Petsecur reviews

6.0

Guus
21-11-2022

Petsecure is een heel vriendelijk en goed bereikbare dierenverzekering voor iedereen,

Verzekeringspremie is goed betaalbaar en de declaraties worden snel en vakkundig verwerkt

Al met al, ik ben zeer tevreden met deze verzekering voor ons huisdier, wij hopen dat Laila een heel gezond leven mag hebben en wij bij gezondheidsproblemen altijd terug kunnen vallen op Petsecure

Astrid
21-11-2022

Zeer tevreden over petsecur en altijd goede uitleg als ik hun bel met een vraag. Hele snelle uitbetaling en heel vriendelijke personeel❤❤❤

Linda
21-11-2022

Declaraties worden netjes afgehandeld. Als het wat langer duurt voordat de declaratie wordt behandeld wordt dit netjes aan je vermeld. Ook telefonisch zijn ze goed te bereiken.

Miranda
21-11-2022

Het declareren is heel simpel. De snelheid dat het geld wordt uitgekeerd zou wel nog iets sneller kunnen maar voor de rest zeer tevreden

Patricia
15-11-2022

Zeer tevreden over petsecur snelle afhandeling en snel antwoord op mails

Stephen
14-11-2022

Je hond is pas goed verzekerd bij PetSecur. Je declaratie wordt snel behandeld en uitbetaalt.

Jaap
14-11-2022

Onze yara hat veel last van zijn darmen

Paar keer dierenarts gegaan röntgenfoto laate maken ego medicijnen

PetSecur heb onze declaratie bekeken en waren snel met uitbetaling dat was wel fijn zeker nu met alle duuren boodschappen en zo

Heel tevreden

Angelo
14-11-2022

Een top verzekering . Wat ik nog meer waardeer dat ze bragen hoe het met de hond gaat

Marjolein
14-11-2022

Declaratie word heel snel geregeld.staan voor je klaar als je vragen hebt.

Alles is heel overzichtelijk

Liesbeth
14-11-2022

Wij zijn tevreden over de contacten en afhandeling van declaraties.

Gerjos
14-11-2022

Declaratie van de pup-vaccinatie werd keurig afgehandeld en vlot betaald.

Ik heb de het gedeclareerde bedrag binnen 10 werkdagen op de rekening staan

Melissa
14-11-2022

Hond had medicijnen binnen gekregen.

Hiervoor snachts naar de dierenarts en tot op €6 na alles terug gehad! Dan durf je snachts je hond naar de dierenarts te laten gaan. Gelukkig gaat alles goed met Guus!

Barbara
10-11-2022

Ik ben tevreden met mijn petsecur verzekering . Alles snel en goed geregeld.

Pascalle
09-11-2022

Erg snelle en vriendelijke benadering en service! het lijkt een zeer geoliede organisatie waar ze zeer lijken te begrijpen wat belangrijk is.

Krista
08-11-2022

Tot zover goede ervaringen! Snelle reactie, snelle betaling.

Alleen wel 14 dgn bedenktijd bij aanvang, terwijl ik onze pup direct wilde verzekeren.

Ferry
08-11-2022

Prima ervaring tot nu toe. Wij hadden paar facturen op rij bij aanvang vanwege pup die ziek werd. Er was wel even check bij Dierenarts, wat me fair lijkt bij een nieuwe klant. En vervolgens wordt alles vrij snel correct afgehandeld.

Jaxx
08-11-2022

Blij dat we bij petsecur verzekerd zijn!

Zeker aanrader

Karla
08-11-2022

Betalen snel uit, meeste is meeverzekerd, vind het wel jammer dat sterilisatie er niet bij inzit, maar ben zeker zeer tevreden

Nancy
07-11-2022

Het is heel fijn om te weten dat als er iets met mijn schat is dat ik niet alleen de kosten hoef te dragen. Tuurlijk hoop je dat het niet vaak nodig gaat zijn maar je verzekerd jezelf ook tegen ziektekosten dus waarom je lieveling niet. Tot nu toe goede ervaringen met PetSecur.