Alex
21-06-2021

Misbruik Corona door prijsverhoging in restaurant ?.

Moest € 5,50 betalen voor een kleine cappuccino en een kleine koffie in een HEMA restaurant.

Hiervoor moet je ook nog in de rij gaan staan en krijg je 2 koppen zonder schoteltje de suiker en melk moet je ook nog zelf gaan halen.

Kijk eens bij een ander restaurant , daar betaalde ik voor 2 koffie € 5,00 met een schoteltje onder het kopje , een koekje en een likeurtje erbij.

En het werd ook nog eens keurig gebracht.

HEMA ga je schamen.

HM
13-06-2021

Een scheve fototaart bij hema

Ik heb een fototaart in hema den haag (Grote markt) bestel voor mijn zoon verjaardag. Maar de foto was met scheve afgedrukt en onzorgvuldig op de taart geplakt. Bij ontvangst wordt de afbeelding gescheiden van de taart. Zeer teleurgesteld en vervelend. Ze moeten veranderen als ze niet failliet weer willen gaan

Moniek
13-06-2021

Slechte foto service van HEMA!

Fotorolletje ingeleverd bij HEMA. Ik wist niet meer precies wat er op het rolletje stond, dus was heel benieuwd naar de foto's. Ik moest een paar euro betalen om ze te laten ontwikkelen.

Toen ik ze weer op kwam halen moest ik ook een bedrag betalen. Bij thuiskomst bleek dat er helemaal geen foto's op stonden. Ik heb dus een aardig bedrag betaald om een fotorolletje in stukken te laten knippen. Slechte foto service van HEMA!

Iris
24-05-2021

Verspilling broodjes restaurant

Vorige week Hema Beilen broodje zalm besteld want ik weet dat broodjes elke dag gemaakt worden, broodje zalm moest weggegooid worden want de tijdslimiet zelf ingesteld door de Hema was verlopen . Het broodje net als de resterende weg gegooide 3 broodjes waren nog geen halve dag oud! Schandalige vertoning als je je realiseert dat de Hema zelf in 2018 met een actie tegen onnodige verspilling begonnen is dit nu zelf doet met verse broodjes van ongeveer 4 uur oud.

22-05-2021

Punten verzilveren fiasco bij HEMA Zeist

Vandaag verliepen onze opgespaarde HEMA punten. Mijn vrouw en ik hadden voor een bezoek bij HEMA Zeist twee coupons aangeschaft voor een kopje koffie aldaar.

Bleek dat zij de koffiecorner niet geopend hadden.

De bedrijfsleidster gevraagd wat hier aan te doen en of wij de punten nog voor iets anders konden gebruiken.

Het klant-onvriendelijke antwoord was dat wij daar maar 20 km verder voor naar Amersfoort moesten rijden en dat het jammer was voor ons en dat zij daar verder niets voor in de plaats voor wilde doen.

Wij zijn frequent te vinden geweest voor aankopen aldaar, maar met zulke leidinggeven werknemers zal naar mijn mening de HEMA steeds verder afglijden en zal ik daar beslist niet meer komen,

Cecile
07-05-2021

Online bestellign

Pakket online besteld. Bericht ontvangen dat het wat gearriveerd, dit was niet zo. Voor niks naar de winkel gekomen, want ik kon het product ook niet uit de winkel halen voor dezelfde prijs. Zeer slechte service voor een trouwe HEMA klant.

Nadat ik een klacht ingediend had, geen bedankje of excuses.

JF
01-05-2021

Online bestelling

Na de aankondiging van verruiming winkels wilde ik niet in de rij voor de Hema staan. Heb ik online mijn bestelling gedaan met de mogelijkheid deze op te halen in de winkel.

