Simpel.nl reviews

Remco
07-10-2017

Fout van Simpel, contact met klantenservice duurt maanden

Door een fout van Simpel werd het Internetplafond niet goed verwerkt, waardoor mijn zoontje meteen de eerste maand 50 euro aan Internetkosten had. Als je een vraag stuurt naar de Simpel klatenservice, duurt het weken voordat je antwoord krijgt. Verder zeggen ze de ene keer het een en de andere keer het ander. Ik ben het zat. Dus: negatieve review en zo snel mogelijk weg bij Simpel.

Plafond werkt sowieso waardeloos. Mijn advies: niet aanschaffen voor kinderen.

Ellen
30-10-2016

Niet doen!

Zeer ontevreden over (het gebrek aan) internet en over de klantenservice. Eigenlijk onbegrijpelijk dat een bedrijf hiermee weg komt. Al een week geen internet en het enige dat de klantenservice kan bieden (na 3 dagen bellen) is het doorzetten naar de technische dienst die ons gaat bellen. Nog niets gehoord. Ongelofelijk.

Aaron
29-07-2016

Goedkoop is duurkoop!

Pas op met de zogenaamd goedkope abonnementen van Simpel!

Alles buiten bundel is peperduur en SMS-jes om je te waarschuwen, komen te vaak niet aan, waardoor je veel geld kwijt kunt zijn.

Heb meerdere keren tientallen euro's teveel betaald omdat ik te laat doorkreeg dat de bundel op was.

Als je bij Simpel verhaal haalt, geven ze niet thuis. Klantenservice is dus zeer minimaal.

Ferdy
08-01-2016

Sim wordt niet geactiveerd.

In de voorwaarden staat dat ik binnen 14 dagen kan opzeggen.

Dus dat ga ik doen.

Het is treurig dat deze oplichting wordt toegestaan.

Er wordt niet gereageerd op je schrijven.

20 Euro administratie kosten!

Welke administratie die is er niet!

En na de ervaringen te hebben gelezen ga ik niet bellen.