Mieke
29-01-2021

Wie kent Hema niet?

Ik ben opgegroeid met Hema worst en ondergoed/kleding van de Hema, dus voor relevante spullen ga ik naar de Hema oerdegelijke kwaliteit. Ik heb voor het eerst een miskoop gehad, ik kocht 10 blauwgroene handdoeken met zigzag patroon maar die blijven helaas zo hard als schuurpapier niet echt prettig dus. Maar dat is de enigste slechte ervaring

Anne
05-01-2021

Kerstkaarten

Eerst plaatste ik een bestelling voor foto-kerstkaarten. Deze hadden inmiddels het Hemafiliaal bereikt maar door de lockdown konden deze niet worden afgehaald noch opgestuurd. Na 19 januari zou ik deze af kunnen halen (.) Bij de klantenservice krijg ik enkel standaardantwoorden.

Daarom plaatste ik, nog ruim voor de kerst, opnieuw een bestelling, ditmaal voor nieuwjaarskaarten. Maar nu, 6 januari zijn deze nog steeds niet geleverd en is inmiddels ook niet meer leuk om te sturen. Dit jaar blijf ik met 80 kaarten zitten. Voor mij geen Hema fotobestelling meer.

MV
18-12-2020

Verzendkosten hoog

Belachelijk dat hema in lockdown 5,- bezorgkosten rekent. Optie om product op te halen in de winkel is er nu toch niet? Lullig voor mensen met een kleine portemonnee

17-12-2020

Klantenservice slecht

Heb je een vraag bel de klantenservice, zorg wel voor voldoende beltegoed. Duurt immers heel lang voordat je iemand aan de lijn krijgt.

Bianca
14-12-2020

Super slechte service

Ik had een te kleine pyjama gekocht omdat ze de juiste maat niet meer hadden,Nu had een vriendin bij Hema bij hun in de buurt nog wel de juiste maat!

Super fijn natuurlijk.ik breng pyjama terug maar was mijn bon helaas kwijt maar had wel het pinafschrift van de pyjama.

Lijkt me een kleine moeite om het dan terug te nemen maar de cassiere wilde geen kant op!

Alles zat nog netjes in de verpakking en er staat met grote letters Hema op.

Ik kom altijd bij de Hema maar vanaf nu dus echt nooit meer.wat een slechte service zeg!

06-12-2020

Zij maken fout, betichten je van oplichting

3 taarten besteld, 1 verkeerde geleverd (16 ipv 24) kan gebeuren. Gemeld via mail met foto. Krijg als antwoord: te laat gereageerd (op vrijdagavond laat opgehaald voor zondag), je eigen fout met insinuatie dat wij de boel oplichten. Heel asociaal en klantonvriendelijk. Geen excuses later, klantenservice echt slecht. Kom hier nooit meer

Gonnie
04-12-2020

Kortingsvoucher weg na retournering artikelen

Ik heb 2 pyama;s online besteld omdat ze in de plaatselijke HEMA vestiging niet voorradig waren. Hierbij een kortingsvoucher ingezet. Artikelen waren net wat te klein. Bij retournering in de winkel werd me verteld dat de gespaarde punten die ik had ingeleverd om de kortingsvoucher te verkrijgen weer werden toegevoegd aan mijn tegoed. Dit is echter nog steeds niet gebeurd en de grotere maat pyama is inmiddels uitverkocht. Dan maar naar de concurrent. G.P.

Marize
16-10-2020

Wegwerp mondkapjes

Waardeloze mondkapjes.

Ze blijven niet goed zitten en de elastiekjes gaan snel kapot.

Deze kwaliteit ben ik niet van de Hema gewend.

Mw. Henriëtte
12-10-2020

Goed verpakt

Heb ik vandaag mijn bestelling mogen ontvangen. ( 17 oktober 1959. Ik bestel met mijn iPhone6S Safari Apple ID. Ik betaal er ook mee. Goed verpakt, maar ik zag dat de bezorger van DHL geen mondkapje droeg, dus heb ik hem gevraagd of hij het in de lift wilde zetten. Je bestelt niet voor niks online!? Een half uur eerder dan gepland.

