Petsecur reviews

6.0

Sandra
04-08-2022

Ik vind dat de verwerking van declaraties erg lang duurt.

Echter een automatische incasso voor de premie is zo geregeld en afgeschreven

Hank
28-07-2022

Fijne verzekering. Beste verzekering die ik ooit heb gehad en ik kan het weten want heb ze allemaal al wel eens geprobeerd. Ik heb al een paar keer rekeningen ingediend en alles vergoed gekregen.

Bas Jan
07-07-2022

Ik kan niet anders zeggen dan dat het een goede verzekeraar is

Amh
21-06-2022

Echt de aller aller aller slechtste verzekering ooit voor dieren. Ze vergoeden vrijwel geen enkel bedrag en ik ben om die reden maar 2 dagen lid geweest. Eindstand schrijven ze toch geld af van de rekening terwijl ik de verzekering heb stopgezet. Oplichterij op zijn fijnst!

Kelly
23-05-2022

Allebei me boerenfoxen heb ik verzekerd. Ik wilde eindelijk van die hoge rekeningen van de dierenarts enzo af zijn. Nu ik ze in de verzekering heb kan ik de rekeningen weer goed betalen. Hoef nog maar 10% van de rekening zelf te betalen, dus das fijn.

Denis
02-05-2022

Wanneer kom je nog eens een eerlijke verzekeraar tegen? Nou hier dus. Ik schrijf normaal niet snel een bericht als ik gewoon tevreden ben. Maar nu ben ik echt tevreden door hun service.

Diederik
25-04-2022

Goede verzekering, gewoon zonder gedoe krijg ik mijn declaraties uitgekeerd. Geen klachten

Leintje
08-04-2022

Hang net de telefoon op met een medewerker van Petsecur. Gewoon weer een prettig gesprek met iemand die echt klantvriendelijk is. Waar maak je dat tegenwoordig nog mee? De medewerkster wist mij heel goed te vertellen hoe ik kan declareren en dat heb ik dan ook metteen gedaan.

Super fijn allemaal!

08-04-2022

Sinds mei 2019 ben ik naar volle tevredenheid verzekerd bij PetSecur. Afgelopen november is ons hondje overleden terwijl hij verzekerd was. Alle facturen, ook die van de crematie heeft Petsecur toen voor ons betaald. Met het extra pakket krijg je dan 90% vergoed.

Omdat het zo stil was in huis hebben we sinds vorige maand een nieuwe hond in huis. Het is even wennen.

Maar gelukkig weer verzekerd bij PetSecur, want ook de eerste vaccinaties vallen bij mij binnen de dekking

Sabine
05-04-2022

Slecht, slecht slecht

Dieven zijn het!

Geen contract met hun afsluiten!

Niets wordt vergoed zonder grondige reden!

Bij het annuleren van je contract binnen een maand, keuren ze het af en ben je verplicht een jaar bij hun te blijven.

David
05-04-2022

Sluit hier geen verzekering af. Zwaar overprijsd en ze betalen op niks uit.

Mijn hond bleek gardia te hebben, dus we hebben 1x een test op gardia gedaan en 1x een test op 20 andere ziekteverwekkers. Gardia werd niet vergoed in het pakket (slim van ze, net als heel vee voorkomende dingen niet), maar ze besloten ook de andere test niet te vergoeden, omdat gardia het uiteindelijke resultaat was.

Dst slaat nergens op, want voorafgaand is dat niet bekend en de test op 20 ziekteverwerkkers heeft niks te maken met gardia en zou als standaardcontrole vergoed moet worden.

Ik ben erg blij als ik hier over 8 maanden weg ben!

Jean
15-03-2022

Bij de aanschaf van mijn hond direct een verzekering van PetSecur genomen via de fokker.

Hij adviseerde mij Petsecur omdat hij daar al jarenlang goede ervaring mee heeft.

