Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Mari
03-06-2020

Incomplete bestelling en niet naleveren niet eens een reactie

Online bestelling gedaan maar 1 item waar er 4 van besteld waren is er maar 1 geleverd. Nu voor de derde keer daarover bij klantenservice geweest ze doen er niks mee en is wel betaald! echt slecht!

Cobra
02-06-2020

Onfantsoenlijk personeel

Tjonge tjonge wat hebben ze hier bij de hema in de brusselsepoort in maastricht onfantsoenlijk personeel.verschikkelijk je word er af geblaft of dat je een hond bent.bah bah bah.voor ons nooit geen hema meer dat het daar nooit druk is ik kan het mij voorstellen.dat ze maar gauw de fles op gaan.want aan zulke winkels is niets verloren.want die zijn echt niet waard dat ze ook maar iets verdienen.

Manon
29-05-2020

Koop hier geen gordijnen

Geweldige winkel en leuk assortiment maar de gordijnen service is om te huilen(als je het al service mag noemen). Ik heb begin April gordijnen bij de Hema aangeschaft en ze zouden na 3 tot 4 weken geleverd worden. Toen ik na een maand nog niets had vernomen heb ik gebeld naar de winkel. Iemand nam geïrriteerd op en zei direct; ''wanneer heb je ze besteld? ooooh, ja het duurt minstens 6 weken''. Nu 2 maanden verder heb ik weer gebeld. Wederom werd er erg geïrriteerd opgenomen: ''Ja door Corona duurt het minstens 7 weken''. Toen ik aangaf dat ik al langer dan zeven weken wachtte zei mevrouw; ''Probeer het over een week nog maar een keertje''.

Ik heb haar vriendelijk gevraagd of ze de status van de order wou checken omdat ik mij oprecht zorgen maak of de order wel goed is doorgekomen. Ik slaap al 2 maanden zonder gordijnen en kan niet nog een keer 2 maanden wachten. Hier op kreeg ik een geïrriteerde reactie; ''als u volgende week belt, kunnen we de status checken''.

Sorry, maar als je 3 tot 4 weken aangeeft en vervolgens na 8 weken nog niks wilt doen aan service of informatie verstrekking ben ik er toch echt klaar mee. Sorry Hema, mij ben je als fan kwijt.

Willemien
16-05-2020

Super fijne ervaring Hema Grote Staat Maastricht

Vanmiddag allereerst allervriendelijkst geholpen door charmante dame aan kassa. Het wordt momenteel weer drukker en je moet goed opletten hoe je een ander niet te dicht benaderd. Of het hierdoor kwam, dat net buiten de tas met gekochte fles wijn uit handen gleed? Terug naar binnen om te vragen of ik de glasscherven er mocht achterlaten, werd ik niet alleen

positief geholpen met deze vraag, maar bood de filiaalhouder mij meteen een nieuwe fles aan! Dit is voor mij Echt HEMA!

Ruben
29-04-2020

Reageert niet op feedback

Fotoservice: ik verwacht geen top kwaliteit zoals in de fotowinkel. Toch zijn producten niet echt goed en niet zoals ik heb aangegeven in de online editor. Sturen meerdere mails of ik een klanttevreden review wil schrijven en daarop geen reacties.

Ssm
21-04-2020

Vooral online zijn ze zeer slecht.

Ze leveren halve bestelling en vervolgens laten ze niets van zich horen.

Klantenservice komt ook niet verder dan standaard antwoorden. Ik wacht nog steeds op tweede product van de bestelling.

Margriet
24-03-2020

Koffie pads

In deze crisis tijd omdat iedereen thuis zit verwacht ik op zijn minst dat de prijzen van de koffie pads het zelfde blijven. In de media wordt ook gezegd de prijzen zijn BEVROREN, maar niet bij Hema. Van het een op het ander moment een opslag van13% HEMA SCHAAM je, in deze voor vele thuiszittende €040 per zak omhoog.