Dank Hema! Ik kan weer vooruit met mijn 3 flacons vloeibare wasmiddel white, sponzen en afwasborstels.

Liefs, Mevrouw Henriëtte

Diana
07-10-2020

Geen geld retour

Internet bestelling gedaan en in filiaal opgehaald en betaald.

Kleding past niet maar stom, helaas bon kwijt. Wel factuur internet en bankafschrift aanwezig.Op factuur staat met bon of factuur geld terug.

In filiaal Bovenkarspel wordt gezegd , nee alleen met kassabon.op mijn vraag of ze dan een kopiebon wilen maken aan de hand van transactienr op bankafschrift willen ze niet ingaan. Ook klantenservice zegt dat dit nieuw beleid is.hoe klantvriendelijk is dit, gewoon absurd!

Het wrange is dat ik in mijn vorige bestelling 2 zelfde kledingstukken geleverd kreeg ipv de 1 bestelde.deze "gratis" 2e gewoon terug ingeleverd bij de winkel omdat het fout was gegaan , met de gedachte als het aan mijn kant fout gaat kom ik ook terug.nou mooi niet, ven helemaal klaar met de HEMA

Daan
26-09-2020

Onbeschoft en vies

Wat een onbeschoft personeel in het restaurant en wat is het er vies en vuil

Schoonmaken wordt haast niet gedaan.

Kortom ik ga info halen bij politie wegens fiesieke bedreiging van het personeel in het restaurant bij Hema Breda.

Er niet meer naar toegaan is de oplossing.

KW
28-08-2020

Verschrikkelijke klantenservice

Op de website stond vermeldt dat het de volgende dag bezorgd gaan worden. Dit was ook zo vermeldt in de bestellingsbevestiging. Volgende dag niets ontvangen en dag later maar een email gestuurd. Geen antwoord. Vervolgens de dag erna naar klantenservice gebeld die me vertelde dat er iets was misgegaan met de order maar wel kon bevestigen dat ik betaald had en dat ik de order niet meer kon annuleren. Een andere afdeling zou uitzoeken wat er gebeurd was en ik zou terug gebeld worden. Werd niet gebeld. De Volgende dag weer klantenservice gebeld en toen werd me doodleuk verteld dat Hema de order annuleert. Twee uur later werd ik ineens gebeld door Hema dat de order toch geleverd ging worden, maar ze konden mij geen leveringsdatum opgeven. Tot op heden nog steeds geen tracking no. mogen ontvangen. Hema is echt een drama

Indigerdaberta
28-08-2020

Onbeleefd personeel en slecht kwaliteit

Berta, gerda en ik waren bij de hema en we hadden iets gekocht wat stuk ging dus ging ik met berta en gerda het terug brengen ik had het bonnetje ook mee ik ging het ruilen en ze zeiden dat dat niet kon, berta ging helemaal flippen en gerda ging helemaal over het randje dit was echt een slechte ervaring en uiteindleijk zeiden ze dat we het konden krijgen maar ik moest wel extra betalen gellukkig zijn mijn vriendinnen gerda en berta zo lief dat ze allebei 1% betaaldde

Elke
14-08-2020

Klantenservice niet behulpzaam

Nu 4x telefonisch, via de mail en chat contact gezocht met Hema. Het lukt me niet om mijn bestelling te plaatsen via de site of app van Hema. Krijg continu de foutmelding dat mijn geselecteerde bezorg datum verstreken is. Personeel lost probleem niet op. Weet het zelf ook niet, komen afspraken niet na en reageren nu helemaal niet meer. Waardeloos en teleurstellend. Had de 13 artikelen graag besteld en ontvangen.

Lien
06-08-2020

ZWARE teleurstelling !

