Alessi
18-10-2018

Boxershort zeer slecht kwaliteit

Ik bestel al zeker 10 jaar boxershorts bij de hema. Vorig weer een grote bestelling 24 stuks gedaan. Helaas is de kwaliteit dit keer zeer slecht en zijn de meeste boxershorts na 1 x dragen zo kapot dat je ze alleen nog weg kan gooien. Heb de klacht bij de Hema neergelegd, maar de enige reactie die ik krijg is dat ze het vervelend vinden. Als ik aangeef hier niet veel aan te hebben, dan moet ik maar terug naar de winkel. In de winkel word ik weggestuurd, omdat het een online bestelling betreft. De online recensies van dit product zijn om te huilen, maar hier heeft de Hema een slim trucje op. Om het half haar geven ze de boxers net een ander artikelnummer, waardoor de slechte recensies verdwijnen. Heel teleurstellend.

Harjan
08-10-2018

Prepaid-opgelicht

Ondanks 3 Hema-opwaarderingen afgelopen jaar is mijn simkaart administratief afgesloten en kan ik nu niet meer inloggen op facebook. De 'service-medewerker' van de 'helpdesk' van Hema wilde me niet helpen. Omdat ik daarom boos werd en bleef aandringen, 'gooide hij de haak op de hoorn'. Ik voel me opgelicht door de Hema. ' Penny wise, pound foolish'. Wees verstandig en koop niets meer bij dit bedrijf. Het is nooit goed geweest en het zal nooit iets worden.

Amber
14-09-2018

Slechte ervaring bij de kassa

Ik ging vandaag met mijn vriendinnen lekker lunchen bij de Hema. Staat er een mevrouw achter de kassa die aan mijn vriendin vraagt of ze nig iets wilt, mijn vriendin denkt dat ze het tegen iemand anders heeft. De mevrouw vraagt nog een keer ‘wil je nog wat?’ Mn vriendin zei ‘nee.’ Daarna zegt die vrouw nogmaals tegen mijn vriendin: ‘wat zit je me nou schaapachtig aan te kijken’ ik moest een beetje lachen dus die mevrouw werd helemaal boos op mij omdat ik een beetje moest lachen. Daarna hebben ik en mijn vriendinnen snel afgerekend want we waren een beetje verward en een beetje Zovan we zijn wel klanten hoor. Zo mag je toch niet tegen je klanten praten?

Ben
08-09-2018

Walgelijke worstebroodje

Ik wou een broodje halve warme in Enschede centrum. Mevrouw was bezig met van allesin de winkel toen ik binnen kwam en ging bezig met mijn bestelling zonder handen wassen. Dit gebeurde door met de nagels in het broodje te graven en het open te scheuren. Vol ongeloof pak ik het broodje aan dat ook nog eens meer leek op een blok beton dan brood. NOOIT maar dan ook NOOIT weer!

Maria
07-09-2018

Hema levert niet

Op 23 augustus een waterkoker besteld, zou binnen 2-3 dagen af te halen zijn in de winkel. Op 31 augustus gebeld. Vreemd, zei de medewerkster, de koker is verstuurd maar (nog) niet aangekomen. Zij zou een mailtje erover aan DHL sturen. Oo 6 september weer gebeld. Nu kreeg ik de mededeling dat de order niet binnengekomen was door een storing (?). Ik moest de koker maar opnieuw bestellen. In de loop van de dag kreeg ik nog een mail met de vraag of ik een beoordeling van de koker wilde geven. Toen ik vervolgens mijn frustratie van mij afschreef, kreeg ik de mededeling dat mijn beoordeling niet zou worden geplaatst, voldeed niet aan de eisen. Nu maar een waterkoker van de Blokker

Astrid
10-08-2018

De HEMA moet blijven

De HEMA is niet weg te denk uit het winkelaanbod. Een prima winkel waar je vaak en voor een zacht prijsje datgene vindt dat een ander niet (meer) verkoopt. Blij met de HEMA!

Evelien
29-07-2018

Goede service

Altijd vriendelijk personeel, denken met je mee en kijken met je mee. Als producten niet op voorraad zijn. Prettige winkel om te winkelen.

Anneke
19-07-2018

Fout bij hema maar ik draai er voor op

Gordijnen bij de hema gekocht. Alleen raam maat door gegeven de rest wisten zij. NIET DUS. Ik in goed vertrouwen getekend en niet gedacht dat gordijnrail 1,34 niet klopte want ik hoef helemaal geen gordijnrail. Toen ik er achterkwam werd er excuse aangeboden en zouden zij dit op lossen. Geweldig! maar. te voreg gejuigd. 2 dagen later belt de bedrijfsleider dat ik zelf getekend heb dus ik zelf voor nieuwe gordijnen op mag draaien en dat dit voor 1 raam was? 4 stukken van 1,24 voor een raam van 2 m. Zij hadden de plooi gewoon niet meegerekend. Ik boos natuurlijk helemaal omdat de mw in kwestie haar excuse al had aangeboden en gezegd had dat dit haar fout is Vervolgens een heel drama daarna, met niet nagekomen afspraken, weer weken wachten gelijk moeten betalen terwijl dit niet de afspraak is. Wat een naar/vervelend bedrijf. En dan zeg ik het netjes!

