Petsecur reviews

6.0

Suzanne
24-03-2023

Ze hebben nog geen cent uitgekeerd. Het behandelen van de claims duurt heel lang, pas deze week heb ik antwoord gekregen op een claim uit januari. Uiteraard niks gekregen.

Je wordt benaderd alsof ze er bij voorbaat al vanuit gaan dat je een fraudeur bent.

Van een spoedconsult werd nog niet eens een kwart vergoed, en zelfs daarna werd het geschaard onder het eigen risico.

Krijg het gevoel dat ik simpelweg wordt opgelicht.

19-03-2023

Ben jij opzoek naar een goede huisdier verzekering? Dan ben jij niet op de juiste plek. Deze verzekering, wil helemaal niks verzekeren ook al kies je voor de "Extra" pakket doen ze erg moeilijk en laat je gewoon lang wachten om te laten weten dat ze jou niet wilde helpen en juist niks wil verzekeren. Ik betaal 24 euro per maand naar een verzekeraar die niks wil verzekeren. Voor de toekomstige slachtoffer van dit geld vreter van een bedrijf adviseer ik jullie om gewoon naar een andere verzekeraar te gaan, namelijk Ohra. Ik heb 2 huisdieren waarvan 1 verzekerd is met een Ohra huisdier verzekering en de ander onder Petsecur. Met Ohra nooit problemen gehad. Petsecur raad ik niet aan. Geld pakken doen ze goed, helpen doen ze niet.

Op hun Google reviews hebben ze mijn review verborgen voor anderen en laten ze veel nep reviews zien of de "positieve". Walgelijk oplichters. Bespaar je geld en blijf af van deze verzekeraar.

Nikki
22-02-2023

Geweldige service, reageren snel en zijn makkelijk bereikbaar!

Philippine

Eenvoudig indienen declaraties!

Prettig gevoel dat je hond goed verzekerd is!

Heidy
22-02-2023

Lang wachten op declaraties. Toch een misleiding over een uitgebreid pakket voor een sterilisatie. 3 jaar extra premie betalen voor een uitkering van €63.00 de sterilisatie heeft daadwerkelijk €220.00 gekost.

Nee ik ga overstappen naar een verzekeraar die meer bij mij past. Wat een teleurstelling.

Saliha
20-02-2023

Mijn poes heeft de afgelopen tijd veel gezondheidsproblemen gehad. Petsecur stond vanaf dag één al klaar voor ons en is absoluut de beste verzekering die er bestaat.

KO
20-02-2023

Mooie verhalen bij het afsluiten bij een huisdierverzekering, wijzigen zouden altijd mogelijk zijn. Declaraties zouden binnen 10 dagen betaald worden.

Wat blijkt nu, wijziging is pas mogelijk na een jaar. Betaaltermijn wordt niet nagekomen.

Wel de duurste verzekering maar helaas de slechtste service. Conclusie, mijn contract per direct opgezegd.

Rimke
17-02-2023

Positieve punten:

Gaat makkelijk en snel. Kleine declaraties worden snel afgehandeld

Negatieve punten:

Verwerken van grote declaraties duurt lang. Er wordt dan naar een patiëntendossier van je huisdier gevraagd en het duurt lang totdat deze wordt beoordeeld. Ook worden veel grotere ingrepen maar voor een deel vergoed, waardoor je netto nog steeds meer voor de verzekering betaald dan wat je er voor terugkrijgt. Logisch natuurlijk, want het blijft een business model.

Conclusie

Wij hebben besloten de verzekering op te zeggen. Je bent verstandiger en voordeliger uit als je het bedrag dat je maandelijks aan een verzekering uit zou geven opzij zet voor wanneer je huisdier eventueel iets overkomt.

Sandy
16-02-2023

Snelle service, goed dekking en geven de juiste info

Maria
16-02-2023

Net verzekerd en declaratie ingediend. snelle betaling en duidelijke uitleg over wat vergoed is en niet.

Judith
25-01-2023

Slechte service. In de mail stond: geen wachttijd, uw kat is direct verzekerd.

Nou mooi niet. Paar dagen na aanmelding, werd mijn kat doodziek. Ik bellen: nul vergoeding, direct alles uitgesloten. Had ik kunnen weten. (?). En nu: ze zijn onbereikbaar telefonisch, per mail en reageren nergens op en wèl geld afschrijven terwijl ik natuurlijk direct heb opgezegd binnen de bedenktijd.Waardeloos! Niet aan beginnen.

Marielle
19-01-2023

Hele mooie praatjes, maar zet iedere maand het geld van de verzekeringskosten apart, dan spaar je een hoop geld uit!

Ze vergoeden maar hele kleine bedragen.

Ik ga er niet meer aan beginnen.

Zit helaas vast aan het contract nog 3 jaar!

Zijn niet voor rede vatbaar. Slecht bedrijf

08-12-2022

Stuur je netjes je factuur

Precies zo als vermeld dan krijg ik n mail moet ik weer n kopie klanten kaart

Opsturen

En je hoort niks meer heb inmiddels

Op gezegd moet alleen nog

Tot junie betalen

Dan is t jaar om

Ik zeg begin er niet aan

Leg gewoon dat geld zelf iedere maand op zij.

Saskia
01-12-2022

Declareren gaat heel makkelijk. Snelle afhandeling en direct contact. Top!

Joos
24-11-2022

Wat een gedoe om je geld te krijgen. Incasseren wel als eerste maar tot nu toe niets vergoed. Het lijkt goedkoop. Maar uiteindelijk ben je duur uit. Ben je niet tevreden en wil je opzeggen zit je er een jaar aan vast. Denk vooral goed na voor je deze verzekering afsluit.

Lau
22-11-2022

De afhandeling declaratie gaat best vlug en alles wordt netjes afgehandeld.

Henriëtte
21-11-2022

Declareren was makkelijk. Ik kreeg snel antwoord en er werd snel uitbetaald.

Evert
21-11-2022

Na een pup te hebben aangeschaft, gelijk verzekeraars gebeld. Verzekering van Petsecur bleek meest compleet en qua kosten zeer redelijk. De aanvraag was snel geregeld. Na bezoek aan dierenarts voor vaccinatie nota ingediend en deze werd snel afgehandeld. Petje af!

21-11-2022

Topbedrijf, declaraties worden snel en vakkundig behandeld.

Defrie
21-11-2022

Fijne verzekering. Snelle afhandeling van declaraties