Hemdjes besteld voor mijn dochter met een opdruk erop. Zoals altijd was ik mijn kledij alvorens ik deze aan mijn dochter aandoe. Op 30° 15 min in de was gedaan.

De opdruk komt er af in brokkelingen en alle andere hemdjes van geel naar roze geel verkleurd + roze vlekken. Ik stuur onmiddellijk een bericht naar Hema met een heeeel duidelijke foto. Zij verwachten van mij dat ik met mijn bestelling tijdens corona periode naar de winkel ga.Terwijl dit om een ONLINE bestelling gaat. Er is duidelijk te zien op de foto dat dit om een grove fabrieksfout gaat. Dus in mijn ogen een heel duidelijk geval. Hema weigert echter zijn verantwoordelijkheid op te nemen. Ik koop hier nooit meer iets!

Barbara
01-08-2020

Bestelling betaald, maar nooit geleverd!

Ik had een jurk en badpak besteld. Mijn bestelling is helaas nooit aangekomen.

Ik was op de afgesproken dag en tijd speciaal thuis gebleven en extra alert op de bel. Niks gehoord, niks bezorgd. Aan het einde van de aangegeven bezorgperiode (15.15 uur) zag ik dat DHL door had gegeven dat het pakketje al om 14.05 op mijn adres is bezorgd. Hoe durven ze!

Zij klikken op hun schermpje op "bezorgd" en ik heb niks ontvangen, betaald voor niks.

Hoe is zoiets mogelijk? Ook mijn buren hebben niks in ontvangst genomen voor mij (hoefde ook niet, want ik was gewoon thuis).

Ik baal ervan. En zal een volgende keer niet meer bij HEMA / een andere webshop bestellen als ik weet dat ze met DHL samenwerken. Dit is niet mijn eerste slechte ervaring.

En wat zei de HEMA klantenservice: we laten DHL onderzoek doen en: u kunt de producten opnieuw bestellen. Ze zijn nog op voorraad (m.a.w. ook weer opnieuw betalen). En bedankt!

Nooit meer dus!

Zo gaat HEMA echt failliet.

Outlook voor Android downloaden

Nico
29-07-2020

BLOEMPOTTEN

Ik had bloempotten besteld 2+1 gratis, deze werden bezorgd door DHL, wat bleek, van de 3 waren er 2 gebroken, gemaild naar klantenservice met foto erbij, een retour van € 12, was prima, gelijk een nieuwe set besteld, echter toen deze werden geleverd waren ze alle 3 gebroken, opnieuw gemaild, aankoop bedrag wordt geheel terug gestort, later 2 x besteld, werd geleverd alles in orde, ik had een goed contact met de dames van de klanten service, kreeg vandaag nog mail dat de teruggave binnen 2/3 dagen op mijn rekening zou staan, ik kan alleen maar zegen "ECHT HEMA"

Valentina
17-06-2020

SCHOOLSPULLEN

Ze hebben gezegd dat de schoolspullen op 15 Juni er zouden zijn in de winkels ik kom op 16 Juni en ze hebben nog niks. Kan niet

Mitzy
13-06-2020

Slechte theedoeken

6 donkerblauw met goudkleurige panter opdruk gekocht

Waardeloze kwaliteit! Je kunt er niks mee afdrogen.na wassen net karton en neemt niks op.meteen uit assortiment halen!

Had geld ook zo op straat kunnen gooien

13-06-2020

Fotopuzzel

Ik hem en foto puzzel besteld bij de Hema, nu zijn we ermee bezig maar de foto hebben hun zelf bij geschaafd bepaalde dingen zijn verplaatst en andere dingen die op de kaft staan staan niet op de puzzel.

Je kan de puzzel ook maar 1 x maken want daarna zijn de stukjes zwaar beschadigd tot stuk.

Ik heb dit 1 x besteld maar doe het NOOIT meer, ik betaal volgende keer wel iets meer en dan is het goed