Tineke
18-02-2020

Puntensysteem

Het puntensysteem van de Hema is niet aantrekkelijk voor de consument. Ze zijn beperkt geldig dus je wordt verplicht om binnen een bepaalde tijd weer aankopen te doen. Dit is niet voor iedereen weggelegd!

Maak het interessant voor iedereen!

Sven
12-02-2020

Teleurstellende kwaliteit, betrouwbaarheid en klanttevredenheid

Voor het bekendmaken van onze gezinsuitbreiding hebben wij via HEMA een fotopuzzel besteld. Donderdags per mail de bevestiging dat de puzzel vrijdagochtend in Venlo is af te halen. Nietswetend vrijdags tijdens werktijd naar Venlo gegaan om het op te halen, bleek dat ons product niet in Venlo was geleverd. De klantenservice in Venlo wist schijnbaar nergens iets vanaf. Eenmaal terug thuis de algemene klantenservice gebeld om dit te melden en te vragen waar de puzzel is. Bleek dat Venlo 's morgens al van het niet geleverde product op de hoogte was, maar ze de interne procedure niet hebben opgevolgd om het probleem meteen op te lossen. Vanuit de algemene klantenservice werd duidelijk dat de puzzel in Rozenburg, dikke twee uur van Venlo, is bezorgd. Tot zover de behoefte vanuit HEMA Venlo om hier actie op te ondernemen als je er al vanaf weet. De algemene klantenservice gaf aan dat de puzzel diezelfde avond per koerier naar Venlo gebracht zou worden, zodat ons geplande feest op zaterdagavond zonder problemen kon plaatsvinden. We zouden zaterdag in de ochtend gebeld worden. Omdat we zaterdag om 11.00 uur nog geen reactie van HEMA Venlo hebben vernomen, hebben we toch maar weer zelf de klantenservice gebeld. Na 20 minuten wachten kregen we de boodschap dat de puzzel nog in Rozenburg lag. Dit met de boodschap dat ze het vergeten waren aan de koerier mee te geven, er verder niets aan konden doen en we maar tot maandag moesten wachten. Met alle gevolgen van dien werd geen rekening gehouden hetgeen inhield dat we op eigen kosten een ander alternatief moesten bedenken. Kortom, lekker makkelijk om de klant zonder enige oplossing met het probleem op te zadelen. Maandags werden we door backoffice van HEMA gebeld met excuses voor de gang van zaken. Als oplossing zou de puzzel kostenloos op woensdag (5 dagen later als gepland) in HEMA Venlo liggen en konden we ook een leuk cadeau als goedmaking verwachten. Heb vandaag (woensdag) de puzzel als ook het cadeau opgehaald. Emotionele waarde is niet in geld uit te drukken, maar als een knuffel van EUR 8,- moet uitdrukken hoe zeer HEMA de gang van betreurd dan is dat wel zeer teleurstellend te noemen. Van een organisatie als HEMA verwacht je beter. En dan nog niet eens te beginnen over de extra kosten die we hebben moeten maken om de bekendmaking toch te kunnen laten plaatsvinden. Spijtig om te benoemen hoe slecht en met name teleurstellend de kwaliteit, betrouwbaarheid en klanttevredenheid van HEMA is. Als trouwe klant van HEMA kiezen wij toekomstig liever voor organisaties die wel hun afspraken na kunnen komen.

Kees jansen
07-02-2020

Te duur

Tja Hema volgt trends zoals moorkop en dat voor Nederlands bedrijf? Ik kom er nooit meer. Prijzen zijn ook veel te hoog. Beter naar andere winkels

Lis
03-02-2020

Teleurstellend dat gespaarde punten zo snel vervallen!

In 2019 enthousiast punten gespaard met de Hema klanten kaart. Ik had al over de 100 punten (1 punt voor iedere euro). Bij 150 punten krijg je een kleine korting als je boven de 25€ koopt (ook al zo irritant). Nu zijn de punten vervallen in het nieuwe jaar. Is teleurstellend!

Mij was ook al opgevallen dat verschillende Hema winkels en de online shop verschillende prijzen hanteren. Ik krijg altijd de neiging om dan toch maar eerst online of bij een andere Hema te gaan checken of ik niet teveel betaal.

