Petsecur reviews

Jens

Oplichters! Misleidende website

Sarien
08-11-2023

Ik heb 2 declaraties in korte tijd ingediend. Het duurde een week of 2 voordat ik reactie kreeg. De declaraties zijn conform de voorwaarden keurig uitgekeerd. Al met al ben ik heel tevreden!

Loïrena
08-11-2023

Fijne honden verzekering. Zijn soms niet de snelste met terug betalen. Maar al met al zeer tevreden! .

Sarina
08-11-2023

De meeste declaraties worden binnen 2 weken uitbetaald ter 90% vergoeding en na de bevestigingsmail staat het binnen 24 uur op de rekening.

De declaraties die niet betaald werden, was omdat ik het 6 maanden na dato nog declareerde, dus kwestie van op tijd indienen.

Tot nu toe tevreden, alleen jammer dat ze geen app hebben waarin je kan declareren. Zou nog makkelijker zijn. Al en al geen slechte verzekering, zeer tevreden tot nu toe!

Indy
08-11-2023

Ik ben teleurgesteld over de vergoeding van de sterilisatie van mijn hond. Het lokkertje was dat het vergoed zou worden bij een contract van 5 jaar. Helaas werd slechts 25% vergoed. Dat vind ik eigenlijk niet ok.

Chantal
06-11-2023

Ga niet in zee met deze club!

9-10-2023 een declaratie ingediend. Nergens reactie op. Telefonisch niet bereikbaar. Dit voelt als oplichters praktijken.

Ik wil er zo snel mogelijk vanaf!

Wil
04-11-2023

Vieze mensen zijn het oplichters onze hond Donna is op het polis blad verzekerd voor castreren ze vergoeden maar 157 € staat zwart op wit op polis blad castreren en sterelatie word vergoed dus niet volgens dat vieze bedrijf heb er nu een advocaat op gezet worden slecht behandeld door het personeel en laten je tweeën niet uitpraten kut bedrijf

03-11-2023

Duurt ellendig lang voordat declaratie in behandeling wordt genomen. Soms zelfs 2 keer indienen omdat je de na indiening eerste keer niets hoort. Daarnaast iedere keer weer opnieuw patientdossier opsturen. Blijf weg bij deze club! Proberen alleen maar te zoeken naar argumenten om niet uit te hoeven keren!

Corry
17-10-2023

Mijn hond werd ziek nadat ik de verzekering afgesloten heb. Ze blijven erop staan dat het voor de afsluiting van de verzekering was. Dus niet. Ze bellen zelf de dierenkliniek niet omdat hun het beter weten. Nu schakel ik een advocaat in.

13-10-2023

Trap er niet in mensen om bij deze boeven een verzekering voor je huisdieren af te sluiten.

Terechte declaraties worden afgewezen en ze zoeken onzin redenen om dit te doen. Ze vragen om een uitgebreid dossier van de dierenarts, wringen zich in allerleid bochten om maar niet te hoeven uit te betalen. Laat mijn verschrikkelijke ervaring aub een les zijn voor jullie!

Anjo
12-10-2023

De declaratie voor Max mijn hond is ondanks foute diagnose van de da netjes afgehandeld, zijn voor de zekerheid via Chow Resceu naar het dierenziekenhuis in Nieuwegein geweest en daar bleek dat wat de da cleamde niet klopte.

En die rekening kon ik ook declareren.

Ik ben heel tevrede over PetSecur

Anoek
12-10-2023

Snoopy me poes is op 3 oktober met spoed geopereerd in het mcd. Eerst op mijn werk 2 oktober fotos gemaakt. Nare botbreuk en moest asap geopereerd worden. 4 oktober decleratie met dossier doorgestuurd van het mcd. Nu bellen zouden ze het dossier niet hebben gehad. Lul koek. En ik zou moeten overleggen. Hallo spoed! Ik heb direct die maandag gebeld. Ga ook weg bij ze.

Bulut
09-10-2023

Nooit bij deze oplichters verzekeren. zijn niet slim en doen er alles aan om niet te betalen. 1 jaar verzekerd geweest stomste fout ooit dan maar 5 euro meer betalen en bij een goede verzekeren maatschappij verzekeren. Alsjeblieft niet doen

Carolijn
05-10-2023

De verzekering beweert dat klachten al langer bestaand waren terwijl dit niet zo is, zij weigeren daardoor de declaratie te betalen. Bij opnieuw contact (na aanvullende vragen vanuit hun) hoorde ik een maand niks, nogmaals gevraagd; blijven ze bij hetzelfde standpunt en gaan inhoudelijk niet op mijn mail in. Helaas zit ik hier een jaar aan vast.