En ik ben ook tevreden met ze. Ze zijn goed bereikbaar voor advies en krijg aardige mensen aan de telefoon. Ze hebben heldere voorwaarden en keren uit wat ze beloven.

Ik schrijf deze review omdat ze de eerste verzekeraar zijn waar ik positieve ervaringen mee heb, dus ze verdienen een pluim!

Marieke
12-01-2022

Na veel wikken en wegen heb ik mijn hond vorig jaar toch maar verzekerd. En daar ben ik blij mee. Al na een paar maanden een kruisband gescheurd. Rekening vaan bijna €1500. Nou die heb ik dus bijna helemaal vergoed gekregen.

Ik kon wel juichen toen de mensen van Petsecur vertelde dat ze gewoon uit gingen keren. Het leek wel een loterij. Dus voor alle mensen die nog twijfelen of je je hond moet verzekeren adviseer ik het zeker

07-01-2022

Wat een slecht bedrijf is dit. Torenhoge premie betalen en dan keihard in de kou worden gezet. Ineens is elleboogdysplasie een geboren afwijking. Dit staat haaks tegenover ons eigen dossier van de dierenarts. Opgelopen door een trauma maar keihard een eigen diagnose over geheven. Slotwoord, geen dekking van de kosten. Schandalig en mensonterend zijn jullie. Schaam je kapot.!

Werner
24-11-2021

Hallo mensen,

Ik vind Petsecur een prima verzekeraar en zou ze ook wel aanraden aan familie en vrienden.

Dat ik ze geen hoger cijfer wil geven heeft er mee te maken dat ze voor een van mijn drie honden geen uitzondering wilde maken qua leeftijd.

Maar twee van mijn honden dus in de verzekering bij Petsecur.

Wat betreft de communicatie en contact moet ik zeggen dat het allemaal goed verloopt. Ik krijg duidelijk te horen wat er allemaal vergoed gaat worden en wanneer het uitbetaald gaat worden.

Ik heb vooraf de voorwaarden van alle verzekeraars goed vergeleken en ik kwam tot de conclusie dat ik het best al mijn dieren bij Petsecur kan verzekeren.

Nou ja, ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben.

Groet,

Werner

Ferian
23-11-2021

Samen met mijn vrouw heb ik sinds het begin van afgelopen zomer een verzekering bij PetSecur. Het geeft ons veel vertrouwen. Ik ben erg blij met deze verzekering want mijn hondje blijft er gezond mee. We hebben twee keer een rekening ingezonden die nadat hij door een van de medewerkers was gecontroleerd naar behoren is uitgekeerd.

Jacq
19-11-2021

Helaas een verzekeraar die zoveel polisvoorwaarden heeft dat de declaraties worden afgewezen.

Wat bijvoorbeeld niet is verzekerd zijn:

"aangeboren aandoeningen. Ook al openbaart de aandoening zich pas nadat het dier in uw bezit is gekomen. Ook al had de verzekerde op het moment van ingang van de verzekering geen kennis van de aandoening".

Kortom: kies voor een andere verzekeraar! dit is geen 'brandend huis verzekeren', zoals dat in verzekeringstermen heet, maar een draai geven aan een polisvoorwaarden die zorgt voor winst bij de verzekeraar en u zelf met de hoge kosten van een behandeling laat zitten.

Dus nooit doen

Veronica
17-11-2021

Goed bedrijf. Ook de gratis aanvullende verzekering voor castratie/sterilisatie heb ik uitgekeerd gekregen. Weliswaar met een maximaal bedrag, maar ook niet voor betaald.

Ze zijn makkelijk met de telefoon te bereiken, maar reageren ook altijd meteen op de chat.

Ik kreeg ze via mijn dierenarts geadviseerd en daar ben ik nog steeds blij om

Marleen
05-11-2021

Hele goede verzekering. Ik word altijd netjes te woord gestaan en de verzekering heeft een goede dekking! Ik zou Petsecur zeker aanraden!

Laila
30-10-2021

Nooit gezeik, ze betalen gewoon