Anna
02-02-2020

Slechte service

De klantenservice van de Hema is een lachertje.ze reageren niet eens.arrogant.

Geen wonder dat het zo slecht gaat.

John
01-02-2020

Onbeschoft gedrag ass.manager

Schijnbaar moet de klant weten welke prints wel of niet in de aanbieding zijn bij herenondergoed. Het bordje 3 "print" ondergoed voor 10.00 geeft daar geen enkele duidelijkheid over. Bij navraag krijg je dan n ook nog als eerste antwoord, ik ga daar niet over in discussie. Zeer onvriendelijk en hooghartige jonge dame, moet duidelijk nog veel leren.

Misschien wat ervaren collega's aannemen en niet van dit soort hooghartige en onbeschofte dames.

DJ
01-02-2020

HEMA doet niet aan na-levering! wel betaald!

De bestelling is incompleet geleverd, fouten maken we allemaal. Maar de oplossing om telefonisch te zeggen dat HEMA online niet aan ‘na-levering’ doet gaat mij te ver. Je belt niet voor niets de klantenservice, ja ja ‘SERIVCE’ (zo heet toch de afdeling?). Over SERVICE is ver iets te zoeken. Jullie leveren iets niet, ik betaal ook nog verzendkosten voor de complete bestelling, maar jullie lossen het niet op om alsnog het artikel te leveren! Echt schande. De oplossing van HEMA is een tegoedbon toe te zenden via mail. Ik betaal jullie (geld is bij jullie binnen) en je scheept mij af met een tegoedbon van het aankoopbedrag terwijl ik er al voor heb betaald. Ik heb de tegoedbon telefonisch ook geweigerd! Lekker, wel geld vangen, maar niet de moeite nemen om er iets voor te leveren wat ik bestel en op voorraad is. Je denkt toch niet dat ik nog iets bestel bij HEMA online!

Tevreden ben ik als HEMA aangeeft 'sorry, wij leveren het gewoon na', dan verwacht en is ook zo bij andere webshops als zoiets dergelijks aan de hand is! Ik ben boos en teleurgesteld, niet om het bedrag, maar meer om het feit van de opmerking 'wij doen niet aan nalevering'. Heel erg jammer HEMA als dit jullie opmerking is van de klantenservice, SERVICE met hoofdletters? of moet de naam aangepast worden?

Renate
28-01-2020

Kansloze service!

Wat ben ik slecht geholpen door Hema! Ik bestel al 11 jaar (3 keer per jaar) een grote fototaart bij de Hema. zo ook afgelopen zondagavond. Ik heb het veld waar je de afhaaldatum en welke winkel je hem af wilt halen niet gehad. dat realiseerde ik me nadat ik de taart betaald had. Vervolgens steeds op mijn Hema.nl gekeken en daar verscheen mijn taart niet, er stond anderhalf uur lang; bestelling niet gevonden. ik zag op mijn bankrekening dat het bedrag wel afgeschreven was. Na anderhalf uur zag ik de taart verschijnen op mijnhema.nl en ik keek naar de datum, die stond op 28 januari. ik heb de taart 8 februari pas nodig. De klantenservice is uiteraard op zondagavond niet te bereiken, dus daar heb ik maandagochtend om half 9 gelijk naartoe gebeld, ik kreeg daar te horen dat ze niks meer konden doen en dat ik de taart maar gewoon op moest eten met wat vrienden ? we hebben het hier over een taart voor 32 personen! Dusss. ik vroeg die vrouw of ze dat normaal vond, maar ze zei; ik probeer alleen maar mee te denken ??‍♀️

Vervolgens opgehangen, maar bedacht me dat ik dit echt belachelijk vond. de status van de taart stond alleen nog op verzonden, hij was dus ws nog niet eens in de maak! Ik heb teruggebeld met een klacht, kreeg nu een meisje aan de telefoon die me béter hielp en ging proberen te doen wat ze kon. ze adviseerde me een klacht via de mail

