Simpel.nl reviews

Benno
04-06-2020

Simpel traineert nummerportering

Nadat ik dagenlang problemen had met bereikbaarheid (bellen en gebeld worden) èn tijdens gesprekken de verbinding er telkens uitvloog, heb ik de 'klantenservice' gebeld. Ze vertelden me dat er een storing was op hun netwerk.

Ok, dat verklaart een hoop, dacht ik.

De volgende dag eens gekeken op hun website èn allestoringen.nl: geen enkele storing te zien in de voorgaande dagen!

Nogmaals de 'klantenservice' gebeld waarom ze me zo hadden afgepoeierd. Kreeg geen fatsoenlijk antwoord. Sterker nog, tijdens het gesprek viel wéér de verbinding weg.

De maat was vol. Nieuw abonnement bij mijn vorige provider afgesloten, dag later sim-kaart binnen, mijn eigen nummer bij simpel doorgeschakeld naar het tijdelijke nummer van de nieuwe provider, en sindsdien geen enkel probleem meer!

Vervolgens simpel gebeld dat ik per direct het abonnement bij hen opzeg.

Maarrrr.

Omdat mijn contract pas halverwege de contracttermijn was mocht ik niet opzeggen. Niks mee te maken, zei ik. Jullie leveren immers geen dienst aan mij. Èn hebben me voorgelogen.

Ze wilden namelijk eerst onderzoek doen naar het probleem. Nee, zei ik, die kans hebben jullie jezelf ontnomen door te liegen over een storing.

Èn ik kan het me niet veroorloven om tijdens deze corona-crisis klanten kwijt te raken door wegvallen van de verbinding of helemaal niet bereikbaar te zijn!

Een impasse volgde, ik storneerde alle incasso's die ik nog kon storneren. Alleen maar om ze tot actie te dwingen!

Drie dagen geleden hebben ze mijn nummer zelfs geblokkeerd. Vele telefoontjes met de 'klantenservice' en zelfs contact via whatsapp resulteerde in beloftes om mij te helpen. Nog steeds niets gehoord!

Morgen maar eens mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen om via een kort geding mijn nummer vrij te geven voor portering.

Wat een spijt heb ik ooit daar een abonnement af te sluiten!

Marie
23-05-2020

Zeer slechte ervaring

Bij simpel drie keer rekeningen gekregen voor internet dat ik niet heb gebruikt. Iedere keer s'nachts zonder dat mijn 4g aan stond en als ik aan het slapen was zou er een update uitgevoerd zijn volgens de klantenservice medewerkers van Simpel. Lang bezig geweest met de klantenservice en nog geen oplossing gehad. Ik zit nog meer dan een half jaar vast aan het abonnement maar ik ga zeker overstappen. Ontzettend ontevreden, afzetters.

Fred
18-05-2020

Simpel.nl om Simpel van te worden.

1.je besteld een abonnement en de voorwaarde is dat je deze kunt up-en downgraden. Na ge-upgrade te hebben konden we niet meer terug naar ons oude abonnement maar kregen we de nieuwe tarieven. Uiteraard duurder met minder mb's.

2. In het buitenland krijg je niet altijd 4g.

3. Inmiddels mijn 3 abonnementen opgezegd maar simpel.nl vind dat ik nog 50 cent moet betalen terwijl deze, op verzoek van een medewerker al zelf via de bank heb betaald. De ene medewerker snapt het wel, de grote meederheid die daar werkt, niet.

Krijg toezeggingen dat er geen herinneringen meer gestuurd worden maar je raad het al, die gaan gewoon door. Inmiddels al een brief gehad. Cu in court simpel.nl om simpel van te worden.

Waarom geen simpel.nl nemen?

1.niet altijd 4g in het buitenland.

2. Verandert tussendoor voorwaarden in eigen voordeel.

3. Voorkant van dit bedrijf weet niet wat achterkant doet. Klantenservice? die afdeling moet echt een andere naam krijgen. In de trend van"ik ben lomp."

Gelukkig zijn er voldoende alternatieven!

Ga niet naar simpel.nl

(zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!)

