Simpel.nl reviews

Amber
28-01-2021

Klantenservice nam echt de tijd om te helpen

Mijn buurvrouw, een wat oudere dame, belde in paniek bij mij aan omdat ze per ongeluk haar simkaart had gelocked. Om hem te unlocken was de pukcode nodig, maar online opvragen was voor haar geen optie. Samen hebben we de klantenservice gebeld. Ze hebben ons heel vriendelijk en rustig geholpen. Ik ben super tevreden en hoop dat ze bij de klantenservice weten dat ze zo echt iemands dag helemaal goed hebben gemaakt!

Go
03-01-2021

Dubbel gesprek

Ik heb een rekening 'm.b.t. 2 telefoongesprekken op hetzelfde tijdstip naar hetzelfde telefoonnummer. Ik wil van Simpel uitleg hoe dat kan. En dit is met bellen en mailen nog nie gelukt. Dit vind ik erg vervelend aangezien het wel om 50 euro kostte

Max
02-01-2021

Super service

Al jaren lid van deze goedkoopste provider tot volle tevredenheid. Alle korting acties ook voor bestaande klanten! Mag elke 1 tot 2 jaar weer genieten van dezelfde korting die dan ook geldt voor nieuwe klanten! Hoef er niet eens om te zoeken wordt er door Simpel zelf op geattendeerd!

A. Reggani
23-12-2020

Oplichting

Zomaar tientallen euro’s kosten in rekening gebracht, tot tweemaal toe. Na het vragen van uitleg hierover, wordt je door iedere medewerker afgewimpeld en krijg je letterlijk geen antwoord op de verlaag van hoe dit zit. En wordt er naar van alles en nog wat verwezen. Je kan daar goedkoop een abonnement nemen maar je moet niet versteld staan als je toch rekeningen krijgt van rond de €60,- en fouten kunnen gebeuren maar de manier waarop de klantenservice hiermee omgaat is echt schandalig en neigt naar oplichting willens en wetens. Lees de negatieve recensies aub, en lees niet de gesponsorde ervaringen van mensen die alles doen voor een cadeautje of iets dergelijks

22-12-2020

Prima ervaring

Heb nu bijna twee jaar abonnement, tot nu toe geen problemen. Werkt super.

Melissa
16-12-2020

Erg tevreden met Simpel

Ik zie enorm veel slechte ervaringen op deze pagina, maar ik kan niet anders zeggen dan dat je dit echt in eigen hand hebt. Ik heb een abonnement met 5GB internet en je kan in de Simpel app in real time zien hoeveel je hiervan al hebt verbruikt.

In de 2 jaar dat ik een abonnement heb, ben ik nog nooit over m'n datalimiet heen gegaan. Zet je in je agenda dat je aan het einde van de maand de app wat beter in de gaten houdt om je dataverbruik te zien en dan zijn volgens mij alle problemen verholpen.

Overigens wel eens contact met de klantenservice gehad en daar kreeg ik een jongeman aan de telefoon die ik ontzettend onaangenaam vond. Dat was dan weer wel een minpunt.

12-12-2020

Geen vriendelijk bedrijf

Het zijn oplichters meer niet 2 maanden gratis

Maar je betaald de hoofdprijs geen woorden voor

Oplichters bende. Simpel tv reclame moet betaald worden

Metten
09-12-2020

Te hoge rekeningen!

Vandaag kreeg ik voor de 2e leer een belachelijk hoge rekening a 242 e!

Dit terwijl ik vorige maand 7 euro moest betalen.

Ik heb geen enkele melding of waarschuwing gekregen.

Maar dit is niet de 1e keer!

Het is me nog een keer eerder overkomen.

Toen was het 500e en dacht dat het mijn eigen fout was.

Ik heb toen gevraagd om een melding als mijn rekening te hoog werd,deze melding werd me toegezegd.

Ik ben nu ook direct overgestapt en weiger om de 242 e te betalen.

Mensen! Ga naar een andere provider!

Mich
09-12-2020

Plafond werkt niet - belachelijk hoge kosten en geen corectie

Heb al jaren abonnementen bij Simpel.nl altijd plafondfunctie aan om te voorkomen dat ze tegen extreme tarieven internetverbruik in rekening brengen. Na jaren krijg ik nu ineens voor 200MB een rekening van EUR 32(!). Ze geven aan dat het plafond "is uitgezet" en houden voet bij stuk. Normaliter krijg ik een melding en koop ik een extra bundeltje. Klantenservice zegt dat ik gewoon moet betalen. Op die manier zijn hun aantrekkelijke tarieven erg misleidend. Ze verdienen aan je door de extra kosten die ze in rekening brengen, een veelvoud van de vaste kosten. Klanten PAS OP! Gebruik andere providers!

Vazu
18-11-2020

Onbetrouwbaar

Internet is op maar je krijg dan een paar uur later pas een "waarschuwing" waardoor je ondertussen al over je limiet heen zit. Paar keer gehad dat ze zo toch 20 euro per maand extra mee konden pakken. Geen leuke grap

Andy
13-11-2020

Erg slechte ervaringen met Simpel

Al jarenlang lid van Simpel

2 extra abonnementen afgesloten voor mijn kinderen. Eerste maand van 2 jarig contracten na 3 wk ver boven het bundel gekomen.

Contact opgenomen om bundel te verhogen. Krijg je te horen dat ik niet de onder de aktie tarieven mag vallen.maar de reguliere tarieven wat veel hoger ligt!

stelletje mierenne.kers.

Dus nu maar een mail gestuurd dat ik alle abonnementen wil opzeggen als het op deze manier moet.nu maar afwachten want op deze wijze wil ik niets meer met die club te maken hebben.

Roy
15-10-2020

Als ik praat op mijn mobiele internet niet werk.

Internetsnelheid is te laag. Als ik bel en praat op mijn mobiele telefoon, valt het internet weg en werkt het niet. Ik heb de servicecliënt verschillende keren gebeld en hem het probleem verteld. Ze vertelden me dat veel van hun klanten hetzelfde probleem hebben. Ze zeiden dat omdat onze service goedkoop is, we geen betere services hebben en we niet kunnen helpen. Ze boden gewoon hun excuses aan zonder enige hulp. Nu heb ik dit probleem en ik raad u ten zeerste aan om geen klant van simpel te worden.

Ik zal dit probleem en de slechte diensten van simpel binnenkort met iedereen delen. Omdat ik echt een probleem had met internet via de telefoon en het voor vertragingen en problemen zorgde in mijn werk.

Janlul
09-09-2020

Dubieus

Hoog internet verbruik wat onverklaarbaar is en sturen niet op tijd een bericht als je internet op is waardoor je voor 200 mb 50 euro extra betalen moet.

Leuk verdienmodel maar ik stap over slechtste provider ooit trap er niet in!

KK
08-09-2020

Vaak totaal geen internet

Vaak totaal geen internet, maar dan wel mb's afschrijven en berekenen, zodat je een dikker rekening krijgt voor buiten de bundel!

11-08-2020

Meest onbetrouwbare provider ooit

Op een dag niks anders gedaan dan andere dagen, niks raars voorgevallen. Blijk je opeens in een uur tijd 3000 MB verbruikt te hebben. Totaal onverklaarbaar. Vervolgens bleek dat toen ik op MijnSimpel kijkt dat ik om 14:00 m'n limiet was overschreden, terwijl ik pas anderhalf uur later (15:30) een sms kreeg dat ik 100% van m'n bundel verbruikt had. Dit betekent dat ruim anderhalf uur de teller al aardig was opgelopen tot ruim €100 extra kosten. Contact opgenomen met simpel, zeggen ze niks te kunnen doen omdat hun metingen 'betrouwbaar en accuraat' zijn en ik de melding dat 80% van de bundel verbruikt was wel had gekregen. Maar als je metingen zo betrouwbaar en accuraat zouden zijn, dan kan je toch ook wel tijdig een sms sturen dat je bundel op is lijkt me en niet pas anderhalf uur laten als je al €100 kan dokken.

Frederik
08-08-2020

Malafide praktijken EN DAN TOCH GOEDGEKEURD WORDEN DOOR DE CONSUMENTENBOND?

Simpel heeft het gepresteerd om mij in december 2018 tot driemaal toe een simkaartje te sturen zonder het toegezegde nummerbehoud aan te brengen.

Stuurt nu twee (2) jaar later een incassobureau op mijn nek.

Wat een mafiosen bedrijf.!

29-07-2020

Zeer slechte ervaring mee, erg ongeschikt voor je kinderen

Zeer klant onvriendelijk bedrijf.

Sterke afrader om hier een abbo te nemen.

Raï
01-07-2020

Sluit hier geen abonnement af!

Ik ben 2 jaar klant geweest en op het eerste gezicht lijkt het heel goedkoop, maar zodra je maar 1 mb over je abonnement heen gaat betaal je de hoofdprijs. Deze maand ben ik +-300 mb over m’n internet heen (dit gebeurde in een tijdbestek van een half uur) en daar krijg ik nu een rekening voor van €50 + de gebruikelijke €10 zit je dus op totaal €60 euro voor een sim-only abonnement. Uiteraard contact opgenomen met Simpel voor een verklaring en dit komt omdat ‘’het €0,15 per mb is buiten je bundel – dus het gaat heel hard als je er over heen gaat’’ Trap hier dus niet in!

Carola
30-06-2020

Verbruik buiten de bundel kost een vermogen

Jarenlang ging het goed, ging ik zelden over mijn datalimiet, maar om de een of andere voor mij onduidelijke reden heb ik de laatste maanden tekens facturen van 60 a 70 euro i.p.v. de gebruikelijke 10 euro. Ik heb geupgrade naar het duurste en grootste abonnement om buiten mijn bundel kosten te voorkomen, maar blijkbaar wordt mijn gebruik steeds groter. Ik zet tegenwoordig data meestal uit, omdat ik vermoed dat bij slechte wifi ontvangst overgeschakeld wordt naar data. Voortijdig opzeggen mag niet, je nummer kun je dus niet mee verhuizen en de prijzen voor buiten je bundel zijn echt asociaal hoog. Ik ga downgraden naar het goedkoopste abonnement voor het komende jaar en ga een nieuwe provider zoeken die er geen misbruikt van maakt als je meer data gebruikt dan je bundel. Ik ben er meer dan klaar mee, voor het bedrag wat ik de laatste 3 maanden heb moeten betalen had ik elders meer dan een jaar een abonnement van kunnen betalen!

Kim
08-06-2020

Goedkoop is duurkoop bij Simpel!

Ben nu 3 maanden klant van simpel, nou om simpel van te worden.

Ontvangst is slecht, internet nog slechter.

Als je geen extra mb bijboot betaal je voor een half uurtje internet 50 euro.

De klantenservice hoef je niets van te verwachten.

Wimpelen je af met standaard verhalen.

Vergelijk goed voor je met deze organisatie in zee gaat.

Goedkoop is in dit geval echt duurkoop.