Petsecur reviews

6.0
Lindsey
18-08-2023

Verschrikkelijk bedrijf, alles word afgewezen.

Duurt allemaal weken voordat je wat hoort , elke dag word er beloofd dat je terug gebeld word maar het gebeurd nooit.

Zelf weken erachteraan moeten en nog zonder resultaat.

Zwaar af te raden, mijn vriend had ook Petsecur en hetzelfde gezeur daar.

Kortom, klantonvriendelijkheid, valse beloftes en oplichting!

Gera
13-08-2023

Lees alleen positieve recensies.

Voor mij een waardeloze verzekering.

Weigeren uit te betalen voor artrose bij mijn hond , dit zou er al zijn geweest voor ik de verzekering afsloot.

Ondanks dossier van dierenarts …

Uitbetalen na declaratie duurt erg lang!

Opzeggen kan pas na 1 jaar .

Kijk dus uit er zijn veel betere verkerings maatschappijen.

Ik raad deze zeker af!

Maurice
03-08-2023

Een dierenverzekering die toch na een juiste beoordeling de ingediende declaraties uitbetaald. En binnen het aantal ingestelde werkdagen. Dus ze nemen gelijk actie!

Pauline
31-07-2023

Zeer snelle afhandeling en snelle uitbetaling.

30-07-2023

Zorgvuldig, correcte en snelle afhandeling van declaraties.

Waren alle verzekeringen maar zo eenvoudig.

27-07-2023

Zeer te spreken over de snelheid van afhandeling van facturen. Iets minder over de bedragen die ik terug krijg. Maar hond is te belangrijk om onverzekerd te zijn.

Laurie
25-07-2023

Er word veel geschreven over snelle afhandeling van een declaratie, maar niets is minder waar. Je moet er zelf achteraan en duurt gemiddeld een maand. Ga dit zeker stopzetten. Trap er niet in mensen. Betaal liever meer of spaar zelf.

Jolien
13-07-2023

Oplichters zijn het , staat dat je verzekerd bent voor een consult nou mooi niet .

Voor het eerst na een half jaar een nota ingediend alleen consult van €54 maar deze willen ze niet vergoeden.

Ze willen weten waarvoor je bent geweest (desnoods contacten ze de dierenarts om gegeven op te vragen) wat privacy! en aan de hand daarvan bepalen hun of je het vergoed krijgt .

En sterilisatie! pas op er staat €175 vergoed maar je krijgt maar €87 vergoed ( misschien als je geluk heb )

Z’n spijt dat ik hiermee in zee bent gegaan 😤

Everien
06-07-2023

Prima verzekering. 2x in korte tijd een declaratie ingediend en binnen een paar dagen was het geld uitgekeerd. Zeer tevrden.

E.de Ruiter.

Menno
25-05-2023

Nog maar net deze verzekering afgesloten voor onze hond. Hij heeft een zeer pootje dus hij moest naar de dierenarts. Ze willen dit niet betalen omdat dit volgens hun al bekend was voor het afsluiten van de verzekering. Ook als hij nu last van zijn pootje blijft houden waardoor we vaker naar de dierenarts moeten wordt er niks voor vergoed. Dan sluit je dus de duurste verzekering af en dan vergoeden ze dus helemaal niks! Belachelijke voorwaarden

Marion
25-05-2023

Snelle afwerking van de claims.en ze informeren naar het huisdier.

Sylvia
17-05-2023

Wij zijn heel blij met deze verzekering hebben al een paar fingetjes meegemaakt met onze pup Kyra

Ingrid
16-05-2023

Snelle verwerking van claims

Maria
16-05-2023

En inderdaad. Heb tijdje terug al review geplaatst maar het consult is niet in zijn geheel uitbetaald omdat zij het geen urgentie vonden terwijl de kat bijna 40 graden koorts had omdat absess al aan ontsteken was. Dat had echt niet nog 2 hele nachten 1 hele dag kunnen wachten. Ik ga echt niet voor me lol op zaterdagavond naar de dierenarts. Als het naar binnen was opengesprongen was hij dood geweest en dan niet te spreken van de pijn en angst waarin beestje verkeerde. Daar staan jullie totaal niet bij stil.

Mandy
09-05-2023

Wij worden altijd netjes en snel geholpen! Voor ons echt geen andere verzekering!

Niels
09-05-2023

Alles word snel geregeld. En alles is heel erg duidelijk.

26-04-2023

Sluit hier niks af! Slecht bereikbaar, telefoon voor 17.00 uur van de haak, beloven binnen week uitbetalen duurt veel langer. Onduidelijke voorwaarden waar ze altijd onderuit willen. Moet altijd nabellen anders blijf je op de stapel liggen. Slechte verzekering.

Lys
24-04-2023

Een 1 is al teveel. Ze keuren alle verzoeken af omdat het zogenaamd onder een niet verzekerde aanvullende module valt, terwijl het gewoon onder de basisverzekering valt. Ze willen alleen geld innen en weigeren uit te betalen, zelfs als het maar om hele kleine bedragen gaat. Zelfs de kosten van een consult (basisverzekering) weigeren ze uit te betalen. Heel veel spijt van dat ik nu nog een paar jaar aan hun vast zit.

Farista
17-04-2023

Cijfer 1 is al teveel. Er wordt van alles beloofd bij het afsluiten en er staat dat je binnen 10 dagen uitbetaald krijgt. Maanden verder wacht ik nog steeds op de uitbetaling. Ik heb de extra pakketten voor mijn honden maar ik moet bij elke declaratie die ik indien een medisch dossier op sturen! Waarom? Je hebt toch de dierenarts nota. Uiteindelijk betaal je super veel en kan je zwaaien naar het geld. Tussentijds wijzigen of opzeggen is niet mogelijk. Blijf weg van deze verzekering want het is oplichterij!

Maria
05-04-2023

Al meteen spijt eigenlijk maar zit er wel meteen een jaar aan vast. Declaraties duren veel te lang. Zit nu ook op spoedconsult declaratie te wachten van mijn kat dat echt niet kon wachten maar ja wie beoordeeld dat. Wat is spoed gaan zij bepalen natuurlijk. Als ik zo alles lees verwacht ik niet veel van onze ingediende declaratie.