Simpel.nl reviews

2.2

Rolo
21-01-2023

Na opzeggen nog de ene factuur na de andere. En nog dreigen met incassobureau ook. En na reageren op factuur bij klantenservice krijg je de geijkte antwoorden dat het niet weer zal gebeuren. Nou vergeet het maar, ze blijven doorgaan.

Mad
12-01-2023

Wat ze flikken is echt onbehoorlijk. Ze hebben lak aan de wetgeving, zodra je bij ze weggaat dan word je bestookt maar allerlei rekeningen

Jose
11-01-2023

Prima provider voor een nette prijs. Nooit problemen gehad. Net weer verlengd.

Guido
11-01-2023

Al jaren klant bij Simpel, en meerdere keren verlengd, voor abonnementen van mezelf en voor de kinderen. Nu in januari een prijsverhoging van 8,6 %, waarvan simpel aangeeft dat het een inflatie correctie is, en dat dit volgens de voorwaarden mag. Zakelijke klanten en nieuwe klanten krijgen geen verhoging. Nieuwe klanten krijgen zelfs voor mijn oude contract bedrag van €10,00 ipv 8gb nu 12 gb. Heb je voor 6-01-22 of na 1-10-22 afgesloten of verlengd, dan krijg je ook geen verhoging. Waarom dit is kan Simpel niet uitleggen. Had ik een maand later verlengd, dan had ik geen verhoging gehad! Onbegrijpelijk, totale willekeur en zelfs discriminerend door klanten anders te behandelen. Dit staat niet in de voorwaarden. Echt iedereen gaat uit (als ik zo recensies lees) van dat een 2 jarig contract betekent 2 jaar dezelfde voorwaarden en contract bedrag, zeker als je net hebt verlengd. Simpel geeft ook niet de kans je contract te beëindigen. Sla dit bedrijf dus over!

Praveen
10-01-2023

Krijg een rekening voor internet gebruik.535.67MB voor € 45,728.

Dit is niet eerlijk en zo kun je niet met klanten omgaan!

Simpel. nl doe hier wat aan want dit gebeurt structureel lees ik hier!

Caspar
06-01-2023

Vanaf 1 januari 2024 berekent Simpel opeens inflatiecorrectie door voor bestaande abonnees. Merkwaardig dat voor een zelfde abonnement dat nieuw wordt afgesloten dit niet gebeurt. Volgens mij een van rechtsongelijkheid.

Tommy
03-01-2023

Oplichting al twee keer iets over mb kost 100 euro

Su
14-12-2022

Heb afgelopen maand gewoon elke keer geen bereik buiten, waar betaal ik geld voor?

Erwin
06-12-2022

Super, simpele provider voor een goede prijs. Netwerk perfect.

Mjd
03-12-2022

Slecht bereik.

Onbereikbaar in buitenland.

Peperduur als je net even buiten je bundel mb's gebruikt.

Om dat laatste te voorkomen kan je een plafond instellen. tegen betaling!

Verder hoop kleine onhandigheidjes, zoals inefficiënt voicemailmenu, gek werkende online formulieren, zoals voor de klantenservice.

Chatbot die niet lekker werkt.

Kortom, niet doen.

Balradjsing
29-11-2022

Ik ben pas van kpn overgestapt naar simpel. Bij kpn had ik 4 gig internet kreeg nooit op . Nu bij simpel 10 gig en is geen maand voorbij en mijn internet op . Volgens mij heb ik een grote fout begaan. Denk nu dat het oplichters zijn. Mijn advies is mensen trap niet in al die mooie reclame van hun. Ik heb nu al spijt van.

Werner
02-11-2022

Nooit problemen gehad. Onverwachte kosten zijn te voorkomen bij t goed lezen van de voorwaarden. En de dekkingsgraad kan ergens wat slechter zijn maar op diverse sites kan men bepalen of het signaal wel of niet goed is van de diverse providers. Ik blijf bij Simpel.nl

31-10-2022

Ongelofelijk dat zo'n bedrijf nog bestaat, Onmogelijk om in contact te komen, op en top arrogantie, nul komma nul klanten service.

30-09-2022

Abonnement beëindigd en daarvan ook een bevestigings mail gehad maar sturen vrolijk weer een factuur voor de nieuwe maand

15-09-2022

Wat een aso bedrijf is dit zeg. Houden mij verschillende keren voor dat overschrijven van nummerbehoud geen enkel probleem is. Zelfs niet als het abonnement is beëindigd. Ondanks het nummer wat aanvankelijk nog actief was bij Simpel, toen ik daarover informeerde, lukt het me uiteindelijk toch niet om het nummer over te schrijven naar nieuwe provider. Na opnieuw verschillende telefoontjes met Simpel te hebben gevoerd voor uitleg en hulp, waarin medewerkers elkaar gewoon tegenspreken, blijkt dat het nummer plotseling niet meer actief is en dus kan ik het niet meenemen. Aso bedrijf!

Jurriaan
31-08-2022

Men heeft een regel waarbij je moet betalen om niet over een plafond heen te gaan, daar kom je pas achter als je over de plafond heen gaat en dan betaal je een buiten bundel prijs en heb je ineens een hele hoge rekening.

Afzetters dus. Ik ga overstappen. Ik geef het bedrijf een 2 omdat het verder tot geen problemen heeft geleid.

Mr X
23-08-2022

Brengen meerdere malen kosten in rekening die niet kloppen. Ik lees dit vaker in reviews. Bevestigen schriftelijk dat ze het retour storten maar houden zich niet aan de afspraak. Echt nooit meer!

Aberni
08-08-2022

Ik een abonnement simonly bij hun van 7,50.

Nog eerste week 50 euro buiten de bundel terwijl man kiest voor goedkope abonnement ik heb geen geld voor meer san 7,50 ,toch moet ik 50 euro overmaken.

Simpel.nl zijn oplichters
01-08-2022

Dochter gaat per ongeluk 1.2gb over de bundel en betaald hiervoor €50.

Bij alle telecomproviders geldt op=op maar niet bij simpel.

1.2gb voor €50…. Het is pure oplichting!

Blijf weg bij simpel. nl!

Tim
01-08-2022

Wat een vieze smerige misleidende maatschappij is dit.

Krijg een mail dat ik buiten mijn bundel ga, betaal 40 euro om blokkade te voorkomen.

Stond verder niets over kosten.

Die kosten daarna dus 15 cent per mb.

Dus bijna 90 euro moet ik nu betalen voor nog geen 600 mb over mijn bundel.

Dus je betaalt een tientje voor 8 gb, maar als je er iets over heen gaat betaal je voor een fractie van je tegoed bijna een jaar bedrag.