Petsecur reviews

6.0
Noa
06-03-2024

Betalen relatief snel vergoeding uit

Xx
29-02-2024

Ik ben uiterst ontevreden over petsecur. Mijn hond (puppy) heeft in zijn jonge bestaan een aantal DA bezoeken moeten ondergaan vanwege hele duidelijke (niet erfelijke) medische indicaties. Bij het indienen van de claims heeft Petsecur heel lang (weken) gedaan over de claimafhandeling en heeft Petsecur alles in het werk gesteld om onder de rechtmatige claim uit te komen door een (naar mijn mening onredelijk) beroep te doen op de vele uitsluitingsgronden die in de polis staan. (hier had ik mij beter in moeten verdiepen voor het aangaan van de verzekering!). Ondanks het feit dat het beroep op uitsluitingsgronden door mij (met steun van de DA) weerlegt kon worden, hielden zij vast aan het ingenomen standpunt en moest ik maar op een andere manier 'mijn gelijk halen'. Dit was voor mij teveel moeite (en te duur) en heb mijn verlies maar genomen. Petsecur is vrijgesteld van wettelijk toezicht door De Nederlandsche Bank en de AFM en is het dus niet mogelijk om bezwaarschrift in te dienen.

Vera
26-02-2024

Verzeker je huisdier hier NIET! Zoveel gedoe met deze verzekering. In november 2023 hebben wij afscheid moeten nemen van ons hondje. Tot op de dag van vandaag ben ik met deze verzekering bezig omdat ze iedere maand weer premie afschrijven. Tig keer gebeld, gemaild. Iedere keer valse beloftes dat de verzekering nu echt gestopt is. Ik voel me niet gehoord en het is pijnlijk om hier nog iedere maand aan herinnerd te moeten worden.

Bram
22-02-2024

Je verzekerd je huisdier tegen onverwachte kosten. Bij Petsecur kom je erg bedrogen uit aangezien ze continue zoeken naar mogelijkheden om niet te betalen. Tevens doet deze club allerlei valse marketinguitingen (zie ook Google reviews). Zeker als je een jong huisdier hebt kun je beter geen verzekering afsluiten en mocht je er toch over twijfelen pak dan een gerenommeerde verzekeraar met een goede reputatie.

Corina
19-02-2024

Waardeloze verzekering. Mij zijn ze kwijt als mijn tijd erop zit. Kan beter een eigen potje maken voor de dierenarts.

Waardeloos bedrijf, bel je op dan hoor je dat je hond opeens een kat is geworden.

Of je krijgt een mail dat je de patientkaart moet insturen terwijl dat al lang binnen is bij hun.

Het klopt daar niet, administratieve zaken hebben ze niet op orde.

NIET DOEN!

Fran
13-02-2024

De premie en vergoedingen zien er goed uit.en dan begint de ellende. Uitnetalen duurt lang en ze willen iedere keer het hele dierenarts dossier. Terwijl ze dat dan al hebben van een voorgaande declaratie. Steeds je dierenarts bellen alsof die het niet druk heeft. Dus voor 1 declaratie nu 3x gemaild en 2x gebeld en het boeit ze niet. Geen excuus belletje terug of wat dan ook. Hoe gaat het als je echt een grote uitgave krijgt?

Klantonvriendelijk en wantrouwend, als iets te mooi lijkt om waar te zijn zit er altijd een adder onder het gras. Mij zijn ze kwijt als klant. Onpersoonlijk en niet meedenkend. Slechte zaak

Roy
07-02-2024

Wat een oplichters, zoveel kleine lettertjes, dat het hun zelf ook 4 dagen duurt omdat uit te zoeken, zolang ze maar niks hoeven te betalen, Doe het niet!

Esmeralda
06-02-2024

Niks is gedekt, heb de verzekering van 90% omdat ik een student ben en onverwachts hoge kosten wilde vermijden maar het is niet gedekt als het een ongeluk is, aangeboren of patella luxatie. Eerst alles goed moeten doornemen zodat ik zou weten dat niks vergoed zou worden :(

Annon
30-01-2024

Oplichters doe het niet!

Vreselijk bedrijf! verzeker je huisdier hier niet!

Reageren niet of slecht/ half op de mail en telefonisch.

Blijven na heel veel moeite opzeggen nog steeds geld afschrijven!

Allerlei smoesjes doe het niet!

Declareren doen ze ook niet aan ze schuiven alles af en schuilen zich achter de kleine lettertjes!

