegooid door waarschijnlijk kwajongens. Maar de schade was flink, raam in diggelen en waar de baksteen terecht was gekomen zat een flinke barst in het laminaat.

Na aangifte te hebben gedaan heb ik contact opgenomen met Centraal Beheer. Aan de telefoon werd ik netjes geholpen en nog de zelfde dag hebben ze een monteur voor een nieuw raam langs gestuurd. De rekening betaalde Centraal Beheer direct dus daar hoefde ik niet eens aan te denken. Omdat het laminaat natuurlijk niet 1 2 3 vervangen kan worden gebeurt dit volgende week heeft Centraal beheer mij verteld.

Voordelen van Centraal Beheer: Mijn ervaring met een inboedelverzekering bij Achmea is uiterst goed. Ik ben goed en snel geholpen.

Nadelen van Centraal Beheer: Tot zo ver geen negatieve nadelen bij deze inboedelverzekering.