Hylke
13-06-2018

Gezeik mijn Hema

Vreemde klantenpas en service: Laatst bij Hema geweest, kassa juffrouw gaf aan dat we een aantal punten op de pas hebben die we konden gebruiken (een pas die je nota bene moet kopen!). Bij afrekenen zei ze dat we dan eerst wel op de site van de Hema een voucher moesten gebruiken en de punten dan in te wisselen waren. Erg omslachtig want ik had geen internet voor handen. Dus zou ik eerst thuis moeten aanmelden wat ik wil kopen, dan de voucher aanklikken en dan terugkomen voor het product. De kassière beaamde dit. Waarom spaar ik dan punten op een pas als het zo ingewikkeld moet zijn.

Daarnaast moest mijn hoogzwangere vrouw naar het toilet. Deze Hema had geen klantentoilet maar omdat ze plots hoge nood had, toch gevraagd bij de balie. Men verwees ons naar een winkel 500 meter verderop. Mijn vrouw gaf aan dat ze dit waarschijnlijk niet vol zou houden. Kassière bleef erbij dat het toilet niet gebruikt kan worden ook niet voor zwangere vrouwen. Hierop werd mijn broue pissig en heeft het gelukkig net gered tot de Albert Hein. Hier was dit geen enkel probleem en spraken zij ook van een schande hoe de Hema haar de weg had gewezen.

Voor ons even geen Hema meer.

Sanne
26-05-2018

Ijskoffie

Kwartier in de rij voor 2 ijskoffie, eenmaal bij de kassa was het op

Hazel
22-05-2018

Nog steeds een fijne winkel

Al zijn de tijden moeilijk, word er veel rommel de wereld ingeslingerd en houdt niet iedereen het hoofd boven water, de HEMA is er nog steeds.

Personeel vriendelijk, hele goeie service, goedkope produkten die ( over het algemeen) goed zijn voor hun prijs.

Nog steeds mijn favo winkel, al 40 jaar.

Harma boer
20-05-2018

ECHT HEMA

Hema (hollandsche eenheidsprijzen maatschappij amsterdam.) Wat is er hollands aan deze winkel.? De naam hema alleen al is voldoende om te weten dat je belazerd word. Bij gebrek aan beter heb ik er een aantal jaren gewerkt en kan niet anders concluderen dan dat deze winkel het niet verdiend om hollands te worden genoemd

.l.f.
23-12-2017

Dubbele betaling van digitaal product kan niet geannuleerd worden

Online bestelling geplaatst voor een digitaal product, foutmelding na betaalschem: onbekende fout, probeer opnieuw. Geen enkele indicatie dat de betaling gelukt is.

Opnieuw besteld, zelfde melding. Echter blijkt het product nu alsnog twee keer besteld en betaald te zijn. Per direct contact opgenomen met de helpdesk die online bestellingen blijkbaar niet kan annuleren, en de technische dienst is pas over vier dagen weer beschikbaar, wat veel te laat is voor een digitaal product. Geen mogelijkheid tot directe annulering of retournering ondanks snelle melding van foutieve bestelling door technische gebreken aan HEMAs kant.

Onaanvaardbaar, beschamend amateuristisch en absoluut mijn laatste bestelling bij HEMA.

Re
29-11-2017

Hema levert niet en reageert nergens op

Ondanks mooie beloften op de website levert Hema gewoonweg niet en reageert ook niet op mails of herroeping. Mails worden geretourneerd/komen niet aan vanwege een volle mailbox? Vanwege drukte kan met niet binnen twee weken reageren? Niet te geloven dat dit amateuristische bedrijf nog bestaat. Een advies: vooral geen zaken mee doen!

Henriette
05-10-2017

Verrassingstickets

Een prachtige reis gehad met hema verrassing reisje Geweldige stad Wroclaw en een geweldig hotel slechts 5 min lopen van centrum

Myrthe
07-07-2017

Fotoservice

Deze week 20 polaroids besteld. Heb een ontzettend snelle levering ontvangen ondanks dat ik op een van de waddeneilanden woon. De kwaliteit van de foto had ik anders verwacht maar stelden mij niet teleur. Super leuk, goede prijs-kwaliteitverhouding!

P.
09-06-2017

Hema : wel geld betalen, niks leveren

Al twee keer gebeurd : online treinkaartjes besteld op 2 verschillende emailadressen, en al 2 keer geen kaartje via de email gekregen, maar WEL geld afgeboekt. Toen ik daarover belde, werd mij verteld dat ik geen geld kon terugkrijgen want "dat kon niet volgens de voorwaarden". Ik overweeg serieus aangifte van oplichting te doen. Wat een waardeloos bedrijf!

03-06-2017

Klantenpas is nep

Ik heb ooit zo'n HEMA klantenpas met een tegoed bij mijn kerstpakket gekregen. Het tegoed opmaken ging goed. Dingen werden vreemd toen ik recent een aankoop bij HEMA deed en die voor de punten op mijn pas wilde zetten - die ik op dat moment niet bij me had. Maar volgens de cassière was er een mooie "pasvergeten" regeling. Ik kreeg een speciale kassabon met een nummer dat ik op hun website moest invoeren. Toen ik daar eindelijk aan toe kwam werd ik eerst gedwongen een account aan te maken - waarvoor ze zelfs je telefoonnummer willen weten - en vervolgens niets meer. Na veel zoeken kwam ik ergens op die website tegen dat ik dit binnen 30 dagen na de aankoop had moeten doen - maar dat stond er niet bij op de bon.