Petsecur reviews

6.0
Mandy
25-01-2024

Prima verzekering, lees wel goed je voorwaarden door maar dat geld voor alle verzekeringen die je afsluit.

Declaraties laten wel even op zich wachten maar worden netjes afgehandeld.

Einid
24-01-2024

Als ik -10 sterren had kunnen geven had ik dat gedaan. 1 ster is nog teveel.

Verzekering genomen zodat de dure kosten van dierenarts voor 90% betaald worden en de jaarlijkse vaccinatie / titeren vergoed worden.

Jaarlijkse Weil vaccinatie plus titeren nota ingestuurd maar wordt NIKS vergoed. Ze rekenen dus niet per jaar maar per maanden. Vorig jaar 24 januari voor vaccinaties en dit jaar 12 januari. Honden vaccinaties is maar eens per jaar. Maar ik krijg nu niks vergoed en mag wel premie betalen! Snel verdient voor dit vreselijke bedrijf.

Dit is voor mij de zoveelste nare ervaring met Petsecure. Te weinig schrijfruimte hier zodat ik niet alles kan plaatsen. Maar ik krijg al buikpijn bij het lezen van het woord ' Petsecure'

Janet
19-01-2024

Declaratie duurt lang voordat het uitbetaald wordt. Als je contact opneemt met telefoniste, zeer slechte of geen uitleg, weet eigenlijk geen antwoord op je vraag te geven. Komt over als callcenter.

Anna
09-01-2024

Heel slecht verzekering .Ik raad niet aan .Buitenland kosten willen niet betalen .Verzinnen van alles .Een oplichterij.In Nederland moet je 100 keer bellen om geld te krijgen , en nog 1 maand later .Oplichters

Nou
08-01-2024

Ik wacht al extreem lang op PetSecur die uitkeert. Je hebt twee zieke katten dus je hoofd zit al bom vol daarmee en dan mag je je ook nog zorgen gaan maken over de kosten. Terwijl je JUIST daarvoor een verzekering neemt om daar geen stress van te hebben. Als je contact opneemt met ze mag je elke keer het zelfde verhaal vertellen en krijg je steeds te horen ‘we zijn er mee bezig, ja excuus we gaan er zsm achteraan’ nou ik zal je vertellen ze doen helemaal niks. Ik raad niemand deze verzekeringsmaatschappij aan, als ik het opnieuw kon doen was ik absoluut NIET voor PetSecur gegaan.

Stefan
04-01-2024

Na 6 weken geen reactie, zelf gebeld, vertellen ze doodleuk het is afgewezen. Maar waarom? Niet eens de moeite doen om het uit te leggen, wordt van kastje naar de muur gestuurd. Onbeschoft personeel ook aan de telefoon.

Ze proberen er alles aan te doen om niks te vergoeden. Leg liever elke maand geld opzij ipv aan deze oplichters te geven

Nico
04-01-2024

Bijzonder matig.

Er is geen online loket waar je je documenten kunt bijhouden en een dossier kunt aanleggen. Hierdoor moet je bij elke declaratie alles gegevens opnieuw opzoeken en invullen. Bijzonder omslachtig. Tevens lijkt er een ontmoedigingsbeleid te zijn bij het indienen van je declaratie door het je zo lastig mogelijk te maken.

Kirsten
27-12-2023

Erg handig voor mijn katten

Abdel
22-12-2023

Deze verzekering is zeker aan te raden. Omdat dit de enige verzekering is die 90% vergoed van de kosten. De kosten declareren gaan gemakkelijk en eenvoudig in te voeren. Ik ben er tevreden mee. Ze zouden wel de vergoeding per kalenderjaar moeten verhogen voor de periodieke controle en periodieke bescherming van je huisdier

20-12-2023

Helaas voor ons de algemene voorwaarden niet goed gelezen. En een vinkje aangevinkt welke we achteraf gezien zeker niet wilden. Met de organisatie Persecur te overleggen over de situatie heeft helaas niets opgeleverd, contract is contract, juridisch misschien juist, maar ik als klant ben teleurgesteld in deze organisatie. Wij zitten vast aan 5 jarig contract. Betalen voor, tja voor wat. Als je al in zee gaat, doe dan eerst een jaar. Succes met je overweging.

Deh
13-12-2023

Goede verzekering voor onze hond. Hoogste % vergoeding voor de beste prijs die ik kon vinden. Duidelijke communicatie en redelijk snelle uitbetaling.

Ik ben er blij mee, aanrader dus!

Irene
11-12-2023

Op zich wel een goede verzekering voor mijn huisdier. Voor mijn hond heb ik het basispakket afgesloten met daarbij de vergoeding voor sterilisatie, die zou vergoed worden bij minimale duur van 5 jaar premiebetaling. Na 3 weken heb ik de sterilisatie voor een klein deel vergoed gekregen (oftewel euro 87,50. De totale nota van de sterilisatie bij de dierenarts was euro 406,45. Het maximum bedrag wat wordt uitgekeerd bij sterilisatie voor een hond tot 12 kg. is 157,50 bij het meest uitgebreide pakket, ik had het basispakket met 50% vergoeding) Misschien had ik de polis beter moeten lezen, de kleine lettertjes. Iets om in vervolg toch meer rekening mee te houden!

Anita
09-12-2023

In de beschrijving staat dat binnen 10 dgn het declaratie bedrag op rekening staat dit klopt!

Margriet
09-12-2023

Prima verzekering voor onze hond.Duidelijke communicatie en redelijk snelle uitbetaling.

Ik ben er blij mee!

Chantal
09-12-2023

Hoge premie per maand, prikjes en controle behandelingen voor mijn kittens krijg ik niet vergoed. Een van onze kittens had een ongeluk gehad, daarvoor kreeg ik wel mijn declaratie terug. Declareren ging makkelijk. Alleen voor standaard afspraken is het voor ons niet ideaal

Emma
09-12-2023

Heel fijn! Gemakkelijk contact en snelle uitbetaling.

Martijn
09-12-2023

Prima verzekering. Als je aan het declareren gewend bent gaat het gemakkelijk en zonder problemen. Wordt vlot uitbetaald.

Annet
08-12-2023

Na telefonisch overleg is de declaratie snel betaald!

Zo hoort het te zijn! Bedankt! Toch weer een tevreden klant

Amani
08-12-2023

Mijn kat was helaas uit het raam gevallen, met veel schrik ben ik met spoed naar de dieren arts geweest en heb ik in totaal 77 euro betaald. Ik heb 55 euro terug gekregen was daar zeer tevreden mee. Later nog een e-mail ontvangen waarin ze vroegen hoe het met hem ging. Ontzettend lief en met mijn kat gaat gelukkig alles goed☺️

Fleur
08-12-2023

Pas recent een verzekering afgesloten voor mijn pup, nu 6 maanden oud. Helaas meteen dierenartskosten, alles is goed en snel afgehandeld. Tot nu toe goede ervaringen met Petsecur.