Pakket opgehaald ben ik thuis ontbreekt de pot met glucosamine. Ik bel met desbetreffende Hema moet de klantenservice bellen. Na een flink keuze menu iemand aan de telefoon. Omdat ik mijn bestellen betaald heb in de winkel en zij niets na kunnen leveren ? moet ik terug naar de desbetreffende Hema om mijn geld terug te krijgen. Wil mijn geld niet terug wil een pot glucosamine, dat is niet mogelijk. Als ik mijn geld terug heb kan ik in de winkel een pot aanschaffen. Hoe omslachtig was mijn 1ste online bestelling tevens de laatste.

In deze tijd is dit een niet werkende webshop als je die naam al wil gebruiken.

Cora
30-04-2021

Goed sneller service

Ik had wat kleding besteld het kwam keurig op tijd aan

Anouk
28-04-2021

Goed en netjes

Fotoboek besteld hij is prachtig

31-03-2021

Bezorgkosten

Onbegrijpelijk dat hema in deze tijd geld rekent als je hun producten komt ophalen in de winkel!

Onder het argument van de medewerker:" het is speciaal opgestuurd.", wat een onzin! Hema koffiebonen! Speciaal opgestuurd?

Je kan ook gewoon de winkel bevoorraden en van daaruit je logistiek regelen.

Beetje jammer.

Mieke
23-03-2021

Verspilling

Ik heb 2 oogpotloodjes besteld en geleverd gekregen. Alleen de levering kwam in een doos groter als een schoenendoos om enig idee te krijgen. Dit is echt belachelijk dat had in een kleine enveloppe gekund gewoon door de brievenbus. Wat een verspilling, de verpakking een grote doos, daarin een grote papieren zak en als laatste moet hier een bestelauto van DPD het pakket afgeven. Hema wat schandalig zoveel verspilling!

14-03-2021

Bestel waardebonnen krijg niks

Bestel waarde bonnen en betaal ze en daarna krijg ik niks meer te horen.

Geld weg! En geen bonnen.

Heel erg vervelend! Op telefoontjes en

Mailtjes wordt niet gereageerd.

Echt een waardeloze zaak geworden!

Kocht jaren bij ze, maar mij zijn ze kwijt als klant!

Nico
07-03-2021

Rijstevlaai niet te eten

Bij de HEMA een rijstevlaai besteld.

Het afhalen was goed geregeld, netjes volgens afspraak.

Helaas was de vlaai oud en had in de vriezer gelegen.

De slagroom was er wel vers opgespoten maar de rijst was droog en hard.

Deze kon gelijk de vuilnisbak in .

Dus in het vervolg geen HEMA gebak meer.

Nico Habermehl Rotterdam

Eline
28-02-2021

Voorraadinfo klopt niet voor online shoppen

De voorraadinformatie klopt vaak niet waardoor mijn online bestelling nu al meermaals deels werd geannuleerd na het plaatsen van de bestelling. Heel teleurstellend.

Aafje
26-02-2021

Click en collect

Op tijd van afhalen, winkel dicht verwezen naar ander filiaal en daar weer verwezen naar vorig filiaal in Bussum

Telefonisch 3-2-1 wachtende voor u na 15 min lijn verbroken tot 3x toe Klantenservice snel aan de lijn maar lijn plotseling verbroken

Kortom onbereikbaar

Freddy
23-02-2021

Click en collect

Bestelling geplaatst,datum en tijd ingevoerd,betaald via bank,opgehaald bij winkel.Keurig,mijn gekozen product.

22-02-2021

Slechte producten

Lang geleden stond HEMA bekend om zijn uitstekende kwaliteit voor lage prijzen. Helaas is dat geen bedrijfspolicy meer. Ik bestelde 2 sets van drie onderbroeken, samen € 18,-. Na passen bleek dit wel zo ongeveer het slechtst denkbare product. De band past goed, maar de onderkant hangt slap om het lichaam, pijpjes veel te wijd, nauwelijks elastiek. Op de website staan bij dit product ca. 30 reviews met ongeveer dezelfde strekking als deze. Maar HEMA blijft ze verkopen en prijst ze bovendien aan als "goede koop". Eerder kocht ik sokken, die na twee keer dragen vol gaten zaten. En een kookwekker die het na enkele maanden niet meer deed. Conclusie: ik koop niets meer bij HEMA.

