Petsecur reviews

6.0
Eline
14-11-2023

Asjeblieft neem hier geen verzekering,

Wat een drama daar zeg.

Vanaf de inschrijving gaat t al mis.

De 1 is alleen voor de dame aan de telefoon omdat ze vriendelijk is. Maar het maakt niet uit wat je afspreekt , vervolgens krijg je via de mail een bericht dat t niet kan. Dus maak geen telefonische afspraken!

Ik ga verder niet de moeite nemen om nog meer te schrijven.

Heb je je al ingeschreven. succes😂🙈

Thecla
14-11-2023

Ik heb heb een pup die nogal veel problemen heeft gehad. Dat was voor petsecur totaal geen probleem. Heb alle declaraties netjes uitbetaald gekregen. Zijn telefonisch ook prima bereikbaar en je word vriendelijk te woord gestaan.

Sylvia
12-11-2023

Declaraties worden keurig afgehandeld,telefonisch word je netjes te woord gestaan en geholpen.

Helma
12-11-2023

Goede service. Alleen uitbetalen zou wat vlotter kunnen. Maar verder prima!

Cindy

Snelle en goede service!

Sylvia
12-11-2023

Snelle afwikkeling van declaraties en vriendelijke klantenservice.

Alejandra
09-11-2023

Snel en duidelijk. Klanten service is heel vriendelijk. Het is heel goed!

Norman
09-11-2023

Let op met de kleine letters. Deze maatschappij heeft zich zeer goed ingedekt tegen vergoeden van medische ingrepen. U kunt beter een gerenommeerde verzekeringsmaatschappij kiezen.

Elvira
09-11-2023

We moesten naar de dierenarts voor een checkup van onze kat. Declaratie ging snel en makkelijk. Na het mailtje over de uitbetaling binnen no-time het geld op onze rekening.

Roy
09-11-2023

Wij zijn erg blij met de verzekering. Bij vragen reageren ze snel en ze betalen snel uit. Ook was het me goed duidelijk welke uitbetaling we konden verwachten of zelfs meer dan dat ik verwacht had.

Wij zijn dus zeker tevreden!

Selina
09-11-2023

Tot nu toe tevreden, als je de voorwaarden en vergoedingen goed door leest kom je niet voor verrassingen te staan.

Bij het afsluiten gaat de verzekering iets later in, heb om die reden de eerste vaccinaties van mijn kat wat verschoven.

Verder alles keurig tot nu toe.

Lynn
09-11-2023

Eerste declaratie gedaan, netjes uitgekeerd zoals verwacht dus tot nu toe tevreden

David
08-11-2023

Eerste ervaring met declareren maar ging gewoon goed hoor, denk dat veel mensen de voorwaarden niet goed hebben doorgelezen. Ik heb na ongeveer twee weken bevestiging van uitkering van precies het bedrag terug gekregen dat ik verwachtte.

Dus ik ben tevreden.

Irene
08-11-2023

Onze kleine lieve Joy, heeft de nodige pech gehad, cherry eye operatie , vervolgens complicatie , de hechtingen maakte een wondje in dr oog, dus nieuwe spoed operatie bij speciale oogarts in België, alles netjes 50 tot 90% vergoed gekregen, dus wij zijn heel blij dat we verzekerd zijn

Trees
08-11-2023

Heel blij met de verzekering. weet waar ik aan toe ben en kom niet voor verassingen te staan. Wat mij betreft een aanrader.

08-11-2023

Geen slechte ervaring. mijn pup een keer zijn poot gekneust en de kosten werden voor 90% vergoed en nu de castratie ook mooi afgehandeld. het kan wel eens lang er duren maar ik ga er vanuit dat ik niet de enige ben die rekeningen indient. normaal tussen de 2 en 3 weken word uitgekeerd.

ik ben tevreden!

Bianca
08-11-2023

Top geregeld! Declaratie ingediend en snel onze centen terug gestort gekregen.

Mari
08-11-2023

Declaratie ingedient en netjes uitbetaald

Sarah
08-11-2023

Fijne partij. Makkelijk om declaraties in te dienen en deze worden ook snel behandeld. Alles volgens afspraak!

Lorraine
08-11-2023

Fijne verzekering. Tot nu toen nog geen slechte ervaringen mee gehad. Sterilisatie werd ook gewoon vergoed. In de voorwaarden kan je zien welk bedrag je hiervoor vergoed krijgt. Dit kan je gratis mee verzekeren. Bij andere verzekeringen moet je hier extra voor betalen. Dus ik snap de negatieve reacties hierover totaal niet. Dus tot zover tevreden.