Petsecur reviews

6.0

Marloes
07-11-2022

Petsecur heeft volgens polis de 90 procent uitbetaald van de behandeling die nodig was voor mijn kat Lola. Ik vind deze verzekering een fijn vangnet voor dit soort kosten nu het leven toch al zo duur is. De zorg voor Lola lijdt daar in elk geval niet onder!

Snelle afhandeling van deceleratie

07-11-2022

Overgestapt omdat mijn vorige verzekering stopte.

Vanaf het begin zeer tevreden. Handelen declaraties snel af en staan je snel te woord bij vragen

Ben
07-11-2022

Tom mijn kater moest gecastreerd worden en hoe fijn is het dat dit gratis in je verzekering zit, top. De afhandeling ging vlot en snel.

Angelique
07-11-2022

Al mijn declaraties zijn allemaal heel snel afgehandeld. En ook de website is goed te bereiken.

Mathilde
07-11-2022

Duidelijke verzekering, makkelijk om te declareren, prima geholpen door klantenservice.

Jack
07-11-2022

Declaratie ingediend voor sterilisatie van onze hond, keurig en snel geregeld met duidelijke uitleg over wat wel en niet vergoed wordt

Wout
07-11-2022

Gelukkig hebben wij een verzekering voor onze hond bij PetSecur.

Declaraties worden snel afgehandeld en betaald.

Ook bij vragen van ons worden we altijd netjes geholpen.

Petje af voor PetSecur.

07-11-2022

Sinds januari van dit jaar een duitse herder pup

Dit is mijn 3de duitse herder. Deze verzekerd bij petsecur want je weet nooit van te voren .

Helaas een echte valse start voor de hond erg veel dokters bezoeken moeten afleggen en we zijn nog steeds niet klaar.

Me rekening steeds ingediend en elke keer keurig me geld ontvangen .ook het telefonisch contact altijd even vriendelijk en meedenkend. Petsecur is wat mij aangaat een echte aanrader

Hans van leeuwe

Debbie
04-11-2022

Helaas kan ik geen lager cijfer geven. Ben al maanden aan het steggelen om mijn vergoedingen te krijgen. Allemaal extra verzekerd voor castratie, wat niet een voor mijn percentage wordt vergoed. Iedere keer vechten voor je geld. Want een vreselijke verzekering. Je kunt beter niets afsluiten, dat is een stuk goedkoper.

Elisa
29-10-2022

Petsecure heeft mij declaraties niet alleen goed en correct afgehandeld maar mij ook fijn met empathie telefonisch te woord gestaan. Ze wikkelde het gesprek niet af als een "nummer " maar met begrip en tijd. Bedankt Petsecure

Vivian
28-10-2022

Ik heb sinds kort een pup. Hij had een ontstoken oog. Factuur makkelijk ingediend bij Petsecur. Krijgt keurig een mail met info. Ik hoop natuurlijk weinig te hoeven declareren. :-) maar tot nu toe gaat het makkelijk.

Barbara
28-10-2022

Wij zijn super behandeld nav de declaratie van onze pup!

DC
27-10-2022

Heel netjes en snel geholpen met onze declaratie van dierenarts kosten voor onze pup, super blij!

Mariëlle
24-10-2022

Goede snelle service en afhandeling van declaraties.

Corina
21-10-2022

Zo ontzettend simpel en snel geregeld. Op zaterdag een foto van de rekening geupload via de site en ingestuurd. Ik had meteen een ontvangstbevestiging binnen. En maandag kreeg ik al een mail dat het akkoord was en petsecur tot uitbetaling over ging. Ik had voor een andere hond een verzekering bij een andere maatschappij, en daar was het altijd drama.

Nu gelukkig dus niet meer, en dat is wel zo handig met een speelse pup. Ik ben heel erg blij dat ik mijn nieuwe hondenkind bij petsecur verzekerd heb, eindelijk geen "gedoe" meer. Uiteraard hoop ik ze niet snel nodig te hebben, maar mocht dit onverhoopt wel zo zijn dan kan ik met een gerust hart naar de dierenarts. Kortom, helemaal top!

Nieske
20-10-2022

De declaratie wordt netjes afgehandeld

Miranda
20-10-2022

Snelle uitbetaling makkelijk bereikbaar

13-10-2022

Fijne verzekering voor mijn hond. Na wat vergeleken te hebben komt Petsecur toch als beste naar voren.

Prettig idee dat mijn hond goed verzekerd is!

08-09-2022

Ik ben naar dierenkliniek Anicure geweest . Voor mij de dichtsbijzijnde dierenarts.Pootje van mijn hondje moest ff gecontroleerd worden. Bleek verstuikt te zijn. Kosten consult + spuitje pijnstiller € 67.93 Vergoeding Petsecur €28,67.Hoewel ik voor een vergoeding van 70 % verzekert ben krijg ik minder dan 50% uitgekeert . De reden hiervan is dat ik naar een "gewone"dierenarts had moeten gaan ipv Anicure . Anicure is volgens Petsecure speciallistische hulp. De dierenarts is echter een gewone dierenarts die praktijk heeft bij Anicure. Hoe gek wil je de klanten maken denk ik dan!