Bernhard
08-05-2020

Gratis is niet gratis bij Simpel

Helaas is 2 maanden gratis bij Simpel niet echt gratis en dat weet Simpel ook daar dit een extra verdienmodel is = i.e. je maakt een afspraak voor abbo van 10 eur voor 5GB etc en met de actie 2 maanden gratis - je stelt je plafond in op 10 eur dan zou je contractueel verwachten dat je plafond ook in de 2 gratis maanden gerespecteerd wordt i.e. op = op

echter in deze 2 maanden respecteren ze deze regel niet en dien je zelf je plafond in de gaten te houden en voor elke MB overschrijding = 0.15 ct dus kassa voor Simpel (je klanten de aanbieding laten betalen)

Jammer dat een bedrijf als Simpel dit soort praktijken uitvoert - is weinig transparent en zeker niet klantvriendelijk - ook weinig emphatie wanneer je ze hierover benaderd -

24-04-2020

Verleng nooit je abonnement

Misleiding, Bij verlenging van abonnement van €2,50 ben je 80% van je bel tegoed kwijt.

van 250 belminuten naar 50 belminuten.

Dit is geen oversluiten maar nieuw contract.

22-04-2020

Super slecht klantenservice

Krijg steed bericht geen service 9dus geen verbinding)

Dan vraag simpel wanneer hoe laat heeft u gebeld .Mevr ik kan niet bellen omdat ik het bericht geen service .(dus geen verbinding).dan volgen er5 mails wild over de afgelopen 48 uur tijd en personen vermelden waar u geen verbinding mee heb kunnen maken .Als het probleem niet opgelost word dan wil ik mijn abonnement beëindigen Dan word er uit een ander vaatje getapt u heeft een contract van 2 jaar

Dus erg slecht heb ook een kar netwerk dat is super

Leo
17-04-2020

2 abonnemente bij simpel altijd goed geweest maar de laatste maande niet meer wij hebben geen berijk meer op 4g klacht bij hun neer gelecht daar na zijn ze een onderzoek gestart maar na 2 maanden onderzoek zeggen ze het klopt dat u slecht bereik heeft maar dat ze het voorlopig niet op kunnen lossen dus zeggen ze dat ik vrij mag gaan naar een ander dat vind ik oké maar ik moet bij een ander aansluitkosten betallen en ik vind dat zij dat moeten betalen tenslotte heb ik al maanden geen bereik maar ik kan dood vallen ik krijg dit vind ik belachelijk dus zeker geen aanrader

An
25-02-2020

Al jaren tevreden

Mijn man en ik hebben al een paar jaar allebei een abonnement bij simpel en we zijn erg tevreden. Ook onze kinderen hebben op ons aanraden hier een abonnement afgesloten, ook die zijn erg tevreden.

Tommy
31-12-2019

Om SIMPEL van te worden

Een en al slechte ervaringen. Omwille van privacy geen verdere uitwijding.

An
30-12-2019

Verschrikkelijk.

Verschrikkelijk.

De naam simpel zegt het al.

Meerdere keren onterecht geld afgeschreven van mijn rekening, de ene keer 7eu (niet opgelost), 13eu (niet opgelost), 45eu (gedeeltelijk terug gekregen) en laatst 55eu. Ze sturen je verder ook geen specificatie, alleen dat het zo is. Het bedrijf slaat nergens op. Service is slecht. Ze laten je niet eens weten dat je abonnement is verlopen en profiteren ervan (door meer te rekenen).

11-12-2019

Poging oplichting/criminele bende.

Iedere keer als abonnement verlengd wordt, worden mijn persoonlijke instellingen zonder mijn medeweten (stiekem dus) veranderd.

Nieuwsbrief staat uit. Ik hoef die rotzooi niet.

Alles staat uit: internet, buitenland bellen, etc.

Hun zetten doodleuk alles aan. En ik weet dat niet!

*erger nog, als ik hierover een klacht indien en vraag wat dat in godsnaam moet voorstellen; dan krijg ik als antwoord dat ik dat zelf zou hebben gedaan om 3.00 uur s'nachts!

Dit gedrag en deze afgrijselijke terreur hoort thuis bij tuig/criminelen! normale, eerlijke, fatsoenlijke mensen doen dit niet!

Haye
09-12-2019

Onbereikbaar sinds anderhalve week

Sinds anderhalve week verslechtering van dienst, kan thuis niet meer gebeld worden of bellen.

Simpel heeft naar eigen zeggen onderzoek gestart.

Aangezien dit al meer dan 7 dagen duurt heb ik mijn onvrede hierover ge-uit en aangegeven dat ik wil overstappen.

Dit is volgens klantenservice medewerker Hugo niet mogelijk.

Status is in afwachting van onderzoek, en zo lang er niks bekend is kunnenwillen ze het nummer niet vrijgeven.

Ik heb verzocht een meerdere manager te spreken maar Hugo wilde mij niet doorverbinden.

Suzie
07-12-2019

Dubbel plafond in rekening gebracht.