Ook zit je er 5 jaar aan vast en kom je er niet vanaf!

Bespaar je zelf stress en doe het niet!

Régine
30-01-2024

Verzeker je huisdier daar niet. Je kunt beter sparen of tijdig elders je huisdier verzekeren als het nog jong is. Ik heb geen tips voor een goede verzekering.

Er wordt niets uitgekeerd, er is altijd een reden om niets uit te keren.

De administratie is slecht, na het opzeggen werd mijn geld alsnog geïncasseerd. De afdelingen communiceren niet onderling en zeker niet met hun klanten.

Als je een tijdje klant bent krijg je een aanbieding: schrijf een positieve review en je krijgt 1 maandcontributie terug.

Dat heb ik gedaan en heb er spijt van.

Kortom: kies een andere verzekering of spaar het geld op als mogelijk.

Gabe
29-01-2024

Ik ben tevreden met de verzekering. We hebben het meest uitgebreide pakket en 90% wordt vergoed. Declaraties worden meestal binnen twee weken uitbetaald. Niet alles wordt vergoed, maar je moet de polis goed controleren voor je het afsluit en dan weet je waar je aan toe bent. Uiteraard zijn er mensen die klagen, maar wij zijn wel tevreden want we hebben een paar keer flink pech gehad en het is netjes vergoed. Alleen urine-onderzoek niet, maar dat staat ook op de polisvoorwaarden.

Hristo
29-01-2024

Kosten worden altijd snel vergoed zonder enige gedoe.

Tina
27-01-2024

Ik had mijn twee jongste katten verzekerd, mijn oude kat was al te oud en mocht niet.

De eerste drie keer dat ik iets declareerde werd gezegd dat het probleem al bestond voor ik de verzekering had, wat niet waar was.

De dierenarts had mijn verhaal enigszins verkort opgeschreven waardoor deze verwarring kwam en er viel niet over te praten.

Dus laat je dierenarts precies vermelden hoe het ziektebeeld ontstond, in jouw eigen woorden.

De vierde keer heb ik daar op toegezien, waardoor ik een groot deel van de onkosten wel terug kreeg.

Ze reageren snel, adequaat en duidelijke info, uitbetaling ging ook voorspoedig.

Roland
26-01-2024

Beter sparen voor kosten van de dierenarts dan hier een huisdierenverzekering afsluiten. Het allerduurste pakket afgesloten met grote letters op de website dat je bij hen helemaal safe zit en 90 procent vergoed krijgt. Mijn katertje laten castreren incl. vaccinatie chip en mediache check. Kosten in totaal €240, ik krijg hiervan €54 vergoed. Ik heb zelfs nog een contract afgesloten van 5 jaar zodat de castratie vergoed zou worden. Vooral mensen met een krappe beurs sluiten een huisdierenverzekering af om hoge kosten te voorkomen. Bij het afsluiten van de huisdierenverzekering maak je dus dubbele kosten. Dure premie en nog steeds bijna alle kosten voor de behandeling. Ik betaal aan premie ca 300 per jaar, spaar dit bedrag. De uitkering is waardeloos.Ik heb veel spijt dat ik hun mooie praatje ben getrapt. Uiteraard had ik veel beter de kleine lettertjes in de polis door moeten nemen. Dan had ik kunnen weten dat ik amper iets vergoed zou krijgen.

Cindy
25-01-2024

Opzich tevreden uitbetaling mag net als bij onze vorige verzekering sneller.

Veronica
25-01-2024

Goede prijs-kwaliteitverhouding in vergelijking met andere verzekeraars en declaraties worden snel overgemaakt!

Jip
25-01-2024

Prima verzekering. Indienen is makkelijk. Ook al is t wennen dat je geen account hebt.

90% is top. Wel te snel over de voorwaarden van de vaccinaties gelezen. Puppy vaccinaties zijn altijd meer dan dat lage jaarlijkse bedrag.

Uitbetaling snelheid is prima. Zo uit mn hoofd heb ik het steeds wel binnen twee weken op mijn rekening.

Karolina
25-01-2024

Alles wat in het contract was opgenomen, was gedekt. Ik ben erg tevreden . Het geld werd zeer snel en zonder problemen aan mij teruggegeven. Ik raad aan! Zeer goede en snelle communicatie

An
25-01-2024

Heb mijn decleratie binnen een week terug dus dat is super snel!

Joost
25-01-2024

Eind december is mijn hond geopereerd en nog een dag opgenomen geweest. Zowel de operatie als de opname direct gedeclareerd, maar tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen