Petsecur reviews

6.0
Patricia
17-11-2023

Prima verzekering. Twee keer ingediend en na twee weken is het voor 90% uitgekeerd.

Max
17-11-2023

Prima verzekering. Duidelijke polissen, gemakkelijk declareren en redelijk snelle en duidelijke reacties op de declaraties.

16-11-2023

Super fijne en snelle service! Vriendelijke mensen en snel antwoord op al jou vragen en problemen!

Ilja
16-11-2023

Sinds kort weer een puppy en ook nu hebben we een verzekering afgesloten. Dit keer bij petsecur. Tot nu toe zeer tevreden! Declaraties snel en goed afgehandeld.

Greet
16-11-2023

Waardeloze verzekering. Je krijgt bijna niks vergoed. En als je al iets terug krijgt duurt het een kleine 3 weken voordat het eens op je rekening gestort wordt.

Wil je de verzekering opzeggen dan is er een opzegtermijn van 1 jaar! Is je huisdier nog niet gecastreerd of gesteriliseerd dan zit je er voor 4 jaar! aan vast. Oplichters zijn het!

Sanne
16-11-2023

Tot nu toe prima service. Enige wat fijn zou zijn, zou wat meer duidelijkheid. Dat wanneer je een declaratie indient je sneller hoort of het vergoed wordt. Tot nu toe is alles uitbetaald

Demi
16-11-2023

Verzekering afgesloten voor mijn frenchie die geen problemen had. Na afsluiten 2 maanden later kreeg hij allergie problemen. De eerste declaraties helaas met een hoop gedoe niet betaald, omdat de klachten er al zouden zijn. Totale onzin. Na een tijdje declaratie voor zijn huidprobleem ingestuurd en toen werden ze wel betaald. Gekke situatie maar uiteindelijk een gedeelte wel betaald

Kavish
16-11-2023

Ik ben tevreden over hoe de declaraties van mijn kat worden afgehandeld. Duidelijke communicatie en we weten waar we aan toe zijn.

Marjan
16-11-2023

Super geregeld , binnen 2 weken het geld van de behandeling terug.

Top toch.

Sema
16-11-2023

Ik heb verzekering voor mijn katten aangevraagd. Er was alleen 2 weken wachttijd. Wel mocht ik in die tijd naar dierenarts voor gewone controle en die is ook volgens voorwaarde verzekering gewoon uitbetaald. Ben er blij mee.

Sandra
16-11-2023

Goede verzekering. Doen niet moeilijk over uitbetalen en geven altijd snel antwoord.

Melanie
16-11-2023

Prima verzekering. Tot nu toe wordt alles wat in mijn polis staat vergoed.

16-11-2023

Heb declaratie voor de sterilisatie vergoed gekregen

Xella
16-11-2023

Op het eerste oog een prima verzekering, wel een aantal problemen mee gehad helaas doordat alles steeds door verschillende redenen buiten de verzekering viel. Dus je kunt beter zelf geld opzij leggen voor de dierenarts. Nu betalen we en maandelijks de verzekering en al een aantal keer 100% de kosten voor de dierenarts.

Carla
16-11-2023

Goed geholpen. Declaratie snel afgehandeld. Zeer tevreden.

Chantal
16-11-2023

Makkelijk, fijne verzekering en snel uit betaald

15-11-2023

Prima verzekering alleen de declaraties duren erg lang. Ook de vaccinatie worden maar 1x per jaar vergoed. (Staat wel in de polis maar toch.)

Cyn
15-11-2023

Hele slechte verzekering, hebben mooie praatjes maar als je een declaratie indient van €650 van een operatie van je huisdier. Dan geven ze niet thuis en hebben ze een verhaal dat je pas daarvoor verzekerd bent 2 maanden na je afsluiting van de verzekering. En omdat dit al gepland stond en niet onverwachts is (volgens hun) kun je fluiten naar je centen.

Mag ik even aangeven dat wij niet al maaaanden wisten dat me hond geopereerd moest worden maar dat dit recent is en ook noodzakelijk was ivm zijn knie zat er steeds naast en kon niet lopen.

Waarom ben ik verzekerd? Als ik een verzekering afsluit dan neem ik aan dat ik verzekerd ben. Daarbij sta je eerst dagen lang aan de telefoon voordat er iemand opneemt.

Wat een oplichters. Vervolgens als je wilt dat de verzekering per direct word opgezegd omdat je niet blij met hun bent en echt klaar met ze ben. krijg je het antwoord. Nee mevrouw, je hebt 1 jaar afgesloten dus eerder kan je niet opzeggen.

Egle
15-11-2023

Ik ben tevreden over de superservice

Juul
14-11-2023

Oplichters naar mijn idee!

Wij hebben nu al ruim een de verzekering lopen, nog een enkele cent terug gezien.

Ten eerste duurt het ontzettend lang voordat je überhaupt reactie krijgt (ik heb de declaratie 2x ingediend en ruim een maand daarna pas reactie gekregen).

Omdat er een vermoeden op dysplasie was willen ze niks meer vergoeden omdat dat nou eenmaal een kwaaltje kan zijn van dat ras (goldador) en als eenmaal dat woord gevallen is schuiven ze alles daarop.

Ook hebben we speciaal een extra dekking genomen omdat we onze hond wilde laten steriliseren. Vervolgens krijgen we daarvan ook nog niks terug er wordt ineens beweerd dat dat niet bij onze polis zat.

We gaan de verzekering vandaag nog opzeggen. Hopelijk krijgen we deze keer wel (snel) reactie.