Na het beeindigen van mijn abo a 12,50 en 0,50 plafond totaal 13 euro is er nog 1 maand teveel in rekening gebracht. Na een paar maal gebeld te hebben willen ze mij niet verder helpen. Ze brengen plafondkosten 2 keer in mindering. Ook het teveel betaalde geld bleek niet teruggestort te worden ondanks dat er -12,00 op de factuur staat. Dat plafond een maand later betaald wordt begrijp ik. Niet dat dit tweemaal moet gebeuren. En ook begrijp ik het gegijzel van mijn laatste teveel betaalde abonnementsgeld niet. Ik ben nog nooit zo schandalig te woord gestaan en afgewimpeld bij welke telefoonmaatschappij dan ook. Simpel? 1 X nooit weer! De teveel betaalde abonnementskosten staan overigens op mijn rekening als coulance. Ongelooflijk, wat een amateurs!

Ellen
18-11-2019

In 10 minuten is mijn bundel met 5000 MB weg

Gisteren heb ik mijn nieuwe bundel van 5000 MB ontvangen. Ben de hele dag thuis en zit op mijn WIFI, heb een goed WIFI netwerk thuis overigens. Vervolgens blijkt dat de hele bundel in 10 minuten weg is. Na telefonisch contact met de klantenservice de bevestiging dat er inderdaad is te zien dat de hele bundel in één keer weg is. Misschien heeft er een up-date plaats gevonden. ECHT! in 10 minuten 5000 MB weg. Hier kunnen wij niets aan doen kreeg ik te horen, sorry. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, en dan ben je al langer klant, neemt 3 abonnementen af en er valt niets te doen. Abonnementen lopen op zijn eind. DAG SIMPEL. ZO SIMPEL

12-11-2019

Gewoon blijven doorincasseren

Mijn sim-only contract is enige maanden geleden m.i.v. 31-10-2019 opgezegd. Zoals gebruikelijk zijn de abonnementskosten voor die maand al vooraf geïncasseerd. Het nummer werd al enige maanden niet meer gebruikt dus andere kosten waren/zijn er niet. Per 31-10 is alles ook gestopt maar ja hoor, er komt gewoon weer een factuur voor abonnementskosten voor november terwijl ik geen contract meer heb. Wat is dit voor gedoe! Gelukkig heb ik de incasso vooraf geblokkeerd en nu krijg ik al een email dat er niet betaald is. Wanneer valt het kwartje een keer of denken ze gewoon door te incasseren in de hoop dat het niet opvalt? Oppassen mensen!

Meike
08-11-2019

Slechte service en uitbuiters

Word alsjeblieft nooit klant bij simpel. Slechte en schandalige klantenservice. je word opgelicht waar je bijstaat.

Zet je roaming en mobiel netwerk uit in het buitenland? Boeit ze niet, je maakt gewoon kosten.

Al met al mbt klant worden: doe het niet als je geen problemen wilt.

02-11-2019

Contract afkopen niet mogelijk

Klantenservice is redelijk goed te bereiken en helpen je prima verder.

Helaas is het NIET mogelijk om je contract af te kopen als je eerder naar een andere provider wilt.

Anja
04-10-2019

Simpel schandalige misleiding

Gratis 3 maanden abomnememt bij verlenging. vergeet het maar. plafond staat ingesteld op 10 euro. Daarvoor kan mijn zoon 4000 mb gebruiken. plafond kan maar op 10 euro ingesteld worden. Minder kan niet. 3 maanden gratis internet is helemaal niet gratis want iedere mb na de 4000 is 15 cent dus een paar foto's te veel uploaden is zo 67 mb over de 4000 heen en u raad het al. dat is 10 euro. dus niets gratis. je denkt dat je plafond voor je kind hebt ingesteld maar dat kan dus niet met gratis abonnement. klantenservice verwijst naar kleine letters. totaal niet flexibel. alleen simpel zakken vullen. nooit meer simpel

Ahmet
02-10-2019

Simpel is goedkoop en goed

Ik heb al 7 jaar simpel Abonement.

Ik heb nooit klachten gehad

Simpel is gewoon goed

Reina
28-09-2019

Super tevreden

2 abonnementen afgesloten voor mijn kinderen.

Super tevreden mee. Overstap ging uitstekend. Klantenservice is goed bereikbaar en de hulp is perfect. Had een keer per abuis 2x een extra internet tegoed besteld ipv 1x. De extra kosten hebben ze keurig netjes de volgende maand gecorrigeerd.

Sinds kort kunnen de 2 abonnementen worden in 1 app. Helemaal blij mee!

De bereikbaarheid van bellen en internet is prima. Geen problemen ondervonden. Ik zit er nu zo’n anderhalf jaar.