In te dienen. heb ik uiteraard ook nog gedaan, alleen hoorde ik niks meer terug op mijn klacht. ‘S middags nog maar eens gebeld over de stand van zaken, kreeg ik weer iemand aan de telefoon die het me weeeeeer ging uitleggen, fototaart is niet te annuleren een dag van tevoren en nog een hoop superonaardig blabla waarna ze ineens zei, ik wens u een prettige dag mevrouw en ze hing op. vervolgensop fb richting Hema mijn klacht gedaan. Toen er een aantal mensen gingen reageren, reageerden ze ineens met; stuur maar even een pb met het ordernummer en mailadres. ik heb dat gedaan en ook dat wordt gewoon doodleuk genegeerd! Wat een baggerservice, ik ben er zoooo klaar mee! De taart ligt nu dus gewoon in de winkel, maar ik hoef hem niet, zoooo jammer, helemaal omdat ik er onderhand een dag mee bezig ben geweest en ik nog niet geholpen ben! Dit was mijn laatste taart daar iig.

Anna
20-01-2020

De handdoek net zo slecht als de afhandeling

Na veel digitaal contact over mijn klacht betreffende heel slechte handdoeken werd mij aangeraden naar de bedrijfsleider in Amersfoort te gaan. Die zou op de hoogte zijn en met mij naar het probleem kijken.

Op 16 december deze persoon bezocht, die nergens van op de hoogte was (zei hij). Met mij was hij het eens dat de ene meegebrachte handdoek echt slecht was; hij vroeg mij om via de mail door te geven om hoeveel handdoeken het ging en dan zou hij het probleem doorgeven aan het hoofdkantoor.

De volgende dag via de mail het aantal handdoeken doorgegeven. Hierop geen bevestiging ontvangen.

Omdat ik maar niets hoorde ruim een week geleden weer gemaild maar tot nu toe nog geen enkele reactie ontvangen.

Is dit HEMA beleid?

Lenie
19-01-2020

Hema alcoholvrije Rode wijn schoone gevel

Brrrr.dan kun je beter druivensap drinken.

Dit was echt niet te drinken ? 6 euro door de gootsteen.

Ik ben altijd blij met de Hema en krijgen ze van mij een dikke 10, maar bij dit product laat ik de 0 weg.

Ab
31-12-2019

Erwtensoep

Vorige week vrijdagmiddag (27/12) in het filiaal H'dorp-centrum samen met mijn vrouw, erwtensoep genomen in het restaurant.

Wat een teleurstelling, waterige soep en worst, sommige groenten niet gaar en het roggebrood met uitgedroogde randjes.

Was geen Hema kwaliteit.

Cees
24-12-2019

Koffie 4 uurtje was uitverkocht.

Geen klagen over de HEMA. Maar in Goes was het 4 uurtje koffie uitverkocht. : althans het gebakje was er niet meer. Kan voorkomen. Maar waarom dan geen gebakje geven uit het nog bestaande assortiment of eventueel een koek(je) erbij. Zeker wanneer na 15 minuten al het nog bestaande gebak werd afgevoerd.

Alle lof voor de HEMA in Valkenburg waar ze laten kiezen uit het bestaande assortiment gebak. Ik moet er wel bij vertellen dat ik 20 minuten voor sluitingstijd kwam. Maar toch. Het kan allemaal veel beter zonder dat het veel hoeft te kosten.

Dennis
19-12-2019

Buitelands sprekende onvriendelijke klantenservice mevrouw

Dus ik heb een cadeaubon van hema van 35 euro en daarmee wil ik een cadeaubon kopen in de hema van bol.com. De vrouw van de klantenservice verteld eerst dat dit niet online kan. ok dan in de winkel, vervolgens verteld ze dat het wel in een winkel kan maar gaat dit nog navragen. komt ze terug dat het niet kan. dus ik wil weten waarom, vervolgs word mevrouw geheel agressief en vervolgens de telefoon erop pleurt. is dit de hema klantenservice? wat een aanfluiting!