Marianne
03-10-2023

Zeer slechte ervaring mijn hondje is in t verleden behandeld voor anaalklieren en voor jeuk en een keer een ontstoken oortje nu heb ik een declaratie in gediend voor ongeveer de zelfde controles maar die vallen niet onder de vergoedingen dus van de 181 euro krijg ik terug 000schandalig dus mensen denk na

Marijke
27-09-2023

Zwaar teleurgesteld in PetSecur en eigenlijk voel ik me ook opgelicht. Ze vergoeden volgens de polis alle nodige vaccinaties, Ontwormingsmiddel, Ontvlooien Titeren en medische check up. Dit alles met een maximum van€ 60,00 Per jaar! Dus het restant van de rekening was nog €120,00 en dat was dus voor eigen rekening. Hun verweer is dat sommige verzekeringen niets vergoeden. Ik betaal €39.85 per maand dat is veel en achteraf had ik beter de verzekering later kunnen afsluiten en van dat geld de dierenarts betaald. Ik zit er nog eens 5 jaar aan vast ipv 1 jaar wat ik dacht, want ik wilde hem opzeggen na deze discussie.

Nee echt geen aanrader!

Farshid
08-09-2023

Grootste oplichterij. nog nooit zo een oplichters bedrijf meegemaakt. declaraties word altijd in eerste instantie afgewezen. vervolgens dien je het weer in, hoor je niks van ze tot dat je belt, en hoor je ineens ja ipv 5 werkdagen duurt het 3 weken omdat vakantie periode is maar dat laten ze je niet netjes weten, je moet zelf achter aan gaan. en vervolgens word het weer afgewezen omdat je het iets is wat er al aan de hand was voor dat verzekering was afgesloten.

(en elke declaratie moet je ook nog elke keer patiënten kaart opnieuw sturen wat te gek is voor woorden)

het ging om melktanden die eruit moesten worden getrokken, wij hebben verzekering meteen afgesloten toen ons hond puppy was (8 weken) hoe kan je in godsnaam weten dat je na half jaar melktanden moet eruit laten trekken omdat ze zelf zij niet gevallen. terwijl ik juist alle aanvullende verzekering pakketen hebt erbij genomen. puur oplichterij.

sluit geen verzekering bij petsecur

Antoinette
06-09-2023

Probeer al twee jaar van deze verzekering af te komen. Zelfs nadat de dierenarts Anicura hun heeft laten weten dat Thomas niet meer van mij is helpt niet.

Radeloos machteloos sta je tegenover zo een pet bedrijf. Ook doen ze moeilijk bij betalingen waar je wel verzekerd bent. Veel strijd leveren om je recht te krijgen. Als je je kater laat castreren. Kosten maar rond de 60 euro. Ben je verplicht om minimaal 5 jaar deze verzekering te houden. Ondanks dat je hem slecht vindt.

Malon
28-08-2023

Ze zijn zeer slecht bereikbaar, telefonisch staat zelfs soms uit. Per mail is dan de enige optie en dan kan je vaak min. 3 weken wachten op antwoord. Dit geld ook voor declaraties indienen, gaat via de mail. ( word inderdaad bijna niks vergoed en zonder uitleg afgeschreven.) Ik had zelf veel liever een app gezien (bijv. Zoals je zorgverzekering heeft). Inzicht (transparantie) in wat je tegoed/ verbruikt hebt is er niet dit moet je ook per mail vragen. Ik heb per mail opgezegd, krijg ik daar als reactie op (weer 5 weken later)dat ik nog maals akkoord moet mailen. Nou heb ik nogmaals bevestigd en moet ik ook nog eens een paar maanden langer blijven omdat hun zo slecht bereikbaar zijn. Belachelijk!

Anja
18-08-2023

Het zijn geldkloppers eigen risico 150 euro.en als hond voor dat je bij hun verzekerd was ziek is geweest krijg geen vergoeding smeerlappen zijn het.uitbuiters.