Dana
12-02-2021

Geen communicatie.

In december heb ik een foto bestelling geplaatst voor de kerst. Ze bieden niet de mogelijkheid om de bestelling om te zetten naar verzenden. Nu de winkels weer open zijn geven ze nog aan dat de foto bestellingen nog niet opgehaald kunnen worden. Ik word niet te woord gestaan. Wanneer ze reageren in de mail gaan ze er vanuit dat ik al verder geholpen ben. Alleen dat ben ik niet. Ik heb ze via alle kanalen bericht en krijg geen antwoorden. Ik snap dat er door corona dingen anders gaan. Alleen dit is echt belachelijk. Het is om te huilen hoe jullie hier mee om gaan. We zijn inmiddels meer dan 2 maanden verder. Dat zou genoeg moeten zijn om een oplossing te bedenken.

Laetitia
05-02-2021

Klacht niet opgelost. Geen emailadres, contactformulier of klachtenprocedure.

Ik heb een klacht over een Hema vouwgordijn en nu ook over de klachtbehandeling.

Het gordijn heb ik cadeau gekregen en over de factuur beschik ik niet, die is door de gulle gever niet bewaard.

Het gordijn is prachtig en kostbaar. (Een paar honderd euro). Echter het gebrek is een wel haast koopvernietigend gebrek. Het bedieningskoord is veel te kort, zo kort dat ik het, staande op de vloer, wel kan aanraken, maar niet kan bedienen. Ik kan niet hoog aan het koord reiken en het naar beneden trekken, waardoor het gordijn dan omhoog open gaat. De bediening is ver boven mijn macht, terwijl ik beslist niet klein ben (175), en niet lichamelijk beperkt; veel andere mensen kunnen het ook niet bedienen.

In de winkel is het me niet gelukt om voet aan de grond te krijgen en de klacht in behandeling te laten nemen. Ook telefonisch is het me niet gelukt om klacht te deponeren en die behandeld te krijgen.

Of ik er een bericht over kan sturen, dat is mij een raadsel: een emailadres heb ik niet kunnen vinden en een contactformulier evenmin.

- Van ieder bedrijf op de Nederlandse markt mag je, dacht ik toch, verwachten dat het goede en goedwerkende spullen levert, en een goeie klacht afhandeling waarborgt.

- Van grote keten-consumenten-bedrijven mag je zeker verwachten, dacht ik, dat ze een klantgerichte, meedenkende klantenservice hebben en een formele klachtenprocedure.

1. Ik verwacht van de kant van de Hema dat ze een goed gordijn leveren, en dat is gelukt.

2. Ik verwacht ook van de Hema dat het gordijn goed bediend kan worden en dat is niet gelukt.!

3. Ik verwacht van de Hema, dat ze mij een voorstel zullen doen, over hoe zij mij zullen helpen aan een koord dat wel door mij bediend kan worden.

4. Ik verwacht van de Hema een dat zij op hun website en op andere relevante plaatsen hun klachtenprocedure kenbaar zullen maken.

De kwestie die ik zojuist geschetst heb, die zit me verschrikkelijk dwars.

Beoordeling: Als ik alleen afga op mijn ervaring met deze kwestie, dan zou mijn cijfer lager uitvallen. Omdat ik een opening wil laten voor de Hema om een oplossing te bieden voor mijn probleem en omdat ik in het algemeen tevreden ben met spullen die de Hema aan mij verkoopt, kom ik nu uit op een cijfer 5.

04-02-2021

HEMA Levert verkeerd product

Slechtste ervaring ooit met online bestellen! Niet alleen hoge kosten maar ook verkeerde producten geleverd. Omdat je verpakkingen hebt geopend kan er niet worden geruild/ teruggestuurd. Klantentevredenheid en Service kent de HEMA online in ieder geval niet