Petsecur reviews

6.0
Marjan
08-12-2023

Prima verzekering, goed geregeld, ik ben super tevreden

Petra
08-12-2023

Prima dierenverzekering, duidelijk in communicatie over wat er wel en niet vergoed wordt. Goede/hoge vergoedingen.

08-12-2023

Sterilisatie van hond laten doen. Gedeclareerd en bedrag stond snel op rekening.

Inge
08-12-2023

De vergoeding voor het inenten, en de sterilisatie voor onze Lola stond binnen 2 weken keurig op mijn rekening, ik ben tevreden!

Wilma
08-12-2023

Goed contact. Aardige medewerkers. Declaratie snel afgehandeld.

Desmond
08-12-2023

Altijd snelle reacties op vragen, snelle en hoge uitkering en heb het gevoel dat ze echt begaan zijn met mij en mijn hond!

08-12-2023

Wij zijn heel erg tevreden met Petsecur zeker omdat de declaraties altijd naar volle tevredenheid uitgekeerd worden.

We hebben zeker geen spijt van deze keuze die wij toen gemaakt hebben om deze verzekering af te sluiten, je hoopt het uiteraard nooit nodig te hebben maar als je toch wat hebt met je huisdier dan kun je het beste bij petsecur terecht ook wat betreft de premie die is vergeleken met andere goed.

Amira
08-12-2023

Makkelijk om een declaratie in te dienen en binnen paar werkdagen een mail gekregen of het wel of niet geaccepteerd is en welke bedrag vergoed is, ben blij dat ik deze verzekering heb afgesloten

Isabelle
08-12-2023

Fijne verzekering! Ze hebben zeer uitgebreide pakketen. Daarnaast vind ik het prettig dat je zeer eenvoudig online kan declareren. Zeker een aanrader!

Sabine
08-12-2023

Ik heb standaard dekking gekozen. Verzekering was snel geregeld. Declaraties kan ik ook snel en gemakkelijk indienen. Er wordt helaas niet veel gedekt vind ik. Preventieve zorg is niet gedekt, vaccinaties niet gedekt, sterilisatie is niet gedekt (ik kon dit alsnog wel kosteloos toevoegen aan het pakket, maar dan moet je contract minimaal 60 maand gaan lopen en dan kon ik €175 krijgen). Onderzoeken zoals bijv. ontlasting onderzoek naar giardia is niet gedekt. Een consult bij ziekte wordt 70% wel gedekt tot €500 en sommige medicatie ook 70% tot €4000. Maar wel eigen risico van €150.

08-12-2023

We zijn heel blij met Petsecur, zeker in de eerste maanden, ze zijn duidelijk als er iets gedeclareerd wordt. Ik ben er blij mee en Skye ook. We hopen in de toekomst mocht het nodig zijn nog steeds op deze manier gebruik te kunnen maken van hun.

Martin de Bruyn

Joyce
08-12-2023

Prima verzekering voor mijn kat. Niks op aan te merken doet wat een verzekering hoort te doen, en prima betaalbaar.

Mayada
08-12-2023

Prima dienstverlening. Als ik een declaratie indien, wordt deze altijd snel afgehandeld en uitgekeerd. Ook duidelijk wat wel en niet wordt vergoed.

Elly
02-12-2023

Misleidend ,niet eerlijk ,houden je aan een lijntje ,vergoedingen erg nep kijk d ekleine letters ,1 keer vac per jaar en dna maar 30 euro,kittens moeten er al 3,80 euro vergoeding voor sterilisatie was 195,en ik het toppakket.

Kat is afgestaan vanwege prive redenen,krijg polis niet gestopt ,vragen bewijzen die zijn er zat kregen ze ook,nu komen berichten iedere keer terug,en z ewillen nog steeds premie ,ik ga overdragennaar kassa/radar die nakijken wat ze doen en hoe ze het doen ,alstublieft laten we goed klagen over dit soort slechte praktijken en neem alsjeblieft nuet deze verzekering

Martijn
01-12-2023

Prima dierenverzekering, duidelijk in communicatie over wat er wel en niet vergoed wordt. En declaraties meestal snel afgehandeld.

Shanuria
22-11-2023

Ik heb een hele goede ervaring met petsecur. ze zijn snel en Secure. en houden veel rekening met hun klanten . ze bieden uitstekende service.

Beau
20-11-2023

Erg blij met deze verzekering voor onze twee katten, wel goed de polis voorwaarden lezen want niet alles wordt vergoed en voor sommige dingen moet iets extra’s worden bijbetaald elke maand.

Verder wordt het opzich wel snel uitbetaald en is de klantenservice ook snel met reageren

Jory
19-11-2023

Een erg fijne dierenverzekeraar.

EWM jansen
19-11-2023

Ik ben zeer tevreden met deze verzekering voor mijn hondjes Maya en Daisy de site is makkelijk in gebruik en makkelijk met declareren van de facturen.

Leny
17-11-2023

Na lang aarzelen toch een verzekering genomen voor onze kat Sammy . Vele verzekeringen tegen het licht gehouden maar PetSecur sprong er boven uit geen spijt van en een aanrader .